• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Στάνταρ ελαστικά DIABLO Superbike για το αγώνα WorldSBK του Donington Park
Νέα 10/07/2024 - 17:42

Για τον γύρο του Donington Park, η Pirelli θα βασιστεί στις ίδιες συνθέσεις που χρησιμοποιούνται στο BSB (British Super Bike), δηλαδή μαλακά πίσω ελαστικά σε συνδυασμό με SC1 και SC2 μπροστά, με μόνη εξαίρεση το μπροστινό D0444 στην κατηγορία WorldSSP

Η Pirelli είναι έτοιμη για τον αγώνα στην πίστα του Donington Park, που θα φιλοξενήσει τον πέμπτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM αυτό το Σαββατοκύριακο.

Για αυτόν τον γύρο, ο Ιταλός κατασκευαστής ελαστικών επέλεξε σχεδόν αποκλειστικά τις στάνταρ επιλογές, με εξαίρεση το υπό εξέλιξη SC1 στην προδιαγραφή D0444, η οποία διευρύνει τη γκάμα των μπροστινών επιλογών για τους αναβάτες της WorldSSP.

Οι ίδιες συνθέσεις χρησιμοποιούνται και στο BSB (British Super Bike).

"Το 2023 αγωνιστήκαμε στο Donington, για πρώτη φορά μετά από δύο δεκαετίες, σε μια νέα άσφαλτο που προσφέρει περισσότερη πρόσφυση και πιο ομαλή επιφάνεια, αλλά ταυτόχρονα είναι και πιο λειαντική για τα λάστιχα. Δεδομένων αυτών των χαρακτηριστικών, το πίσω στάνταρ SC0 ήταν η βασική επιλογή και στις δύο κατηγορίες πέρυσι, γι' αυτό το θεωρούμε καλή επιλογή και για τη φετινή κατανομή, ωστόσο, δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο να δούμε και το SCX στον αγώνα Superpole, καθώς οι ομάδες έχουν πλέον αποκτήσει περισσότερη εμπειρία με αυτό το ελαστικό και, με τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες και τις σωστές συνθήκες πίστας, θα μπορούσε να προσφέρει αυτή την έξτρα πρόσφυση που προτιμούν οι αναβάτες. Όλες οι επιλογές είναι διαθέσιμες για όλους τους μοτοσυκλετιστές και χρησιμοποιούνται επίσης με επιτυχία στο βρετανικό πρωτάθλημα Superbike. Για το WorldSSP, εκτός από τις στάνταρ λύσεις, επαναφέρουμε επίσης το μαλακό υπό ανάπτυξη μπροστινό SC1 στην προδιαγραφή D0444, το οποίο παρουσιάσαμε για πρώτη φορά στο Misano και ήταν η επιλογή σχεδόν του μισού grid τόσο στον Αγώνα 1 όσο και στον Αγώνα 2. Αυτό θα μας βοηθήσει να συγκεντρώσουμε περαιτέρω πληροφορίες για τη μελλοντική εξέλιξη αυτής της προδιαγραφής."


· Εξέλιξη για το μπροστινό την κατηγορίας WorldSSP: Το μόνο ελαστικό υπό ανάπτυξη είναι το μπροστινό SC1 στην προδιαγραφή D0444, το οποίο έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο του στο Misano. Στον ιταλικό γύρο περίπου οι μισοί αναβάτες στο grid το επέλεξαν σαν στάνταρ και στους δύο αγώνες.

· Μια γρήγορη πίστα: Στην τρέχουσα διαμόρφωσή της, η πίστα Donington Park έχει μήκος 4.020 μέτρα με 12 στροφές, επτά δεξιές και πέντε αριστερές. Αν και δεν έχει μεγάλες ευθείες, η μέση ταχύτητα είναι μεγάλη χάρη σε μια σειρά από γρήγορες στροφές όπου η ακρίβεια και το κράτημα των ελαστικών κάνουν τη διαφορά.

· Θερμοκρασία ελαστικού: Οι στροφές Craner είναι ένα ευαίσθητο σημείο για τον αριστερό ώμο του ελαστικού, καθώς δεν χρησιμοποιείται πολύ μέχρι εκείνο το σημείο και μπορεί να κρυώσει. Οι αναβάτες καλούνται να είναι προσεκτικοί στη διαχείριση της θερμοκρασίας, γνωρίζοντας ότι οι συνθήκες της πίστας θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν εάν ζεσταθεί αρκετά.

· WorldWCR: Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλέτας Γυναικών FIM επιστρέφει στην πίστα Donington Park για τον δεύτερο γύρο της σεζόν. Κάθε αναβάτης θα εφοδιαστεί με ελαστικά Pirelli DIABLO Superbike σε διάσταση 120/70 R17 εμπρός και 180/60 R17 πίσω σε ποσότητες τριών ελαστικών εμπρός και τριών πίσω, σε σύνθεση SC1 και για τους δύο άξονες. Σε περίπτωση βροχής, τα DIABLO Rain σε σύνθεση SCR1, με το ίδιο μέγεθος με τα Slicks στο μπροστινό μέρος αλλά 200/60 R17 στο πίσω μέρος.

Επόμενο άρθρο »

3ο Αγωνιστικό 3ήμερο για την ομάδα Sipsis Racing, στο Brno

« Προηγούμενο άρθρο

Παγκόσμια Εβδομάδα Ducati 2024:

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ