• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
17ος Αγώνας - GP Αυστραλίας (Philip island)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η νέα CB1000 Hornet μαζί με την έκδοση SP
Τεστ-Μοντέλα 18/10/2024 - 00:47

Η 23YM CB750 έφερε ξανά στην Ευρώπη το όνομα Hornet (Σφήκα). Συνδυάζοντας τη συμπαγή street fighter σιλουέτα με ισχύ και ευελιξία. 

Για το 25YM, η οικογένεια Hornet υποδέχεται δύο συναρπαστικά νέα μέλη.

Μετά τον ερχομό της CB500 Hornet ως μοντέλο 24MY, σειρά έχουν τώρα η νέα CB1000 Hornet μαζί με μια έκδοση SP που ηγούνται της γκάμας. 

Η νέα κορυφαία γυμνή μοτοσυκλέτα της Honda, προσφέρει έναν αποτελεσματικό συνδυασμό δυνατής επιτάχυνσης και συμπεριφοράς, τόσο σε πολυσύχναστες αστικές διαδρομές όσο και σε ορεινούς δρόμους. Την ισχύ παρέχει ο κινητήρας που εξοπλίζει και τη 17YM CBR1000RR Fireblade (για τη CB1000 Hornet αποδίδει μέγιστη ισχύ 151,7Ps/111,6kW στις 11.000rpm και ροπή 104Nm στις 9.000rpm) που συνδυάζεται με κοντές σχέσεις μετάδοσης, ένα νέο πλαίσιο διπλής δοκού (twin-spar) με υψηλό βαθμό στρεπτικής ακαμψίας, ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP της Showa και δαγκάνες φρένων της Nissin. 

Την προσοχή προσελκύουν οι μικροί διπλοί προβολείς LED και το χαρακτηριστικό ρεζερβουάρ καυσίμου της Hornet. Από αισθητικής απόψεως, είναι φαρδιά μπροστά και στενεύει προς τα πίσω, χάρη στη σέλα που υπογραμμίζει την παραδοσιακή στενή εμφάνιση της Hornet. Το διακριτικό πλαίσιο και το υποπλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα (trellis) υπογραμμίζουν τις σχεδιαστικές γραμμές.

 

Τεχνολογίες όπως πολλαπλά προγράμματα οδήγησης (riding modes) με διαφορετικούς συνδυασμούς Ισχύος (Power), Φρένου Κινητήρα (Engine Braking) και Honda Selectable Torque Control, μια έγχρωμη οθόνη TFT πέντε ιντσών με τεχνολογία ‘optical bonding’, συνδεσιμότητα Honda RoadSync* και λειτουργία Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης - Emergency Stop Signal (ESS) της Honda ως στάνταρ εξοπλισμό. 

Για τους αναβάτες που αναζητούν μία πιο σπορ εμπειρία οδήγησης, η CB1000 Hornet διατίθεται με την έκδοση SP. Η ισχύς αυξάνεται στα 157,2Ps / 115,6kW και η ροπή στα 107Nm, ενώ τα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα του πλαισίου και του συστήματος μετάδοσης κίνησης, όπως το ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ Öhlins TTX36, το στάνταρ quickshifter και τα φρένα Brembo Stylema, ανεβάζουν τη CB1000 Hornet SP στο επόμενο επίπεδο. 

 

Η 25YM CB1000 Hornet θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές: 

 

•    Grand Prix Red 

•    Mat Iridium Gray Metallic 

•    Pearl Glare White 

 

Η έκδοση SP της CB1000 Hornet διατίθεται αποκλειστικά σε ειδικό χρωματισμό Mat Ballistic Black Metallic, που συμπληρώνεται από χρυσαφί φινίρισμα στο πιρούνι και τους μοναδικούς τροχούς κράματος αλουμινίου σε απόχρωση Desert Gold. 

 

*Η εφαρμογή Honda RoadSync το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας. 

ENGINE 

Τύπος 

Υγρόψυκτος 4-χρονος εν σειρά DOHC τετρακύλινδρος 

Κυβισμός 

1000cc 

Διάμετρος & Διαδρομή 

76mm x 55.1mm 

Σχέση συμπίεσης 

11.7:1 

Μέγιστη ισχύς 

157,2Ps / 115.6kW στις 11,000rpm 

Μέγιστη ροπή 

107Nm στις 9.000 σαλ. 

Επίπεδο θορύβου (dB) 

L urban 74.1dB L wot 78.9dB 

Χωρητικότητα σε λιπαντικό 

Upper 3.5L/ Lower 3.0L 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ 

Ψεκασμός 

Ηλεκτρονικός PGM-FI 

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 

17L (συμπερ. ρεζέρβας) 

Εκπομπές CO2 (WMTC) 

136g/km 

Κατανάλωση καυσίμου (WMTC) 

5.9L/100km / 16.9km/L (WMTC mode) 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 

Χωρητικότητα μπαταρίας 

12V 6.3AH 

ΜΕΤΑΔΟΣΗ 

Τύπος συμπλέκτη 

Υγρός, πολύδισκος, υποβοήθησης/ολίσθησης (Assisted slipper)  

Τύπος κιβωτίου 

6τάχυτο 

Τελική μετάδοση 

Αλυσίδα 

ΠΛΑΙΣΙΟ 

Τύπος 

Ατσάλινο, Διπλής Δοκού 

ΠΛΑΙΣΙΟ 

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) 

2,140mm x 790mm x 1,085mm  

Μεταξόνιο 

1,455mm 

Γωνία Κάστερ 

25° 

Ίχνος Τροχού 

98mm 

Ύψος Σέλας 

809mm 

Απόσταση από το έδαφος 

135mm 

Βάρος (πλήρες υγρών) 

212kg 

Ακτίνα στροφής 

2,8m 

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

Εμπρός 

Ανεστραμμένο πιρούνι  SFF-BP της Showa 41χλστ. 

Πίσω 

Αμορτισέρ Ohlins TTX36, αλουμινένιο, κοίλο ψαλίδι 

ΤΡΟΧΟΙ 

Εμπρός 

Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο 

Πίσω 

Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο 

Διάσταση Ζάντας Εμπρός 

17M/C X MT3.50 

Διάσταση Ζάντας Πίσω 

17M/C X MT5.50 

Ελαστικό Εμπρός 

120/70-ZR17M/C (BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22F 

DUNLOP SPORTMAX Roadsport 2)  

Ελαστικό Πίσω 

180/55-ZR17M/C (BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22F 

DUNLOP SPORTMAX Roadsport 2) 

ΦΡΕΝΑ 

ABS  

2κάναλο 

Εμπρός 

Δύο δίσκοι 310mm x 4mm με τετραπίστονες, ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo Stylema  

Πίσω 

Δίσκος 240mm x 5mm με μονοπίστονη δαγκάνα 

ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚTΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ 

Όργανα 

Έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 5” με προσαρμοζόμενη διάταξη, περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, ένδειξη ανεβάσματος  

Προβολέας 

LED 

Πίσω φως 

LED 

Συνδεσιμότητα 

Honda RoadSync* 

Σύστημα προστασίας 

HISS (Honda Intelligent Security System) 

Πρόσθετα χαρακτηριστικά 

ESS  

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση. 

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε τη νέα Yamaha MT-09 Y-AMT με το Αυτόματο-Σειριακό Σύστημα Μετάδοσης

« Προηγούμενο άρθρο

Η νέα QJMOTOR SRT 700 SX

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ MARTIN VS BAGNAIA;
  • ΝΑΙ, ΟΙ E.BASTIANINI & M.MARQUEZ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΟΧΙ, ΟΙ E.BASTIANINI & M.MARQUEZ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ