• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο QJMOTOR SRT 550S έρχεται στην Ελλάδα
Τεχνικά χαρακτηριστικά και εξοπλισμός
Νέα Αγοράς 28/06/2024 - 13:14

Μετά την πρόσφατη παρουσίαση της νέας QJMOTOR SRT 550 διεθνούς έκθεσης μοτοσυκλέτας Πεκίνου, στα τέλη Μάϊου,  η Γκοργκόλης Α.Ε. , η οποία έχει την αποκλειστική διάθεση των μοντέλων της QJ MOTOR στην Ελλάδα, έδωσε στην δημοσιότητα φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

 

 

Μονός κάθετα τοποθετημένος μικρού μεγέθους προβολέας LED με φακό διάθλασης του φωτός (projector) προς όλες τις κατευθύνσεις αντί για κάτοπτρο που δημιουργούν σκιές και κενά φωτισμού. Έχει επιπλέον δύο προβολείς ομίχλης με τετραπλά LED ο κάθε ένας, που αποτελούν βασικό εξοπλισμό.   

Χρησιμοποιώντας τον δικύλινδρο κινητήρα ως ενεργό δομικό στοιχείο του πλαισίου, οι σχεδιαστές της QJMOTOR μείωσαν το συνολικό βάρος της νέας SRT 550.

Με τα Tubeless ελαστικά στους τροχούς ελαφρού κράματος των 19” και 17” εμπρός-πίσω και το σύστημα παρακολούθησης πίεσης και θερμοκρασίας.

Η μεγάλη έγχρωμη  οθόνη TFT με Bluetooth και Wi-Fi δίνει απεριόριστες δυνατότητες συνδεσιμότητας και παροχής πληροφοριών και συνοδεύεται με διπλή θύρα USB και πρίζα 12V.

Η νέα σχάρα έχει πρόβλεψη για τοποθέτηση Top Case και για  πλαϊνές βαλίτσες, ενώ οι χούφτες στο τιμόνι με αλουμινένια μπάρα και περιμετρικά κάγκελα για τον κινητήρα και το φαίρινγκ.

 Νέα εργονομία της θέσης οδήγησης και της σέλας. Επιπλέον στον βασικό εξοπλισμό θα είναι και η θερμαινόμενη σέλα και θερμαινόμενα γκριπ .

 

 

Με μια ματιά:

•           Νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα με αφαιρούμενο υποπλαίσιο

•           Προβολείς Full-Led με DRL

•           Περιμετρικά προστατευτικά κάγκελα

•           Χούφτες με μπάρες αλουμινίου

•           Θερμαινόμενα γκριπ

•           Θερμαινόμενη σέλα

•           Σχάρα αλουμινίου

•           Tubeless ελαστικά

•           Έγχρωμη TFT 7”

•           Bluetooth και Wi-Fi

•           Συμβατότητα iOS και Android

•           Mirroring Smartphone

•           Θύρα φόρτισης USB

•           Ρυθμιζόμενο πιρούνι USD 43mm

•           Ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ

•           Πλαίσιο χωροδικτύωμα

•           Αφαιρούμενο υποπλαίσιο

•           Τιμόνι μεταβλητής διατομής

•           Ρυθμιζόμενες μανέτες

•           Μαρσπιέ Off-Road

 

 

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

Τετράχρονος 
Υγρόψυκτος 
554cc 
 

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 

2 εν σειρά – DOHC / 8 

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 

70.5mm x 71mm 

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 

11.5:1 

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ 

EFI (BOSCH) 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ 

Υγρό Κάρτερ 

ΚΙΒΩΤΙΟ 

6 Ταχύτητες 

ΙΣΧΥΣ 

47,6 PS / 7500rpm (35kW) 

ΡΟΠΗ 

51Nm /5.500rpm 

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 

3.071 

ΕΚΚΙΝΗΣΗ 

Μίζα 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 

4,3L /100km (WMTC3) 

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 

19,5 L 

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 

2200 x 925 x 1450 

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 

1505mm 

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 

190mm 

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 

795mm 

ΒΑΡΟΣ 

235 kg (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) 

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ 

25° 

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 

2 Δίσκοι 320mm 
Με τετραπίστονες δαγκάνες εμβόλων Ø32mm 

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ 

Δίσκος 265mm 
Με μονοπίστονη δαγκάνα (Ø34mm) 

ABS 

Δικάναλο, BOSCH 9.1MB 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

Ανεστραμμένο πιρούνι 

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 
 

MONOSHOCK 
Με ρύθμιση προφόρτισης 
και απόσβεσης επαναφοράς 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 

120/70-ZR17 
PIRELLI ANGEL GT 

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 

160/60-ZR17 
PIRELLI ANGEL GT 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Επισκόπηση του αγώνα στο Assen

« Προηγούμενο άρθρο

QJMOTOR TEST RIDE TOUR 2024 - ΑΡΓΟΣ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ