• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
2ος Αγώνας - GP Αργεντινής (Thermas Del Rio Hondo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Gaige Herrera κερδίζει τον 1ο Αγώνα Pro Stock της NHRA Gatornationals
Αγώνες 12/03/2025 - 11:54

Ο υπερασπιστής του τίτλου στις Μοτοσυκλέτες Pro Stock, Gaige Herrera, άνοιξε τη σεζόν του NHRA 2025 με στυλ, κερδίζοντας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στον Αγώνα Amalie Motor Oil NHRA Gatornationals στον αγωνιστικό χώρο Gainesville Raceway στην Gainesville, FL, την Κυριακή.

Σημεία Αγώνα:

  • Ο Gaige Herrera κατάφερε να προκριθεί 1ος και κέρδισε τον πρώτο Γύρο της σεζόν της NHRA για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
  • Ο Richard Gadson κατάφερε να προκριθεί 4ος.

Ο υπερασπιστής του τίτλου Gaige Herrera άνοιξε τη σεζόν 2025 της κατηγορίας NHRA με μία νίκη στον Αγώνα Gatornationals.

Ο Herrera πήρε την 1η θέση στην κατάταξη για 24η φορά στην καριέρα του με χρόνο 6.670 δευτ. και ταχύτητα 202.97 mph το βράδυ της Παρασκευής, που έγιναν οι τελευταίες Κατατακτήριες του Αγώνα, μετά την ακύρωση των δραστηριοτήτων το Σάββατο λόγω βροχών.

Μετά από την πρωινή βροχή και τη διακοπή ρεύματος στον αγωνιστικό χώρο, που καθυστέρησαν για τέσσερις ώρες την έναρξη του Αγώνα που έγινε τελικά το απόγευμα της Κυριακής. Ο Herrera άνοιξε την υπεράσπιση του τίτλου του με νίκη και χρόνο 6.766 δευτ./200.11 mph στο πρώτο πέρασμα απέναντι στον πρώην πρωταθλητή της κατηγορίας, Geno Scali, ο οποίος έκανε λάθος στην εκκίνηση.

Στο δεύτερο πέρασμα, ο Herrera απέκλεισε τον Kelly Clontz (6.833 δευτ./196.64 mph) με 6.765 δευτ./199.23 mph. Στους ημιτελικούς, ο Herrera νίκησε τον Chase Van Sant με 6.764 δευτ./198.88 mph και προκρίθηκε στον 25ο τελικό της καριέρας του, όπου αντιμετώπισε τον περσινό φιναλίστ, Matt Smith.

Στον τελικό, ο Herrera πήρε το προβάδισμα από την εκκίνηση και έτρεξε σε 6.722 δευτ. με 200.23 mph, την ταχύτερη επίδοση της ημέρας του, για να κερδίσει τον Smith (6.723 δευτ./203.19 mph) στο νήμα σε έναν συναρπαστικό Αγώνα drag. Το περιθώριο νίκης του Herrera ήταν 0.295 δευτερόλεπτα, εξασφαλίζοντας την 22η νίκη της καριέρας του και παραμένοντας αήττητος στην Gainesville με ρεκόρ 12-0 στα περάσματα.

Μετά από μια σεζόν του 2024 γεμάτη ρεκόρ και εξαιρετικές επιδόσεις που του χάρισαν τον δεύτερο τίτλο του στις Μοτοσυκλέτες Pro Stock, ο Herrera ήταν ενθουσιασμένος που ξεκίνησε τη χρονιά κερδίζοντας τον αντίπαλο που είναι πιθανό να αποτελέσει τον πιο δύσκολο αντίπαλό του στον αγώνα για την τρίτη του κατάκτηση του τίτλου.

«Αυτή η νίκη ήταν μια κορυφαία στιγμή για μένα γιατί εξαρτήθηκε από τον χρόνο αντίδρασης μεταξύ εμένα και του Matt. Αυτός είναι ο τύπος του Αγώνα που αγαπώ. Τις τελευταίες δύο σεζόν, πολλές φορές είχα τη γρηγορότερη μοτοσυκλέτα, αλλά σήμερα δεν ήταν έτσι. Πήγα στον τελικό με την τακτική ότι έπρεπε να περιορίσω την αντίδραση στην εκκίνηση για να πάρω τα πάντα από τη μοτοσυκλέτα. Όλη την ημέρα τρέχαμε σε χρόνους γύρω από τα 76 δευτερόλεπτα, αλλά ο Andrew άλλαξε το λάστιχο για τον τελικό και έκανε τη μαγεία του με τον υπολογιστή. Με κοίταξε και είπε, 'Ελπίζουμε να έχουμε περισσότερο από αυτόν.' Ήταν μια τέλεια διαδρομή. Δεν χρειάστηκε να κάνω καμία διόρθωση, έκανα σωστά όλα τα σημεία αλλαγής ταχυτήτων και ήξερα ότι ο Matt θα έπρεπε να είναι τέλειος για να με κερδίσει», είπε ο Herrera. «Είναι συναρπαστικό ως αναβάτης να ξέρω ότι πρέπει να είμαι στην καλύτερη φόρμα μου συνεχώς, ότι αυτό που κάνω στη μοτοσυκλέτα καθορίζει το αποτέλεσμα. Αυτό με οδηγεί, με πιέζει στα όρια και με κάνει να αγαπώ αυτό το άθλημα. Είχα εκπληκτικές σεζόν τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά νιώθω ότι φέτος θα είναι ακόμα καλύτερο».

Ο Richard Gadson, ο οποίος τερμάτισε 3ος στο πρωτάθλημα πέρυσι, κατάφερε να προκριθεί 4ος με 6.727 δευτ./201.67 mph για να ξεκινήσει τη δεύτερη σεζόν του με την ομάδα Vance & Hines.

Στο πρώτο πέρασμα, ο Richard Gadson νίκησε τον Brandon Litten (6.990 δευτ./190.16 mph) με 6.821 δευτ./198.38 mph. Αλλά παρά το γεγονός ότι έτρεξε γρηγορότερα στο δεύτερο πέρασμα με 6.814 δευτ./198.82 mph, ο Gadson ηττήθηκε από τον Chase Van Sant (6.790 δευτ./198.29 mph).

«Είναι δύσκολο να αγωνίζεσαι εδώ. Μπορείς να κάνεις την καλύτερη δουλειά και να έρθει κάποιος και να σε χτυπήσει με ένα μεγάλο χτύπημα, όπως ο Chase που ανέβασε έξι εκατοστά στο πέρασμα απέναντί μου», είπε ο Gadson. Αναλογιζόμενος την πρόοδό του την περασμένη χρονιά, όταν ήταν νέος στην κατηγορία και στην ομάδα, ο Gadson είπε ότι η διαφορά στην ψυχολογία του είναι εμφανής.

«Νιώθω ότι ξεκινάω τη σεζόν 180 μοίρες από εκεί που ήμουν πέρυσι, όταν όλα ήταν νέα και υπήρχαν πολλές αλλαγές στη ζωή μου. Τώρα νιώθω πιο σταθερός, με μια ισχυρή βάση από κάτω. Ήρθα εδώ καλά προετοιμασμένος ψυχικά και σωματικά, αλλά η φύση δεν συνεργάστηκε», είπε ο Gadson. «Θέλαμε να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα στην προκριματική φάση για να βρούμε περισσότερη απόδοση, αλλά δεν πήραμε τους χρόνους που χρειαζόμασταν για αυτό. Δεν φτάσαμε εκεί που θέλαμε να είμαστε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά νιώθω καλά για τον Αγώνα στην Charlotte και νομίζω ότι σύντομα θα είμαστε εκεί που πρέπει».

Μετά από προκλήσεις πέρυσι λόγω της προσαρμογής σε νέο υποχρεωτικό καύσιμο της κατηγορίας Μοτοσυκλετών Pro Stock, ο επικεφαλής μηχανικός της RevZilla/Motul/Vance & Hines, Andrew Hines, καλωσόρισε την επιστροφή ενός νέου καυσίμου VP Racing που θεωρεί ότι είναι πιο κατάλληλο για τα χαρακτηριστικά τόσο της Suzuki όσο και των κινητήρων V-Twin που κυριαρχούν στην κατηγορία.

«Αυτή είναι η μεγαλύτερη αλλαγή στους κανονισμούς για αυτή τη σεζόν. Δεν είμαι σίγουρος αν θα μας ωφελήσει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, αλλά νομίζω ότι είναι καλύτερο συνολικά και είμαστε ενθουσιασμένοι που το έχουμε πίσω στην κατηγορία», είπε ο Hines. «Η εισαγωγή οποιουδήποτε νέου καυσίμου σημαίνει ότι πρέπει να προσαρμόσουμε τις ρυθμίσεις μας και να καταλάβουμε τι αρέσει στους κινητήρες. Μας πέταξε λίγο έξω σήμερα, με κάποιες δοκιμές και λάθη στα πρώτα περάσματα, αλλά είχαμε αρκετή απόδοση, αν και ήμασταν λίγο πίσω. Στον τελικό χρησιμοποιήσαμε το ειδικό 'γρήγορο' λάστιχο που μας έχει κερδίσει πολλούς Αγώνες τα τελευταία δύο χρόνια. Δεν το είχαμε χρησιμοποιήσει από το Λας Βέγκας πέρυσι, αλλά κερδίζει περίπου δύο εκατοστά και βοήθησε να κάνουμε τη διαφορά σήμερα», είπε ο Hines. «Το επίπεδο απόδοσης μας δεν είναι ακριβώς εκεί που χρειάζεται για να έχουμε ισονομία στην κατηγορία. Είμαστε ακόμα πίσω λίγο, αλλά ευτυχώς πήραμε τη νίκη».

Μετά από τον πρώτο από τους 15 Γύρους της σεζόν 2025 για τις Μοτοσυκλέτες Pro Stock, ο Herrera και ο Gadson βρίσκονται 1ος και 5ος στην κατάταξη με 123 και 55 βαθμούς αντίστοιχα.

Η ομάδα RevZilla/Motul/Vance & Hines επιστρέφει στην αγωνιστική δράση από 25 έως 27 Απριλίου στον Αγώνα NHRA Four-Wide Nationals στο zMax Dragway στο Concord, NC.

 

« Προηγούμενο άρθρο

Snowcross Ευρώπης: ξεκίνησε στο Joensuu της Φινλανδίας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2025;
  • ΝΑΙ, ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΥΟ ΠΙΣΤΕΣ ΣΕ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΗΠΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο PECCO BAGNAIA ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΣΕΡΙ