• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Qatar ΕΔ3: O Lorenzo 1ος με μαλακό λάστιχο
Ο Crutchlow 2ος, 3 Ducati μπροστά σε τελική!
Νέα 06/04/2012 - 23:03

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Στο τέλος των Ελεύθερων Δοκιμών 3 ο Jorge Lorenzo και οι περισσότεροι οδηγοί – εκτός του Stoner – φόρεσαν πίσω την μαλακότερη από τις δύο επιλογές ελαστικών της Bridgestone και οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν.

Ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2010 “έγραψε” 1:55.302 και πήρε την 1η θέση, με την πολύ καλή σε ισορροπία Μ1, ενώ ήταν σχετικά κοντά στον μέχρι εκείνη την στιγμή προηγούμενο Casey Stoner, που δεν έβαλε μαλακά λάστιχα και προσπάθησε να απαντήσει με τα σκληρότερα, αλλά στην πορεία του βρήκε τον Bautista που άθελά του τον έκοψε λίγο, για να υπάρξουν και πάλι οι γνωστές αψιμαχίες και τα υψωμένα χέρια από την πλευρά του τωρινού Παγκόσμιου Πρωταθλητή.

Ο Αυστραλός τελικά έμεινε 3ος με 1:55.674 και την 2η θέση πήρε ένας εκπληκτικός Cal Crutchlow με την Μ1 της Tech 3!

O Andrea Dovizioso, ο ομόσταυλός του πήρε την 4η θέση, επιβεβαιώνοντας την καλή πορεία των Μ1, που μόνο ο Ben Spies δεν ακολούθησε, λόγω μιας πτώσης που τον υποχρεώσε να μείνει τελικά στην 11η θέση.

Ο Dani Pedrosa με την άλλη Honda RC213V είναι 5ος με διαφορά 0.812 από τον συμπατριώτη του με την Μ1.

 

Ακολουθούν τρεις Ducati!

O Hector Barbera στην 6η θέση έκανε την επίδοση της ημέρας, μετά το ρεκόρ τελικής που πέτυχε το απόγευμα.

Ο Nicky Hayden τον ακολούθησε, με διαφορά 0.239 του δευτερολέπτου και ο τρίτος της παρέας ήταν ο Valentino Rossi ακόμη ένα δέκατο πιο πίσω. Πάντως ο Ιταλός είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο της μοτοσυκλέτας, με την εμπιστοσύνη που του δίνει στο μπροστινό και με το γεγονός ότι είναι ξεκάθαρο που πρέπει να βελτιωθούν, παρά την μεγάλη διαφορά των 1.233 δευτερολέπτων από τον Lorenzo.

O Stefan Bradl με τον Alvaro Bautista έκλεισαν την δεκάδα.

 

Στις CRT ο συναγωνισμός ήταν έντονος και ο Γάλλος Randy de Puniet με την ART Aprilia βρέθηκε 2.959 από την κορυφή, χρόνος καλός αν σκεφτεί κανείς ότι έχει σχεδόν 27χαω διαφορά τελικής με τις πρώτες μοτοσυκλέτες! Ο Colin Edwards πολύ κοντά του, δείχνει να βρίσκει τον δρόμο στο λύσιμο του προβλήματος του chattering που ταλαιπωρούσε την Suter-BMW!

Αύριο στις Κατατακτήριες Δοκιμές θα ξεκαθαρίσουν ακόμη περισσότερα πράγματα!

 

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα στο κάτω μέρος της σελίδας!

 

Επόμενο άρθρο »

Μεικτά συναισθήματα από τους οδηγούς της Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Κατάρ, Moto2: Ελεύθερες Δοκιμές 3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα