• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi – Ducati: Έσπασε το γυαλί;
Το διαζύγιο άμεσο ή συναινετικό στο τέλος του 2012;
Νέα 12/04/2012 - 21:29

Απόψεις του Δημήτρη Διατσίδη 

 

Ο Maurizio Arrivabene (Vice President of Marlboro Global Communication & Promotion for Philip Morris), o Αντιπρόεδρος της μεγάλης εταιρίας καπνού, ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την χορηγία στην Ferrari & Ducati, ο ισχυρός άνδρας που θέλησε και προσπάθησε δυναμικά για την μεταγραφή του Valentino Rossi στην Ιταλική εταιρία, ήταν παρόν στον Αγώνα του Κατάρ. Μπαίνοντας σε νεκρό χρόνο την Παρασκευή το βράδυ στο γκαράζ της Ducati βρέθηκα μάρτυρας μιας σοβαρής (όπως μου φάνηκε) συζήτησης, ανάμεσα στον εν λόγω κύριο και τον Uccio Salucci, το δεξί χέρι του Rossi. Δεν έδωσα σημασία χαιρέτησα και τους δύο και έφυγα, για να τους ξανασυναντήσω την Κυριακή να συζητούν σε δημόσιο χώρο πια, πριν από τον Αγώνα. Τίποτε περίεργο σκέφτηκα, μάλλον μιλούν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με το στήσιμο της μοτοσυκλέτας ο Vale. Άλλωστε Rossi & Arriavabene γνωρίζονται πολύ καλά και θα μπορούσαν να συζητούν απευθείας κάποια πράγματα.

Όμως από ότι φαίνεται έπεσα έξω!

Uccio & Maurizio προφανώς συζητούσαν το τι θα σήμαινε ένα πιθανό σπάσιμο του συμβολαίου του “γιατρού” με την Ducati και κατ' επέκταση με την Marlboro. Προφανώς συζήτησαν το ενδεχόμενο της συνέχισης της υποστήριξης εάν ο Rossi αφήσει την Ιταλική ομάδα και δημιουργήσει μια δική του!

“Το ότι ο Rossi συζητάει από τώρα με κάποιους και προσπαθεί να αποφασίσει το τι θα κάνει του χρόνου είναι φυσικό”, μας είπε σε άλλη συζήτηση ο Vittoriano Guareschi και αυτό μου φάνηκε απόλυτα φυσιολογικό, αφού και στο άλλο μεγάλο στρατόπεδο μεταγραφολογίας είχα ήδη συναντήσει τον Marcos (δεν γνωρίζω το επίθετό του), τον μάνατζερ του Lorenzo, να μιλά με τον Lin Jarvis (Managing Director Yamaha) για την ανανέωση του συμβολαίου του οδηγού του.

 

Βέβαια τώρα, 4 μέρες αργότερα τα κομμάτια του παζλ αρχίζουν να ταιριάζουν κάπως!

Το Ιταλικό έγκυρο περιοδικό “Moto Sprint” χθες στην έκδοσή του στην γείτονα χώρα είχε μι αποκλειστική συνέντευξη με τον Rossi και στο εξώφυλλο λέει ότι “έσπασε το γυαλί” (crack) στη σχέση του με την Ducati!

“Δεν μπόρεσα ποτέ να δώσω το 100% ή τουλάχιστον να εκφράσω πλήρως τις οδηγικές μου ικανότητες”, είπε ο Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, που συνέχισε: “Αυτό είναι ένα άθλημα που αν δεν έχεις πλήρη αίσθηση είναι δύσκολο, πέρα από το γεγονός ότι αν δεν οδηγείς στο 100%, οι άλλοι που πάνε περισσότερο σε περνούν”.

Όσο για το γεγονός ότι μετά τις Aprilia, Honda και Yamaha, δεν μπορεί να οδηγήσει όπως θέλει την Ducati, είπε:

“Κάθε μια μοτοσυκλέτα και κάθε οδηγός έχει καλά και λιγότερα καλά σημεία. Αυτή η μοτοσυκλέτα δεν μπόρεσε να αναδείξει τα δυνατά μου σημεία και τα πλεονεκτήματά μου ως οδηγού”.

Μίλησε και πιο ειδικά για το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζει με την Ιταλίδα:

«Είναι ξεκάθαρο το ποιος φτιάχνει τη μοτοσυκλέτα. Ο Filippo (Preziosi) είναι το αφεντικό και η ιθύνων νους πίσω από όλα. Είναι στο χέρι του να μας βοηθήσει. Το πρόβλημα είναι πολύ ξεκάθαρο. Αυτό που δεν δουλεύει πίσω, προέρχεται από το μπροστινό μέρος που προκαλεί την υποστροφή. Στην είσοδο της στροφής, κάτι που δεν έχουμε κατανοήσει, δεν μου επιτρέπει να κλείσω την γραμμή. Αυτή η υποστροφή είναι τεράστιο πρόβλημα. Το φοβερό είναι ότι αυτό είναι το ίδιο σε όλες τις Ducati από το 2010 που πρωτοοδήγησα, δεν αλλάζει, είναι απίστευτο. Ο κινητήρας είναι επίσης σημαντικό πρόβλημα. Πρέπει να έχουμε έναν κινητήρα που να μπορεί να αξιοποιθεί. Είναι πολύ άγριος, περισσότερο από αυτόν της Honda και πολύ περισσότερο από αυτόν της Yamaha. Αν δεις μόνο την μέγιστη ισχύ, παραβλέπεις την ευκολία οδηγισημότητας. Αυτό είναι λάθος. Τι να την κάνεις τόση δύναμη αν δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις;”

Βέβαια στο τέλος μίλησε για ένα μέλλον που θα ήθελε να είναι μαζί με την Ducati:

“Πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να κάνουμε το καλύτερο, ώστε να φτάσουμε στο τέλος της σεζόν έχοντας πολύ βελτιωμένη μοτοσυκλέτα. Θα ήταν το καλύτερο διότι θα λύναμε πολλά προβλήματα”, είπε και νομίζω ότι αναφέρεται στα προβλήματα που θα προέκυπταν από το σπάσιμο ισχυρών συμβολαίων – τα οποία έτσι κι αλλιώς λήγουν στις 30 Δεκεμβρίου 2012 – αλλά και από το γεγονός ότι η διετία αυτή δεν θα είναι ότι καλύτερο στο φαντασμαγορικό βιογραφικό του Valentino.

Θα είναι λοιπόν το διαζύγιο άμεσο ή θα συνεχιστεί η συμβίωση μέχρι το τέλος της χρονιάς, για τυπικούς λόγους;

Μεγάλο μέρος της απάντησης θα εξαρτηθεί από τα νέα πράγματα που θα φέρει ο Preziosi είτε στην Jerez (27/4), είτε – το πιο πιθανό – στο Estoril (4/5), που μπορεί επιτέλους μετά από ενάμιση χρόνο δώσουν στον Ιταλό σούπερ-σταρ την πολυπόθητη αίσθηση. Γιατί εδώ θα αναφέρω κάτι που χθες έγραψε στο twitter, o Simon Crafar, ένας πολύ καλός πρώην οδηγός του MotoGP (500cc) και των SBK:

“Η γρήγορη οδήγηση έχει να κάνει με την αίσθηση εμπιστοσύνης. Αν αυτή είναι ψηλά, οδηγείς τα πάντα γρήγορα, αν είναι χαμηλά, χρειάζεσαι όλα να είναι σωστά για να σε βγάλουν από την τρύπα”, λέει ο Νεο-Ζηλανδός οδηγός και έχει απόλυτο δίκιο!

 

Για να δούμε λοιπόν θα βγει από την τρύπα ο Rossi ή θα τον ρουφήξει προς τα κάτω;

 

Υ.Γ. Αύριο το βράδυ, μια ακόμη αναφορά στις προοπτικές, αν το διαζύγιο επέλθει φέτος ή του χρόνου!

 

Επόμενο άρθρο »

H Ferrari 458 του Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Η Ducati καλύτερη με τον Hayden...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ