• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati Panigale V4 2025: φωτογραφικό αφιέρωμα
Τεστ-Μοντέλα 05/08/2024 - 14:34

 

του Δημήτρη Διατσίδη


 

Η νέα Panigale V4 της Ducati για το 2025 παρουσιάστηκε πανηγυρικά στην πίστα του Misano στην Ιταλία, μια ημέρα πριν το ξεκίνημα του WDW 2024 και το website μας ήταν - κατ' αποκλειστικότητα για την Ελλάδα – παρόν στην παγκόσμια πρώτη ενός μοντέλου που έχει σκοπό να κατακτήσει την κορυφή κυρίως μέσα στην πίστα. Οι λεπτομέρειες εδώ!

Τώρα θα έχουμε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στη μοτοσυκλέτα και τις λεπτομέρειές της, σημειώνοντας ότι η αισθητική του μοντέλου, υποβαλλόμενη από το γεγονός ότι μετά από πάρα πολλά χρόνια η Ιταλική εταιρία δεν χρησιμοποιεί το μονόμπρατσο ψαλίδι, αλλά ένα “κανονικό” διπλό ψαλίδι, έχει προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις μεταξύ των οπαδών του design με το οποίο η θρυλική 916 του 1994 τάραξε τα νερά του σχεδιασμού παγκοσμίως και την έβαλε στο ΜΟΜΑ, το Μουσείο Μοντένρας Τέχνης της Νέας Υόρκης, ως το μοναδικό έκθεμα μοτοσυκλέτας. Ο Massimo Tamburini τότε εμπνεύστηκε και από το μονόμπρατσο ψαλίδι της Honda RC30 του 1987 και από τις εξατμίσεις κάτω από τη σέλα των δίχρονων αγωνιστικών της Ιαπωνικής εταιρίας, για να καταλήξει στο εκπληκτικό σχέδιο της 916.

Για χάρη όμως των επιδόσεων η Ducati επέβαλε στον Andrea Amato, Αρχισχεδιαστή της Ducati σε αυτό το μοντέλο, να κρατήσει μια πιο ορθολογιστική προσέγγιση, έχοντας ως έμπνευση την 916, αλλά να πάρει υπόψη του και τη δυναμική που έχουν οι αεροδυναμικά πιο αποδοτικές Desmosedici GP του παρόντος, που είναι σίγουρα όχι τόσο όμορφες όσο η GP07 του Casey Stoner που πήρε τον πρώτο Τίτλο για το Ιταλικό εργοστάσιο.

Έτσι τα ίχνη της Ducati 916 είναι ορατά στις γενικές αναλογίες της νέας Panigale V4, με υψηλότερο μπροστινό άκρο και ελαφρώς κάτω την ουρά, στοιχεία που ισορροπούν το σώμα για μια πιο οριζόντια δυναμική, χαρακτηριστικό των σπορ μοτοσυκλετών Ducati του παρελθόντος. Το πλαϊνό φέρινγκ είναι καθαρό και κομψό. Ο απαγωγέας θερμού αέρα τραβάει την προσοχή στο επάνω τμήμα, ενώ η κάτω περιοχή μπορεί να μοιάζει με ένα μόνο φέρινγκ, στυλ Ducati 916, αλλά στην πραγματικότητα κρύβει την κατακόρυφη έξοδο ζεστού αέρα του ψυγείου λαδιού

Η μπροστινή όψη τουλάχιστον είναι πολύ ίδια με την 916, ιδιαίτερα στους προβολείς που είναι αντιγραφή των φώτων της μοτοσυκλέτας του 1994.

Η αεροδυναμική προσέγγιση λοιπόν φέρνει επανάσταση με αυτή τη μοτοσυκλέτα, καθώς το νέο μοντέλο του 2025 – που θα κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα - αναπτύσσει την ιδέα της αεροδυναμικής ολοκλήρωσης, ενώνοντας απρόσκοπτα τις διάφορες επιφάνειες που εξυπηρετούν το στυλ και την αεροδυναμική. Τελικά οι σχεδιαστές συνεργάστηκαν δίπλα-δίπλα με τους τεχνικούς της Ducati Corse που είναι υπεύθυνοι για την αεροδυναμική της Desmosedici GP για να δημιουργήσουν τις επιφάνειες των πλαϊνών και μπροστινών φέρινγκ με ενσωματωμένα αεροδυναμικά εξαρτήματα. Η πλάγια όψη ξεχωρίζει για το σχήμα του πολύ ψηλού τόξου του μπροστινού τροχού, σύμφωνα με την τρέχουσα φιλοσοφία του MotoGP. Έτσι η μοτοσυκλέτα είναι πιο εύκολη και λιγότερο απαιτητική σε δύναμη από τον αναβάτη στις αλλαγές κατεύθυνσης, κάτι που βοηθάει ειδικά τους λιγότερους έμπειρους οδηγούς. Μάλιστα και οι 15 οδηγοί αγώνων της Ducati που έτρεξαν με το νέο μοντέλο στον “Αγώνα Των Πρωταθλητών” στο Misano, βελτίωσαν σημαντικά τους χρόνους τους σε σχέση με την τωρινή Panigale V4.

Θα κλείσουμε τις παρατηρήσεις μας με τα λόγια του Andrea Amato:

«Είναι απίστευτο πώς μια εξαιρετικά ορθολογική μοτοσυκλέτα μπορεί να πυροδοτήσει τόσο παράλογα συναισθήματα».

 

 

Κύρια χαρακτηριστικά και στάνταρ εξοπλισμός

  • Κινητήρας Desmosedici Stradale, 1,103 cc

  • Μέγιστη ιπποδύναμη 216 hp στις 13,500 rpm 

  • Μέγιστη ροπή 12.3 kgm στις 11,250 rpm 

  • Βάρος χωρίς καύσιμο: 187 kg

  • Πλαίσιο “Front Frame” 

  • Ρεζερβουάρ αλουμινίου 17-litr

  • Ducati Electronic Suspension (DES) 3.0

  • Öhlins NPX-30 πιρούνι με σύστημα Öhlins Smart EC 3.0 

  • Öhlins TTX 36 αμορτισέρ με σύστημα Öhlins Smart EC 3.0 

  • Öhlins steering damper αμορτισέρ τιμονιού με Öhlins Smart EC 3.0 

  • Σφυρήλατοι τροχοί αλουμινίου 

  • Μπαταρία Λιθίου

  • Φρένα Brembo HypureTM monobloc δαγκάνες

  • Ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa V4 tyres 200/60 rear

  • Διπλή αεροδυναμική πτέρυγα 

  • Πακέτο ηλεκτρονικών με 6-axis Inertial Measurement Unit (6D IMU): Race eCBS με λειτουργία στροφής; Ducati Traction Control (DTC) DVO; Ducati Slide Control (DSC); Ducati Wheelie Control (DWC) DVO; Ducati Power Launch (DPL) DVO; Ducati Quick Shift (DQS) 2.0; Engine Brake Control (EBC), Ducati Vehicle Observer (DVO)

  • Νέα οθόνη 6.9” full-TFT με αναλογία 8:3 

  • Riding Modes (Race A, Race B, Sport, Road, Wet)

  • Φώτα Full-LED με DRL και ενσωματωμένα φλας

  • Μονοθέσια (κιτ συνεπιβάτη εξτρά)

  • Έτοιμη για Ducati Data Logger (DDL) και Ducati Multimedia System (DMS)

 

 

Επόμενο άρθρο »

25YM Honda CRF1100L Africa Twin

« Προηγούμενο άρθρο

Yamaha NEO’s Dual Battery – Ο “καθαρός” φίλος της πόλης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ