• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Περισσότερα ελαστικά ανά αναβάτη στο Silverstone
Για τις Moto2 και Moto3
Νέα 01/08/2024 - 14:38

Για να διευκολύνει το έργο των ομάδων και των αναβατών Moto2 και Moto3, η Pirelli αύξησε την ποσότητα των διαθέσιμων μπροστινών ελαστικών και στις δύο κατηγορίες και των πίσω ελαστικών για τη Moto3.

Μετά από σχεδόν ένα διάλειμμα τεσσάρων εβδομάδων, οι αναβάτες των κατηγοριών Moto2 και Moto3 επιστρέφουν στην πίστα του Silverstone, όπου θα διεξαχθεί το Βρετανικό Grand Prix από τις 2 έως τις 4 Αυγούστου. 

Με μήκος 5,9 χιλιόμετρα, η Βρετανική πίστα είναι η μεγαλύτερη του ημερολογίου και είναι μια πολύ γρήγορη πίστα, με καλό επίπεδο πρόσφυσης αλλά αρκετές γρήγορες στροφές που καταπονούν πολύ τα ελαστικά, δημιουργώντας υψηλά πλευρικά φορτία και γλίστρημα. 

Για να επιτρέψει στις ομάδες και τους αναβάτες μεγαλύτερη ελευθερία επιλογής για το ποια ελαστικά θα χρησιμοποιήσουν το Σαββατοκύριακο η Pirelli αποφάσισε να αυξήσει την ποσότητα των ελαστικών σε 8 τεμάχια για κάθε τύπο εμπρόσθιου ελαστικού και στις δύο κατηγορίες. 

Επίσης, ειδικά για την Moto3, θα είναι διαθέσιμα 6 πίσω ελαστικά ανά αναβάτη της υπό ανάπτυξη σύνθεσης C1096 (σκληρά) που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί και σε άλλα GP φέτος.

Αυξημένες ποσότητες σε κάθε σύνθεση για διευκόλυνση του έργου των ομάδων και των αναβατών

«Το Silverstone είναι μια πίστα που γνωρίζουμε πολύ καλά γιατί έχουμε αγωνιστεί εκεί για πολλά χρόνια τόσο στο World Superbike όσο και στο BSB, επομένως έχουμε δεδομένα στα οποία πρέπει να βασιστούμε, παρά τις γνωστές διαφορές μεταξύ των μοτοσυκλετών που χρησιμοποιούνται σε αυτά τα πρωταθλήματα και αυτών που χρησιμοποιούνται στις Moto2 και Moto3.  Γνωρίζουμε ότι είναι μια πολύ γρήγορη και αρκετά απαιτητική πίστα για τα ελαστικά, μια πίστα που συνδυάζει ευθείες υψηλής ταχύτητας ανάμεσα σε πολύ τεχνικές και γρήγορες στροφές που δημιουργούν έντονα πλευρικά φορτία (όπως η Beckett) και υψηλά επίπεδα σπιναρίσματος.  Για να φτάσουμε στην ιδανική διαμόρφωση για τον αγώνα, θα χρειαστεί αρκετή δουλειά, γι' αυτό αποφασίσαμε να προσφέρουμε στις ομάδες τη δυνατότητα να έχουν περισσότερα ελαστικά για κάθε μία από τις διαθέσιμες επιλογές. Έτσι κάθε αναβάτης μπορεί επικεντρώσει τις δοκιμές του στη σύνθεση που προτιμά χωρίς να χρειάζεται να ανησυχεί για το αν έχει αρκετά ελαστικά για να καλύψει τις δοκιμές και τον αγώνα  Στη Moto3 οι αναβάτες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα επιλογής  του υπό ανάπτυξη C1096 για πίσω, ένα ελαστικό που ήταν διαθέσιμο σε πολλά GP φέτος, κυρίως σαν εναλλακτική λύση σε περίπτωση που οι πιο μαλακές συνθέσεις είχαν προβλήματα φθοράς.  Αν και είναι Αύγουστος, δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο βροχής, οπότε όλοι οι αναβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους και τη γκάμα ελαστικών για βρεγμένο οδόστρωμα».

· Περισσότερα ελαστικά για κάθε σύνθεση: Οι αναβάτες Moto2 έχουν τις ίδιες προδιαγραφές και ποσότητες με την τυπική κατανομή για το πίσω μέρος, συγκεκριμένα 8 μονάδες SC0 (μαλακό) και τον ίδιο αριθμό SC1 (μεσαίο). 
Στάνταρ συνθέσεις  επίσης για το μπροστινό μέρος, SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο), αλλά σε μεγαλύτερους αριθμούς: οι ποσότητες αυξάνονται από 6 σε 8 μονάδες για το καθένα.
Περισσότερα διαθέσιμα ελαστικά δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι οι αναβάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν περισσότερα ελαστικά: σύμφωνα με τους κανονισμούς, τα ελαστικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν το Σαββατοκύριακο παραμένουν 8 για εμπρός και 9 για πίσω. 
Η ίδια λογική ισχύει και στο Moto3 όσον αφορά τα μπροστινά ελαστικά, τα οποία αυξάνονται από 6 για κάθε σύνθεση σε 8. 
Μεγαλύτερες ποσότητες, σε αυτή την περίπτωση, και για τις πίσω επιλογές: από 7 έως 8 για το SC1 (μαλακό) και το SC2 (μεσαίο ) ενώ το C1096 (σκληρό) διατίθεται σε 6 τεμάχια. 
Χάρη στη διαθεσιμότητα ενός τρίτου τύπου πίσω ελαστικού, οι αναβάτες αυτής της κατηγορίας θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα επιπλέον πίσω ελαστικό (10 αντί για 9) σε σύγκριση με αυτό που επιτρέπεται από τους κανονισμούς στην περίπτωση της στάνταρ κατανομής.

· Μοναδική διάταξη: η πίστα Silverstone οφείλει την ιδιαίτερη διάταξη της στην ιστορία της. Δημιουργημένη στη ο διάδρομο ενός στρατιωτικού αεροδρομίου, η πίστα αντικατοπτρίζει εν μέρει την διαμόρφωση των τριγωνικών διαδρόμων προσγείωσης, τυπική των βρετανικών αεροδρομίων του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, τα οποία έχουν ενωθεί με κλειστές στροφές, μέσα από διαδοχικές εξελίξεις κατά τη διάρκεια των ετών. 
Η πίστα έχει μήκος σχεδόν 6 χιλιόμετρα, συμπεριλαμβανομένων 10 δεξιών και 8 αριστερών στροφών με μόνο 11 τμήματα πέδησης σε έναν γύρο, συμπεριλαμβανομένου του πιο σημαντικού φρεναρίσματος στη στροφή 7, όπου από το μπροστινό ελαστικό απαιτείται στήριξη και σταθερότητα.

· Σε περίπτωση βροχής: Το σιρκουί βρίσκεται σε μια περιβόητη βροχερή περιοχή της Αγγλίας. Σε περίπτωση έντονης βροχόπτωσης, η πίστα μπορεί να γίνει εξαιρετικά απαιτητική, έως και ακατάλληλη, όπως συνέβη το 2018 όταν η νέα άσφαλτος δεν μπόρεσε να αντιμετωπίσει την ποσότητα του νερού που έπεσε, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν αρκετοί αγώνες. Το επόμενο έτος, η πίστα μπήκε ξανά στο πρόγραμμα αφού χρησιμοποιήθηκαν υλικά με καλύτερη ικανότητα αποστράγγισης νερού. Σε περίπτωση βροχής, θα υπάρχει για τις κατηγορίες Moto2 και Moto3, το βρόχινο ελαστικό DIABLO Rain σε σύνθεση SCR1 τόσο για το μπροστινό μέρος (5 τεμάχια) όσο και για το πίσω μέρος (6 τεμάχια).

Επόμενο άρθρο »

Brembo - Τα φρένα στο Βρετανικό MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Η GASGAS ευχαριστεί τον Sam Sunderland καθώς αποχωρεί από τα ράλι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ