• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι επιλογές του Rossi, εάν φύγει από την Ducati
Tech 3; Coca-Cola; Gresini;
Νέα 14/04/2012 - 11:21

Απόψεις του Δημήτρη Διατσίδη 

 

Εάν υποθέσουμε ότι η απόδοση του Valentino Rossi στο Grand Prix του Κατάρ, είναι το κρίσιμο σημείο στο οποίο το ποτήρι της πίκρας ξεχείλισε και οι “κακές” σκέψεις του για την Ducati εξωτερικεύτηκαν, αυτό το σημείο μάλλον σηματοδοτεί την αρχή των διεργασιών ενός διαζυγίου που κάποιοι περίμεναν νωρίτερα.

Βέβαια μετά τις χειμερινές δοκιμές όλοι θεώρησαν ότι η χρονιά θα κυλήσει έτσι – τουλάχιστον μέχρι τον Ιούνιο – όταν οι κορυφαίοι οδηγοί των οποίων τα συμβόλαια λήγουν στο τέλος του 2012, θα διαπραγματευόταν το μέλλον τους. Θεωρητικά ο Valentino θα έβλεπε μέχρι τότε το αν η Ducati είναι σε θέση να φτιάξει την μοτοσυκλέτα σύμφωνα με τις ανάγκες του και αν θα μπορούσε να πετύχει τον πρώτο στόχο που είναι η δυνατότητα να δίνει μάχες για το βάθρο. Όμως φαίνεται ότι ο Valentino δεν είναι σε θέση να υπομείνει ακόμη 17 Αγώνες χωρίς μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Για πρώτη φορά στην καριέρα του, δύο βασικά στοιχεία, ο ενθουσιασμός και το κίνητρο δεν μπορούν να συμβαδίσουν και αυτό τον απογοητεύει.

 

“Στην Ducati δεν ακολουθούν τις οδηγίες μου”, υποστηρίζει.

Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι λόγω συμβολαίου συνεχίσει να αγωνίζεται μέχρι το τέλος της χρονιάς, οι επιλογές του για την επόμενη χρονιά είναι:

 

Α. Tech 3, η ομάδα που στην αρχή του 2013 θα έχουν την ίδια μοτοσυκλέτα με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha. Ο μισθός του Valentino θα προέρχεται από τους χορηγούς συμπεριλαμβανομένου της Monster που είναι η προσωπική χορηγός του και είναι επίσης χορηγός της ομάδας. Ο Masao Furusawa (από την πλευρά του εργοστασίου) έχει πει ότι η πόρτα της Yamaha είναι πάντα ανοικτή για τον Rossi, σε αντίθεση με την Honda, από την οποία έφυγε όχι κάτω από τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.

 

Β. Coca Cola, ως βασικός υποστηρικτής – αφού η Monster ανήκει στο ίδιο γκρουπ ποτών – με μοτοσυκλέτα και πάλι μια Μ1 που θα παρέχει ο Furusawa, με αντίστοιχους όρους με τις άλλες δορυφορικές ομάδες.

 

Γ. Gresini Honda, μια Ιταλική ομάδα, με την καλύτερη δυνατή σχέση με το εργοστάσιο και με έναν Nakamoto (αντιπρόεδρος του HRC), να έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι όλα αλλάζουν στο μεγάλο εργοστάσιο και ότι θα μπορούσε να συζητήσει την επιστροφή του Rossi στο “big H”. Σε τέτοια περίπτωση μπορεί να βρισκόταν ακόμη και 3η μοτοσυκλέτα εργοστασιακών προδιαγραφών, όπως θα γινόταν φέτος, εφόσον συνέχιζε να αγωνίζεται με την ομάδα ο αείμνηστος Marco Simoncelli.

 

Και στα τρία αυτά σενάρια παίζει και το ενδεχόμενο η Phillip Morris να θελήσει να ακολουθήσει τον Σούπερ-Σταρ οδηγό και να αποσύρει την χορηγία της ή έστω να την μειώσει από την Ducati, η οποία σε μια τέτοια περίπτωση θα βρεθεί μπροστά σε ένα τεράστιο πρόβλημα χρηματοδότησης της αγωνιστικής ομάδας, χωρίς βέβαια να ξέρουμε το τι θα πει και η Audi, που όλα δείχνουν ότι θα έχει λόγο από δω και πέρα σε όλα τα θέματα – εφόσον επιβεβαιωθεί ότι η εξαγορά θα προχωρήσει!

Ένα ακόμη ενδεχόμενο είναι η Phillip Morris να επιτρέψει την διακοπή του συμβολαίου από τώρα, με στόχο ο Rossi να ετοιμαστεί καλύτερα για το 2013! Κάτι που θα σώσει και την Ducati από το να πληρώνει μέχρι το τέλος του χρόνου τον μεγάλο μισθό του Valentino, αλλά και τον ίδιο από την κακή εικόνα που έχει αρχίσει από πέρυσι να επηρεάζει ένα μικρό μέρος των θαυμαστών του - παρά το ότι η μεγάλη τους πλειοψηφία εξακολουθεί να στηρίζει το ίνδαλμά της.

Στην περίπτωση αυτή πάντως η μάρκα του Borgo Panigale μπορεί να δει το μέλλον της εκτός του MotoGP, μόνο με την Panigale 1199 στα SBK και αυτό θα είναι ένα ακόμη μεγάλο πλήγμα για την Dorna που θα δει τους κατασκευαστές να περιορίζονται στους 2 Ιάπωνες και ίσως στην Αprilia που μπορεί να επισπεύσει την επιστροφή της στην μεγάλη κατηγορία σε εργοστασιακή μορφή (από CRT που είναι φέτος).

Η αποχώρηση της Ducati θα γίνει ακόμη πιο εύκολη, αν τελικά θεσπιστεί το όριο των 15,000 στροφών από το 2013!

 

Έτσι λοιπόν η όλη ιστορία με τον Rossi δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται, ούτε το περιβόητο πια διαζύγιο θα έλθει έτσι απλά χωρίς πολλές διαπραγματεύσεις.

Μάλιστα υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο η Ducati να κάνει το θαύμα της και στους δύο επόμενους συνεχόμενους Αγώνες – Jerez & Estoril – να του δώσει μια μοτοσυκλέτα ανταγωνιστική και όλα αυτά να περάσουν σαν μια κρίση στη σχέση τους που ξεπεράστηκε και τελείωσε! Άλλωστε υπάρχει και η πρόσφατη δήλωσή του στην Ιταλική τηλεόραση!

Είδωμεν...

 

 

Υ.Γ. Μέχρι και το Qatar, που υποστηρίζει την Barcelona, θα μπορούσε να είναι ένας από τους χορηγούς του Rossi, αφού ο Χαλίφης Nasser Al Attiya - με τον οποίο εναγγαλίζεται στην φωτ. - δήλωσε ότι σύντομα η QMMF θα έχει ομάδα και στην μεγάλη κατηγορία!  

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Checa δοκιμάζει την 1199 Panigale

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Δεν φεύγω!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ