• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με τα MICHELIN Power Slick και νέο ρεκόρ αγώνα
Στο Michelin Grand Prix de France 2024
Νέα 14/05/2024 - 16:47

Τα σκληρά εμπρός και μαλακά πίσω μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick επέτρεψαν στον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να κερδίσει την pole position το Σάββατο, σημειώνοντας το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'29.919.

Ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) σημείωσε το νέο ρεκόρ αγώνα, ολοκληρώνοντας τα 4.185 χλμ. της πίστας Bugatti με χρόνο 1’31.107, εξοπλίζοντας τη μοτοσυκλέτα με τα σκληρά εμπρός και μαλακά πίσω μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick.

Δύο αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Enel MotoE™ πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο και ο Nicholas Spinelli (Tech3 E-Racing) κέρδισε και τους δύο. Στην πίστα του Le Mans, οι 100% ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες MotoE ήταν σημαντικά πιο γρήγορες από αυτές της Moto3™.

«O αγώνας Michelin Grand Prix de France 2024 ήταν πραγματικά συναρπαστικός ! Μερικοί πολύ καλοί αγώνες πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο μπροστά στον αριθμό ρεκόρ των θεατών, που δεν δίστασαν να συμμετάσχουν στους πανηγυρισμούς», δήλωσε ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Two Wheel Motorsport.  «Μπροστά σε αυτό το εξαιρετικό κοινό, η Michelin έδειξε την ποιότητα και τις επιδόσεις των ελαστικών της στο MotoGP, με τα ρεκόρ να το αποδεικνύουν, καθώς και την ικανότητά της να συνδυάζει ταχύτητα και θέαμα με σεβασμό προς το περιβάλλον, ιδιαίτερα στο MotoE. Στο Le Mans, οι 100% ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες του πρωταθλήματος, εξοπλισμένες με ελαστικά MICHELIN κατασκευασμένα από περισσότερο από 50% ανανεώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά, ήταν έως και δύο δευτερόλεπτα ανά γύρο πιο γρήγορες από τις μοτοσυκλέτες της  Moto3».
 
Οι απροσδόκητες καιρικές συνθήκες και η μεταβαλλόμενη πρόσφυση της πίστας

Όλες οι ομάδες περίμεναν να έρθουν αντιμέτωπες με απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες. Κατά τη διάρκεια της άνοιξης στο Le Mans, τα πρωινά είναι γενικά δροσερά και η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει παρά μόνο το απόγευμα, όταν λάμπει ο ήλιος.

Επίσης, η βροχή συχνά εμφανίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Κατά τη διάρκεια του αγώνα Michelin Grand Prix de France 2024, ο καιρός ήταν ιδιαίτερα ήπιος και κάτω από τον  καθαρό ουρανό και την θερμοκρασία αέρα να αγγίζει τους και 27 ° C, η επιφάνεια της πίστας έφτασε τους 42 ° C κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint.

Ωστόσο, κατα τη διάρκεια του Grand Prix της Κυριακής ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και η θερμοκρασία της ασφάλτου δεν ξεπέρασε τους 36°C, καθώς ένας δροσερός άνεμος μέτριας έντασης σάρωσε την πίστα.

Η θερμοκρασία της ασφάλτου είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που καθορίζουν το επίπεδο πρόσφυσης της πίστας. Σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (κάτω από 15°C) η πίστα προσφέρει μικρή πρόσφυση, αλλά αυτό βελτιώνεται με την άνοδο της θερμοκρασίας, πριν μειωθεί ξανά πάνω από τους 35-40°C.

Στο FP1 και στο Practice την Παρασκευή, καθώς και στο FP2 και στα προκριματικά, οι αναβάτες επωφελήθηκαν από την ιδανική πρόσφυση, ενώ κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint η πρόσφυση είχε ήδη μειωθεί λόγω των υψηλών θερμοκρασιών. Παρά αυτό το φαινόμενο, οι χρόνοι γύρων ήταν γενικά γρήγοροι και ο Jorge Martin, νικητής του Sprint, σημείωσε χρόνο αγώνα 10 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το 2023.

Το φετινό ρεκόρ του Grand Prix ήταν επίσης 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από το προηγούμενο ρεκόρ, που σημειώσε το 2022 ο Enea Bastianini, καθώς ο νικητής Jorge Martin ολοκλήρωσε τους 27 γύρους της πίστας σε 41’23.709. Το νέο ρεκόρ αγώνα σημειώθηκε από τον Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), ο οποίος ολοκλήρωσε τον 23ο γύρο του στην πίστα Bugatti σε 1'31.107.

« Ο συνδυασμός του σκληρού εμπρός και του μαλακού πίσω μείγματος γόμας MICHELIN Power Slick αποδείχθηκε ότι ταιριάζει απόλυτα τόσο στον αγώνα Sprint όσο και στο Grand Prix », πρόσθεσε ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Two Wheel Motorsport.  «Ένα πλεονέκτημα του δροσερού ανέμου που σάρωσε την πίστα κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν ότι βοήθησε στην ψύξη του μπροστινού ελαστικού, χωρίς να θέτει σε δυσκολία τους αναβάτες. Θα ήθελα επίσης να επισημάνω τη μικρη διαφορά  των χρόνων καθε γύρου, με το ρεκόρ αγώνα να καταρρίπτεται,  χάρη στον Enea Bastianini 4 γύρους πριν από την καρό σημαία».

Εκτός από τον αγώνα Sprint, ο Jorge Martin κέρδισε επίσης τον αγώνας  Michelin® Grand Prix de France 2024. Στο βάθρο τον ακολούθησε ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP), ο οποίος προσπέρασε τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) στους τελευταίους γύρους, αφού ο Ιταλός ηγήθηκε του αγώνα για τους πρώτους 21 γύρους.

Οι επόμενοι αγώνες των πρωταθλημάτων MotoGP και MotoE θα πραγματοποιηθούν από τις 24 έως τις 26 Μαΐου στην Καταλονία, στην πίστα της Βαρκελώνης.

Επόμενο άρθρο »

Quad European Championship: οι “γουρούνες” προσφέρουν θέαμα

« Προηγούμενο άρθρο

Για πρώτη φορά κοινή εμπειρία στην πίστα με Ducati και Porsche

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA