• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
25YM Honda CRF1100L Africa Twin
Τεστ-Μοντέλα 14/08/2024 - 00:18

Η Honda Motor Europe παρουσάζει το νέο 25YM Honda CRF1100L Africa Twin με απόλυτη λεπτομέρια.

Δελτίο τύπου:


Η CRF1100L Africa Twin είναι ένα μοντέλο με γνήσιες off-road ικανότητες αλλά με την εμφάνιση και αίσθηση μιας slim rally μοτοσυκλέτας. Ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας των 1.084 κ.εκ. παράγει μέγιστη ροπή 112Nm και μέγιστη ισχύ 102 PS (75kW). 

Διατίθενται δύο επιλογές. Η CRF1100L Africa Twin, με στάνταρ ανάρτηση Showa, και η CRF1100L Africa Twin ES, με το σύστημα Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™). Το Showa EERA™ προσφέρει βελτιστοποιημένη απόσβεση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, καθώς και τη δυνατότητα αλλαγής της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου εν κινήσει. Η CRF1100L Africa Twin ES περιλαμβάνει επίσης μία παροχή ACC και θερμαινόμενα γκριπ στο βασικό εξοπλισμό, όπως και η αδελφή της CRF1100L Africa Twin Adventure Sports. 

Και οι δύο εκδόσεις της Africa Twin μοιράζονται ένα στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο, ένα αλουμινένιο ψαλίδι που προέρχεται από την CRF450R, τη γεωμετρία του πλαισίου, τη διαδρομή της ανάρτησης και την απόσταση από το έδαφος. Τα tubeless ελαστικά επιτρέπουν ευκολότερες επισκευές χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί ο τροχός. 

Μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων ελέγχει, όχι μόνο το HSTC 7 επιπέδων, αλλά και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού (Wheelie Control) 3 επιπέδων, το Cornering ABS (με ρύθμιση off-road), το Rear Lift Control (σύστημα αποφυγής ανύψωσης πίσω τροχού) και το σύστημα του DCT που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα στρίβει. Υπάρχουν τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης URBAN, TOUR, GRAVEL και OFF-ROAD. 

Σχεδιασμένο για πλήρη έλεγχο, το τρίγωνο της θέσης οδήγησης διαμορφώνεται από μία λεπτή σέλα και το ψηλό τιμόνι. Δύο Φώτα Ημέρας LED - Dual LED Daytime Running Lights (DRL) προσφέρουν βέλτιστη ορατότητα, προς όφελος της ασφάλειας. Το Cruise control ανήκει στο βασικό εξοπλισμό. Επίσης, για μεγαλύτερη άνεση σε μακρινά ταξίδια, μία νέα ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις τοποθετημένη σε ένα ‘επιθετικό’ εμπρός φέρινγκ, προσφέρει μέγιστη ορατότητα προς τα εμπρός ή αυξημένη προστασία από τον αέρα, ανάλογα με την επιλογή του αναβάτη. Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” κρατά ενήμερο τον αναβάτη για όλες τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας, και είναι συμβατή με Apple CarPlay®, Android Auto®* και συνδεσιμότητα Bluetooth. 

Η 25YM CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται σε τρεις επιλογές χρωμάτων και όλες φέρουν τολμηρά νέα γραφικά: 

  -  Grand Prix Red  

  -  Matt Ballistic Black Metallic 

  -  Pearl Glare White με **ΝΕΟ** Pearl Hawkseye Blue Metallic Tricolour (αποκλειστικά διαθέσιμη στην CRF1100L Africa Twin ES)  

*Η εφαρμογή Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας. 

 

1 Κύρια Χαρακτηριστικά 

1.1 Πλαίσιο 

Επιλογή ανάρτησης Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERATM), η στάνταρ ανάρτηση της Showa εξακολουθεί να διατίθεται  

Ελαφρύ πλαίσιο, με βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο και ελαφρύ άκαμπτο ψαλίδι τύπου CRF450R, για εξαιρετική πρόσφυση του πίσω τροχού και αίσθηση 

Έλεγχος μέσω μονάδας μέτρησης αδράνειας IMU της Bosch, το cornering ABS παρέχει σιγουριά στο φρενάρισμα και διαθέτει ρύθμιση off-road 

Τροχοί 21/18 ιντσών τώρα με tubeless ελαστικά 

 

Η ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™) αναπτύχθηκε ειδικά για την CRF1100L Africa Twin ES. Το σύστημα έχει ήδη αποδείξει την αξία του στην Africa Twin Adventure Sports και διαθέτει την ίδια διαδρομή με τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας (230 mm εμπρός/220 mm πίσω), ενώ παρέχει αυτόματα τη βέλτιστη δύναμη απόσβεσης σε σχέση με την διαδρομή. 

Η ανάρτηση Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA™), προσαρμόζει το επίπεδο απόσβεσης λαμβάνοντας πληροφορίες από τρεις πηγές: την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας (από την ECU), τη στάση και τοποθέτηση της μοτοσυκλέτας (από την μονάδα μέτρησης αδράνειας) και τη συμπεριφορά του πιρουνιού (από τον αισθητήρα διαδρομής). Η μονάδα ελέγχου ανάρτησης (Suspension Control Unit) προσαρμόζει ανάλογα τη συμπεριφορά της ανάρτησης μέσα σε μόλις 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0,015 δευτερόλεπτα) από την πραγματοποίηση αυτών των υπολογισμών. 

Χάρη στην ευελιξία του συστήματος, η ρύθμιση της απόσβεσης μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να αλλάζει καθώς μεταβάλλεται η ταχύτητα της μοτοσυκλέτας - επιτρέποντας, για παράδειγμα, πιο σφιχτή απόσβεση σε υψηλότερες ταχύτητες. Επιπλέον, μπορεί να προσαρμοστεί σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως η ‘προετοιμασία’ της ανάρτησης της μοτοσυκλέτας για ‘προσγείωση’ από ένα άλμα ή η μείωση της ‘βύθισης’ σε ένα δυνατό φρενάρισμα.  

Η αναβάθμιση του 24YM περιελάμβανε τη δυνατότητα εν κινήσει ρύθμισης της προφόρτισης του πίσω ελατηρίου μέσω ενός κουμπιού, επιλέγοντας από τέσσερα modes: με αναβάτη, με αναβάτη και αποσκευές, με αναβάτη και συνεπιβάτη και με αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευές. 

Πολύ απλά, το Showa EERA™ σημαίνει ότι ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει άνεση σε χαμηλές ταχύτητες, σταθερότητα σε υψηλές, σπορ επιδόσεις στο δρόμο και απόκριση σε εκτός δρόμου διαδρομές, απλά με ένα άγγιγμα της οθόνης αφής.  

Διατίθενται πέντε modes για τη ρύθμιση της ανάρτησης: 

Το MID βρίσκεται μεταξύ σφιχτής και μαλακής απόσβεσης, για εύκολο χειρισμό σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Urban.  

Το HARD παρέχει σταθερότητα και άμεση απόκριση και διαθέτει την πιο σφιχτή απόσβεση για ταξίδια με δύο άτομα και πλήρες φορτίο. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Tour. 

Το SOFT προσφέρει άνετη και ασφαλή οδήγηση σε κακής ποιότητας οδόστρωμα, παρέχοντας τη χαμηλότερη δύναμη απόσβεσης. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Gravel. 

Το OFF-ROAD παρέχει βέλτιστες επιδόσεις στο χώμα, με σταδιακά αυξανόμενη απόσβεση του πιρουνιού σε σχέση με την ταχύτητα μεταβολής της διαδρομής του και πιο σφιχτή απόσβεση του πίσω αμορτισέρ. Επιλέγεται αυτόματα με το προφίλ Off-road. 

Ενώ οι παραπάνω ρυθμίσεις της ανάρτησης επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με το riding mode, στο προφίλ USER ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει την προφόρτιση του ελατηρίου με ακρίβεια, σε 24 βήματα, μπροστά και πίσω. 

Επίσης διατίθεται η στάνταρ διάταξη της πλήρως προσαρμοζόμενης ανάρτησης της Showa. Το ανεστραμμένο πιρούνι τύπου cartridge των 45 χλστ. προσφέρει απόσβεση των κραδασμών σε μεγάλο εύρος της διαδρομής του, διαθέτοντας εσωτερικές ρυθμίσεις απόσβεσης για απόδοση υψηλής ποιότητας σε συνθήκες εντός και εκτός δρόμου. Η άνω τιμονόπλακα από χυτό αλουμίνιο και η σφυρήλατη κάτω τιμονόπλακα, σε συνδυασμό με έναν κοίλο αλουμινένιο άξονα και δύο βίδες σε κάθε άκρο, είναι τα σημεία έδρασης του πιρουνιού με το πλαίσιο. Το πίσω αμορτισέρ της Showa περιλαμβάνει έναν κύλινδρο 46 χλστ. και εξωτερικό δοχείο λαδιού, που εξασφαλίζουν σταθερό έλεγχο της απόσβεσης ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες off-road οδήγησης. Η προφόρτιση του ελατηρίου είναι ρυθμιζόμενη από ένα περιστροφικό χειριστήριο στο σώμα του αμορτισέρ. 

H στιβαρότητα και ακαμψία του ατσάλινου ημίδιπλου πλαισίου ενισχύουν τις εκτός δρόμου ικανότητες της μοτοσυκλέτας – βελτιώνοντας παράλληλα τη συμπεριφορά της στο δρόμο. Η ακαμψία γύρω από την κεφαλή του τιμονιού έχει βελτιστοποιηθεί για καλύτερη αίσθηση πρόσφυσης από το εμπρός τμήμα. Οι κεντρικές δοκοί είναι πιο λεπτές και ευθείες, χωρίς εμπρός εγκάρσια δοκό. Η απόσταση από το έδαφος είναι 250 χλστ., με το μεταξόνιο στα 1575 χλστ. και κάστερ/ίχνος στις 27° 30’/113 χλστ. αντίστοιχα. Το βάρος με όλα τα υγρά είναι 231 κιλά και 233 κιλά για την ES (έκδοση DCT: 242kg/244kg αντίστοιχα). 

Ένα βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο επιτρέπει στην CRF1100L Africa Twin να είναι στενή κάτω από το σώμα του αναβάτη - μόλις 195 χλστ. – για ευκολότερη πρόσβαση στο έδαφος. Το ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι, που είναι εμπνευσμένο από την σχεδίαση του αντίστοιχου της CRF450R, βελτιώνει την πρόσφυση του πίσω τροχού και την πληροφόρηση του αναβάτη. Οι εσωτερικές πλάκες των σημείων έδρασης του ψαλιδιού χρησιμοποιούν ατσάλι υψηλής αντοχής 600MPa και ο πάνω εγκάρσιος σωλήνας που τις συνδέει, λειτουργεί και ως πάνω βάση για το αμορτισέρ (μέσω ενός σφαιρικού συνδέσμου), βελτιώνοντας την πληροφόρηση για την πρόσφυση του πίσω τροχού. 

Το κλειδί για τις επιδόσεις της Africa Twin είναι μία μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) Bosch MM7.10 έξι αξόνων, η οποία βρίσκεται στο κέντρο της μοτοσυκλέτας και μετρά σε πραγματικό χρόνο τη γωνία/ταχύτητα κατά τον διαμήκη, εγκάρσιο και κατακόρυφο άξονα, βοηθώντας έτσι στη διαχείριση της πρόσφυσης του πίσω τροχού μέσω των TBW και HSTC, της πρόσφυσης του εμπρός κατά το φρενάρισμα μέσω του cornering ABS, της ανύψωσης του εμπρός τροχού μέσω του Wheelie Control, ενώ συγχρόνως προσθέτει το Rear Lift Control. Αποτελεί επίσης αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της ανάρτησης EERATM. 

Η μονάδα IMU λαμβάνει υπόψη την κλίση της μοτοσυκλέτας, την επιβράδυνση (από τους αισθητήρες ταχύτητας στον εμπρός/πίσω τροχό) και συμπεριλαμβάνει στην εξίσωση το βαθμό ολίσθησης του εμπρός και του πίσω τροχού για τη διαχείριση της πίεσης πέδησης μέσω του ABS. Κατά τον ίδιο τρόπο, εάν ανιχνεύσει ξαφνική ανύψωση του πίσω τροχού, ελέγχει έξυπνα την πίεση πέδησης για να διατηρηθεί η ευστάθεια. Διαθέσιμη είναι και μια ρύθμιση του ABS για off-road χρήση, ενώ εάν χρειαστεί, το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό, με τη ρύθμιση να πραγματοποιείται μόνο εφόσον η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη. 

Συμπαγείς, διαιρούμενες και ακτινικά τοποθετημένες, 4πίστονες δαγκάνες, συνδυάζονται με πλευστούς ‘wave’ δίσκους 310 mm και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. Ο πίσω ‘wave’ δίσκος των 256 mm διαθέτει ειδική διάτρηση και διαμόρφωση, για βέλτιστο έλεγχο του πίσω τροχού. 

Ακτινωτές ζάντες 21”/18” εμπρός και πίσω (από ανοξείδωτο ατσάλι) συνδυάζονται με tubeless ελαστικά διαστάσεων 90/90-21 και 150/70-18 που επιτρέπουν ευκολότερες επισκευές χωρίς να πρέπει να αφαιρεθεί ο τροχός. Ελαστικά Metzler Karoo Street 90/90-21M/C 54H και 150/70-19-R18M/C 70H είναι εγκεκριμένα ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (OEM). Ελαστικά Michelin Anakee Wild 90/90-21M/C 54R TL και 150/70-18M/C 70R TL με ανάγλυφο πέλμα (block pattern) είναι επίσης εγκεκριμένα για τοποθέτηση. 

  

1.2 Κινητήρας 

Δικύλινδρος κινητήρας 1.084κ.εκ. παράγει ροπή 112Nm με ισχυρή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές 

Μέγιστη ισχύς 102 PS (75kW) 

8-βάλβιδη κεφαλή Unicam, ημίξηρο κάρτερ, μονόδρομος συμπλέκτης (slipper)  

 

Με τις αναβαθμίσεις του 24YM να εστιάζουν στην αύξηση της ροπής στις χαμηλές, μεσαίες και υψηλές στροφές που χρησιμοποιούνται συχνότερα, ο  8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει ισχύ 102 PS (75kW)  στις 7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 112Nm στις 5.500 σ.α.λ. Η διάμετρος είναι 92 χλστ. με διαδρομή  81,5 χλστ., ενώ η σχέση συμπίεσης είναι 10.5:1. 

Αεραγωγοί διαμέτρου 35mm οδηγούν τον αέρα σε δύο -βελτιστοποιημένου μήκους- εσωτερικές χοάνες (trumpets). Η πεταλούδα γκαζιού διαμέτρου 46mm τροφοδοτεί τους αυλούς εισαγωγής, ενώ η διάμετρος και η γωνία των αυλών εισαγωγής ευθυγραμμίζονται ώστε να προσφέρουν ένα ομαλό προφίλ εισαγωγής αέρα. Η γωνία των μπεκ προσφέρει άμεσο ψεκασμό στους θαλάμους καύσης με τα δύο μπουζί. 

Το σύστημα βαλβίδων SOHC Unicam της Honda προέρχεται από την (αγωνιστικών προδιαγραφών MX) CRF450R και η χαμηλή θέση του χυτού εκκεντροφόρου συμβάλει στις συμπαγείς διαστάσεις της κυλινδροκεφαλής και κατά συνέπεια ολόκληρης της μονάδας του κινητήρα. Οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν διάμετρο 10.1 χλστ., και οι βαλβίδες εξαγωγής 9.3 χλστ. Τα αλουμινένια χιτώνια των κυλίνδρων εξοικονομούν βάρος, ενώ ο στρόφαλος με τα κομβία στις 270° και τα ανομοιόμορφα διαστήματα ανάφλεξης παράγουν το χαρακτηριστικό ήχο του κινητήρα. 

Στο πλαίσιο των αναβαθμίσεων για το 24YM, ο  στρόφαλος 270 μοιρών επανασχεδιάστηκε, οι μπιέλες ομοίως επανασχεδιάστηκαν και ενισχύθηκαν, ενώ αυξήθηκε η διάμετρος του εμβόλου κατά 0,04 mm, που επίσης διέθετε νέας σχεδίασης κεφαλή για βέλτιστη ανάφλεξη και απόδοση κινητήρα. 

Οι στροφαλοθάλαμοι χωρίζονται οριζόντια. Η αντλία νερού είναι έξυπνα τοποθετημένη στο κέλυφος του συμπλέκτη με ένα θερμοστάτη ενσωματωμένο στην κυλινδροκεφαλή. Οι εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο και DCT μοιράζονται κοινούς στροφαλοθαλάμους με ελάχιστες εξωτερικές διαφορές. Οι αντλίες νερού και λαδιού παίρνουν κίνηση από τους αντικραδασμικούς άξονες του κινητήρα. 

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ημίξηρο κάρτερ, ενώ το λάδι βρίσκεται σε ειδικό χώρο χαμηλά στο στροφαλοθάλαμο. Έτσι, μπορεί να χρησιμοποιείται ένα πιο ρηχό κάρτερ, μειώνοντας το συνολικό ύψος του κινητήρα. Επειδή η αντλία παροχής λαδιού είναι τοποθετημένη μέσα στο χώρο του κάρτερ από τον οποίο διανέμει το λάδι, δεν απαιτείται σωλήνωση με παροχή πίεσης. Οι κραδασμοί 2ης τάξης εξουδετερώνονται λόγω της διαφοράς φάσης των εμβόλων, ενώ οι κραδασμοί 1ης τάξης εξουδετερώνονται με τη χρήση διπλών αντικραδασμικών αξόνων. 

Το αλουμινένιο κέντρο και η πλάκα πίεσης του συμπλέκτη φέρουν έκκεντρα ‘υποβοήθησης’ που διευκολύνουν τα ανεβάσματα των σχέσεων και έκκεντρα ‘ολίσθησης’ που εμπλέκονται στην επιβράδυνση και τα κατεβάσματα. Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων αντιγράφει το σχεδιασμό του συστήματος της CRF450R, για μεγαλύτερη ακρίβεια κατά την αλλαγή σχέσεων. 

Το σύστημα εξάτμισης που αναβαθμίστηκε για το 24YM  με αυξημένη διάμετρο και ανανεωμένη εσωτερική δομή, προσφέρει  βελτιωμένη απόδοση κινητήρα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και παράγει μια ευχάριστη παλμική χροιά στις χαμηλότερες στροφές και πιο μπάσες νότες στις υψηλές στροφές. 

1.3 Ηλεκτρονικά Διαχείρισης Κινητήρα & Πλαισίου 

Τα επίπεδα παρέμβασης HSTC τα οποία διαχειρίζεται η IMU, εστιάζουν στην off-road χρήση 

Το Wheelie Control περιλαμβάνει 3 επίπεδα και διαχείριση από την IMU 

Τέσσερα προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD 

Δύο προγράμματα USER επιτρέπουν πλήρη εξατομίκευση προφίλ οδήγησης 

Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) και η μονάδα μέτρησης αδράνειας έξι αξόνων (IMU) βρίσκονται στην καρδιά του ηλεκτρονικού πακέτου. Το σύστημα προσφέρει 4 επίπεδα ισχύος και 3 επίπεδα φρένου κινητήρα. Υπάρχουν επτά επίπεδα ρύθμισης του HSTC, αλλά το ποσοστό παρέμβασης κάθε επιπέδου έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα που δέχεται σε πραγματικό χρόνο από την IMU. Η κλιμάκωση των επιπέδων έχει βελτιστοποιηθεί για να μπορεί ο αναβάτης να επιλέγει το βαθμό ολίσθησης του πίσω τροχού για αποδοτική off-road οδήγηση. Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται πλήρως. 

Το Wheelie Control είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό. Με τη μονάδα IMU να μετρά την τιμή και το ρυθμό μεταβολής της γωνίας κατά τον διαμήκη άξονα, και σε συνδυασμό με τον έλεγχο της ροπής του κινητήρα μέσω του TBW, ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει μεταξύ 3 επιπέδων παρέμβασης. Το Επίπεδο 1 επιτρέπει την επιθυμητή ανύψωση του τροχού, αλλά καταστέλλει οποιαδήποτε ξαφνική κίνηση. Το Επίπεδο 3 σταματά την οποιαδήποτε ανύψωση του εμπρός τροχού και το Επίπεδο 2 είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ των δύο. Όπως το HSTC, το Wheelie Control μπορεί επίσης να απενεργοποιείται εντελώς. 

Υπάρχουν τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD για την κάλυψη των περισσοτέρων οδηγικών συνθηκών και καταστάσεων και δύο ρυθμίσεις USER για εξατομίκευση από τον αναβάτη. Ακόμα και με τα προεπιλεγμένα riding modes, κάποιες παράμετροι μπορούν να αλλάξουν ως εξής: HSTC μεταξύ των επιπέδων 1-7 (και απενεργοποίηση), Wheelie Control μεταξύ των επιπέδων 1-3 (και απενεργοποίηση) και  μοτίβο αλλαγών για το κιβώτιο DCT S μεταξύ των επιπέδων 1-3. 

Το TOUR συνδυάζει το υψηλότερο επίπεδο ισχύος (1), για ταξίδι με συνεπιβάτη και αποσκευές με μεσαίο Φρένο Κινητήρα (2) και ενεργό Cornering ABS στο δρόμο. 

Το URBAN είναι κατάλληλο για ένα ευρύ φάσμα οδηγικών απαιτήσεων και χρησιμοποιεί μεσαίο επίπεδο Ισχύος (2) και Φρένο Κινητήρα (2) με ενεργό Cornering ABS στο δρόμο. 

Το GRAVEL προσφέρει το χαμηλότερο επίπεδο Ισχύος (4) και Φρένο Κινητήρα (3). Το Cornering ABS είναι ενεργό με ρύθμιση off-road: στην περίπτωση αυτή, το ABS στο πίσω φρένο δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί. 

Το OFF-ROAD χρησιμοποιεί μικρομεσαίο επίπεδο Ισχύος (3) και το χαμηλότερο επίπεδο Φρένου Κινητήρα (3). Το Cornering ABS είναι ενεργό με ρύθμιση off-road: το ABS στο πίσω φρένο μπορεί να απενεργοποιηθεί. 

Τα USER 1 & 2 modes προσφέρουν στον αναβάτη τη δυνατότητα να επιλέξει από δύο διαφορετικές εξατομικευμένες ρυθμίσεις – επιλογή μεταξύ επιπέδων Ισχύος 1-4 και Φρένου Κινητήρα 1-3, και επιπλέον HSTC, Wheelie Control και παραμέτρων ABS on-road/off-road. Το USER 1 ξεκινά με επίπεδο Ισχύος και Φρένου Κινητήρα 2, το USER 2 χρησιμοποιεί επίπεδο Ισχύος 4 και Φρένο Κινητήρα 3. 

Τα χαρακτηριστικά απόδοσης ισχύος παραμένουν σταθερά σε όλα τα Rider Modes, παρέχοντας χαμηλότερα επίπεδα ισχύος, ανάλογα με το Power Mode, κατά τον ίδιο τρόπο.   

Στις χαμηλές ταχύτητες, η παροχή ισχύος στην 1η και 2η σχέση είναι ίδια σε όλα τα Power Modes για βέλτιστο έλεγχο και αυτοπεποίθηση του αναβάτη. 

Πίνακας των Rider Modes: 

Rider Mode 

Ισχύς 

Φρένο κινητήρα 

ABS 

Διακόπτης G  

HSTC 

Wheelie Control 

TOUR 

On-road 

Μη ενεργοποιημένος 

Προσαρμογή στις προτιμήσεις του αναβάτη 

0-7 

Προσαρμογή στις προτιμήσεις του αναβάτη 

0-3 

URBAN 

GRAVEL 

Off-road 

OFF-ROAD 

Active 

USER 1 & 2 

1-4 

1-3 

Δυνατότητα επιλογής 

Δυνατότητα επιλογής 

1.4 Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη (DCT) 

‘Απλό και άμεσο’ σύστημα, προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων τόσο στο Χειροκίνητο (MT) όσο και στο Αυτόματο (Automatic) D και S πρόγραμμα 

Ομαλή, φυσική αίσθηση κατά την εκκίνηση και σε χαμηλές ταχύτητες  

Το σπορ πρόγραμμα S (με 3 επίπεδα) κρατά τις στροφές πιο ψηλά στην επιτάχυνση και κατεβάζει σχέση ταχύτερα από το D, για πιο σπορ οδήγηση   

Ο διακόπτης G προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση πρόσφυσης σε συνθήκες off-road 

Η ανίχνευση της κλίσης του δρόμου προσαρμόζει το μοτίβο των αλλαγών σχέσεων, ανάλογα με το βαθμό κλίσης 

Η IMU επιτρέπει επίσης λειτουργία ανίχνευσης στροφής για βελτιωμένους χρόνους αλλαγής σχέσεων  

 

Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 251.000 μοτοσυκλέτες με DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην VFR1200F, το 2009. Το ότι χαίρει υψηλής αποδοχής, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το 2023 οι DCT εκδόσεις της CRF1100L Africa Twin συγκέντρωσαν το 41% των πωλήσεων του μοντέλου, ποσοστό που έφτασε στο 63% για την Africa Twin Adventure Sports. 

Το  DCT της CRF1100L Africa Twin προσφέρει μία φυσική και ανάλαφρη αίσθηση, τόσο κατά την εκκίνηση όσο και σε χαμηλές ταχύτητες, χάρη σε μία αναβάθμιση που πραγματοποιήθηκε το 24YM και βελτιστοποίησε τον υδραυλικό έλεγχο για καλύτερη, πιο γραμμική απόκριση του συμπλέκτη σε όλα τα  modes. Επίσης, ωφελήθηκε από το βελτιωμένο πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων, σε συνάρτηση με την αυξημένη απόδοση του κινητήρα. 

Το σύστημα αξιοποιεί επίσης την αυξημένη ροπή του κινητήρα, κατεβάζοντας σχέση νωρίτερα. Χρησιμοποιεί  επίσης ένα σύστημα που ανιχνεύει την κλίση της μοτοσυκλέτας σε μια στροφή. Σε αυτή την περίπτωση η μονάδα IMU προσαρμόζει με διακριτικό τρόπο το πρόγραμμα αλλαγής των σχέσεων, παρέχοντας μια πιο φυσική αίσθηση.  

Το DCT εξασφαλίζει αξιόπιστες, πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων και πολύ σύντομα γίνεται δεύτερη φύση του αναβάτη στη χρήση του. Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και για την 1η, 3η και 5η σχέση και ένα δεύτερο για τη 2η, 4η και 6η σχέση. Οι δύο πρωτεύοντες άξονες των συμπλεκτών είναι ομόκεντροι – ο ένας μέσα στον άλλο - για εξοικονόμηση χώρου. 

Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση χρησιμοποιώντας το συμπλέκτη που δε χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή. Εν συνεχεία, ο πρώτος συμπλέκτης αποσυμπλέκεται ηλεκτρονικά, ενόσω εμπλέκεται ο δεύτερος. 

Έτσι επιτυγχάνονται αξιόπιστες, γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, με δεδομένο ότι ο διπλός συμπλέκτης μεταδίδει την κίνηση από το ένα γρανάζι στο άλλο χωρίς διακοπή ισχύος στον πίσω τροχό, οποιοσδήποτε κραδασμός ή κόμπιασμα της μοτοσυκλέτας κατά τις αλλαγές σχέσεων ελαχιστοποιούνται, με αποτέλεσμα οι αλλαγές να έχουν άμεση όσο και ομαλή αίσθηση. 

Τα πρόσθετα πλεονεκτήματα του κιβωτίου DCT είναι η αντοχή στο χρόνο (καθώς αποκλείεται η όποια αστοχία στις αλλαγές που θα μπορούσε να κάνει ζημιά στα γρανάζια), το γεγονός ότι δεν μπορεί να σβήσει ο κινητήρας, η μειωμένη κόπωση του αναβάτη και η ικανότητά του να εστιάζει περισσότερο στις οδηγικές γραμμές και τα σημεία φρεναρίσματος και επιτάχυνσης. 

Προσφέρονται τρία προγράμματα λειτουργίας. Το MT δίνει απόλυτο έλεγχο στον αναβάτη, ο οποίος μπορεί να αλλάζει κατά βούληση σχέσεις, από τους αντίστοιχους διακόπτες στο τιμόνι. Το αυτόματο πρόγραμμα D είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο και εξασφαλίζει βέλτιστη οικονομία καυσίμου. Το αυτόματο S διαθέτει τρία επίπεδα λειτουργίας για πιο σπορ οδήγηση, καθώς η κεντρική μονάδα ελέγχου (ECU) επιτρέπει στον κινητήρα αφενός να ανεβάζει υψηλότερες στροφές πριν το πέρασμα στην αμέσως επόμενη σχέση, αφετέρου να κατεβάζει νωρίτερα ταχύτητα στην επιβράδυνση, για πρόσθετο φρένο κινητήρα. 

Τόσο στο D mode όσο και στο S mode, το DCT επιτρέπει χειροκίνητες αλλαγές εφόσον χρειαστεί. Ο αναβάτης, αρκεί να επιλέξει τη σχέση που επιθυμεί κινώντας προς τα πάνω ή προς τα κάτω το διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Το DCT επανέρχεται σε αυτόματη λειτουργία σε χρόνο ανάλογο με το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και την επιλεγμένη σχέση κιβωτίου. 

Το κιβώτιο DCT της Africa Twin είναι πλήρως εξοπλισμένο έτσι ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις σε ταξίδια περιπέτειας, χάρη στη λειτουργία ‘εκτός δρόμου’, η οποία ενεργοποιείται από το διακόπτη G μέσω της οθόνης αφής TFT. Πατώντας τον διακόπτη G σε οποιοδήποτε riding mode, το πατινάρισμα του συμπλέκτη περιορίζεται με αποτέλεσμα τη βελτίωση της πρόσφυσης και του ελέγχου της μοτοσυκλέτας στις αλλαγές σχέσεων. Μία ακόμη λειτουργία του DCT είναι η αναγνώριση της κλίσης του οδοστρώματος, με βάση την οποία προσαρμόζεται το μοτίβο των αλλαγών σχέσεων, για ακόμα καλύτερο έλεγχο από τον αναβάτη. 

 

1.5 Στυλ & Εξοπλισμός 

Ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις και άνω μέρος φέρινγκ αυξάνουν την άνεση στο δρόμο 

Η Africa Twin ES είναι εξοπλισμένη με θερμαινόμενα γκριπ και παροχή ACC  

Συμπαγής σιλουέτα σχεδιασμένη για χρήση εκτός δρόμου, με λεπτή σέλα και ψηλό τιμόνι  

Multi Information Display (MID) οθόνη αφής TFT 6,5 ιντσών, συμβατή με Apple CarPlay® και Android Auto®*  

Συνδεσιμότητα Bluetooth, Φώτα Ημέρας - Daytime Running Lights (DRL) και Cruise Control 

 

‘Επιθετική’ και ‘συμπαγής’ είναι οι δύο λέξεις που συνοψίζουν την σχεδίαση της CRF1100L Africa Twin με την τύπου rally σιλουέτα. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά συνεισφέρουν στην καλύτερη απόδοση εκτός δρόμου. Μία ζελατίνας με ρυθμιζόμενο ύψος σε 5 θέσεις, αυξάνει τα επίπεδα άνεσης, τόσο στις μεγαλύτερες διαδρομές όσο και στις καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης. 

Η CRF1100L Africa Twin ES περιλαμβάνει επίσης θερμαινόμενα γκριπ και μία παροχή ACC ως βασικό εξοπλισμό, στοιχεία που την καθιστούν ακόμα πιο πρακτική.  

Η σέλα μπορεί να ρυθμίζεται σε δύο ύψη, 850/870mm και το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι προσφέρει μία πιο όρθια και φυσική θέση οδήγησης, για καλύτερη ορατότητα και άνετο έλεγχο, με τον αναβάτη είτε όρθιο ή καθιστό. Το πίσω τμήμα είναι πιο λεπτό και η σέλα στενότερη, ώστε τα πόδια του αναβάτη να φτάνουν με ευκολία στο έδαφος και για πιο άνετη κίνηση εμπρός πίσω, ενώ η αλουμινένια πίσω σχάρα ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και αυξάνει την ικανότητα μεταφοράς. 

Με χωρητικότητα 18,8 λίτρων, το ρεζερβουάρ καυσίμου προσφέρει αυτονομία πάνω από 380 χλμ., χάρη στην κατανάλωση των 4,9 λίτρων/100 χλμ. (20,45 χλμ./λίτρο), τόσο με τη χειροκίνητη έκδοση MT, όσο και στην έκδοση με DCT (WMTC mode). 

Δύο προβολείς LED είναι τοποθετημένοι ψηλά, προσφέροντας μία ισχυρή φωτεινή δέσμη  και τα φώτα ημέρας Daytime Running Lights (DRL) προσαρμόζονται αυτόματα στην ένταση του εξωτερικού φωτισμού, βελτιώνοντας την ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Τα προστατευτικά χεριών (χούφτες) περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό. 

Η έγχρωμη οθόνη αφής TFT Multi Information Display (MID) 6,5” επιτρέπει στον αναβάτη να ελέγχει όλα τα συστήματα της CRF1100L Africa Twin, ενώ τα προφίλ οδήγησης (riding modes) επιλέγονται από το πάνω αριστερό τμήμα της. Η οθόνη MID μπορεί επίσης να εξατομικεύεται για να προβάλλει διάφορα επίπεδα πληροφοριών σχετικά με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης, ενώ λειτουργεί ακόμα και όταν ο αναβάτης φορά γάντια. 

Η ενσωμάτωση των Apple CarPlay® και Android Auto®* στην οθόνη MID, επιτρέπει τον έλεγχο ενός smartphone μέσω της οθόνης αφής. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης και απεικόνισης των εφαρμογών πλοήγησης, ενώ κλήσεις και λήψεις κλήσεων μπορούν να πραγματοποιούνται μέσω ακουστικών Bluetooth στο κράνος. Το smartphone συνδέεται σε μία θύρα φόρτισης USB στη δεξιά πλευρά της οθόνης MID. Όλοι οι έλεγχοι πραγματοποιούνται από το χειριστήριο στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. 

Τα εμπρός και πίσω φλας έχουν λειτουργία Emergency Stop Signal ((ESS). Σε ένα ξαφνικό φρενάρισμα με ταχύτητα πάνω από 50 χλμ./ώρα, τα αλάρμ αναβοσβήνουν γρήγορα για να προειδοποιήσουν τους άλλους οδηγούς ότι ένα απότομο δυνατό φρενάρισμα είναι σε εξέλιξη. Επίσης έχουν λειτουργία αυτόματης ακύρωσης (auto-cancel): αντί της χρήσης ενός απλού χρονοδιακόπτη, το σύστημα συγκρίνει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει πότε να απενεργοποιήσει τα φλας, ανάλογα με την περίσταση. Η λειτουργία αυτόματης ακύρωσης μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το cruise control περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό αναβαθμίζοντας τα επίπεδα άνεσης σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. 

Μια νέα υψηλής απόδοσης, ελαφριά και συμπαγής μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρεται στάνταρ, συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανομή της μάζας. 

*Η εφαρμογή Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας. 

 

2. Αξεσουάρ 

Μεγάλη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Honda έτοιμων για χρήση, από προστατευτικά ρεζερβουάρ μέχρι ολοκληρωμένες λύσεις αποσκευών με Βαλίτσες/Top Box που ταιριάζουν στην Africa Twin 

Τα αξεσουάρ διατίθενται μεμονωμένα ή σε ειδικά πακέτα εξοπλισμού 

Τα πακέτα Rally, Adventure, Urban και Travel επιτρέπουν την τέλεια εξατομίκευση 

 

Για μια μοτοσυκλέτα όπως η Africa Twin, η οποία πρόκειται να διανύσει πολλά χιλιόμετρα, εντός ή εκτός δρόμου, τα αξεσουάρ έχουν μεγάλη σημασία για τον ιδιοκτήτη. Η γκάμα της Honda εμπλουτίζεται κάθε χρόνο, με το κάθε αξεσουάρ, ανεξαρτήτως μεγέθους, να δημιουργείται με γνώμονα τη χρήση από τον πελάτη, να σχεδιάζεται από μηχανικούς του τμήματος R&D στην Ιαπωνία και να κατασκευάζεται σε κέντρα της Honda σε όλο τον κόσμο σύμφωνα με αυστηρά πρότυπα. 

Είναι επίσης εύκολο για τον αγοραστή να διαμορφώσει την Africa Twin του σύμφωνα με τις επιθυμίες του, μέσω των πακέτων αξεσουάρ. Αυτά βασίζονται σε τέσσερα διαφορετικά προφίλ χρήσης και παρέχουν πλήρη συμβατότητα, προσφέροντας σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες εξατομίκευσης. Ως αποτέλεσμα, ο κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να διαμορφώσει την απόλυτα δική του Africa Twin. 

Rally Pack 
Είναι σχεδιασμένο για να ενισχύει την αντοχή και την απόδοση της μοτοσυκλέτας εκτός δρόμου. Το πακέτο διαθέτει φαρδιά μαρσπιέ Rally για επιπλέον έλεγχο και προστατευτικά κινητήρα / γρίλιας ψυγείου για ελαχιστοποίηση των ζημιών. Για την Africa Twin με χειροκίνητο κιβώτιο σχέσεων, το πακέτο περιλαμβάνει Quickshifter, και για την έκδοση DCT, λεβιέ ταχυτήτων στο πόδι. Οι ασορτί προεκτάσεις χούφτας παρέχουν προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ενώ οι ρίγες στους τροχούς προσθέτουν μια αποκλειστική, χρωματική πινελιά στη συνολική εμφάνιση. 

Adventure Pack 
Πλήρης εξοπλισμός για μακρινά ταξίδια. Τα νέα εμπρός πλευρικά κάγκελα προστατεύουν το σώμα της μοτοσυκλέτας. Κατασκευάζονται από ανοξείδωτο ατσάλι 25 mm με γυαλισμένη, ηλεκτρολυτική επίστρωση που είναι ανθεκτική στη διάβρωση και καθαρίζεται εύκολα. Δύο φώτα ομίχλης τοποθετούνται σε υψηλότερη, πιο επιθετική θέση από ό,τι στα προηγούμενα μοντέλα. Μια τσάντα ρεζερβουάρ 4,5 λίτρων προσφέρει έναν ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο με εύκολης πρόσβαση, ενώ τα νέα πλαϊνά προστατευτικά ρεζερβουάρ προστατεύουν το χρώμα από γρατζουνιές που μπορούν να προκληθούν από τα γόνατα του αναβάτη και παρέχουν πρόσθετο grip κατά την off-road οδήγηση. 

Urban Pack 
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις – με πλαστικά ή αλουμινένια αξεσουάρ. Στην πρώτη περίπτωση, μία νέας σχεδίασης ρίγα κοσμεί το Top Box των 58L (χωρά 2 full-face κράνη), που συνοδεύεται από βάση μεταφοράς, στήριγμα πλάτης συνοδηγού και εσωτερική τσάντα. Το αλουμινένιο Top Box των 42L διαθέτει τη δική του βάση μεταφοράς και εσωτερική τσάντα. Το Urban Pack περιλαμβάνει επίσης νέα και πρακτικά θερμαινόμενα γκριπ, καθώς και παροχή ACC, που η Africa Twin ES περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό της. Τέλος, ένα κεντρικό σταντ διευκολύνει τη συντήρηση του πίσω τροχού/αλυσίδας. 

Travel Pack 
Όπως το Urban Pack, το Travel Pack διατίθεται με πλαστικά ή αλουμινένια αξεσουάρ. Οι πλαστικές βαλίτσες των 40L αριστερά / 30L δεξιά - επίσης με τις νέας σχεδίασης ρίγες - περιλαμβάνουν εσωτερικές τσάντες one-size. Οι αλουμινένιες βαλίτσες των 37L αριστερά / 33L δεξιά συνοδεύονται από βάσεις στήριξης και ατομικές εσωτερικές τσάντες δεξιά/αριστερά. Οι επανασχεδιασμένοι άνω εκτροπείς διοχετεύουν τη ροή του αέρα γύρω από τα χέρια και τους ώμους, με τους κάτω εκτροπείς για τα πόδια να βελτιώνουν την άνεση στον αυτοκινητόδρομο. Τα μαρσπιέ συνεπιβάτη Comfort αποτελούν την τελική πινελιά. 

Επιλογές σέλας 
Συγκριτικά με την στάνταρ σχεδίαση, η σέλα Comfort έχει κατά 8% μεγαλύτερη επιφάνεια έναντι των προηγούμενων μοντέλων και χρησιμοποιεί γέμισμα από αφρό ουρεθάνης αυξημένου πάχους κατά 15 mm με βελτιστοποιημένη πυκνότητα για μείωση της κόπωσης του αναβάτη σε μεγάλες αποστάσεις. Η σέλα Comfort προσφέρει ένα εύρος ρύθμισης ύψους 865/885mm και διατίθεται σε 3 χρωματικές επιλογές: Black/Black, Red/Black και Blue/Black. Για την επιλογή χαμηλής σέλας το εύρος ρύθμισης είναι 825/845mm. 

Η γκάμα ολοκληρώνεται με ένα Top Box χωρητικότητας 38L, ελαστικά πλαϊνά προστατευτικά ρεζερβουάρ σε μαύρο χρώμα και Slip-on τελικό εξάτμισης της SC-Project, διαθέσιμο στους χρωματισμούς Titanium Silver και Matt Black. 

  

3. Τεχνικές προδιαγραφές 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

Τύπος 

Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Παράλληλος Δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και κεφαλή Unicam 

Κυβισμός 

1084κ.εκ. 

Διάμετρος x Διαδρομή 

92mm x 81.5mm 

Σχέση συμπίεσης 

10.5:1 

Μέγιστη ισχύς 

102 PS (75kW) στις 7.500 σαλ. 

Μέγιστη ροπή 

Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Παράλληλος Δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και κεφαλή Unicam 

Επίπεδο θορύβου 

MT: Lurban 75.1dB, Lwot 80.1dB 
DCT: Lurban 75.0dB, Lwot 79.9dB 

Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού 

MT: 4.8 l 

DCT: 5.2 l 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ 

Τροφοδοσία 

PGM-FI 

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 

18.8L 

Εκπομπές CO2  

114g/km 

Κατανάλωση καυσίμου 

MT: 20.5km/l [4.9 l/100km] 

DCT: 20.5km/l [4.9 l/100km]  

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 

Χωρητικότητα μπαταρίας 

12V-6Ah Li-ion BATTERY (20Hr) 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 

Τύπος Συμπλέκτη 

Υγρός πολύδισκος με σπειροειδή ελατήρια, Αλουμινένιος μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (Cam Assist & Slipper)  

DCT: 2 υγροί πολύδισκοι συμπλέκτες με σπειροειδή ελατήρια 

Τύπος κιβωτίου 

6 Τάχυτο Χειροκίνητο (6 τάχυτο DCT) 

Τελική μετάδοση 

Αλυσίδα O-ring 

ΠΛΑΙΣΙΟ 

Τύπος 

Ημίδιπλο 

ΠΛΑΙΣΙΟ 

Διαστάσεις  

(Μ Π Υ) 

2.330mm x 960mm x 1.485mm 

Μεταξόνιο 

1.575mm 

Γωνία κάστερ 

27.5° 

Ίχνος 

113mm 

Ύψος σέλας 

850/870mm (Χαμηλή Σέλα 825, Comfort Σέλα προαιρετικά 885) 

Απόσταση από το έδαφος 

250mm 

Βάρος (πλήρες υγρών) 

MT: 231kg 

DCT: 242kg 

ES MT: 233kg 

ES DCT:244kg 

ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

Εμπρός 

Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι cartridge της Showa 45mm με ρύθμιση προφόρτισης μέσω διακόπτη και ρυθμίσεις DF, διαδρομή 230mm 

  

CRF1100L Africa Twin ES – Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι της SHOWA με εσωτερικό σωλήνα διαμέτρου 45mm, και ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 230mm 

Πίσω 

Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική ρύθμιση προ-φόρτισης μέσω διακόπτη και ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή πίσω τροχού 220 mm. 

  

CRF1100L Africa Twin ES - Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης με έλεγχο από απόσταση και  ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή πίσω τροχού 220 mm, 220 mm rear wheel travel. 

ΤΡΟΧΟΙ 

Εμπρός 

21M/C x MT2.15 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη 

Πίσω 

18M/C x MT4.00 Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη 

Εμπρός ελαστικό 

90/90-21M/C 54H (tubeless) Metzeler Karoo Street 

Πίσω ελαστικό 

150/70R18M/C 70H (tubeless) Metzeler Karoo Street 

ΦΡΕΝΑ 

ABS  

Δικάναλο με IMU 
Επιλέξιμο ABS MODE με ρύθμιση ON road και OFF road  

Εμπρός 

Δύο πλευστοί δίσκοι τύπου ‘wave’ 310mm με αλουμινένια πλήμνη, ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο 

Πίσω 

Δίσκος τύπου ‘wave’ 256mm με μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο 

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ 

Όργανα 

Όργανα LCD, οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών 

Προβολέας 

LED 

Πίσω φως 

LED 

Συνδεσιμότητα 

Bluetooth και Apple CarPlay®/Android Auto® * (ενσύρματο) 

USB 

Ναι 

Πρίζα 12V  

Ναι 

Auto Winker Cancel 

Ναι 

Quickshifter 

Προαιρετικό (μόνο MT) 

Σύστημα προστασίας 

Immobiliser 

Cruise Control 

Ναι 

Cornering Lights 

Όχι 

Πρόσθετα χαρακτηριστικά 

Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, IMU 6 αξόνων HSTC και Wheelie control 

 

*Η εφαρμογή Android Auto® προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας. 

** Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο, προαιρετικό εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.. 

Επόμενο άρθρο »

Η νέα 25YM Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati Panigale V4 2025: φωτογραφικό αφιέρωμα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ