• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας - M.Βρετανία (Silverstone)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Γιάννης Περιστεράς #41 8ος στο CIV Yamaha R7 Cup στο Mugello
Νέα 26/06/2024 - 12:11

του Δημήτρη Διατσίδη

Φωτογραφία: IG @emgeventi

 

To Yamaha R7 Cup είναι ένα Ενιαίο Πρωτάθλημα, που γίνεται στα πλαίσια του Ιταλικού Πρωταθλήματος CIV (Campionato Italiano Velocita), στο οποίο αγωνίζεται ο 18χρονος Πρωταθλητής Ελλάδας Γιάννης Περιστεράς, με την ομάδα Roc 'n' DeA, των γνωστών Πρωταθλητών και οδηγών Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων Massimo Roccoli και Alex De Angelis και φυσικά με μοτοσυκλέτα την Yamaha R7.

Η δικύλινδρη του Ιαπωνικού εργοστασίου με τον κινητήρα 700 κ.εκ. της ΜΤ-07, αποδίδει περίπου 75 ίππους, με μόνη προσθήκη μια εξάτμιση σε σχέση με τη νορμάλ έκδοση.

O τρίτος Γύρος του θεσμού έγινε στην περίφημη πίστα του Mugello, λίγο έξω από την Φλωρεντία, με μόνον έναν Αγώνα στο πρόγραμμα της Κυριακής.

Από το ξεκίνημα της Παρασκευής ο Έλληνας οδηγός βρήκε τις σωστές ρυθμίσεις με την ομάδα του και κατέβασε χρόνο στο 2'03.642 που του έδωσε την 9η θέση στο σχηματισμό εκκίνησης των 37 συμμετοχών, αλλά με τις λεπτομέρειες να δείχνουν ότι ήταν πολύ κοντά στους χρόνους των τριών πρώτων.

Την Κυριακή στον Αγώνα η βροχή έκανε την εμφάνισή της, κάτι που θεωρητικά ευνοούσε τον Περιστερά, καθώς είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στη βροχή σε προηγούμενους αγώνες. Ξεκίνησε δυνατά και αμέσως κέρδισε 4 θέσεις στον πρώτο γύρο, όμως η βροχή δυνάμωσε και η ρύθμιση της R7 αποδείχθηκε λάθος για τις συνθήκες. Το πίσω αμορτισέρ είχε ρυθμιστεί για τις στεγνές συνθήκες, καθώς η ομάδα περίμενε ότι θα στέγνωνε η πίστα και έτσι η μοτοσυκλέτα γλιστρούσε τρομερά σε κάθε έξοδο της στροφής, ακόμη και από το λίγο άνοιγμα του γκαζιού. Το high-side ήταν πολύ κοντά κάθε στιγμή και μάλιστα ο Έλληνας οδηγός έσωσε δύο τρομερά δύσκολες στιγμές. Παρόλα αυτά έδωσε τη μάχη για την 5η θέση και τελικά στον τελευταίο γύρο – μετά τη δεύτερη δύσκολη στιγμή του – έμεινε 8ος. Η ομάδα παραδέχθηκε το λάθος της και υποδέχτηκε θερμά τον “Τζον” στο γκαράζ μετά τον Αγώνα, που στο παρελθόν έχει κερδίσει κάθε φορά στο βρεγμένο τον τελικό νικητή Dave Bergamini και θα μπορούσε και σε αυτόν τον Αγώνα να διεκδικήσει τη νίκη. Στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος έχει την 8η θέση με 27 βαθμούς, μετά τους 4 πρώτους Αγώνες της χρονιάς, ενώ απομένουν ακόμη 4.

O Γιάννης Περιστεράς #41 προηγείται του γκρουπ που έδωσε τη μάχη για την 5η θέση

Alex De Angelis – Ιδιοκτήτης ομάδας Roc 'n' DeA

Αυτή τη φορά η ευθύνη είναι 100% της ομάδας, καθώς δεν καταφέραμε να αλλάξουμε το πίσω αμορτισέρ με ένα πιο μαλακό και δώσαμε στον Τζον μια εντελώς λάθος μοτοσυκλέτα για το βρεγμένο. Παρακολούθησα την οδήγησή του και του δίνω τα συγχαρητήρια για το γεγονός ότι κατάφερε να φέρει τη μοτοσυκλέτα “σπίτι” χωρίς να έχει κάποια πτώση. Κρίμα γιατί μια σειρά από ατυχίες δεν μας έχει δώσει την ευκαιρία να παλέψουμε για τη νίκη και το βάθρο, που θεωρώ ότι είναι ακριβώς εκεί που μπορεί φέτος ο Περιστεράς, που είναι και προπονημένος και ανεβασμένος οδηγικά”.

Γιάννης Περιστεράς – Οδηγός Roc 'n' DeA

Από την Παρασκευή βρήκαμε με την ομάδα τις σωστές ρυθμίσεις για την Yamaha R7 και στο στεγνό κατέβαζα συνεχώς το χρόνο μου. Στον Αγώνα με τη βροχή η ρύθμιση της μοτοσυκλέτας ήταν πραγματικά κακή. Ρίσκαρα για highsiding κυριολεκτικά σε κάθε έξοδο, κάθε στροφής και έχανα πολύ χρόνο. Στον πρώτο γύρο έφτασα δεύτερος και στη συνέχεια είχα όλο και λιγότερη αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα. Στον τελευταίο γύρο μάλιστα έχασα 4.5 δευτερόλεπτα γιατί έσωσα ένα highsiding και αναγκάστηκα να βγω εκτός πίστας. Παρόλα αυτά είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά της ομάδας στο στεγνό και τους ευχαριστώ γι αυτό. Θα τα πούμε στον επόμενο Αγώνα στο Μιζάνο”.

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: @yamaha_racing_hellas @yamahamotorgreece @intramoto @caffe_kenon @le_greche @taserboys_euroclub @teamrocndea @tzortzopoulos_moto_fashion @karassulis_sa @mouratisgp @papastavrou_shops @extraproducts.tasoulis @rider.graphics @extraproducts.tasoulis @houseofwheelsofficial @sixtgr

Επόμενο άρθρο »

Pirelli - Με την στάνταρ επιλογή ελαστικών στον "Καθεδρικό Ναό της Ταχύτητας"

« Προηγούμενο άρθρο

Το πλαίσιο 2 σε 1 δίνει λύσεις με απλό τρόπο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα