• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας - Ολλανδία (Assen)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Με την στάνταρ επιλογή ελαστικών στον "Καθεδρικό Ναό της Ταχύτητας"
Νέα 27/06/2024 - 22:48

Για το ιστορικό GP της Ολλανδίας, οι αναβάτες στις κατηγορίες Moto2 και Moto3 θα έχουν στη διάθεσή τους τα στάνταρ ελαστικά της Pirelli για το 2024, ελαστικά που είναι διαθέσιμα προς πώληση στην αγορά

Περισσότερες από τρεις εβδομάδες μετά τον αγώνα Mugello, όπου, εν μέρει χάρη στη συμβολή των ελαστικών Pirelli, καταρρίφθηκαν όλα τα ρεκόρ πίστας, οι αναβάτες της Moto2 και της Moto3 θα αγωνισθούν αυτό το Σαββατοκύριακο στην ιστορική πίστα TT του Assen, στην Ολλανδία.

Μια πίστα που είναι γνωστή και σαν «Καθεδρικός της Ταχύτητας» λόγω των υψηλών ταχυτήτων και των ξαφνικών αλλαγών κατεύθυνσης.

Σε ότι αφορά τα ελαστικά δεν είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική πίστα και, για το λόγο αυτό, η Pirelli θα έχει διαθέσιμες τις στάνταρ επιλογές ελαστικών του 2024 για τους αναβάτες και των δύο κατηγοριών.

Ελαστικά που κυκλοφορούν κανονικά στην αγορά και είναι διαθέσιμα σε κάθε αναβάτη.

Η στάνταρ σειρά ελαστικών είναι κατάλληλη για τις συνθήκες της Ολλανδικής πίστας ακόμη και στη βροχή
"Όπως και στο Mugello, για τον αγώνα του Assen θα χρησιμοποιήσουμε την στάνταρ κατανομή και για τις δύο κατηγορίες, που αποτελείται από ελαστικά που πωλούνται κανονικά στην αγορά. Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι συνθέσεις της σειράς είναι επαρκείς για τα χαρακτηριστικά της ολλανδικής πίστας, μιας πίστας που είναι «παραδοσιακή» στη χάραξη , με πολλές αλλαγές κατεύθυνσης σε υψηλές ταχύτητες άλλα και σε στροφές με χαμηλότερες ταχύτητες, αλλά χωρίς σημεία με δυνατό φρενάρισμα. Αυτό την καθιστά λιγότερο απαιτητική για το μπροστινό ελαστικό, για το οποίο το μόνο σημείο που θέλει προσοχή είναι η θερμοκρασία λειτουργίας , ειδικά στην αριστερή πλευρά, η οποία χρησιμοποιείται λιγότερο. Στο πίσω μέρος, από την άλλη πλευρά, απαιτείται υψηλό επίπεδο πρόσφυσης, ειδικά στις μεγάλες γωνίες κλίσης. Η νέα άσφαλτος που στρώθηκε το 2020 προσφέρει καλό επίπεδο πρόσφυσης χωρίς να φθείρει πολύ τα ελαστικά. Αλλά ο πραγματικός άγνωστος παράγοντας θα είναι οι καιρικές συνθήκες: βρισκόμαστε ήδη στην καλοκαιρινή περίοδο, επομένως είναι πιθανό να περιμένουμε υψηλότερες θερμοκρασίες από αυτές που βρίσκουμε συνήθως όταν αγωνιζόμαστε στο WorldSBK, αλλά ακόμη και το καλοκαίρι σε αυτή την περιοχή η πιθανότητα βροχής πρέπει να ληφθεί υπόψη. Σε αυτή την περίπτωση, οι αναβάτες θα μπορούν να βασίζονται στα στάνταρ ελαστικά SCR1 για βρεγμένη πίστα.''.

     • Κατανομή: DIABLO Superbike slicks, μπροστά 6 ελαστικά ανά αναβάτη σύνθεσης SC1 (μαλακό) και ίδιο αριθμό σε SC2 (μεσαίο) και για τις δύο κατηγορίες. Για το πίσω μέρος 8 ελαστικά σύνθεσης SC0 (μαλακό) και τον ίδιο αριθμό σε SC1 (μεσαίο) για αναβάτες Moto2. Για την Moto3 θα είναι διαθέσιμα 7 ελαστικά σύνθεσης SC1 (μαλακό) και ίδιοι αριθμό σε SC2 (μεσαίο). Όπως πάντα, σε περίπτωση βροχής, υπάρχει και για τις δύο κατηγορίες το ελαστικό DIABLO Rain σε σύνθεση SCR1 τόσο για το μπροστινό μέρος (5 ελαστικά) όσο και για το πίσω μέρος (6 ελαστικά).
     • Διάταξη: Το TT Circuit στο Assen θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες πίστες του πρωταθλήματος, με μια σειρά από παρατεταμένες στροφές, μερικές φουρκέτες, γρήγορα εσάκια και έντονη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών. Δεδομένων αυτών των χαρακτηριστικών, τα ελαστικά δεν υπόκεινται σε μεγάλη πίεση από θερμική άποψη, αλλά εξακολουθεί να απαιτείται να παρέχουν μεγάλη ακρίβεια και μεγάλη κατευθυντική σταθερότητα στους αναβάτες.
     • Χαμηλές θερμοκρασίες: όταν η άσφαλτος είναι κρύα, όπως μπορεί να είναι νωρίς το πρωί, τα πίσω ελαστικά μπορεί να δημιουργούν “φιτίλια”, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται μαλακές συνθέσεις και όταν η πίστα δεν έχει ακόμα αρκετό λάστιχο, όπως συμβαίνει συνήθως την Παρασκευή.

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα στο Assen, τον καθεδρικό της ταχύτητας

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Γιάννης Περιστεράς #41 8ος στο CIV Yamaha R7 Cup στο Mugello

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα