• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Catalunya: Ωραία νίκη του Lorenzo
Kαλή εμφάνιση Rossi, κακή για τον Stoner!
Νέα 03/06/2012 - 19:16

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Η βροχή δεν ήρθε τελικά στην πίστα της Καταλωνίας και μόνο τα σύννεφα κατέβασαν την θερμοκρασία στους 27 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και στους 40 στην άσφαλτο, σημαντικά λιγότερους από τους 55 που έφθασε το Σάββατο. Αυτό διευκόλυνε την επιλογή των περισσότερων οδηγών που ήταν το μαλακότερο πίσω ελαστικό, ενώ οι δύο εργοστασιακές Honda και αυτή του Bradl, μαζί με την Ducati του Abraham και την Aprilia του De Puniet, προτίμησαν το σκληρότερο πίσω λάστιχο.

Στο τέλος αποδείχτηκε ότι και οι δύο επιλογές ήταν οι σωστές, αφού το μαλακότερο δούλεψε καλύτερα στις Yamaha, καλά στις Ducati, ενώ το σκληρό δούλεψε καλύτερα στις Honda.

 

Από κει και πέρα δούλεψε η προσήλωση, η υπομονή και η μαχητικότητα του Lorenzo έναντι του Pedrosa, στη μάχη για τη νίκη και αντίστοιχα του Dovizioso έναντι των Stoner, Crutchlow στη μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο Jorge Lorenzo έκανε ένα μέτριο ξεκίνημα στην 3η θέση, αφού τον πέρασαν δύο οδηγοί από τη 2η σειρά της εκκίνησης, οι Pedrosa & Spies. Ο Ισπανός της Yamaha περίμενε και το λάθος του Spies (το οποίο του απέφερε και μια πτώση), τον έφερε πίσω από τον Ισπανό της Honda. Πέρασε μπροστά, έχασε την πρωτοπορία, ανέκαμψε και με υπομονή περίμενε, μέχρι που 5 γύρους πριν το τέλος του αγώνα των 25 γύρων, ο Pedrosa έκανε το λάθος. Στο τέλος κέρδισε με 5'' διαφορά, αφού ο Dani τα παράτησε, ειδικά στον τελευταίο γύρο και δήλωσε απογοητευμένος που δεν μπόρεσε να κερδίσει μέσα στην πίστα που βρίσκεται δίπλα στο πατρικό του σπίτι. ο Lorenzo έτσι πήρε την 20η νίκη του στη μεγάλη κατηγορία και την 41η της καριέρας του.

Για την 3η θέση έγινε αντίστοιχη μάχη με τρεις πρωταγωνιστές. O Andrea Dovizioso που ανέβηκε 3ος από τον 3ο γύρο, μετά το λάθος του Spies και κατάφερε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας να αντισταθεί στην πίεση των Stoner & Crutchlow που τον ακολουθούσαν και μάλιστα Ο Αυστραλός του έκανε τρομερή επίθεση στον τελευταίο γύρο. Ο Dovi άντεξε και εκεί και πήρε το πρώτο του βάθρο με Yamaha.

O Casey Stoner από τη μεριά του είπε ότι έκαναν λάθος στις ρυθμίσεις της Honda του και ότι αντιμετώπισε πρόβλημα chattering. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της περσινής χρονιάς, έχασε την ευκαιρία να συνεχίσει το σερί των 19 εμφανίσεων στο βάθρο και έτσι έχασε κάθε πιθανότητα να περάσει τον Rossi σε αυτήν την στατιστική, αφού ο Valentino έχει 23 σερί βάθρα! O Cal Crutchlow το παράτησε στους 2 τελευταίους γύρους.

Το γκρουπ αυτό των τριών οδηγών λίγο μετά τη μέση του αγώνα και μέχρι 8 γύρους πριν το τέλος πλησίασαν οι Bautista & Rossi (φωτ.2) που έδιναν τη δίκη τους μάχη για την 6η & 7η θέση. Τελικά η Honda του Alvaro Bautista φάνηκε καλύτερη με τη φθορά των ελαστικών από την Ducati του Valentino Rossi και έτσι οι δύο τους έμειναν σε αυτές τις θέσεις.

Όμως ο “γιατρός” έμεινε ικανοποιημένος:

“Είναι ο καλύτερός μας αγώνας στο στεγνό. Έχουμε τη μικρότερη διαφορά από τον 1ο (17''), την μικρότερη διαφορά από τον 3ο (8'') και τη μικρότερη διαφορά από τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (0.556 του δευτερολέπτου)”, είπε ο Rossi.

“Είμαι χαρούμενος, αυτή είναι η δυνατότητά μας στο στεγνό τώρα. Το πακέτο των ηλεκτρονικών βοήθησε λίγο, αλλά πρέπει να κάνουμε άλλο ένα βήμα. Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε λίγο λιγότερη πρόσφυση πίσω από την Honda και την Yamaha. Επίσης παραμένει το πρόβλημα της υποστροφής, οπότε για να το ξεπεράσω αναγκάζομαι να στρίβω με το πίσω και έτσι στο τέλος του αγώνα έχουμε μεγαλύτερη φθορά πίσω”, συμπλήρωσε και έκανε μια ακόμη αποτίμηση:

“Είμαστε καλοί σε τελική ταχύτητα, αρκετά καλοί σε ρυθμίσεις, λίγο θέλουμε για να φτάσουμε εκεί που πρέπει”.

 

Πίσω από τον Rossi, o Stefan Bradl που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει καλά, την καλή εκκίνηση που έκανε και έχασε δύο θέσεις. Στην 9η ο Nicky Hayden που από τον 7ο γύρο αντιμετώπισε πρόβλημα με το χέρι του, που έσφιξε ξαφνικά, κάτι που είχε να αντιμετωπίσει από το 2010 και το είχε λύσει τότε με εγχείρηση.

Τη δεκάδα έκλεισε ο Ben Spies που με το λάθος του και την μικρή πτώση που είχε στον 3ο γύρο, έμεινε πίσω και μετά έδωσε σκληρή μάχη για να πάει 10ος.

Την 1η θέση ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες, πήρε και πάλι ο Aleix Espargaro (Aprilia ART), μπροστά από τον Michele Pirro (FTR-Honda).

 

Δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά στο αρχείο στο κάτω μέρος της σελίδας.

 

Επόμενο άρθρο »

Στο βάθρο ο Pedrosa!

« Προηγούμενο άρθρο

Ένα λεπτό ποινή στον Marquez!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ