Η Honda Motor Europe παρουσάζει το νέο 25YM Honda CRF1100L Africa Twin Sports με απόλυτη λεπτομέρια.
Δελτίο τύπου:
Η 25YM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports μοιράζεται το πλαίσιο και τον κινητήρα, με την CRF1100L Africa Twin η οποία έχει off-road προσανατολισμό. Στον αντίποδα, η Adventure Sports έχει διαφορετική προσωπικότητα και στόχους και συγκεκριμένα να προσφέρει στους αναβάτες πραγματικές δυνατότητες για διηπειρωτικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και πρακτικότητα εντός και εκτός δρόμου.
Για ισχυρή επιτάχυνση, ειδικά με δύο αναβάτες και όταν η μοτοσυκλέτα είναι πλήρως φορτωμένη, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 1.084 κ.εκ. παράγει μέγιστη ροπή 112Nm και μέγιστη ισχύ 102 PS (75kW).
Το σύστημα ανάρτησης Showa EERA™ προσφέρει βέλτιστο, συνεχώς ρυθμιζόμενο έλεγχο απόσβεσης. Τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ – SOFT, MID, HARD και OFF-ROAD – καλύπτουν κάθε είδους οδηγική κατάσταση, ενώ το USER mode προσφέρει δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η προφόρτιση του πίσω ελατηρίου μπορεί τώρα να ρυθμίζεται εν κινήσει.
Ο μπροστινός τροχός των 19ιντσών φορά ένα ελαστικό 110/80-19, που προσφέρει εντυπωσιακή πρόσφυση και ανατροφοδότηση του μπροστινού ελαστικού για καλύτερη σταθερότητα και άνεση στο δρόμο όταν είναι πλήρως φορτωμένη; Η διαδρομή της ανάρτησης, εμπρός και πίσω, είναι στα 210/200mm, βελτιώνοντας την ικανότητα χειρισμού στο δρόμο και διευκολύνοντας την πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος.
Τον touring χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας έρχεται να υποστηρίξει ιδανικά το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου των 24,8 λίτρων, η αυξημένη προστασία από τον άνεμο, η ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις, το μεγάλο προστατευτικό του κάρτερ, η αλουμινένια πίσω σχάρα καθώς και οι τροχοί με tubeless ελαστικά. Η παροχή ACC και τα θερμαινόμενα γκριπ περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το DCT έχει εξελιχθεί ώστε να εξασφαλίζει μία πιο φυσική και ανάλαφρη αίσθηση τόσο κατά την εκκίνηση όσο και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων ελέγχει, όχι μόνο το HSTC 7 επιπέδων, αλλά και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού (Wheelie Control) 3 επιπέδων, το Cornering ABS (με ρύθμιση off-road), το Rear Lift Control (σύστημα αποφυγής ανύψωσης πίσω τροχού) και το σύστημα του DCT που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα στρίβει. Υπάρχουν τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης URBAN, TOUR, GRAVEL και OFF-ROAD.
Σχεδιασμένο για πλήρη έλεγχο, το τρίγωνο της θέσης οδήγησης διαμορφώνεται από μία λεπτή σέλα και το ψηλό τιμόνι. Το ύψος της σέλας είναι στα 835/855mm. Δύο Φώτα Ημέρας LED - Dual LED Daytime Running Lights (DRL) περιλαμβάνουν Cornering Lights τριών σταδίων – που προσαρμόζουν αυτόματα τη δέσμη φωτισμού στη γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας βέλτιστη ορατότητα και βελτιώνοντας την ασφάλεια. Το Cruise control και τα θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” κρατά ενήμερο τον αναβάτη για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, και είναι συμβατή με Apple CarPlay®, Android Auto®* και συνδεσιμότητα Bluetooth.
Η 25YM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports θα διατίθεται σε δύο επιλογές χρωμάτων, οι οποίες συνοδεύονται από τολμηρά νέα γραφικά, με τον χρωματισμό Pearl Glare White (Tricolour) να αποτίει φόρτο τιμής στους εμβληματικούς συνδυασμούς τριών χρωμάτων της XRV750 Africa Twin.
-
**ΝΕΟ** Matt Iridium Gray Metallic
-
Pearl Glare White (Tricolour)
*Η εφαρμογή Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.
3 Κύρια Χαρακτηριστικά
3.1 Πλαίσιο
-
Ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™)
-
Εμπρός τροχός 19-ιντσών με ελαστικό 110/80-19
-
Ελαφρύ πλαίσιο, με βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο και ελαφρύ άκαμπτο ψαλίδι τύπου CRF450R, για εξαιρετική πρόσφυση του πίσω τροχού και αίσθηση
-
Έλεγχος μέσω μονάδας μέτρησης αδράνειας IMU της Bosch, το cornering ABS παρέχει σιγουριά στο φρενάρισμα και διαθέτει ρύθμιση off-road
Η ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™) αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. Το σύστημα παρέχει αυτόματα τη βέλτιστη δύναμη απόσβεσης σε σχέση με την διαδρομής της. Λειτουργεί προσαρμόζοντας το επίπεδο απόσβεσης λαμβάνοντας πληροφορίες από τρεις πηγές: την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας (από την ECU), τη στάση και θέση της μοτοσυκλέτας (από την μονάδα μέτρησης αδράνειας) και τη συμπεριφορά του πιρουνιού (από τον αισθητήρα διαδρομής).
Η μονάδα ελέγχου ανάρτησης (Suspension Control Unit) προσαρμόζει ανάλογα τη συμπεριφορά της ανάρτησης μέσα σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0,015 δευτερόλεπτα) από την πραγματοποίηση αυτών των υπολογισμών
Χάρη στην ευελιξία του συστήματος, η ρύθμιση της απόσβεσης μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να αλλάζει καθώς μεταβάλλεται η ταχύτητα της μοτοσυκλέτας - επιτρέποντας, για παράδειγμα, πιο σφιχτή απόσβεση σε υψηλότερες ταχύτητες. Επιπλέον, μπορεί να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως η ‘προετοιμασία’ της ανάρτησης της μοτοσυκλέτας για ‘προσγείωση’ από ένα άλμα ή η μείωση της ‘βύθισης’ σε ένα δυνατό φρενάρισμα.
Η αναβάθμιση του 24YM περιελάμβανε τη δυνατότητα εν κινήσει ρύθμισης της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου μέσω ενός κουμπιού, επιλέγοντας από τέσσερα modes: με αναβάτη, με αναβάτη και αποσκευές, με αναβάτη και συνεπιβάτη και με αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευές. Πολύ απλά, το Showa EERA™ σημαίνει ότι ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει άνεση σε χαμηλές ταχύτητες, σταθερότητα σε υψηλές, σπορ επιδόσεις στο δρόμο και απόκριση σε εκτός δρόμου διαδρομές, απλά με ένα άγγιγμα της οθόνης αφής.
Διατίθενται πέντε modes για τη ρύθμιση της ανάρτησης
Το MID βρίσκεται μεταξύ σφιχτής και μαλακής απόσβεσης, για εύκολο χειρισμό σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Urban.
Το HARD παρέχει σταθερότητα και άμεση απόκριση και διαθέτει την πιο σφιχτή απόσβεση για ταξίδια με δύο άτομα και πλήρες φορτίο. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Tour.
Το SOFT προσφέρει άνετη και ασφαλή οδήγηση σε κακής ποιότητας οδόστρωμα, παρέχοντας τη χαμηλότερη δύναμη απόσβεσης. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Gravel.
Το OFF-ROAD παρέχει βέλτιστες επιδόσεις στο χώμα, με σταδιακά αυξανόμενη απόσβεση του πιρουνιού σε σχέση με την ταχύτητα μεταβολής της διαδρομής του και πιο σφιχτή απόσβεση του πίσω αμορτισέρ. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Off-road.
Ενώ οι παραπάνω ρυθμίσεις της ανάρτησης επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με το riding mode, στο προφίλ USER ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει την προφόρτιση του ελατηρίου με ακρίβεια, σε 24 βήματα, μπροστά και πίσω. Η διαδρομή της ανάρτησης είναι 210/200mm (από 230mm/220mm) για χαμηλό κέντρο βάρους, βελτιωμένη ευελιξία σε χαμηλές ταχύτητες και εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος.
Η σχεδίαση του ατσάλινου ημίδιπλου πλαισίου ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στις off-road ικανότητες και την εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο. Η ακαμψία γύρω από την κεφαλή του τιμονιού έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη αίσθηση πρόσφυσης από το εμπρός τμήμα. Οι κεντρικές δοκοί είναι πιο λεπτές και ευθείες, χωρίς εμπρός εγκάρσια δοκό. Ένα βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο εξοικονομεί βάρος.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 220 χλστ. (30χλστ. λιγότερο από της CRF1100L Africa Twin), με το μεταξόνιο στα 1550 χλστ. και κάστερ/ίχνος στις 27,5° /106mm (από 1574χλστ./27.5°/113χλστ.). Το βάρος με όλα τα υγρά είναι 243 κιλά (253kg για την έκδοση DCT).
Το ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι, που είναι εμπνευσμένο από την σχεδίαση του αντίστοιχου της CRF450R, μεγιστοποιεί την πρόσφυση του πίσω τροχού και την πληροφόρηση του αναβάτη. Οι εσωτερικές πλάκες των σημείων έδρασης του ψαλιδιού χρησιμοποιούν ατσάλι υψηλής αντοχής 600MPa και ο πάνω εγκάρσιος σωλήνας που τις συνδέει, λειτουργεί και ως πάνω βάση για το αμορτισέρ (μέσω ενός σφαιρικού συνδέσμου), βελτιώνοντας την πληροφόρηση για την πρόσφυση του πίσω τροχού.
Το κλειδί για τις επιδόσεις της Africa Twin είναι μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) Bosch MM7.10 έξι αξόνων, η οποία βρίσκεται στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και μετρά σε πραγματικό χρόνο τη γωνία/ταχύτητα κατά τον διαμήκη, εγκάρσιο και κατακόρυφο άξονα. Έτσι βοηθά στη διαχείριση της πρόσφυσης του πίσω τροχού μέσω των TBW και HSTC, και της ανύψωσης του εμπρός τροχού μέσω του Wheelie Control. Αποτελεί επίσης αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της ανάρτησης EERATM.
Η διαχείριση του Cornering ABS πραγματοποιείται από την IMU, που λαμβάνει υπόψη την κλίση της μοτοσικλέτας, την επιβράδυνση (από τους αισθητήρες ταχύτητας στον εμπρός/πίσω τροχό) και συμπεριλαμβάνει στην εξίσωση τον βαθμό ολίσθησης του εμπρός και του πίσω τροχού για τη διαχείριση της πίεσης πέδησης. Κατά τον ίδιο τρόπο, εάν ανιχνεύσει ξαφνική ανύψωση του πίσω τροχού, ελέγχει έξυπνα την πίεση πέδησης για να διατηρηθεί η ευστάθεια.
Διαθέσιμη είναι και μια ρύθμιση του ABS για off-road χρήση, ενώ εάν χρειαστεί, το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό, εφόσον η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη.
Μπροστά, συμπαγείς, διαιρούμενες και ακτινικά τοποθετημένες, 4πίστονες δαγκάνες, συνδυάζονται με πλευστούς ‘wave’ δίσκους 310 mm και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. Ο πίσω ‘wave’ δίσκος των 256 mm διαθέτει ειδική διάτρηση και διαμόρφωση για βέλτιστο έλεγχο του πίσω τροχού.
Ακτινωτές ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω (από ανοξείδωτο ατσάλι) συνδυάζονται με tubeless ελαστικά διαστάσεων 110/80R19M/C 59V και 150/70-R18M/C 70H, που επιτρέπουν ευκολότερες επισκευές χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί ο τροχός, αυξημένη πρόσφυση μπροστά, βελτιωμένη απόκριση και πληροφόρηση του αναβάτη, και επιπλέον άνεση στις υψηλές ταχύτητες και αυξημένη σταθερότητα στο φρενάρισμα. Ελαστικά Bridgestone Battlax Adventure A41 είναι εγκεκριμένα ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (OEM). Ελαστικά με ανάγλυφο πέλμα (block pattern) (Michelin Anakee Wild 110/80R19M/C 59R TL και 150/70 18M/C 70R TL) είναι επίσης εγκεκριμένα για τοποθέτηση.
3.2 Κινητήρας
-
Δικύλινδρος κινητήρας 1.084κ.εκ. παράγει ροπή 112Nm με ισχυρή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές
-
Μέγιστη ισχύς 102 PS (75kW)
-
8-βάλβιδη κεφαλή Unicam, ημίξηρο κάρτερ, μονόδρομος συμπλέκτης (slipper)
Με τις αναβαθμίσεις του 24YM να εστιάζουν στην αύξηση της ροπής στις χαμηλές, μεσαίες και υψηλές στροφές που χρησιμοποιούνται συχνότερα, ο 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει ισχύ 102 PS (75kW) στις 7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 112Nm στις 5.500 σ.α.λ. Η διάμετρος είναι 92 χλστ. με διαδρομή 81,5 χλστ., ενώ η σχέση συμπίεσης είναι 10.5:1.
Αεραγωγοί διαμέτρου 35mm οδηγούν τον αέρα σε δύο -βελτιστοποιημένου μήκους- εσωτερικές χοάνες (trumpets). Η πεταλούδα γκαζιού διαμέτρου 46mm τροφοδοτεί τους αυλούς εισαγωγής, ενώ η διάμετρος και η γωνία των αυλών εισαγωγής ευθυγραμμίζονται ώστε να προσφέρουν ένα ομαλό προφίλ εισαγωγής αέρα. Η γωνία των μπεκ προσφέρει άμεσο ψεκασμό στους θαλάμους καύσης με τα δύο μπουζί.
Το σύστημα βαλβίδων SOHC Unicam της Honda προέρχεται από την (αγωνιστικών προδιαγραφών MX) CRF450R και η χαμηλή θέση του χυτού εκκεντροφόρου συμβάλει στις συμπαγείς διαστάσεις της κυλινδροκεφαλής και κατά συνέπεια ολόκληρης της μονάδας του κινητήρα. Οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν διάμετρο 10.1 χλστ., και οι βαλβίδες εξαγωγής 9.3 χλστ. Στο πλαίσιο των αναβαθμίσεων για το 24YM, ο στρόφαλος 270 μοιρών επανασχεδιάστηκε, οι μπιέλες ομοίως επανασχεδιάστηκαν και ενισχύθηκαν, ενώ αυξήθηκε η διάμετρος του εμβόλου κατά 0,04 mm, που επίσης διέθετε νέας σχεδίασης κεφαλή για βέλτιστη ανάφλεξη και απόδοση κινητήρα. Τα αλουμινένια χιτώνια των κυλίνδρων εξοικονομούν βάρος, ενώ ο στρόφαλος με τα κομβία στις 270° και τα ανομοιόμορφα διαστήματα ανάφλεξης παράγουν το χαρακτηριστικό ήχο του κινητήρα.
Οι στροφαλοθάλαμοι χωρίζονται οριζόντια. Η αντλία νερού είναι έξυπνα τοποθετημένη στο κέλυφος του συμπλέκτη με ένα θερμοστάτη ενσωματωμένο στην κυλινδροκεφαλή. Οι εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο και DCT μοιράζονται κοινούς στροφαλοθαλάμους με ελάχιστες εξωτερικές διαφορές. Οι αντλίες νερού και λαδιού παίρνουν κίνηση από τους αντικραδασμικούς άξονες του κινητήρα.
Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ημίξηρο κάρτερ, ενώ το λάδι βρίσκεται σε ειδικό χώρο χαμηλά στο στροφαλοθάλαμο. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιείται ένα πιο ρηχό κάρτερ, μειώνοντας το συνολικό ύψος του κινητήρα. Επειδή η αντλία παροχής λαδιού είναι τοποθετημένη μέσα στο χώρο του κάρτερ από τον οποίο διανέμει το λάδι, δεν απαιτείται σωλήνωση με παροχή πίεσης. Οι κραδασμοί 2ης τάξης εξουδετερώνονται λόγω της διαφοράς φάσης των εμβόλων, ενώ οι κραδασμοί 1ης τάξης εξουδετερώνονται με τη χρήση διπλών αντικραδασμικών αξόνων.
Το αλουμινένιο κέντρο και η πλάκα πίεσης του συμπλέκτη φέρουν έκκεντρα ‘υποβοήθησης’ που διευκολύνουν τα ανεβάσματα των σχέσεων και έκκεντρα ‘ολίσθησης’ που εμπλέκονται στην επιβράδυνση και τα κατεβάσματα. Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων αντιγράφει τον σχεδιασμό του συστήματος της CRF450R, για μεγαλύτερη ακρίβεια κατά την αλλαγή σχέσεων.
Το σύστημα εξάτμισης που αναβαθμίστηκε για το 24YM με αυξημένη διάμετρο και ανανεωμένη εσωτερική δομή, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση κινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και παράγει μια ευχάριστη παλμική χροιά στις χαμηλότερες στροφές και πιο μπάσες νότες στις υψηλές στροφές.
3.3 Ηλεκτρονικά Διαχείρισης Κινητήρα & Πλαισίου
-
Τα επίπεδα παρέμβασης HSTC τα οποία διαχειρίζεται η IMU, εστιάζουν στην off-road χρήση
-
Το Wheelie Control περιλαμβάνει 3 επίπεδα και διαχείριση από την IMU
-
Τέσσερα προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD
-
Δύο προγράμματα USER επιτρέπουν πλήρη εξατομίκευση προφίλ οδήγησης
Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) και η μονάδα μέτρησης αδράνειας έξι αξόνων (IMU) βρίσκονται στην καρδιά του ηλεκτρονικού πακέτου. Το σύστημα προσφέρει 4 επίπεδα ισχύος και 3 επίπεδα φρένου κινητήρα. Υπάρχουν επτά επίπεδα ρύθμισης του HSTC, αλλά το ποσοστό παρέμβασης κάθε επιπέδου έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα που δέχεται σε πραγματικό χρόνο από την IMU. Η κλιμάκωση των επιπέδων έχει βελτιστοποιηθεί για να μπορεί ο αναβάτης να επιλέγει το βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού για αποδοτική off-road οδήγηση. Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται πλήρως.
Το Wheelie Control είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό. Με τη μονάδα IMU να μετρά την τιμή και το ρυθμό μεταβολής της γωνίας κατά τον διαμήκη άξονα, και σε συνδυασμό με τον έλεγχο της ροπής του κινητήρα μέσω του TBW, ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει μεταξύ 3 επιπέδων παρέμβασης. Το Επίπεδο 1 επιτρέπει την επιθυμητή ανύψωση του τροχού, αλλά καταστέλλει οποιαδήποτε ξαφνική κίνηση. Το Επίπεδο 3 σταματά την οποιαδήποτε ανύψωση του εμπρός τροχού και το Επίπεδο 2 είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ των δύο. Όπως το HSTC, το Wheelie Control μπορεί επίσης να απενεργοποιείται εντελώς.
Υπάρχουν τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD για την κάλυψη των περισσοτέρων οδηγικών συνθηκών και καταστάσεων και δύο ρυθμίσεις USER για εξατομίκευση από τον αναβάτη. Ακόμα και με τα προεπιλεγμένα riding modes, κάποιες παράμετροι μπορούν να αλλάξουν ως εξής: HSTC μεταξύ των επιπέδων 1-7 (και απενεργοποίηση), Wheelie Control μεταξύ των επιπέδων 1-3 (και απενεργοποίηση) και μοτίβο αλλαγών για το κιβώτιο DCT S μεταξύ των επιπέδων 1-3.
Το TOUR συνδυάζει το υψηλότερο επίπεδο ισχύος (1), για ταξίδι με συνεπιβάτη και αποσκευές με μεσαίο Φρένο Κινητήρα (2) και ενεργό Cornering ABS στο δρόμο.
Το URBAN είναι κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα οδηγικών απαιτήσεων και χρησιμοποιεί μεσαίο επίπεδο Ισχύος (2) και Φρένο Κινητήρα (2) με ενεργό Cornering ABS στο δρόμο.
Το GRAVEL προσφέρει το χαμηλότερο επίπεδο Ισχύος (4) και Φρένο Κινητήρα (3). Το Cornering ABS είναι ενεργό με ρύθμιση off-road: στην περίπτωση αυτή, το ABS στο πίσω φρένο δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Το OFF-ROAD χρησιμοποιεί μικρομεσαίο επίπεδο Ισχύος (3) και το χαμηλότερο επίπεδο Φρένου Κινητήρα (3). Το Cornering ABS είναι ενεργό με ρύθμιση off-road: το ABS στο πίσω φρένο μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Τα USER 1 & 2 modes προσφέρουν στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει από δύο διαφορετικές εξατομικευμένες ρυθμίσεις – επιλογή μεταξύ επιπέδων Ισχύος 1-4 και Φρένου Κινητήρα 1-3, και επιπλέον HSTC, Wheelie Control και παραμέτρων ABS on-road/off-road. Το USER 1 ξεκινά με επίπεδο Ισχύος και Φρένου Κινητήρα 2, το USER 2 χρησιμοποιεί επίπεδο Ισχύος 4 και Φρένο Κινητήρα 3.
Τα χαρακτηριστικά απόδοσης ισχύος παραμένουν σταθερά σε όλα τα Rider Modes, παρέχοντας χαμηλότερα επίπεδα ισχύος, ανάλογα με το Power Mode, κατά τον ίδιο τρόπο.
Στις χαμηλές ταχύτητες, η παροχή ισχύος στην 1η και 2η σχέση είναι ίδια σε όλα τα Power Modes για βέλτιστο έλεγχο και αυτοπεποίθηση του αναβάτη.
Πίνακας των Rider Modes:
Rider Mode |
Ισχύς |
Φρένο κινητήρα |
ABS |
Διακόπτης G |
HSTC |
Wheelie Control |
TOUR |
1 |
2 |
On-road |
Μη ενεργοποιημένος |
Προσαρμογή στις προτιμήσεις του αναβάτη 0-7 |
Προσαρμογή στις προτιμήσεις του αναβάτη 0-3 |
URBAN |
2 |
2 |
||||
GRAVEL |
4 |
3 |
Off-road |
|||
OFF-ROAD |
3 |
3 |
Active |
|||
USER 1 & 2 |
1-4 |
1-3 |
Δυνατότητα επιλογής |
Δυνατότητα επιλογής |
3.4 Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη (DCT)
-
‘Απλό και άμεσο’ σύστημα προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων τόσο στο Χειροκίνητο (MT) όσο και στο Αυτόματο (Automatic) D και S πρόγραμμα
-
Ομαλή, φυσική αίσθηση κατά την εκκίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες
-
Το σπορ πρόγραμμα S (με 3 επίπεδα) κρατά τις στροφές πιο ψηλά στην επιτάχυνση και κατεβάζει σχέση ταχύτερα από το D, για πιο σπορ οδήγηση
-
Ο διακόπτης G προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση πρόσφυσης σε συνθήκες off-road
-
Η ανίχνευση της κλίσης του δρόμου προσαρμόζει το μοτίβο των αλλαγών σχέσεων, ανάλογα με το βαθμό κλίσης
-
Η IMU επιτρέπει επίσης λειτουργία ανίχνευσης στροφής για βελτιωμένους χρόνους αλλαγής σχέσεων
Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 251.000 μοτοσυκλέτες με DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην VFR1200F, το 2009. Το ότι χαίρει υψηλής αποδοχής, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το 2023 οι DCT εκδόσεις της Africa Twin Adventure Sports συγκέντρωσαν το 63% των πωλήσεων του μοντέλου.
Το DCT της CRF1100L Africa Twin προσφέρει μία φυσική και ανάλαφρη αίσθηση, τόσο κατά την εκκίνηση όσο και σε χαμηλές ταχύτητες, χάρη σε μία αναβάθμιση που πραγματοποιήθηκε το 24YM και βελτιστοποίησε τον υδραυλικό έλεγχο για καλύτερη, πιο γραμμική απόκριση του συμπλέκτη σε όλα τα modes. Επίσης, ωφελήθηκε από το βελτιωμένο πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων, σε συνάρτηση με την αυξημένη απόδοση του κινητήρα.
Το σύστημα αξιοποιεί επίσης την αυξημένη ροπή του κινητήρα, κατεβάζοντας σχέση νωρίτερα. Χρησιμοποιεί επίσης ένα σύστημα που ανιχνεύει την κλίση της μοτοσυκλέτας σε μια στροφή. Σε αυτή την περίπτωση η μονάδα IMU προσαρμόζει με διακριτικό τρόπο το πρόγραμμα αλλαγής των σχέσεων, παρέχοντας μια πιο φυσική αίσθηση.
Το DCT εξασφαλίζει αξιόπιστες, πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων και πολύ σύντομα γίνεται δεύτερη φύση του αναβάτη στη χρήση του. Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και για την 1η, 3η και 5η σχέση και ένα δεύτερο για τη 2η, 4η και 6η σχέση. Οι δύο πρωτεύοντες άξονες των συμπλεκτών είναι ομόκεντροι – ο ένας μέσα στον άλλο - για εξοικονόμηση χώρου.
Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση χρησιμοποιώντας το συμπλέκτη που δε χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή. Εν συνεχεία, ο πρώτος συμπλέκτης αποσυμπλέκεται ηλεκτρονικά, ενόσω εμπλέκεται ο δεύτερος.
Έτσι επιτυγχάνονται αξιόπιστες, γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, με δεδομένο ότι ο διπλός συμπλέκτης μεταδίδει την κίνηση από το ένα γρανάζι στο άλλο χωρίς διακοπή ισχύος στον πίσω τροχό, οποιοσδήποτε κραδασμός ή κόμπιασμα της μοτοσυκλέτας κατά τις αλλαγές σχέσεων ελαχιστοποιούνται, με αποτέλεσμα οι αλλαγές να έχουν άμεση όσο και ομαλή αίσθηση.
Τα πρόσθετα πλεονεκτήματα του κιβωτίου DCT είναι η αντοχή στο χρόνο (καθώς αποκλείεται η όποια αστοχία στις αλλαγές που θα μπορούσε να κάνει ζημιά στα γρανάζια), το γεγονός ότι δεν μπορεί να σβήσει ο κινητήρας, η μειωμένη κόπωση του αναβάτη και η ικανότητά του να εστιάζει περισσότερο στις οδηγικές γραμμές και τα σημεία φρεναρίσματος και επιτάχυνσης.
Προσφέρονται τρία προγράμματα λειτουργίας. Το MT δίνει απόλυτο έλεγχο στον αναβάτη, ο οποίος μπορεί να αλλάζει κατά βούληση σχέσεις, από τους αντίστοιχους διακόπτες στο τιμόνι. Το αυτόματο πρόγραμμα D είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο και εξασφαλίζει βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Το αυτόματο S διαθέτει τρία επίπεδα λειτουργίας για πιο σπορ οδήγηση, καθώς η κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) επιτρέπει στον κινητήρα αφενός να ανεβάζει υψηλότερες στροφές πριν το πέρασμα στην αμέσως επόμενη σχέση, αφετέρου να κατεβάζει νωρίτερα ταχύτητα στην επιβράδυνση, για πρόσθετο φρένο κινητήρα.
Τόσο στο D mode όσο και στο S mode, το DCT επιτρέπει χειροκίνητες αλλαγές εφόσον χρειαστεί. Ο αναβάτης, αρκεί να επιλέξει τη σχέση που επιθυμεί κινώντας προς τα πάνω ή προς τα κάτω το διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Το DCT επανέρχεται σε αυτόματη λειτουργία σε χρόνο ανάλογο με το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και την επιλεγμένη σχέση κιβωτίου.
Το κιβώτιο DCT της CRF1100L Africa Twin Adventure Sports είναι πλήρως εξοπλισμένο έτσι ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις σε ταξίδια περιπέτειας, χάρη στη λειτουργία ‘εκτός δρόμου’, η οποία ενεργοποιείται από το διακόπτη G μέσω της οθόνης αφής TFT. Πατώντας τον διακόπτη G σε οποιοδήποτε riding mode, το πατινάρισμα του συμπλέκτη περιορίζεται με αποτέλεσμα τη βελτίωση της πρόσφυσης και του ελέγχου της μοτοσυκλέτας στις αλλαγές σχέσεων.
Μία ακόμη λειτουργία του DCT είναι η αναγνώριση της κλίσης του οδοστρώματος με βάση την οποία προσαρμόζεται το μοτίβο των αλλαγών σχέσεων, για ακόμα καλύτερο έλεγχο από τον αναβάτη.
.
3.5 Στυλ & Εξοπλισμός
-
Μυώδης σχεδίαση του επάνω μέρους του φέρινγκ παρέχει προστασία από τον αέρα
-
Συμπαγής ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος
-
Ρεζερβουάρ καυσίμου 24,8 λίτρων, αλουμινένια ένθετα, πίσω σχάρα και ποδιά κινητήρα
-
Φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL) με Cornering Lights
-
Cruise control, θερμαινόμενα γκριπ και παροχή ACC
-
Οθόνη αφής TFT - Multi Information Display (MID) 6,5”
-
Apple CarPlay® και Android Auto®* επιτρέπουν τη χρήση ενός smartphone μέσω της MID
Σχεδιασμένη για μεγάλα ταξίδια, η 25YM Africa Twin Adventure Sports διαθέτει εκτεταμένο εμπρός φέρινγκ, το οποίο είναι σχεδιασμένο με σκοπό τη βελτιωμένη προστασία του πάνω μέρους του σώματος από τον αέρα και την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Μία συμπαγής, ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα σε 5 θέσεις αυξάνει την ορατότητα προσφέροντας παράλληλα άφθονη προστασία.
Η σέλα χρησιμοποιεί γέμισμα από αφρό ουρεθάνης βελτιστοποιημένης πυκνότητας για μείωση της κόπωσης του αναβάτη στις μεγάλες αποστάσεις. Η ρύθμιση ύψους χωρίς εργαλεία είναι 835 ή 855. Υπάρχει επίσης ένα αξεσουάρ χαμηλής σέλας, το οποίο μειώνει το ύψος στα 795/815mm.
Με χωρητικότητα 24,8 λίτρων, το ρεζερβουάρ καυσίμου προσφέρει δυνητικά αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, χάρη στην κατανάλωση των 4,9 λίτρων/100 χιλιόμετρα (20,5 χιλιόμετρα/λίτρο) (λειτουργία WMTC). Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα μεγάλο προστατευτικό κάρτερ και μία πίσω αλουμινένια σχάρα.
Δύο προβολείς LED τοποθετούνται ψηλά, προσφέροντας μία ισχυρή φωτεινή δέσμη και τα φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL) προσαρμόζονται αυτόματα στην ένταση του φωτισμού περιβάλλοντος, βελτιώνοντας την ασφάλεια ανεξαρτήτως συνθηκών. Για πρόσθετη ασφάλεια, η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports φέρει φώτα στροφής τριών σταδίων που χρησιμοποιούν την ταχύτητα και τη γωνία κλίσης (έλεγχος μέσω IMU) για αυτόματη προσαρμογή της περιοχής που θα φωτιστεί όταν η μοτοσυκλέτα στρίβει. Μεγάλα προστατευτικά χεριών (χούφτες) περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.
Η έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” επιτρέπει στον αναβάτη να ελέγχει όλα τα συστήματα της CRF1100L Africa Twin, ενώ τα προφίλ οδήγησης (riding modes) επιλέγονται από το πάνω αριστερό τμήμα της. Η οθόνη MID μπορεί επίσης να εξατομικεύεται για να προβάλλει διάφορα επίπεδα πληροφοριών σχετικά με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης, ενώ λειτουργεί ακόμα και όταν ο αναβάτης φορά γάντια.
Η ενσωμάτωση των Apple CarPlay® και Android Auto®* στην οθόνη MID, επιτρέπει τον έλεγχο ενός smartphone μέσω της οθόνης αφής. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης και απεικόνισης των εφαρμογών πλοήγησης, ενώ κλήσεις και λήψεις κλήσεων μπορούν να πραγματοποιούνται μέσω ακουστικών Bluetooth στο κράνος. Το smartphone συνδέεται σε μία θύρα φόρτισης USB στη δεξιά πλευρά της οθόνης MID. Όλοι οι έλεγχοι πραγματοποιούνται από το χειριστήριο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.
Τα εμπρός και πίσω φλας έχουν λειτουργία Emergency Stop Signal ((ESS). Σε ένα ξαφνικό φρενάρισμα με ταχύτητα πάνω από 50 χλμ./ώρα, τα αλάρμ αναβοσβήνουν γρήγορα για να προειδοποιήσουν τους άλλους οδηγούς ότι ένα απότομο δυνατό φρενάρισμα είναι σε εξέλιξη. Επίσης έχουν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης (auto-cancel): αντί της χρήσης ενός απλού χρονοδιακόπτη, το σύστημα συγκρίνει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει πότε να απενεργοποιήσει τα φλας ανάλογα με την περίσταση. Η λειτουργία αυτόματης ακύρωσης μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το cruise control περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό αναβαθμίζοντας τα επίπεδα άνεσης σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων.
Μια νέα υψηλής απόδοσης, ελαφριά και συμπαγής μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρεται στάνταρ, συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανομή της μάζας.
*Η εφαρμογή Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.
4. Αξεσουάρ
-
Ποικίλη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Honda έτοιμων για χρήση, από προστατευτικά ρεζερβουάρ μέχρι ολοκληρωμένες λύσεις αποσκευών με Βαλίτσες/Top Box που ταιριάζουν άριστα στην Africa Twin
-
Τα πακέτα Rally, Adventure, Urban και Travel επιτρέπουν την τέλεια εξατομίκευση
-
Πλήρης συμβατότητα σε όλη τη γκάμα
Για μια μοτοσυκλέτα όπως η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports, η οποία πρόκειται να διανύσει πολλά χιλιόμετρα τα αξεσουάρ έχουν μεγάλη σημασία για τον ιδιοκτήτη. Η γκάμα της Honda εμπλουτίζεται κάθε χρόνο, με το κάθε αξεσουάρ, ανεξαρτήτως μεγέθους, να δημιουργείται με γνώμονα τη χρήση από τον πελάτη, να σχεδιάζεται από μηχανικούς του τμήματος R&D στην Ιαπωνία και να κατασκευάζεται σε κέντρα της Honda σε όλο τον κόσμο σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα.
Είναι επίσης εύκολο για τον αγοραστή να διαμορφώσει την Africa Twin του σύμφωνα με τις επιθυμίες του, μέσω των πακέτων αξεσουάρ. Αυτά βασίζονται σε τέσσερα διαφορετικά προφίλ χρήσης και παρέχουν πλήρη συμβατότητα, προσφέροντας σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης. Ως αποτέλεσμα, ο κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να διαμορφώσει την απόλυτα δική του Africa Twin Adventure Sports.
Rally Pack
Είναι σχεδιασμένο για να ενισχύει την αντοχή και την απόδοση της μοτοσυκλέτας εκτός δρόμου. Το πακέτο διαθέτει φαρδιά μαρσπιέ Rally για επιπλέον έλεγχο και προστατευτικά κινητήρα / γρίλιας ψυγείου για ελαχιστοποίηση των ζημιών. Για την Africa Twin με χειροκίνητο κιβώτιο σχέσεων το πακέτο περιλαμβάνει Quickshifter, και για την έκδοση DCT, λεβιέ ταχυτήτων στο πόδι. Οι ασορτί προεκτάσεις χούφτας παρέχουν προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ενώ οι ρίγες στους τροχούς προσθέτουν μια αποκλειστική, χρωματική πινελιά στη συνολική εμφάνιση.
Adventure Pack
Πλήρης εξοπλισμός για μακρινά ταξίδια. Τα νέα εμπρός πλευρικά κάγκελα προστατεύουν το σώμα της μοτοσυκλέτας. Κατασκευάζονται από ανοξείδωτο ατσάλι 25 mm με γυαλισμένη, ηλεκτρολυτική επίστρωση που είναι ανθεκτική στη διάβρωση και καθαρίζεται εύκολα. Δύο φώτα ομίχλης τοποθετούνται σε υψηλότερη, πιο επιθετική θέση από ό,τι στα προηγούμενα μοντέλα. Μια τσάντα ρεζερβουάρ 4,5 λίτρων προσφέρει έναν ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο με εύκολη πρόσβαση, ενώ τα νέα πλαϊνά προστατευτικά ρεζερβουάρ προστατεύουν το χρώμα από γρατζουνιές που μπορούν να προκληθούν από τα γόνατα του αναβάτη και παρέχουν πρόσθετο grip κατά την off-road οδήγηση.
Urban Pack
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις – με πλαστικά ή αλουμινένια αξεσουάρ. Στην πρώτη περίπτωση, μία νέας σχεδίασης ρίγα κοσμεί το Top Box των 58L (χωρά 2 full-face κράνη), που συνοδεύεται από βάση μεταφοράς, στήριγμα πλάτης συνοδηγού και εσωτερική τσάντα. Το αλουμινένιο Top Box των 42L διαθέτει τη δική του βάση μεταφοράς και εσωτερική τσάντα. Τέλος, ένα κεντρικό σταντ διευκολύνει τη συντήρηση του πίσω τροχού/αλυσίδας
Travel Pack
Όπως το Urban Pack, το Travel Pack διατίθεται με πλαστικά ή αλουμινένια αξεσουάρ. Οι πλαστικές βαλίτσες των 40L αριστερά / 30L δεξιά - επίσης με τις νέας σχεδίασης ρίγες - περιλαμβάνουν εσωτερικές τσάντες one-size. Οι αλουμινένιες βαλίτσες των 37L αριστερά / 33L δεξιά συνοδεύονται από βάσεις στήριξης και ατομικές εσωτερικές τσάντες δεξιά/αριστερά. Τα μαρσπιέ συνεπιβάτη Comfort αποτελούν την τελική πινελιά.
Επιλογές σέλας
Μία επιλογή χαμηλής σέλας διατίθεται για την 25YM CRF1100L Africa Twin Adventure Sports που μειώνει το ύψος της στα 795/815mm.
Η γκάμα ολοκληρώνεται με ένα Top Box χωρητικότητας 38L, ελαστικά πλαϊνά προστατευτικά ρεζερβουάρ σε μαύρο χρώμα και Slip-on τελικό εξάτμισης της SC-Project, διαθέσιμο στους χρωματισμούς Titanium Silver και Matt Black.
5. Τεχνικές προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Παράλληλος Δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και κεφαλή Unicam |
Κυβισμός |
1084κ.εκ. |
Διάμετρος x Διαδρομή |
92mm x 81.5mm |
Σχέση συμπίεσης |
10.5:1 |
Μέγιστη ισχύς |
102 PS (75kW) στις 7.500 σαλ. |
Μέγιστη ροπή |
112Nm στις 5.500 σαλ. |
Επίπεδο θορύβου |
MT: Lurban 75.0dB, Lwot 80.5dB |
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού |
MT: 4.8 l DCT: 5.2 l |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ |
|
Τροφοδοσία |
PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
24,8L |
Εκπομπές CO2 |
114g/km |
Κατανάλωση καυσίμου |
MT: 20.5km/l [4.9 l/100km] DCT: 20.5km/l [4.9 l/100km] |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V-6Ah Li-ion BATTERY |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ |
|
Τύπος Συμπλέκτη |
Υγρός πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια, Αλουμινένιος μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (Cam Assist & Slipper) DCT: 2 υγροί πολύδισκοι συμπλέκτες με σπειροειδή ελατήρια |
Τύπος κιβωτίου |
6 Τάχυτο Χειροκίνητο (6 τάχυτο DCT) |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα O-ring |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος |
Ημίδιπλο |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (Μ Π Υ) |
2.305mm x 960mm x 1.475mm |
Μεταξόνιο |
1.550mm |
Γωνία κάστερ |
27.5° |
Ίχνος |
106 mm |
Ύψος σέλας |
835/855mm (επιλογή χαμηλής σέλας 795mm) |
Απόσταση από το έδαφος |
220mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
MT: 243kg DCT: 253kg |
Ακτίνα στροφής |
2.6Μ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι της SHOWA με εσωτερικό σωλήνα διαμέτρου 45mm, και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 210mm |
Πίσω |
Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης με έλεγχο από απόσταση και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 200 mm. |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Εμπρός |
19M/C x MT2.50 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη |
Πίσω |
18M/C x MT4.00 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη |
Εμπρός ελαστικό |
110/80-R19M/C 59V (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41 |
Πίσω ελαστικό |
150/70-R18M/C 70H (Tubeless) Bridgestone Battlax Adventure A41 |
ΦΡΕΝΑ |
|
ABS |
Δικάναλο με IMU |
Εμπρός |
Δύο πλευστοί δίσκοι τύπου ‘wave’ 310mm με αλουμινένια πλήμνη, ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο |
Πίσω |
Δίσκος τύπου ‘wave’ 256mm με μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ |
|
Όργανα |
Όργανα LCD, οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
Συνδεσιμότητα |
Bluetooth και Apple CarPlay®/Android Auto®* (ενσύρματο) |
USB |
Ναι |
Πρίζα 12V |
Ναι |
Auto Winker Cancel |
Ναι |
Quickshifter |
Προαιρετικό (μόνο MT) |
Σύστημα προστασίας |
Immobiliser |
Cruise Control |
Ναι |
Cornering Lights |
Ναι |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, IMU 6 αξόνων HSTC και Wheelie control |
*Η εφαρμογή Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας.
** Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο, προαιρετικό εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.