• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα Ducati Multistrada V2: η ελαφρύτερη στην κατηγορία της
Νέα Αγοράς 06/12/2024 - 13:40

Η πλήρως επανασχεδιασμένη crossover στη μεσαία κατηγορία για τους λάτρεις των δικύλινδρων κινητήρων, θέτει νέα σημεία αναφοράς με μικρότερο βάρος, ευκολία χειρισμών και οδήγησης.

Σχεδιασμένη γύρω από τον νέο κινητήρα Ducati V2 και με πλαίσιο αλουμινίου μονοκόκ, ζυγίζει 18 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ ηλεκτρονικός εξοπλισμός αναφοράς και η ανάρτηση Skyhook, που χάρη στη λειτουργία Minimum Preload και μία ρυθμιζόμενη σέλα σε δύο ύψη κάνουν την Multistrada V2 κατάλληλη για όλους.

Με το όγδοο επεισόδιο της Παγκόσμιας Πρεμιέρας DWP 2025, η Ducati παρουσιάζει στην Intermot, την εμπορική έκθεση μοτοσυκλετών της Κολωνίας, τη νέα Multistrada V2, της μεσαίας κατηγορίας crossover σχεδιασμένη για τους ερωτευμένους του δικύλινδρου κινητήρα, που με το μοντέλο του 2025 βελτιώνεται σημαντικά όσον αφορά το ακόμα μικρότερο βάρος, το χειρισμό και την ευκολία στην οδήγηση. Η νέα Multistrada V2 διατηρεί τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών για να παραμένει ασφαλής και διασκεδαστική ακόμα και στην πιο τραχιά άσφαλτο, αλλά έχει επανασχεδιαστεί πλήρως γύρω από τον νέο δικύλινδρο V2 κινητήρα και γίνεται ακόμα πιο προσιτή και ταυτόχρονα διασκεδαστική στην οδήγηση.

Χάρη σε ένα έργο εμπνευσμένο από την αναζήτηση του ελάχιστου βάρους και επικεντρωμένο στο μονοκόκ πλαίσιο και τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, η νέα Multistrada V2 ζυγίζει 18 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Τα 199 κιλά της σε κατάσταση λειτουργίας χωρίς καύσιμο αντιπροσωπεύουν τη χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία, ωφελώντας το χειρισμό και τους ελιγμούς από στάση και με χαμηλή ταχύτητα, ακόμη και όταν είναι πλήρως φορτωμένη. Το μικρό της βάρος, σε συνδυασμό με την ευρεία και πλήρης απόδοση του δικύλινδρου κινητήρα με τον μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων, ένα πακέτο ηλεκτρονικών αναφοράς και μια προσεκτική εργονομική και αεροδυναμική εξέλιξη, σημαίνει ότι η οδηγική απόλαυση, η κατανάλωση καυσίμου, οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά της νέας Multistrada V2 μετατρέπουν κάθε ταξίδι σε ένα αξέχαστο ταξίδι.

 

Σχεδιασμός

Η σχεδίαση της νέας V2 αντλεί έμπνευση από τις στυλιστικές ιδέες που έχουν γράψει την ιστορία της οικογένειας Multistrada: οριζόντια ισορροπημένοι όγκοι, με ελαφριά και κοντή ουρά και μπροστινή περιοχή που χαρακτηρίζεται από σπορ γραμμές, που τονίζονται από τα πλαϊνά καλύμματα που ολοκληρώνουν το μπροστινό μέρος. Οι επιφάνειες των ώμων, οι μπροστινές μάζες και το «ράμφος» – ιστορικά διακριτικά χαρακτηριστικά της Multistrada – έχουν γίνει πιο αρμονικά. Όπως όλες οι Ducati, η Multistrada V2 συνδυάζει επίσης σχεδιασμό και λειτουργικότητα.

Το Centro Stile Ducati καθορίζει τις γραμμές της σε στενή συνεργασία με τεχνικούς Έρευνας και Ανάπτυξης, για να ενσωματώσει αεροδυναμικές λύσεις στη σχεδίαση που μελετήθηκε για τη βελτίωση της θερμικής άνεσης και της προστασίας από τα στοιχεία της φύσης. Η ζελατίνα, άκρως προστατευτική και ρυθμιζόμενη σε ύψος, σχεδιάστηκε μέσα από προσεκτική αεροδυναμική έρευνα που αφορούσε και τους αεραγωγούς εκτροπής, τέλεια ενσωματωμένους στην πρώτη γραμμή. Για την θερμική άνεση, όπως και στην Multistrada V4, έχουν εισαχθεί πλευρικοί αεραγωγοί upwash, ενσωματωμένοι στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας που βοηθούν στην κατεύθυνση του φρέσκου αέρα στα πόδια του αναβάτη.

Οι νέοι προβολείς με DRL εμπνευσμένοι από την τελευταίας γενιάς Panigale και Multistrada V4 βοηθούν στον καθορισμό μιας επιθετικής μπροστινής όψης, άμεσα αναγνωρίσιμης. Το πιο κοντό «ράμφος» ενσωματώνεται καλά στη ζελατίνα και δημιουργεί μια πιο αρμονική εικόνα. Τα φλας, λεπτά και εναρμονισμένα στη σχεδίαση των πλαϊνών τμημάτων, έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως και επανατοποθετηθεί για να προσφέρουν βέλτιστη ορατότητα και να δημιουργούν ένα κενό μεταξύ του φέρινγκ που επιτρέπει τη διέλευση φρέσκου αέρα προς τον αναβάτη. Η ουρά είναι πολύ λεπτή και ελαφριά, χάρη στη κοντύτερη πίσω λαβή, πλήρως επανασχεδιασμένη για να εγγυάται τη λειτουργικότητα και την εργονομία.

 

Εργονομία και άνεση

Η εργονομία της Multistrada V2 έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με μεγάλη προσοχή στην άνεση. Η σέλα του αναβάτη και συνεπιβάτη έχει επανασχεδιαστεί και η ευρυχωρία έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο όσον αφορά τον χώρο για τα πόδια και τον κορμό, χάρη στη διαφορετική βάση για την βαλίτσα πίσω αλλά και αυτές των πλαϊνών.

Για να μπορεί ο αναβάτης να ακουμπάει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια, η νέα Multistrada V2 έχει εξοπλιστεί με μία σέλα που μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, με ύψη 850 και 830 mm. Επιπλέον, ο κατάλογος Ducati Performance προσφέρει ως αξεσουάρ μία σέλα υπερυψωμένη στα 870 mm και μία χαμηλωμένη στα 810. Στην έκδοση S, χάρη στο ημιενεργό σύστημα DSS (Ducati Skyhook Suspension) και το σύστημα Minimum Preload, είναι δυνατό να χαμηλώσει το ύψος σέλας στα 790 mm.

 

Νέος κινητήρας Ducati V2

H νέο Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με τον νέο κινητήρα Ducati V2, έναν 90° V-twin, 890 κ.εκ., με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής IVT με σπειροειδείς ελατήρια. Αυτός ο νέος κινητήρας, εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς – με βάρος μόνο 54,9 κιλά – συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας. Σε αυτή τη διαμόρφωση αποδίδει 115 ίππους στις 10,750 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 8,250 σ.α.λ.

Χάρη στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο κινητήρας V2 βελτιστοποιεί την απόδοση, την παροχή ισχύος και την κατανάλωση. Η ισχύς στις υψηλές στροφές συνδυάζεται με παρατεταμένη παροχή ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές: περισσότερο από το 70% της μέγιστης ροπής είναι ήδη διαθέσιμο στις 3,500 σ.α.λ. και μεταξύ 3,500 και 11,000 σ.α.λ. η τιμή δεν πέφτει ποτέ κάτω από το 75%. Αυτό συνδυάζεται με μια πιο κανονική καύση στις χαμηλές στροφές, η οποία παρέχει πολύ ροπή σε μικρά ανοίγματα γκαζιού, και τον μεγαλύτερο σφόνδυλο (βολάν), που βελτιώνει την οδηγική απόλαυση, ειδικά σε περιηγήσεις εκτός δρόμου ή κίνηση χάρη στην πιο ομαλή απόκριση ανοίγματος του γκαζιού.

Τέλος, οι σχέσεις μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την Multistrada, με κοντύτερη πρώτη και δεύτερη σχέση για βελτίωση της χρηστικότητας σε χαμηλές ταχύτητες και την επιτάχυνση πλήρους φορτίου. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξοπλισμένο με το νέο Ducati Quick Shift 2.0, το οποίο προσφέρει πιο ακριβή αίσθηση στον λεβιέ και ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων.

 

Πλήρως επανασχεδιασμένο πλαίσιο

Για να βελτιώσει την άνεση και την οδηγική απόλαυση σε οποιαδήποτε διαδρομή, η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με πλήρως επανασχεδιασμένο πλαίσιο, πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι, που αγκαλιάζουν την ίδια φιλοσοφία κατασκευής με την Multistrada V4. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο μονοκόκ που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως στοιχείο καταπόνησης, το πίσω υποπλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και το ψαλίδι είναι χυτό από αλουμίνιο. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα V2, επιτρέπουν στην Multistrada να φτάσει σε εξαιρετικά χαμηλό βάρος: μόνο 199 κιλά, σε κατάσταση λειτουργίας χωρίς καύσιμο, για την έκδοση V2 και 202 κιλά για την έκδοση V2 S εξοπλισμένη με ημι-ενεργή ανάρτηση.

Χάρη σε έναν πλήρη επανασχεδιασμό και τη λύση του πλαισίου “monocoque”, οι μηχανικοί της Ducati κατάφεραν να δημιουργήσουν μία λεπτή μοτοσυκλέτα, με πολύ στενή εφαρμογή που επιτρέπει να ακουμπάνε τα πόδια στο έδαφος πιο εύκολα. Επιπλέον, η περιοχή επαφής στα γόνατα και του εσωτερικού των μηρών με τις επιφάνειες της μοτοσυκλέτας έχει βελτιωθεί, αυξάνοντας την οδηγική απόλαυση και την αίσθηση ελέγχου στις υψηλές ταχύτητες. Χάρη στη νέα εργονομία, η νέα Multistrada V2 απαιτεί λιγότερη προσπάθεια στο τιμόνι για να στρίβει και εγγυάται πιο ουδέτερη συμπεριφορά κατά την είσοδο και τη διέλευση από τις στροφές.

Η Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Marzocchi 45 mm και αμορτισέρ Sachs με προοδευτικό μοχλικό, πλήρως ρυθμιζόμενα και τα δύο. Η Multistrada V2 S διαθέτει ημι-ενεργητική ανάρτηση με ηλεκτρονικό έλεγχο Ducati Skyhook Suspension, βελτιώνοντας περαιτέρω την άνεση, την ασφάλεια και τις επιδόσεις χάρη στις νέες ηλεκτρονικές λειτουργίες που περιορίζουν την βύθιση κατά το φρενάρισμα και την τάση του χαμηλώματος πίσω κατά την επιτάχυνση (anti-squat), εξασφαλίζοντας βέλτιστη ακρίβεια οδήγησης.

Επιπλέον, η λειτουργία Minimum Preload επιτρέπει την ελάχιστη μείωση στο ύψος της πίσω ανάρτησης με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, διευκολύνοντας την επαφή των ποδιών στο έδαφος ειδικά όταν είναι πλήρως φορτωμένη και με επιβάτη. Όπως και στη νέα Multistrada V4, οι ρυθμίσεις Suspension Modes μπορούν να επιλεγούν ανεξάρτητα από τις ρυθμίσεις Riding Modes, για την επιλογή της προτιμώμενης βαθμονόμησης της ανάρτησης, διατηρώντας αμετάβλητες τις παραμέτρους ηλεκτρονικού ελέγχου και την απόκριση του κινητήρα.

Και οι δύο εκδόσεις της Multistrada V2 είναι εξοπλισμένες με μπροστινό τροχό 19 ιντσών σε συνδυασμό με πίσω τροχό 17 ιντσών, με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II και διαδρομή ανάρτησης 170 mm, για να προσφέρουν ευελιξία και εξαιρετική αίσθηση οδήγησης. Το σύστημα πέδησης Brembo διαθέτει δύο μπροστινούς δίσκους 320 mm και έναν μονό δίσκο 265 mm, με κορυφαία απόδοση σε κάθε περίπτωση.

 

Κορυφαίο πακέτο ηλεκτρονικών

Η νέα Multistrada V2 μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, το οποίο είναι διαχειρίσιμο μέσω των επανασχεδιασμένων χειριστηρίων του τιμονιού και του νέου έγχρωμου ταμπλό 5" TFT, με μια πλήρως ανανεωμένη πολυγλωσσική διεπαφή βασισμένη σε τρεις διαφορετικές λειτουργίες πληροφοριών.

Οι πέντε διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet) προσφέρουν τη δυνατότητα προσαρμογής της Multistrada V2 σε οποιαδήποτε κατάσταση, ρυθμίζοντας την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα σε προκαθορισμένες και τροποποιήσιμες τιμές, χάρη στα τέσσερα Power Modes με τα οποία ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος. Τα διαφορετικά Riding Modes, φυσικά, θέτουν τη ρύθμιση του ABS στις στροφές, το Ducati Traction Control (DTC), το Ducati Wheelie Control (DWC) και το Engine Brake Control (EBC) σε προκαθορισμένα επίπεδα, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν από τον αναβάτη.

Οι τρεις λειτουργίες Infomodes (Road, Road Pro και Rally) επιτρέπουν να αξιοποιηθούν οι περισσότερες από τις δυνατότητες του ταμπλό, αλλάζοντας τις πληροφορίες που εμφανίζονται για να προσφέρουν στον αναβάτη την καλύτερη εμπειρία οδήγησης σε κάθε περίσταση: η Road Pro, για παράδειγμα, παρέχει το ποσοστό ισχύος και ροπής που χρησιμοποιείται σε πραγματικό χρόνο.

Τέλος, η Ducati Multistrada V2 είναι στάνταρ εξοπλισμένη με Cruise Control, υποδοχή USB ενσωματωμένη στο ταμπλό, Ducati Brake Light EVO (το οποίο διαχειρίζεται το πίσω φως στο να αναβοσβήνει σε έκτακτη ανάγκη σε απότομο φρενάρισμα) και, στην περίπτωση της V2 S, το σύστημα πολυμέσων Ducati , με δυνατότητα ενεργοποίησης του συστήματος πλοήγησης Turn-by-turn. Επιπλέον, η νέα λειτουργία Coming Home διατηρεί τη χαμηλή σκάλα πορείας ενεργή όταν η μοτοσυκλέτα είναι σβηστή, για να φωτίζει την περιοχή μπροστά από τη μοτοσυκλέτα και να διευκολύνει την είσοδο στο σπίτι.

 

Ασφάλεια παντού

Όπως όλες οι Multistrada, η νέα V2 έχει επίσης σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους Ducatisti να ταξιδεύουν με απόλυτη ηρεμία χάρη στα χρονικά διαστήματα συντήρησης (έλεγχος διάκενου βαλβίδων κάθε 30,000 χλμ.) και τα προγράμματα 4EVER Ducati και Roadside Assistance. Το πρώτο προσφέρει εγγύηση 4 ετών με απεριόριστα χιλιόμετρα. Το πρόγραμμα Roadside Assistance προσθέτει οδική βοήθεια, μεταφορά για αναβάτη και επιβάτη, όχημα αντικατάστασης και διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων σε περίπτωση προβλημάτων που ενδέχεται να προκύψουν κατά την περίοδο κάλυψης. Όλα αυτά με την ηρεμία που προσφέρει ένα δίκτυο με πάνω από 800 επίσημους αντιπροσώπους Ducati σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο.

 

Αξεσουάρ και διαθεσιμότητα

Μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την Multistrada V2 σύμφωνα με τις διαφορετικές ανάγκες. Πλαστικές θήκες χωρητικότητας 60 λίτρων ή αλουμινένιες χωρητικότητας 76 λίτρων, τοποθετούνται με πλωτά εξαρτήματα για βελτίωση της σταθερότητας και κατά συνέπεια της ασφάλειας. Τα ατσάλινα προστατευτικά βοηθούν στον περιορισμό της ζημιάς σε περίπτωση ολίσθησης και το κεντρικό σταντ διευκολύνει τις εργασίες συντήρησης και φόρτωσης στη μοτοσυκλέτα.

Οι λάτρεις της περιπέτειας μπορούν να τοποθετήσουν τροχούς με ακτίνες, που κάνουν την Multistrada V2 πιο ευέλικτη, επιτρέποντάς τους να συνεχίσουν το ταξίδι όταν τελειώσει η άσφαλτος. Τέλος, όσοι θέλουν να βελτιώσουν την Multistrada V2 αλλάζοντας τον ήχο της εξάτμισης, μπορούν να επιλέξουν από τις διάφορες λύσεις που προσφέρει η Termignoni.

 

Η νέα Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη στη στάνταρ έκδοση και την V2 S, με ημιενεργή ανάρτηση DSS. Η πρώτη προσφέρεται στο χρώμα Ducati Red, ενώ για τη δεύτερη υπάρχει η επιλογή μεταξύ Storm Green και Ducati Red, με πρόσθετη δυνατότητα επιλογής της επένδυσης Travel, με πλαστικές πλαϊνές θήκες, κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα γκριπ. Η νέα Ducati Multistrada V2 θα φτάσει στις αντιπροσωπείες τον Ιανουάριο του 2025, όπως επίσης και στην έκδοση 35 kW για μοτοσυκλετιστές με δίπλωμα Α2.

 

 

Το δυναμικό βίντεο της νέας Multistrada V2 είναι διαθέσιμο στο κανάλι της Ducati στο YouTube.

 

#DucatiWorldPremière2025 #Ducati2025 #UnlockEverydayAdventure

 

 

 

Multistrada V2 S

 

Χρώμα:

Ducati Red

Storm Green

 

 

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας Ducati V2, 890 κ.εκ

Μέγιστη ισχύς 115 ίππων στις 10,750 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή 92 Nm στις 8,250 σ.α.λ

Βάρος χωρίς καύσιμο: 202 kg

Μονοκόκ σκελετός αλουμινίου

Δεξαμενή καυσίμου 19 λίτρων

Ανάρτηση Ducati Skyhook με διαχείριση λειτουργίας ανάρτησης και λειτουργία ελάχιστης προφόρτισης

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πιρούνι Marzocchi 45 mm, διαδρομή 170 mm

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αμορτισέρ Sachs, διαδρομή 170 mm

Ζάντες αλουμινίου με 19” μπροστά και 17” πίσω

Σύστημα πέδησης Brembo με δύο εμπρός δίσκους 320 mm και πίσω δίσκο 265 mm

Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II

Ηλεκτρονικό πακέτο τελευταίας γενιάς με μονάδα μέτρησης αδρανείας 6 αξόνων (6D IMU): ABS με διαφορετική λειτουργικότητα στις στροφές. Ducati Traction Control (DTC); Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Quick Shift (DQS) 2.0; Έλεγχος πέδησης κινητήρα (EBC).

Νέος πίνακας ταμπλό 5" full-TFT με διαχείριση Infomode και επανασχεδιασμένο χειριστήριο τιμονιού

Λειτουργίες οδήγησης (Σπορ, Τουρισμός, Αστική μετακίνηση, Enduro, Βροχή)

Λειτουργίες ισχύος (Υψηλή, Μεσαία, Χαμηλή, Εκτός δρόμου)

Προβολείς Full LED με λειτουργικότητα DRL και Coming Home

Φώτα στοπ Ducati EVO

Σύστημα πολυμέσων Ducati

Cruise control

Υποδοχή USB στο ταμπλό

 

Multistrada V2

 

Χρώμα:

Ducati Red

 

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η Multistrada V2 S με εξαίρεση το βάρος χωρίς καύσιμο: 199 κιλά

Πιρούνι Marzocchi 45 mm με μηχανικό έλεγχο, διαδρομή 170 mm

Αμορτισέρ Sachs με μηχανικό έλεγχο, διαδρομή 170 mm

Σύστημα πολυμέσων Ducati

 

Επόμενο άρθρο »

Panigale V4 Tricolore: μια συλλεκτική Ducati που γιορτάζει το “Made in Italy”

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα Diavel V4, τολμά να είναι γυμνή!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ