• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η μαχη είναι σε εξέλιξη:
Το Motegi φιλοξενεί μια κρίσιμη αναμέτρηση
Αγώνες 02/10/2024 - 13:16

Η μάχη του τίτλου πλησιάζει. Οι ανατροπές, οι στροφές, το δράμα. Η πίστα που απαιτεί δυνατά φρένα καλωσορίζει το πιο συναρπαστικό άθλημα στη Γη για μια ακόμη εκπληκτική αναμέτρηση

Το MotoGP™ κατευθύνεται από την καυτή Ινδονησία προς τα πιο δροσερά κλίματα του υπέροχου Mobility Resort Motegi για το Motul Grand Prix της Ιαπωνίας αυτό το Σαββατοκύριακο. Καθώς ο αγώνας για τον τίτλο συνεχίζεται σε κάθε Γκραν Πρι, η πίεση αρχίζει να αυξάνεται καθώς οι βαθμοί που εξακολουθούν να προσφέρονται μειώνονται μέρα με τη μέρα. Τώρα, υπάρχουν το πολύ 185 βαθμοί διαθέσιμοι και η διαφορά στην κορυφή είναι 21, αλλά η διαφορά κάτω από το δίδυμο των Jorge Martin (Prima Pramac Racing) και Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) φαίνεται τώρα όλο και πιο μεγάλη. Πάμε για δεύτερη μάχη #PeccovsMartin; Ή μήπως το Motegi θα φιλοξενήσει ακόμα περισσότερο δράμα που μπορούν να επωφεληθούν από τον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) και τον Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™);

 

ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ

Ο Martin αποκάλεσε εκδίκηση τη νίκη στο GP της Ινδονησίας την Κυριακή και μετά την πτώση του από το GP το 2022, το 2023 και στο Tissot Sprint το 2024, έχει την αίσθηση ότι έκλεισε τον κύκλο. Ήταν μια εντυπωσιακή απόδοση υπό την πίεση να κάνει μια σταθερή απόδοση, και αυτό ακριβώς κατάφερε στο Motegi το 2023 σε καταρρακτώδεις συνθήκες σε αυτόν τον Αγώνα GP… ακριβώς μετά από μια νίκη στο Sprint στο στεγνό. Θα αισθάνεται σίγουρος όταν θα πάει καλά στην Ιαπωνία αυτή τη σεζόν.

 

Ο Bagnaia, εν τω μεταξύ, έχει κάνει παράδοση την απόδοση υπό πίεση, αλλά ο Martin δεν είναι πολύ πίσω. Το πρόβλημα και για τους δύο είναι ότι ένα μέρος αυτής της πίεσης έχει προκληθεί από τον εαυτό τους και το κλειδί για τον τίτλο μπορεί απλώς να είναι ποιος μπορεί να κρατήσει σταθερός σε ρυθμό και χωρίς πτώση με λιγότερη – αλλά κάποια – ανταμοιβή όταν χρειάζεται. Ο Bagnaia το έκανε σίγουρα στην Ινδονησία την Κυριακή, αλλά έχει έλλειμμα 21 βαθμών που τον φέρνει στη θέση να πρέπει να δώσει λίγο περισσότερη προσοχή σε αυτό το ρίσκο έναντι της ανταμοιβής.

 

ΠΙΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΙΣΩ ΘΕΣΕΙΣ

Μετά είναι ο Bastianini και ο Μarquez. Τώρα είναι 75 και 78 βαθμούς πίσω, αντίστοιχα. Με αρκετά Grand Prix που απομένουν δεν είναι σε καμία περίπτωση εκτός, μαθηματικά. Μπορούν να επιστρέψουν; Ο Bastianini ήταν ο ταχύτερος στην πίστα μέχρι την πτώση του, φαινομενικά έτοιμος να παλέψει για τη νίκη, οπότε η ταχύτητά του είναι απολύτως συγκρίσιμη με τους δύο στην κορυφή. Μετά την κίνησή του στο Misano, οι θαυμαστές του έχασαν επίσης την ευκαιρία να δουν αν απλώς θα το έκανε ξανά, αλλά το μεγαλύτερο έλλειμμα βαθμών θα μπορούσε να απελευθερώσει μεγάλη πίεση και αυτό, από μόνο του, κρατά μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσία στο μέτωπο της μάχης.

Ο Marquez, εν τω μεταξύ, ξέρει ότι δεν έκανε τίποτα για να προκαλέσει τη δική του εγκατάλειψη στο νησί Lombok, η μοτοσυκλέτα απλά πήρε φωτιά και η ευκαιρία του για μια καλή θέση χάθηκε. Αλλά ξέρει επίσης ότι δεν είχε το ρυθμό που θα του επέτρεπε να παλέψει για τη νίκη. Αυτό το βήμα που έγινε με την GP23 σίγουρα τον φέρνει πιο κοντά, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει διαφορά μερικές φορές. Οι Κατατακτήριές του – με δύο ατυχήματα που τον είδαν να μην έχει χρόνο – του έδωσαν επίσης έναν δύσκολο Αγώνα, οπότε η πρώτη αποστολή για το Motegi είναι ξεκάθαρα να ξεκινήσει λίγο πιο μπροστά. Αν όμως σκεφτόταν ποτέ τους βαθμούς, πιθανότατα δεν θα είχε πολλούς.

 

ΗΡΩΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ

Καθώς ο αγώνας για τον τίτλο θερμαίνεται στην κορυφή, συμβαίνουν πολλά σε όλες τις ομάδες. Το Ιαπωνικό GP θα είναι ξεχωριστό για τη Yamaha και τη Honda, και ειδικά για τον Takaaki Nakagami (Idemitsu Honda LCR). Ο Ιάπωνας αναβάτης αναλαμβάνει νέο ρόλο ως αναβάτης ανάπτυξης για τη Honda την επόμενη σεζόν, επομένως είναι το τελευταίο του GP στην έδρα του ως αναβάτης πλήρους απασχόλησης. Ήταν ο κορυφαίος που τερμάτισε τη Honda αυτή τη σεζόν στην 11η θέση στην Αραγονία μέχρι που ισοφαρίστηκε από τον Joan Mir (Repsol Honda Team) στην Emilia-Romagna, με τον συναθλητή του Luca Marini ακριβώς πίσω του. Στη συνέχεια ηττήθηκε από τον Johann Zarco (Castrol Honda LCR) στο Lombok, καθώς ο Γάλλος πήρε την πρώτη του θέση στη δεκάδα για τη χρονιά, που είναι μια στιγμή ορόσημο στον αγώνα του για να προχωρήσει ξανά σε καλές θέσεις.

 

Για τη Yamaha, υπάρχει το ίδιο κίνητρο μπροστά στους Ιάπωνες οπαδούς και λίγο παραπάνω στην πίστα της Honda. Υπάρχει επίσης μια εκπληκτική φόρμα που έρχεται από τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™), ο οποίος έχει πλέον καθιερωθεί στην κατάταξη μπροστά από δύο Aprilia και δύο KTM. Ίσως το πιο σημαντικό από όλα, μετά από δύο εντυπωσιακά Σαββατοκύριακα στο Misano, ο Γάλλος μπόρεσε να πάρει την 7η θέση και στην Ινδονησία – και από τη δεύτερη σειρά. Δεν είναι λοιπόν μόνο το Misano, αλλά και κάθε νέα πίστα θα γίνεται πιο ενδιαφέρουσα. Ο συναθλητής του Alex Rins ήταν και πάλι μέασ στους βαθμούς στη Mandalika μετά την ασθένειά του και θα έχουν επίσης τον Remy Gardner στην Ιαπωνία ως Δοκιμαστή. Τι έχουν να δώσουν στο Motegi;

 

ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) επέστρεψε στο Lombok. Η εκκίνηση της πρώτης σειράς μετατράπηκε σε βάθρο, και όχι σε οποιοδήποτε βάθρο. Όλα συνέβησαν πίσω από τον νεοφερμένο και ήταν ο μόνος αναβάτης που δημιουργούσε λίγη αντίσταση για τον Μartin όταν έσβησαν τα φώτα. To Motegi είναι μια άλλη νέα πρόκληση που θα θέλει να αρπάξει με τα δύο χέρια, τώρα πίσω από τον μελλοντικό συναθλητή του Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) και έχει επίσης την ευκαιρία να ολοκληρώσει τον Rookie Τίτλο. Φαίνεται ασφαλές στοίχημα.

Ο Maverick Viñales (Aprilia Racing) ήταν επίσης σε αυτόν τον καλύτερο ρυθμό στη Mandalika. Η Aprilia είχε μια πολύ δύσκολη πορεία στον πρώτο Γύρο στο Misano, αλλά ο Viñales έχει πλέον δύο συνεχόμενες κορυφαίες θέσεις στους πρώτους έξι σε Emilia-Romagna και Lombok καθώς αρχίζει να ανατρέπει τα δεδομένα. Ο Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) συνέχισε επίσης την καλή πορεία του στην Ινδονησία, διπλασιάζοντας την εντυπωσιακή του ορμή μετά από αυτούς τους Αγώνες στη μέση της σεζόν. Εντυπωσίασε στο Misano και, όπως ο Quartararo, υπογράμμισε ότι είχε περισσότερο ρυθμό στη Mandalika. Ο Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) παρομοίως, μετά τον τραυματισμό του στην αρχή της σεζόν, είναι πλέον σταθερός στην επίτευξη βαθμών και φτάνει στην Ιαπωνία από δύο κορυφαίες θέσεις στην πεντάδα.

 

 

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ  

Ο Binder είναι μπροστά στη λίστα των αναβατών που θέλουν να αντεπιτεθούν, ειδικά απέναντι στον Acosta, και ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) θα ήθελε επίσης λίγο περισσότερο να ανεβεί στις θέσεις από τον Viñales. Στην κατάταξη της Aprilia, όμως, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον, είναι ο Raul Fernandez (Trackhouse Racing) που αναζητά ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Πήρε μερικούς βαθμούς στην Mandalika και στην Emilia-Romagna, αλλά πριν από αυτό δεν είχε πάρει βαθμούς από τη Γερμανία. Αυτό το Σαββατοκύριακο θα έχει επίσης τον Lorenzo Savadori στο πλευρό του, με τον συναθλητή του, Miguel Oliveira, να μένει εκτός δράσης λόγω τραυματισμού.

 

Ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) έχει ένα εκπληκτικό ρεκόρ στο Motegi σε διαφορετικές κατηγορίες και θα ελπίζει σε μια ανατροπή μετά από μια Ινδονησία που τον είδε να μην παίρνει βαθμούς, ενώ ο Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) πήρε έναν βαθμό αλλά έχει μια πιο δύσκολη πορεία καθώς σκέφτεται επίσης να χειρουργηθεί στον ώμο του. Ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing), εν τω μεταξύ, θα περιμένει περισσότερα σε έναν χώρο όπου έμεινε έκπληκτος το 2022 βρισκόμενος μπροστά και με τις φήμες για το μέλλον του Augusto Fernandez (Red Bull GASGAS Tech3) να σχετίζονται με την Ιαπωνική αγορά, αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι που θα έχει ενδιαφέρον.

 

Υπήρξαν τόσες πολλές ανατροπές μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, οπότε σίγουρα πρέπει να περιμένουμε μερικές ακόμα. Ποιος μπορεί να διατηρήσει την ψυχραιμία του πριν από τις τελικές επιθέσεις; Θα μάθουμε αυτό το Σαββατοκύριακο!

 

Τι θα συμβεί στο #JapaneseGP

Το απόγευμα της Τετάρτης ξεκινά, με 16 αναβάτες Grand Prix να επισκέπτονται την παγκοσμίου φήμης περιοχή Asakusa και τον ναό Sensō-ji στο Τόκιο. Η επίσκεψη θα ξεκινήσει με μια τελετή για καλή τύχη, πριν από μια φωτογράφιση και στη συνέχεια ένα σόου για τους καλεσμένους θαυμαστές. Οι αναβάτες που θα συμμετέχουν θα είναι ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) και οι εκπρόσωποι του εγχώριου εργοστασίου Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) και Joan Mir (Repsol Honda Team), καθώς και ο Takaaki Nakagami (Idemitsu Honda LCR) με τους Ιάπωνες αναβάτες από κάθε κατηγορία.

Την Πέμπτη, οι Συνεντεύξεις Τύπου είναι μια ώρα αργότερα από τις τυπικές. Η πρώτη είναι στις 17:00 τοπική ώρα με τους Jorge Martin (Prima Pramac Racing) και Bagnaia, πριν ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) και ο Quartararo δώσουν συνέντευξη με τον τοπικό ήρωα Nakagami.

Επόμενο άρθρο »

Το MotoGP™ φτάνει στο Τόκιο:

« Προηγούμενο άρθρο

Η Δήμητρα «#JO77» Λαδά τερματίζει 7η στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Γυναικών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ