• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stoner: Παραλειπόμενα από την Sepang
Τι είπε ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής!
Νέα 06/02/2012 - 12:58

Ο δυο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP, Casey Stoner, έχασε την πρώτη ημέρα των πρόσφατων δοκιμών στην Μαλαισία, αλλά επέστρεψε για να καταλάβει την πρώτη θέση στις επόμενες δυο ημέρες, κάνοντας ανεπίσημο ρεκόρ γύρου στα 1.59.607 με την νέα Repsol Honda RC213V.

 

Πρώτα απ’ όλα πώς είσαι; Μετά από την μεγάλη χειμερινή διακοπή, δεν κατάφερες να ανέβεις στην μοτοσυκλέτα την πρώτη ημέρα των τεστ

 

«Μετά την χειμερινή διακοπή και το αρκετά μεγάλο διάστημα μακριά από την μοτοσυκλέτα, προετοιμαζόμασταν για να παρουσιαστούμε έτοιμοι την πρώτη ημέρα των δοκιμών. Δυστυχώς, παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στην πλάτη μου και χάσαμε την συγκεκριμένη ημέρα. Είχαμε σχεδιάσει την στρατηγική μας για τρεις ημέρες, αλλά τελικά καταφέραμε να την εφαρμόσουμε σε δυο. Στην αρχή ήμουν λιγάκι απογοητευμένος, αλλά στην συνέχεια ένιωσα πραγματικά καλά όταν κατάφερα να ανέβω στην μοτοσυκλέτα την δεύτερη ημέρα και να αισθανθώ την εμπειρία της πίστας και πάλι. Τα πάντα πήγαν πολύ καλά και εύχομαι ότι μπορούμε να βελτιωθούμε κι άλλο».

 

Άλλαξε σε μεγάλο βαθμό το στυλ οδήγησης με την αλλαγή από τις 800cc στις 1000cc μοτοσυκλέτες;

 

«Όχι, δεν αλλάξαμε πολύ το στυλ οδήγησης, με την 800cc μοτοσυκλέτα είχαμε ήδη άφθονη ιπποδύναμη, έτσι έπρεπε να καταφέρουμε να την διαχειριστούμε σε διάφορες καταστάσεις. Πιστεύω ότι η 1000cc έχει καλύτερη επιτάχυνση – που κάνει τα πράγματα πιο διασκεδαστικά – αλλά δεν χρειάζεται να αλλάξω το στυλ μου, σε μεγάλο βαθμό, εξαιτίας αυτού. Η αίσθηση είναι περίπου ίδια με αυτήν των 800cc κι έτσι φαίνεται ότι όλοι προσαρμόζονται ικανοποιητικά».

 

Πραγματοποίησες κάποιες αλλαγές στην χειμερινή σου προπόνηση, έχοντας στο μυαλό σου την νέα μοτοσυκλέτα;

 

«Όχι, διότι θεωρώ ότι οι σωματικές απαιτήσεις είναι λίγο πολύ οι ίδιες. Θα είναι λίγο πιο δύσκολο, αλλά ήδη κάναμε προπόνηση για να είμαστε έτοιμοι να οδηγήσουμε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα. Δεν προπονούμασταν και πριν, ειδικά για την 800cc. Κατά την γνώμη μου, δεν μπορώ να βελτιώσω την φυσική μου κατάσταση αρκετά περισσότερο μέχρι την έναρξη της σεζόν.

 

Έχεις νιώσει την διαφορά των 4 κιλών μεταξύ της μοτοσυκλέτας στην Sepang κι εκείνης στην Βαλένθια;

 

«Ναι, είναι αρκετά ενοχλητικό. Είχαμε ήδη εξελίξει την μοτοσυκλέτα μας και μετά αποφάσισαν να αλλάξουν τους κανονισμούς, έτσι έπρεπε να προσθέσουμε 4 επιπλέον κιλά σε αυτήν. Αυτό αποτέλεσε ένα μειονέκτημα για εμάς, διότι η μοτοσυκλέτα είχε σχεδιαστεί με βάση ένα συγκεκριμένο βάρος και ξαφνικά έπρεπε να προσθέσουμε κι άλλο. Αυτό επηρεάζει την μοτοσυκλέτα. Δεν είναι κάτι που το παρατηρείς σε γενικές γραμμές, αλλά δυστυχώς το αισθάνεσαι αρκετά στην μέση των στροφών. Χρειάζεται να προσαρμοστούμε λίγο περισσότερο και να το ξεπεράσουμε, αλλά είναι πραγματικά απογοητευτικό το γεγονός ότι η απόφαση πάρθηκε με καθυστέρηση».

 

Παρά το γεγονός ότι αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι πιο δυνατές και πιο βαριές, έχεις την ίδια ποσότητα καυσίμου. Συμφωνείς με την συνεργασία μεταξύ των μηχανικών της Honda και της Repsol για να παρέχουν σε εσένα και τον Dani το καλύτερο δυνατό καύσιμο;

 

«Φυσικά, όταν έχεις μεγαλύτερη ιπποδύναμη, πρέπει να λάβεις υπόψη έναν σοβαρό παράγοντα: να πετύχεις την ίδια απόδοση με λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Έχουμε το ίδιο ντεπόζιτο καυσίμου με τις 800cc μοτοσυκλέτες, αλλά με περισσότερη ιπποδύναμη, έτσι θα είναι αρκετά δύσκολο να εξασφαλίζουμε το γεγονός ότι θα τερματίζουμε σε κάθε αγώνα. Και γι’ αυτό είναι τόσο σημαντική η συνεργασία μεταξύ Honda και Repsol, ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση».

 

Έχεις το δικό σου blog και οι θαυμαστές σου είναι χαρούμενοι που μπορούν να διαβάζουν τις σκέψεις σου. Τι γνώμη έχεις γι’ αυτό; Γνωρίζεις πόσοι άνθρωποι σε υποστηρίζουν και θα αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό για να διαβάζουν την γνώμη σου;

 

«Είναι κάτι το οποίο σίγουρα θα επιτρέψει στους οπαδούς να μαθαίνουν τι γίνεται στα παρασκήνια και τι πιστεύω για διάφορες καταστάσεις. Δεν είναι κάτι που θα έκανα στο παρελθόν, αλλά χάρη στην Repsol θα το δοκιμάσω φέτος και θα δω πως θα πάει. Θεωρώ ότι θα έχει αρκετό ενδιαφέρον για τους οπαδούς».

 

Ένα παλιό ρητό λέει ότι χάνεις 1/10 του δευτερολέπτου σε κάθε γύρο, μόλις γίνεσαι πατέρας. Συμφωνείς με αυτό;

 

«Λένε επίσης ότι γίνεσαι πιο αργός από την στιγμή που παντρεύεσαι, αλλά κέρδισα το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα την πρώτη χρονιά που ήμουν παντρεμένος και μόλις ανακάλυψα ότι περιμένω παιδί, το κέρδισα για δεύτερη φορά. Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο».

 

Πως θα αντιδρούσες αν στο μέλλον ένα από τα παιδιά σου, σου έλεγε «Μπαμπά, θέλω να γίνω οδηγός αγώνων!»

 

(Γελώντας) «Οπωσδήποτε θα τους εκπαιδεύαμε από μικρή ηλικία, αλλά η απόφαση να γίνουν οδηγοί ή όχι θα είναι αποκλειστικά δική τους».

 

Επόμενο άρθρο »

MotoGP: Η Ducati αλλάζει σελίδα με την νέα GP12

« Προηγούμενο άρθρο

Elias: Οι προκλήσεις με έκαναν πιο ανταγωνιστικό

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ