• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Νέα Slick και νέο βρόχινο ελαστικό
Για το WorldSBK του Magny-Cours
Νέα 04/09/2024 - 18:22

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike της FIM συνεχίζει μετά τις καλοκαιρινές διακοπές στην πίστα Nevers Magny-Cours, για τον Γαλλικό Γύρο - που θα πραγματοποιηθεί από τις 6 έως τις 8 Σεπτεμβρίου. 

Η Pirelli θα φέρει τρία νέα υπό ανάπτυξη ελαστικά για τους αναβάτες της WorldSBK, δύο slicks και ένα για βρεγμένο.

Οι νέες εξελίξεις στα ελαστικά για στεγνό αντιπροσωπεύονται από το μπροστινό SC1, στην προδιαγραφή D0715, το οποίο έχει νέα δομή, και το πίσω SCX, στην προδιαγραφή D0820, το οποίο διαφέρει από την στάνταρ έκδοση ως προς τη σύνθεσή του.

Σε περίπτωση βροχής, εκτός από τα στάνταρ SCR1, οι αναβάτες της WorldSBK θα έχουν επίσης μια εξελιγμένη έκδοση του πίσω βρόχινου ελαστικού, προδιαγραφής D0737, η οποία έχει εξελιχθεί τόσο σε ότι αφορά τη δομή όσο και στη σύνθεση.

Το Magny-Cours είναι ιδανικό για τη δοκιμή νέων ελαστικών

"Το Magny-Cours σηματοδοτεί τα μισά της σεζόν, μια βασική στιγμή για να αξιολογήσουμε την πρόοδο, όσον αφορά την εξέλιξη, που έχει γίνει μέχρι τώρα και να σχεδιάσουμε την εξέλιξη για το δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος. Η ομαλή άσφαλτος της πίστας Nevers είναι ιδιαίτερα σημαντική για τα ελαστικά, καθώς προσφέρει χαμηλή πρόσφυση και ενισχύει τις μικρές διαφορές στην απόδοση μεταξύ των διαφόρων προδιαγραφών, παρέχοντάς μας έτσι πολύτιμα δεδομένα Η υπό ανάπτυξη σύνθεση D0820 για πίσω έχει σχεδιαστεί να προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά, αντισταθμίζοντας έτσι η φθορά που προκαλείται από το σπινάρισμα που προκαλείται από την κακή πρόσφυση στην άσφαλτο, ενώ εξακολουθεί να προσφέρει στους αναβάτες αίσθηση παρόμοια με αυτή που έχουν συνηθίσει με το στάνταρ SCX όσον αφορά τις επιδόσεις. Η νέα μπροστινή σύνθεση, από την άλλη, συνεχίζει να επιδιώκει τον στόχο για τη βελτίωση της ευστάθειας της οικογένειας SC1. Το Magny-Cours είναι επίσης η ιδανική πίστα για τη δοκιμή των ελαστικών για βρεγμένο οδόστρωμα, καθώς σε περίπτωση βροχής μειώνεται δραστικά η ήδη κακή πρόσφυση. Το νέο D0737 προδιαγραφής SCR1 για πίσω προσφέρει σταθερότητα στην επιτάχυνση και πιο σταθερή απόδοση σε μεγαλύτερο εύρος χρήσης από τη στάνταρ έκδοση."

- Διαθέσιμα slicks: κάθε αναβάτης WorldSBK θα έχει στη διάθεσή του 8 εμπρόσθια ελαστικά SC1 της νέας προδιαγραφής D0715, 8 κομμάτια SC1 στάνταρ προδιαγραφής και 6 SC2 επίσης στάνταρ. Θα υπάρχουν επίσης 8 κομμάτια του ολοκαίνουργιου πίσω SCX στην προδιαγραφή D0820, που ολοκληρώνει τις επιλογές μαζί με 8 SCX και 4 SC0, καθώς και 4 SCQ που προορίζονται μόνο για κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole.

 - Σε περίπτωση βροχής: για το πίσω μέρος, εκτός από τα 8 στάνταρ SCR1, θα είναι διαθέσιμα άλλα τόσα SCR1, στην προδιαγραφή D0737. Και οι δύο αυτές επιλογές μπορούν να συνδυαστούν με το στάνταρ μπροστινό SCR1, διαθέσιμο σε 8 κομμάτια για κάθε αναβάτη. Σε περίπτωση μικτών συνθηκών πίστας, κάθε αναβάτης θα μπορεί να υπολογίζει σε 3 μπροστινά και άλλα τόσα μεσαία πίσω ελαστικά.

 - Κατανομή WorldSSP: σε αυτή την κατηγορία, κάθε αναβάτης θα έχει διαθέσιμα 7 ελαστικά SC1 και 6 SC2 για εμπρός, τα οποία μπορούν να συνδυαστούν με 7 μονάδες SCX ή 6 SC0 για πίσω. Όλες οι επιλογές για αυτήν την κατηγορία είναι στάνταρ.

 - Ένας συνδυασμός τεχνικών προκλήσεων: H πίστα Nevers Magny-Cours είναι επίπεδη με ελάχιστες αλλαγές στο υψόμετρο, εκτός από μια μικρή βουτιά στη στροφή 3 και μια μικρή ανάβαση κοντά στη στροφή 15, επομένως δεν εκθέτει τα ελαστικά σε υπερβολικά πλευρικά ή διαμήκη φορτία, σε αντίθεση με την πίστα του προηγούμενου γύρου στο Portimão. Περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών δυσκολιών, καθώς πολλές από τις στροφές είναι εμπνευσμένες από διάσημα τμήματα άλλων πιστών και έχουν τα ονόματά τους, όπως το γρήγορο "Estoril" (Στροφή 3), η φουρκέτα "Adelaide" (Στροφή 5) και το σικέιν "Nürburgring" και "Imola" (Στροφές 7-8 και 12-13, αντίστοιχα). Η διάταξη συνδυάζει αργές φουρκέτες που δοκιμάζουν τη σταθερότητα και την ταχύτητα εισόδου του μπροστινού τμήματος με φρένα και τμήματα υψηλής ταχύτητας, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης ευθείας που οδηγεί στη φουρκέτα "Adelaide", τα σικέιν και την παρατεταμένη στροφή "Estoril" 3, όπου η σταθερότητα και το κράτημα του πίσω μέρους που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Επόμενο άρθρο »

Ο Niccolò Canepa θα αποσυρθεί από τους αγώνες μετά τον 24ωρο Αγώνα Bol d'Or

« Προηγούμενο άρθρο

Η Michelin στη νέα άσφαλτο της πίστας Alcañiz

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ