• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας - M.Βρετανία (Silverstone)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το νέο SR3 scooter της VOGUE
Τεστ-Μοντέλα 30/04/2024 - 15:05

Ο κόσμος ζητάει πολλά θέλοντας να δώσει λίγα και η Voge για μία ακόμη φορά σεβάστηκε την επιθυμία του παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που θα του δώσει περισσότερα από αυτά που φαντάζεται!

 

Η οικογένεια SR των scooter της Voge επεκτείνει τη γκάμα της προσθέτοντας το πολυαναμενόμενο SR3. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακά εξοπλισμένο scooter με ιδιαίτερα δυνατό 4βάλβιδο κινητήρα 250cc, που ήρθε για να κυριαρχήσει στη δημοφιλή κατηγορία των maxi scooter μεσαίου κυβισμού. Ο πρωταρχικός σκοπός του SR3 είναι να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ τoυ λαοφιλούς SR1 και της ναυαρχίδας SR4 Max, καθιστώντας τη Voge ως έναν πολύ δυνατό παίκτη και στην κατηγορία των scooter.

 

Τεχνολογία, επιδόσεις, χρηστικότητα

Το SR3 χρησιμοποιεί έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 250 κυβικών. H τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού και η αυτόματη μετάδοση (CVT) με ιμάντα. Έχει γραμμική απόδοση με μέγιστη ισχύ 26 ίππους και ροπή 23 Nm, που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος στα 165 κιλά πλήρες υγρών (155 κενό) προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.

Το SR3 διαθέτει ζάντες διαμέτρου 14’’ μπροστά και 13’’ πίσω, που φέρουν ελαστικά tubeless, με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς και σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Traction Control), όλα στο βασικό εξοπλισμό. To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει ενισχυμένο κέντρο (τούνελ), όπου βρίσκεται και η εύκολα προσβάσιμη τάπα του χωρητικότητας 14 λίτρων ρεζερβουάρ, ενώ διαθέτει και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να φιλοξενήσει δύο κράνη, ένα Full Face και ένα Jet.

  

Νέα σχεδίαση

Το SR3 ακολουθεί τους δικούς του κανόνες στην εμφάνιση και χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές στα πλαστικά του μέρη, με τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα να προσφέρουν στο μοντέλο μια πλέον σπορτίβ εικόνα, φέρνοντάς μας κατά νου μια μικρή γεύση από το MotoGP!

Στη σχεδιαστική ταυτότητα κυριαρχούν τα Full Led φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα φλας, που με τη σειρά τους δίνουν στο SR3 χαρακτηριστικά από τον κόσμο των μοτοσυκλετών supersport. Καθόσον το νέο scooter της Voge ασπάζεται την κατηγορία GT, απευθυνόμενο και σε όλους όσους θέλουν να κάνουν διαδρομές και εκτός του αστικού κύκλου, ο κατασκευαστής φρόντισε να παρέχει στον αναβάτη την άνεση και την αεροδυναμική προστασία που απαιτείται.

Βλέπουμε λοιπόν τα κάτω πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ να επεκτείνονται προς τα έξω, έχοντας σαν στόχο την απόλυτη κάλυψη των κάτω άκρων του οδηγού, όπως επίσης και έναν εύκολα ρυθμιζόμενο σε ύψος ανεμοθώρακα. Επίσης, πάντα στο βασικό εξοπλισμό, συναντάμε θερμαινόμενα γκριπ που σίγουρα αυξάνουν την άνεση του οδηγού, ειδικά στις κρύες χειμωνιάτικες συνθήκες.

Από την πλευρά του, ο συνεπιβάτης απολαμβάνει μια εργονομικά μελετημένη θέση, όπως επίσης και μεγάλο χώρο για τα πόδια του. Παράλληλα, οι έξυπνα σχεδιασμένες χειρολαβές και τα μεγάλα σταθερά μαρσπιέ είναι παράγοντες που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την άνεσή του.

  

Ασφάλεια στα καλύτερά της

Το νέο SR3 διαθέτει σύστημα ελέγχου ευστάθειας το οποίο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, όπως σε βρεγμένους δρόμους και διαβάσεις πεζών, αυξάνει σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια. Επίσης, είναι εξοπλισμένο με σύστημα δικάναλου ABS που εγγυάται πάντα αποτελεσματικότητα και ακριβές φρενάρισμα, ακόμα και στις πιο κρίσιμες καταστάσεις.

Στον τομέα της ανάρτησης, η Voge έχει φροντίσει για την καλύτερη δυνατή απόδοση, εφοδιάζοντας το SR3 με αμορτισέρ και πιρούνι υψηλών προδιαγραφών, με έμφαση στην οδική συμπεριφορά και ασφάλεια. Το σύστημα TPMS μετράει σε πραγματικό χρόνο την πίεση των ελαστικών και ενημερώνει τον αναβάτη μέσα από τον πίνακα των οργάνων αν προκύψει κάποια απώλεια αέρα.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών χωρίς κλειδί, συμβάλλοντας στη χρηστικότητα και την ευκολία χειρισμού, όπως επίσης και στην ασφάλεια κατά της κλοπής. Τέλος, μια εγκατεστημένη κάτω από τον διπλό προβολέα κάμερα (Dash Cam) καταγράφει ανά πάσα στιγμή τα όσα συμβαίνουν στην πορεία μας!

  

Οθόνη 7 ιντσών

Μία ακόμα πολυτελής νότα στον εξοπλισμό είναι η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT διαμέτρου 7”, η οποία πέραν των βασικών ενδείξεων (στροφόμετρο, ταχύμετρο, χιλιομετρητές, θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασία ψυκτικού, στάθμη λιπαντικού, ώρα, ημερομηνία, στάθμη καυσίμου, πίεση ελαστικών κλπ), συνδέεται μέσω τεχνολογίας bluetooth με την ηλεκτρονική συσκευή του αναβάτη και προσφέρει τη δυνατότητα πλοήγησης “turn by turn”! Και όσον αφορά στην εν λόγω ηλεκτρονική συσκευή, μια θύρα USB είναι εκεί για να την κρατάει πάντα φορτισμένη!

  

Σίγουρο για τον εαυτό του

Το SR3 είναι ένα scooter ικανό να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία οδική συμπεριφορά, μεγάλη άνεση και ασφάλεια. Συγκεντρώνει τεχνολογία και στυλ, για όλους αυτούς που αναζητούν ένα μεσαίου μεγέθους scooter με μειωμένο κόστος αγοράς και συντήρησης. Με όλα αυτά που προσφέρει μπορεί και καυχιέται για μια επικράτηση σε μια κατηγορία με τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον.

  

Τιμή, χρώματα

Η τιμή αγοράς του νέου SR3 διαμορφώθηκε στα 3.995€ και είναι αυτή που το καθιστά ασυναγώνιστο όσον αφορά στη σχέση τιμής/αξίας. Το μοντέλο είναι άμεσα διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς (Λευκό, Μαύρο, Γκρι), καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ 

 

Στάνταρ εξοπλισμός SR3

- TCS (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης)

- ΑΒS (δικάναλο)

- Full LED φωτισμός

- Keyless (σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών χωρίς κλειδί)

- Έγχρωμη οθόνη TFT 7″

- Δυνατότητα πλοήγησης “turn by turn”

- Dash Cam (κάμερα καταγραφής διαδρομών)

- Μετρητής πίεσης ελαστικών (TPMS)

- Θερμαινόμενα γκριπ

- Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας (άνευ χρήσης εργαλείου)

- Φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα για 2 κράνη (Fullface και Jet)

- Ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι

- Θύρα USB

- Ελαστικά tubeless

- Χειρολαβές συνεπιβάτη

- Πλαϊνό και κεντρικό σταντ

 

Επόμενο άρθρο »

Metzeler ROADTEC 02: το δοκιμάζουμε στο θρυλικό Isle Of Man

« Προηγούμενο άρθρο

Isle Of Man: οδηγούμε στη θρυλική διαδρομή/πίστα των 60,721μ.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα