• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ξεκίνημα με βάθρα για την WOLF-RACING MOTUL BMW MOTORRAD, στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα
Νέα 24/04/2024 - 21:45

Το Σαββατοκύριακο 13 και 14 Απριλίου έγινε η πρώτη αγωνιστική αναμέτρηση για το Βαλκανικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας BMU 2024, στην πίστα των Σερρών.

Η Ομάδα WOLF-RACING MOTUL BMW MOTORRAD συμμετείχε στους δύο Αγώνες που έγιναν Σάββατο και Κυριακή με δύο οδηγούς, τον Νώντα Καρυώτη #17 και τον Γιώργο Παρασκευά #148, στην κατηγορία F1000, με μοτοσυκλέτες τις εντυπωσιακές BMW M1000RR.

 

Στόχος της ομάδας ήταν το βάθρο , καθώς η προετοιμασία από τον περασμένο Νοέμβριο ήταν εντατική και στοχευμένη, κυρίως πάνω στην φυσική κατάσταση των οδηγών. Δεν υπήρξε επαφή με την πίστα των Σερρών έκτοτε, όμως η οδηγική προετοιμασία ήταν πλήρης και βέβαια η κατάσταση των μοτοσυκλετών ήταν σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο.

 

Η ομάδα κατάφερε να πάρει δύο βάθρα στην κατηγορία F1000 - που είναι και η πιο δημοφιλής και πολυπληθής του BMU με 27 συμμέτοχες και έντονο συναγωνισμό.

Να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία είναι ο προπομπός της κορυφαίας κατηγορίας SBK με αντίστοιχες μοτοσυκλέτες. 

Ο Γιώργος Παρασκευάς, Τeam Μanager & Οδηγός, μας περιγράφει από τη μέσα μεριά τη συμμετοχή του:

Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος γιατί πάντα βάζω στόχους υψηλούς και πιέζω πάντα στο όριο τον εαυτό μου, αλλά και τα μέλη της ομάδας μου, καθώς πιστεύω ακράδαντα ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά περισσότερα από αυτά που φανταζόμαστε και αυτή είναι η φιλοσοφία μας που μας έφερε εδώ μόλις σε 5 μήνες.

Στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου εκκινούσα από την 5η θέση και γνώριζα ότι στην 1η στροφή θα μπορούσα να είμαι πρώτος, όπως και έγινε. Από την 2η στροφή και μετά αντιμετώπισα το συναγωνισμό ενός οδηγού, ο οποίος στον τρίτο γύρο είχε μια πτώση. Στην προσπάθεια μου να τον αποφύγω βγήκα εκτός πίστας και ξαναμπήκα 4ος.

Με στρατηγική και επίμονη οδήγηση κατάφερα να αναρριχηθώ στην 2η θέση αλλά ο πρώτος είχε κάνει ήδη διαφορά που δεν μπορούσε να καλυφθεί.

Στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής τα πράγματα έδειχναν πιο ήπια και ξεκινώντας από την 2η θέση, έστριψα πρώτος στην 1η στροφή και κράτησα την θέση αυτή μέχρι τον τρίτο γύρο, υποχωρώντας στην δεύτερη θέση.

Στο ξεκίνημα του 4ου γύρου φτάνοντας στο τέλος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού με 272 χλμ/ώρα την ώρα που ετοιμαζόμουν για το φρενάρισμα, ο οδηγός πίσω μου έχασε τα φρένα (θεωρώ επιπόλαια) και με εμβόλισε με 250 χλμ/ώρα.

Η μοτοσυκλέτα μου εκσφενδονίστηκε όπως και εγώ και φυσικά κατέληξα στο νοσοκομείο με αρκετά χτυπήματα αλλά όχι κάτι σπασμένο και κάτι πιο σοβαρό. Οι οργανωτές τιμώρησαν τον οδηγό από την Βουλγαρία, αλλά αυτό δεν άλλαξε το αποτέλεσμα για μένα.

Παρά την άτυχη αυτή τη στιγμή και τη σφοδρή πτώση, είμαι πολύ χαρούμενος από το αποτέλεσμα του πρώτου Αγώνα και τις επιδόσεις ως προς το χρόνο ταχύτερου γύρου μου, αλλά και τις επιδόσεις και την παρουσία της ομάδας μου συνολικά.”

 

Ο Νώντας Καρυώτης Οδηγός της ομάδας είπε:

"Είμαι πολύ χαρούμενος από την επίδοση μου συνολικά, καθώς η δουλεία που έχουμε κάνει έδειξε ότι απέδωσε στο 100%.

Στον πρώτο αγώνα έφτασα στην 3η θέση οδηγώντας για πρώτη φορά σε χρόνο γύρου στο 1.22.6, που είναι προσωπικό μου ρεκόρ και αυτό από μόνο του λέει πολλά για την ομάδα μας και την δουλεία που κάνουμε στην Wolf-Racing. Ένα λάθος μου στην εκκίνηση με κατέταξε στην 7η θέση λόγω ποινής για πρόωρη εκκίνηση (jump start).

Στον δεύτερο αγώνα της Κυριακής μπήκα με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, αλλά ο αγώνας είχε διακοπή λόγω της πτώσης του Τeam Μanager.

Στην επανεκκίνηση κράτησα δυνατό ρυθμό και κατάφερα να προσπεράσω αρκετούς οδηγούς και τελικά έφτασα στην 2η θέση!

Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το βάθρο και τη συνολική μου επίδοση, γιατί το διάστημα της προετοιμασίας μας από τον Νοέμβριο είναι μόλις 5 μήνες!”

 

Η Ομάδα ετοιμάζεται για την δεύτερη αγωνιστική αναμέτρηση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος, που θα είναι και η πρώτη για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, στις 1 και 2 Ιουνίου.

Την Ομάδα στηρίζουν οι:

BMW MOTORRAD HELLAS

BMW MOTORRAD SFAKIANAKIS

DNA HIGH PERFORMANCE AIR FILTERS

MOTUL GREECE

WOLF-RACING

INTRAMOTO

TECNOMOTO

VALTERMOTO

K-TECH

YSS RACING SUSPENSION

QNT

BIKELALERT

DXL GRAPHICS

RISE CUSTOM

CL BRAKES

HELMET HOME

RIDER GRAPHICS

PAPASTAVROU SHOPS


 

Επόμενο άρθρο »

Η Bimota επιστρέφει στο WorldSBK το 2025

« Προηγούμενο άρθρο

Τα φρένα στην πίστα Circuito de Jerez Angel Nieto

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ