• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Λύσεις αλά F1 για τη μείωση του κόστους
Λύσεις που ήδη εφαρμόζονται στην F1 και οι οποίες αναμένεται να μειώσουν σημαντικά το κόστος εξετάζουν οι ιθύνοντες των MotoGP.
Νέα 29/01/2009 - 16:10

Η αποχώρηση της Kawasaki και η αβεβαιότητα που επικρατεί στην παγκόσμια αγορά λόγω της οικονομικής κρίσης, έχουν προκαλέσει την ανησυχία στα υψηλόβαθμα στελέχη των MotoGP που ψάχνουν τρόπους για να μπορέσουν να μειώσουν το κόστος ώστε να κρατήσουν τους μεγάλους κατασκευαστές και τις ιδιωτικές ομάδες στο σπορ και συνάμα να προσελκύσουν νέους ενδιαφερόμενους.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι στην επόμενη συνάντηση της Grand Prix Commission που θα γίνει μέσα στο Μάρτιο, θα συζητηθούν λύσεις που ήδη εφαρμόζονται στο Πρωτάθλημα της F1 και οι οποίες σύμφωνα με τις προβλέψεις θα μειώσουν σημαντικά το κόστος αρχής γενομένης από το 2010.

Οι τρεις βασικές λύσεις που θα εξεταστούν είναι οι εξής:
1) Κατάργηση της εφεδρικής μοτοσικλέτας, με κάθε αναβάτη να έχειΑυτή η εικόνα των κάρμπον φρένων ενδέχεται να μην υπάρχει στο μέλλον...

Αυτή η εικόνα των κάρμπον φρένων ενδέχεται να μην υπάρχει στο μέλλον...
πλέον μόνο μία μοτοσικλέτα στη διάθεσή του.
2) Απαγόρευση των κάρμπον φρένων.
3) Η αύξηση ζωής των κινητήρων, με τον κάθε αναβάτη να είναι υποχρεωμένος να «βγάλει» τρία αγωνιστικά Σαββατοκύριακα με το ίδιο μοτέρ.

Η κατάργηση της εφεδρικής μοτοσικλέτας θα επηρεάσει τον κανονισμό flag to flag όπου οι αναβάτες έχουν το δικαίωμα σε περίπτωση βροχής να μπουν στα pits και να πάρουν μοτοσικλέτα με λάστιχα και ρυθμίσεις για βρεγμένο οδόστρωμα. Παράλληλα θα πρέπει να είναι πολύ πιο προσεκτικοί καθώς σε περίπτωση πτώσης θα χάσουν πολύτιμο χρόνο μέχρι να επισκευαστούν οι ζημιές, εφόσον αυτό είναι εφικτό.

Όσον αφορά τους κινητήρες, σε περίπτωση που εφαρμοστεί ο περιορισμός αλά F1 όπου ο κάθε πιλότος καλείται να «βγάλει» τη χρονιά με οχτώ μοτέρ, θα δημιουργηθεί θέμα με ποινές.

Για παράδειγμα αν κάποιον αναβάτης αναγκαστεί να αλλάξει τον κινητήρα του νωρίτερα απ' ότι είναι προγραμματισμένο, μπορεί να τιμωρηθεί με αφαίρεση θέσεων στο γκριντ εκκίνησης ή ακόμα και βαθμών.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει αποφασιστεί. Πρόκειται απλά για κάποιες ιδέες που υπάρχουν στο μυαλό των ανθρώπων που διοικούν το σπορ και οι οποίες θα συζητηθούν στην επόμενη σύσκεψη της Grand Prix Commission.

Επόμενο άρθρο »

Η ΚΤΜ παίρνει τα πρωτεία από την F1

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα αεροδυναμική της GSV-R800 δίνει φτερά στην αυτοπεποίθηση του Capirossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ