• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP: Συνοψίζοντας από την Sepang
Μικρά-μικρά για Honda, Yamaha, Ducati, CRT
Νέα 06/02/2012 - 16:25

Το πρώτο επίσημο τεστ στην Sepang μας έδωσε κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία για την επερχόμενη σεζόν. Αναμφισβήτητα, οι πιο σημαντικές αλλαγές αφορούν τις νέες 1000cc μοτοσυκλέτες, την έλευση των CRT και τα καινούργια ελαστικά της Bridgestone.  

 

Οι παραπάνω παράγοντες είναι δυνατόν να επηρεάσουν, ως ένα σημείο, το status quo της μεγάλης κατηγορίας.

 

HONDA: Ήταν η μοτοσυκλέτα που όλοι ήθελαν να νικήσουν το 2011 και φαίνεται ότι έχει αποκτήσει ένα τεχνολογικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ο Casey Stoner διατήρησε την φήμη του αποδεικνύοντας, εκ νέου, το γεγονός ότι μπορεί να πηγαίνει ταχύτατα από την πρώτη στιγμή, σημειώνοντας χρόνο ρεκόρ από τον πρώτο γύρο, την τελευταία ημέρα των δοκιμών στην Sepang. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Αυστραλός έχασε την πρώτη ημέρα των τεστ - λόγω πόνων στην πλάτη του - και ότι παραπονιέται για τους κραδασμούς (chatter), είναι σίγουρο ότι και φέτος θα είναι εκείνος τον οποίο όλοι θα κυνηγούν στην κούρσα για το Πρωτάθλημα. Η αύξηση σε βάρος και ιπποδύναμη των νέων 1000cc, φαίνεται να επηρεάζει αρνητικά τον Dani Pedrosa, ο οποίος έμεινε πίσω για περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο από τον ομόσταυλό του. Ο Ισπανός θα πρέπει να προσαρμόσει γρήγορα το αδύναμο σώμα του στην νέα RC213V, αν δεν θέλει να χάσει ακόμη μια ευκαιρία να παλέψει για τον τίτλο.

 

YAMAHA: Μετά από μια δύσκολη χρονιά, η M1 φαίνεται να έχει επιστρέψει δριμύτερη. Ο Lorenzo δείχνει εξαιρετική σταθερότητα, καταφέρνοντας να σημειώσει τον καλύτερο του χρόνο το μεσημέρι. Ακόμη και ο Ben Spies κατάφερε να παραμείνει ανάμεσα στους πρώτους αναβάτες, καθ’ όλη την διάρκεια των δοκιμών, δείχνοντας μια σταθερότητα που του έλειπε την περασμένη χρονιά. Η πραγματική έκπληξη ακούει στο όνομα, Cal Crutchlow, με τον Άγγλο να φαίνεται ιδιαίτερα άνετος πάνω στην 1000cc μοτοσυκλέτα, βελτιώνοντας τον χρόνο του κατά 1.6 δευτερόλεπτα σε σχέση με το πρώτο τεστ του 2011. Τα νέα δεν είναι καλά για τον Andrea Dovizioso, ο οποίος είναι μακριά από τον καλό του εαυτό, διότι ακόμη αναρρώνει από τον τραυματισμό του και δεν έχει συνηθίσει το σώμα του πάνω στην μοτοσυκλέτα.

 

Ducati: O Valentino Rossi οδηγεί την ομάδα του Borgo Panigale στην πέμπτη θέση, πάνω από ένα δευτερόλεπτο διαφορά από τον πρώτο Stoner και περισσότερα από 2/10 σε σχέση με το 2011. Σχεδιασμένη και ολοκληρωμένη σε χρόνο ρεκόρ, η καινούργια GP12 φαίνεται να προτιμά τον «Doctor» πολύ περισσότερο από τον προκάτοχό του. Σίγουρα υπάρχουν αρκετές λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν, αλλά φαίνεται ότι το νέο δημιούργημα του Filippo Preziosi έχει ξεκινήσει την περιπέτειά του με το δεξί. Αυτό γίνεται αντιληπτό και από τον καλό χρόνο του Hector Barbera.

 

CRT: δεν κρίνονται. Η καλύτερη μοτοσυκλέτα, την οποία οδηγεί ο Colin Edwards, είναι πίσω στα πέντε πρώτα δευτερόλεπτα, ακόμα και από τους δοκιμαστές της Honda και της Yamaha. Χρειάζεται να δώσουμε περισσότερο χρόνο στις CRT και να περιμένουμε για τις νέες εκδόσεις.

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Anthony West δεν αποσύρεται!

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP: Η Ducati αλλάζει σελίδα με την νέα GP12

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ