• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η κατανομή των ελαστικών Pirelli στην Moto2 και Moto3 για το Red Bull Ring
Νέα 15/08/2024 - 00:20

Λιγότερο από δύο εβδομάδες μετά το GP που διεξήχθη στο Silverstone, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας μπαίνει στο δεύτερο μέρος της σεζόν με το Grand Prix της Αυστρίας, τον ενδέκατο από τους είκοσι αγώνες του ημερολογίου φέτος, που λαμβάνει χώρα στην πίστα Red Bull Ring. 

Όπως και στο τελευταίο γκραν πρι, η Pirelli αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τις στάνταρ επιλογές για τις κατηγορίες Moto2 και Moto3, αλλά σε μεγαλύτερες ποσότητες για να διευκολύνει το έργο των ομάδων και των αναβατών και να επιτρέψει σε όλους να επικεντρωθούν στις γόμες που προτιμούν και να μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν σε όλες τις δοκιμές. 

Στη συνέχεια, τη Δευτέρα που ακολουθεί το Σαββατοκύριακο του αγώνα, θα υπάρξει μια ημέρα δοκιμής και για τις δύο κατηγορίες, στην οποία οι αναβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα ίδια ελαστικά.

Μπαίνουμε στο δεύτερο μέρος της σεζόν με μια πίστα που την ανακαλύπτουμε ξανά

«Το Red Bull Ring είναι μια σχεδόν νέα πίστα για εμάς γιατί, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια, δεν έχουμε τρέξει ποτέ εκεί ούτε με τις κατηγορίες Moto2 και Moto3 ούτε με άλλα πρωταθλήματα μοτοσυκλετών ίδιου κύρους όπως το World Superbike. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε δεδομένα στα οποία να βασιστούμε, ωστόσο, όπως πάντα, έχουμε έμμεσες πληροφορίες που μας κοινοποιούνται τόσο από συναδέλφους από τον χώρο των αγωνιστικών αυτοκινήτων όσο και από ομάδες και αναβάτες που έχουν ήδη αγωνιστεί εδώ στο παρελθόν. Γνωρίζουμε ότι είναι μια πολύ γρήγορη πίστα με συγκεκριμένη διάταξη που θα δημιουργήσει μάλλον υψηλές θερμοκρασίες στο πίσω ελαστικό, αλλά, πέρα από αυτό δεν περιμένουμε ιδιαίτερη πίεση στα ελαστικά και για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να έχουμε διαθέσιμη την στάνταρ κατανομή, η οποία έχει αποδειχθεί πολύ αποτελεσματική και υψηλών επιδόσεων σε όλους τους αγώνες μέχρι στιγμής, αν και με μεγαλύτερο αριθμό ελαστικών. Κάτι που κάναμε και στο Silverstone και ο στόχος είναι πάντα ο ίδιος: να διευκολύνουμε τις ομάδες και τους αναβάτες βοηθώντας τους να επικεντρώσουν τη δουλειά του Σαββατοκύριακου σε ένα συγκεκριμένο τύπο ελαστικών από την Παρασκευή. Φυσικά, παραμένει απαραίτητο για εμάς να μπορούμε να δούμε όλες τις συνθέσεις που έχουμε εξελίξει. Επομένως, αυτό δεν θα συμβαίνει πάντα, αλλά μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις όπου θα έχουμε ελαστικά της στάνταρ κατανομής σε περιορισμένη ποσότητα έτσι ώστε, τουλάχιστον σε μία συνεδρία δοκιμών, κάθε αναβάτης πρέπει να δοκιμάσει και μια άλλη σύνθεση  εκτός από αυτήν που θέλει. Πράγματι, η ανάπτυξη παραμένει ακρογωνιαίος λίθος της δραστηριότητάς μας και στο μέλλον. Η ημέρα των δοκιμών τη Δευτέρα που ακολουθεί το GP θα είναι μικρής σημασίας για εμάς, επειδή η πίστα δεν είναι μεταξύ εκείνων που αντιπροσωπεύουν ακραίες συνθήκες, γι' αυτό οι ομάδες και οι αναβάτες θα έχουν τις ίδιες συνθέσεις της στάνταρ κατανομής που χρησιμοποιείται ήδη στο Σαββατοκύριακο του αγώνα, ώστε να δουλέψουν για την πιθανή εξέλιξη των μοτοσυκλετών για το δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος και την επόμενη σεζόν, έχοντας τη δυνατότητα να υπολογίζουν σε ελαστικά που ήδη γνωρίζουν καλά και εκτιμούν την συμπεριφορά τους».

  · Κατανομή ελαστικών αγώνα: Σε σύγκριση με την στάνταρ κατανομή, για την Moto2 οι συνθέσεις (μαλακό SC0 και μεσαίο SC1) και η ποσότητα παραμένουν αμετάβλητες για πίσω, ενώ για μπροστά οι ποσότητες αυξάνονται από 6 σε 8 τεμάχια για καθεμία από τις δύο συνθέσεις (μαλακό SC1 και μεσαίο SC2). Στην Moto3 στο μπροστινό μέρος τα 6 ελαστικά για κάθε γόμα γίνονται 8 ενώ τα πίσω πηγαίνουν από 7 σε 8 τόσο για το SC1 (μαλακό) όσο και για το SC2 (μεσαίο). Τα ελαστικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν το Σαββατοκύριακο παραμένουν, σύμφωνα με τους κανονισμούς και για τις δύο κατηγορίες, 8 εμπρός και 9 πίσω.

  · Κατανομή δοκιμών: Για τις δοκιμές της Δευτέρας, οι διαθέσιμες συνθέσεις θα είναι ίδιες με αυτές του Σαββατοκύριακου του αγώνα τόσο για το Moto2 όσο και για το Moto3. Αυτό που θα αλλάξει είναι οι διαθέσιμες ποσότητες για κάθε αναβάτη: 4 ελαστικά για κάθε σύνθεση καθώς και τρία σετ ελαστικών για βρεγμένο.

  · Γρήγορη πίστα με ιδιαίτερη διάταξη: Το Red Bull Ring φτιάχτηκε το 1969, αλλά η τρέχουσα διάταξη των 4.318 μέτρων χρονολογείται από το 1995. Είναι μια πολύ γρήγορη πίστα με κλειστές στροφές και ένα μείγμα από ανηφορικά και κατηφορικά κομμάτια με κλίσεις που μπορούν να φτάσουν έως και 12% και σημεία με έντονα φρένα.  Η άσφαλτος του Red Bull Ring προσφέρει μάλλον χαμηλή πρόσφυση σε μια πίστα χαμηλής δυσκολίας, γι' αυτό δεν χρειάζονται ελαστικά εξέλιξης μιας και τα στάνταρ είναι επαρκή.

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα στο MotoGP της Αυστρίας

« Προηγούμενο άρθρο

Ένας Έλληνας, ο Γιάννης Περιστεράς, στο Yamaha R7 European SuperFinale

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ