• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Ducati καλύτερη με τον Hayden...
... χειρότερη με τον Rossi!
Νέα 12/04/2012 - 20:08

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στο Κατάρ, άλλαξε τα δεδομένα στην ιεραρχία της Ιταλικής εταιρείας. Ο νούμερο 1 της Ducati ήταν ο Hayden - καταλαμβάνοντας την 6η θέση - με τον Barbera να είναι δεύτερος (στην άτυπη αυτή κόντρα) και αυτός που "...το μόνο που θέλει είναι να τερματίζει μπροστά από εμένα, ασχέτως της θέσης..." για να δανειστούμε από τις πρόσφατες δηλώσεις του Rossi. Ο Vale ήταν ο τελευταίος της Ducati - από την στιγμή που ο Abraham δεν τερμάτισε - κάτι που τον εξόργισε και τον οδήγησε να δηλώσει: "τίποτα δεν άλλαξε σε σχέση με πέρυσι, στην πραγματικότητα όλα έγιναν χειρότερα!" Μια ματιά στα αποτελέσματα δικαιώνει τον Ιταλό σούπερ-σταρ...

 

Η νέες 1000cc ήταν πιο αργές από τις 800cc, στην πίστα του Κατάρ, με τον Stoner να μην φτάνει τους χρόνους του 2011 και τον Lorenzo να είναι γρηγορότερος στον τελευταίο μόλις γύρο των κατατακτήριων. Εκείνοι που περίμεναν ότι η μεγαλύτερη ιπποδύναμη και χωρητικότητα θα έκαναν την διαφορά, έξυναν το κεφάλι τους με αμηχανία, αν και για να είμαστε δίκαιοι τον ρόλο τους έπαιξαν τόσο οι άσχημες συνθήκες της πίστας, όσο και τα νέα ελαστικά. Ο Rossi δεν έλεγε ψέματα στην παραπάνω δήλωσή του, είναι πράγματι χειρότερος σε σχέση με την περσινή χρονιά (για 1 δευτ. στις κατατακτήριες και για σχεδόν 23 στον αγώνα) αλλά ο Nicky Hayden και ο Hector Barbera φαίνεται να τα καταφέρνουν καλύτερα...

 

Στον ταχύτερο γύρο του στις κατατακτήριες, ο Αμερικανός βελτιώθηκε για πάνω από 2/10 σε σχέση με πέρυσι, ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα αν αναλογιστούμε ότι όλοι οι υπόλοιποι ήταν πιο αργοί, εξαιρουμένου του Lorenzo. Ο ταχύτερος γύρος του στον αγώνα, ήταν ελαφρώς πιο αργός σε σύγκριση με το 2011, αλλά στα ίδια πλαίσια με την πτώση (στους χρόνους) των οδηγών των δυο άλλων κατασκευαστών. Ακόμη και η απόδοση του Barbera είναι αξιοσημείωτη, ειδικά αν σκεφτούμε ότι δεν έχει όλες τις αναβαθμίσεις στην διάθεσή του! Ο χρόνος του Ισπανού στις κατατακτήριες είναι σημαντικά πιο αργός, αλλά ο γρήγορος γύρος του στον αγώνα ήταν βελτιωμένος (πάντα σε σχέση με πέρυσι).

 

Κανείς δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι η GP12 δεν είναι ακόμα έτοιμη να κερδίζει αγώνες, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι αποτελεί σκέτη καταστροφή! Η Ducati ξέφυγε από την λογική της για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του Rossi, πρώτα στο Assen με την GP11.1 - η πρώτη έκδοση της GP12, με κινητήρα 800cc, που αργότερα εγκαταλείφθηκε - μετά στο Aragon με το αλουμινένιο μονοκόμματο πλαίσιο και τέλος στις δοκιμές της Βαλένθια με το twin-spar αλουμινένιο πλαίσιο. Έντονες και σημαντικές αναθεωρήσεις στον σχεδιασμό, που χρειάζονται χρόνο προτού κάποιος προβεί σε κρίσεις και καταδίκες. Σκεφτείτε την ανάλογη διαδικασία που ακολούθησε η Honda, όταν χρειάστηκε 6 διαφορετικά πλαίσια για την RCV το 2010, αν και διαθέτει υπέρτερη εμπειρία στην σχεδίαση και στην τεχνολογία.

 

Επόμενο άρθρο »

Rossi – Ducati: Έσπασε το γυαλί;

« Προηγούμενο άρθρο

Απολαυστικό video παρωδία!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ