• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μηχανικό πρόβλημα για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο στο Mugello
Νέα 16/05/2024 - 22:16

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Πραγματοποιήθηκε ο 2ος αγώνας του Πρωταθλήματος CIV Coppa Italia Yamaha R3 cup bLU cRU στην πίστα Mugello της Ιταλίας με τον οδηγό Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο - Dinos31 να συμμετέχει με την Ιταλική ομάδα Team X-gear και φυσικά μια Yamaha R3, στο Ενιαίου τύπου Πρωτάθλημα.

Στις δοκιμές, μαθαίνοντας την πίστα – μιας και ήταν η πρώτη φορά – ο 15χρονος Έλληνας οδηγός, κατέβαζε συνεχώς το χρόνο, καθώς προσαρμοζόταν στις ανοικτές γραμμές της διαδρομής των 5,245 μ., και των 15 στροφών. Τελικά – ρυθμίζοντας συγχρόνως την R3 – πήρε την 9η θέση (από τους 22 συμμετέχοντες) και θα ξεκινούσε τον Αγώνα της Κυριακής από την 3η σειρά του σχηματισμού εκκίνησης.

 

Ο Κωνσταντίνος Μαυρόπουλος έκανε μια καταπληκτική εκκίνηση με αποτέλεσμα να βρεθεί στην 5η θέση μετά από τα φρένα για την πρώτη στροφή της πίστας. Ήδη στον 2ο γύρο είχε σημειώσει ίδιο χρόνο με αυτόν των κατατακτηρίων και φαινόταν ότι θα κατέβαζε κι άλλο, όντας μέσα στο γκρουπ που έδινε τη μάχη για το βάθρο.

Ο αγώνας συνεχίστηκε με πολλές εναλλαγές θέσεων έως την αρχή του τέταρτου γύρου, όταν χρειάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα λόγω βλάβης στην μοτοσυκλέτα του. Η ομάδα X-gear ζήτησε συγνώμη για το απρόσμενο πρόβλημα του σπασίματος του εκκεντροφόρου άξονα της R3 και από την ανάλυση φαίνεται ότι επρόκειτο για κατασκευαστική αστοχία του συγκεκριμένου ανταλλακτικού, που σημειωτέον, είχε ελάχιστες ώρες λειτουργίας.

Ντίνος Μαυρόπουλος – Οδηγός Team X-gear

Ο σημερινός αγώνας ξεκίνησε με μια πολύ καλή εκκίνηση η οποία με έβαλε στο πρώτο γκρουπ και στη μάχη για τις πρώτες θέσεις.

Ο αγώνας συνεχίστηκε με πολύ ενδιαφέρουσες μονομαχίες και πολλές αλλαγές θέσεων με τους συναθλητές μου, σχεδόν σε κάθε στροφή της πίστας, για τους επόμενους δύο γύρους.

Στην αρχή του τέταρτου γύρου παρουσιάστηκε μια βλάβη στον κινητήρα της μοτοσυκλέτας μου με αποτέλεσμα να με κάνει να εγκαταλείψω τον αγώνα.

Απογοητεύτηκα που δεν κατάφερα να ολοκληρώσω τον αγώνα, ωστόσο είμαι πολύ ευχαριστημένος που σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα καταφέραμε με την ομάδα μου να φέρουμε την μοτοσυκλέτα ακριβώς στις ρυθμίσεις που ήθελα ώστε να να νιώσω ανταγωνιστικός.

Επίσης αυτή η πίστα μου άνοιξε οδηγικά τον ορίζοντα, αφού έμαθα ότι μπορώ να χρησιμοποιώ τα κερμπ, χωρίς το φόβο να γλιστρήσω. Ήταν μια νέα εμπειρία που θα με βοηθήσει και σε άλλες πίστες!

Προετοιμαζόμαστε για τον επόμενο αγώνα στο Misano στις 30 Ιουνίου”.

Επίσης ευχαριστώ και τους χορηγούς μου που με στηρίζουν για άλλη μια αγωνιστική χρονιά @dimosthenismavropoulos @motodynamicsgr @yamahamotorgreece @yamaha_racing_hellas @sambacoffeeroasters @motoholicsgr @motodiktio @motod1rect @yamaha_spiliotis1_official @pirellimoto @intramoto @motoaccessgr @extraproducts.tasoulis @rider.graphics @mouratisgp καθώς και τους νέους χορηγούς μου @almoraplus @chocomaxcroissant”.

ΚΜ: "...έμαθα ότι μπορώ να χρησιμοποιώ τα κερμπ..."

"Στις εξόδους των στροφών πρέπει να είμαι όσο γίνεται μαζεμένος μέσα στο φέρινγκ, στο Μουτ΄ζελο"

Επόμενο άρθρο »

Η "975 Monza" του Bad Boys Garage

« Προηγούμενο άρθρο

Μεγάλοι θρύλοι μαζί στο Yamaha Racing Heritage Club που γιορτάζει το 2024

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ