• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η νέα 450 RC της Beta τα κάνει όλα με τετράχρονο κινητήρα
Νέα Αγοράς 09/12/2024 - 13:18

Το νέο τετράχρονο χωμάτινο μοντέλο 450 RC είναι εξίσου εύχρηστο κοντά στο σπίτι, στην πίστα ή έξω στο δάσος και είναι σχεδιασμένο όπως λέει η εταιρία να τα κάνει όλα. Ο Ιταλός κατασκευαστής ειδικός σε μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου Beta, έχει μία μεγάλη γκάμα ευέλικτων μοτοσυκλετών. Μια εντυπωσιακή γκάμα προσιτή για τον αγοραστή ξεκινώντας από μοτοσυκλέτες 125 enduro, μέχρι μοτοσυκλέτες MX που κερδίζουν Αγώνες.

Η μάρκα με έδρα τη Φλωρεντία έχει επιδόσεις εκτός δρόμου που είναι κορυφαίες και κάθε μοντέλο της είναι προσανατολισμένο σε αυτές. Και ένα πράγμα για το οποίο είναι γνωστή η Beta είναι να ακούει τι θέλουν οι πελάτες της. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο για το 2025, η εταιρεία κυκλοφόρησε την 450 RC, μία χωμάτινη μοτοσυκλέτα που η Beta αποκαλεί “do-all four-stroke model,” ένα τετράχρονο μοντέλο που τα κάνει όλα και που οι πελάτες της περίμεναν εδώ και αρκετό καιρό.

Αυτό που κάνει την 450 RC ξεχωριστή είναι ότι βασίζεται στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα μοτοκρός 450 RX, καθώς μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με την RX, αλλά με μερικά επιπλέον χαρακτηριστικά που την κάνουν πιο εύχρηστη εκτός πίστας μοτοκρός. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στον αναβάτη κάποια επιπλέον άνεση όταν βγαίνει για διαδρομές εκτός δρόμου πέρα από την απαιτητική πίστα.

Η νέα 450 RC διαθέτει εξαρτήματα όπως μια ηλεκτρική μίζα, ένας πίσω τροχός 18 ιντσών (σε αντίθεση με τον πίσω τροχό 19 ιντσών της RX), ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και επιπλέον προστασία από μια ειδικά διαμορφωμένη πλαστική πλάκα ολίσθησης, προστατευτικά χεριών και ρεζερβουάρ προερχόμενα από το αγωνιστικό μοντέλο για να προσφέρουν περισσότερη άνεση και προστασία για να μπορεί ο αναβάτης να κινηθεί εκτός δρόμου με ασφάλεια.

Ο κινητήρας της 450 RC είναι τετράχρονος χωρητικότητας 450 κ.εκ. που συνδυάζεται με ένα κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η απόδοση μπορεί να ρυθμιστεί με ακρίβεια μέσω ενός διακόπτη χαρτογράφησης που περιλαμβάνει επίσης έλεγχο πρόσφυσης. Το πλαίσιο, ο κινητήρας και τα εξαρτήματα υψηλότερου επιπέδου έχουν αποδείξει στον κόσμο του MX, ότι ο σχεδιασμός και η κατασκευή της μοτοσυκλέτας δίνουν την ικανότητα οδήγησης τόσο στην πίστα όσο και σε διαδρομές εκτός δρόμου με ταυτόχρονη ευκολία χειρισμών. Ένας συνδυασμός κινητήρα-πλαισίου που είναι σε θέση να προσφέρει μια διασκεδαστική οδήγηση, χωρίς κανέναν λόγο να μένει πίσω η απόδοση του κινητήρα που είναι σχεδιασμένος να αποδίδει σε επίπεδο παγκόσμιου πρωταθλήματος.

 

Υπάρχουν πολλά ακόμα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας 450 RC, τα οποία μπορούν να εξεταστούν όλα στον επίσημο ιστότοπο της Beta μόλις θα είναι διαθέσιμα. Αλλά αυτό που κάνει την 450 RC τόσο ξεχωριστή είναι το γεγονός ότι ουσιαστικά είναι δύο μοτοσυκλέτες σε μία. Η Beta εξηγεί ότι αυτή η μοτοσυκλέτα είναι ιδανική για όσους θέλουν να αγωνιστούν σε αγώνες enduro μέσα στο δάσος και να αγωνιστούν επίσης στην πίστα μοτοκρός. Αλλά η ευκολία της χρήσης παραμένει το ζητούμενο και η Beta έκανε ένα σημαντικό βήμα με τη νέα 450 RC που τα κάνει όλα με την ευκολία και την απόδοση του τετράχρονου κινητήρα της.

Επόμενο άρθρο »

Πρώτη επαφή με τις νέες CFMOTO 800MT-X και 675ΝΚ

« Προηγούμενο άρθρο

Panigale V4 Tricolore: μια συλλεκτική Ducati που γιορτάζει το “Made in Italy”

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ