του Δημήτρη Διατσίδη
Ο “Doctor” Valentino Rossi και ο Maxime Martin κέρδισαν τον πρώτο αγώνα Sprint του GT World Challenge Europe στην Ιταλική πίστα που βρίσκεται μόλις 10 χλμ από το σπίτι του.
Ακόμη και ως οδηγός σε τέσσερις τροχούς, ο Rossi συνεχίζει να λάμπει στο Misano. Η BMW #46 ξεκίνησε από την pole position στο πρώτο από τους δύο προγραμματισμένους Αγώνες Sprint και ο Maxime Martin παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Valentino στην ίδια θέση μετά από το υποχρεωτικό pit stop. Αλλά ο “γιατρός” έπρεπε να το κάνει με τον δύσκολο τρόπο για να αποκρούσει τις επιθέσεις από το δίδυμο M4 της ομάδας WRT που οδηγήθηκε από τους Vanthoor και Weerts.
Ωστόσο, ο Rossi παρέμεινε εκεί, κερδίζοντας τον αγώνα με μόλις 275 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Και οι μαθητές του ήταν εκεί για να γιορτάσουν μαζί του, γιατί ο Bagnaia,
ο Bezzecchi, ο Morbidelli και ο Vietti δεν έχασαν την ευκαιρία να επευφημήσουν τον Valentino στο Μιζάνο.
Αναλυτικά το ρεπορτάζ του Αγώνα έχει ως εξής:
Ο Valentino Rossi και ο Maxime Martin θριάμβευσαν σε έναν άκρως διασκεδαστικό αγώνα Sprint Cup στο Misano, αποκρούοντας μια καθυστερημένη επίθεση από την αδελφή ομάδα WRT BMW των Dries Vanthoor και Charles Weerts, για να εξασφαλίσουν τη νίκη.
Οι νικητές στην Ιταλική πίστα την περασμένη σεζόν, οι Rossi και Martin αναγκάστηκαν να δουλέψουν ακόμη πιο σκληρά για την επιτυχία τους αυτή τη φορά, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού του αγώνα, καθώς ο Weerts άσκησε σημαντική πίεση.
Ο Μartin ξεκίνησε από την pole και διατήρησε το πλεονέκτημά του στην εναρκτήρια σειρά των στροφών. Πίσω του, ο Marvin Dienst ανέβασε την #54 Dinamic GT Porsche στη δεύτερη θέση κερδίζοντας τον Ben Green (#14 Emil Frey Racing Ferrari), ενώ ο Vanthoor κέρδισε επίσης μια θέση για να είναι τέταρτος στο τέλος του πρώτου γύρου.
Η BMW #32 ήταν το επίκεντρο της προσοχής κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου stint καθώς ο Vanthoor προσπάθησε να πιέσει τον Martin. Με το αδελφό αυτοκίνητο να χάνει χρόνο, το πλήρωμα #46 επέλεξε να κάνει το pit stop λίγο νωρίτερα από το προβλεπόμενο, ενώ ο Vanthoor το έκανε έναν γύρο αργότερα.
Και οι δύο στάσεις ήταν εκπληκτικά γρήγορες, το #32 κέρδισε μόλις μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου έναντι του #46. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο Rossi διατήρησε το προβάδισμα του αγώνα με πλεονέκτημα περίπου τριών δευτερολέπτων έναντι του Weerts. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο τοπικός ήρωας ήταν μπροστά για τη νίκη.
Αλλά αυτό θα ήταν πιο δύσκολο από τη νίκη του το 2023, αφού γρήγορα έγινε φανερό ότι ο Weerts τα έδινε ακόμα όλα. Ανασυντάχθηκε και έκλεισε τη διαφορά από τον Rossi, ασκώντας σημαντική πίεση στο αδελφό αυτοκίνητο καθώς ο αγώνας μπήκε στα τελευταία του λεπτά. Η μάχη έφτασε στο αποκορύφωμά της όταν ο Weerts κατάφερε να βρεθεί δίπλα στον Ιταλό στην ευθεία. Η ανάσα αγωνίας από τους θαυμαστές του Rossi ήταν σχεδόν ακουστή.
Παρά την υψηλή πίεση, ο οδηγός Νο 46 κράτησε σταθερά, παίρνοντας την καρό σημαία για να κερδίσει στο Misano μαζί με τον Martin με μόλις 0.275 δευτερόλεπτα. Η τελευταία θέση στο βάθρο πήγε στην #69 Emil Frey Racing Ferrari των Thierry Vermeulen και Giacomo Altoè, οι οποίοι ανέβηκαν από την 11η θέση στο grid για να σημειώσουν ένα καλό αποτέλεσμα. Στον Αγώνα ξεκίνησαν 33 αυτοκίνητα.
«Ήταν δύσκολο, αλλά υπέροχο. Υπήρχε μεγάλη πίεση, αποφάσισα να μην το σκεφτώ
και, τελικά, πήγε καλά», σχολίασε ο Valentino.
Ο Rossi το πανηγύρισε ανάλογα με τους ανθρώπους του και τους οδηγούς του στο MotoGP.
Στον 2ο Αγώνα της ημέρας, που έγινε το βράδυ κάτω από το φως των προβολέων, οι Valentino Rossi και Maxime Martin ξεκινούσαν από την 5η θέση της εκκίνησης και κατάφεραν με έναν πολύ καλό αγώνα να ανεβούν στο βάθρο, στην 3η θέση, πίσω από τους Dries Vanthoor και Charles Weerts που πήραν τη νίκη με τη δική του BMW M4 GT3. H Mercedes-AMG GT3 EVO των Engel/Auer βρέθηκε 0.6 του δευτερολέπτου μπροστά από το #46 στη 2η θέση.