• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο απόηχος των δηλώσεων για την πτώση Bagnaia – Marquez
Πίσω από τα φλας 27/03/2024 - 12:13

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Οι συζητήσεις για την πτώση Bagnaia – Marquez στην Πορτογαλία, συνεχίζονται και πολλοί μοτοσυκλετιστές έχουν τη δική τους άποψη και συγκρούονται μεταξύ τους ρίχνοντας το φταίξιμο στον έναν ή τον άλλο οδηγό, τις περισσότερες φορές ανάλογα και με τις “οπαδικές” τους προτιμήσεις, ή αν θέλετε με την απέχθεια κάποιων προς τον Marc Marquez (που έχει να κάνει με τα συμβάντα το 2015 με τον Valentino Rossi), αλλά και άλλων με την συμπάθεια προς το νέο Παγκόσμιο Πρωταθλητή (λιγότεροι αυτοί).

Η δική μου προσωπική άποψη, όπως διατυπώθηκε στο σχετικό άρθρο, έχει να κάνει όχι τόσο με την ανάλυση της στιγμής της σύγκρουσης, αλλά πολύ περισσότερο με τις συνέπειες, τις οποίες ο Pecco θα μπορούσε να αποφύγει, αφού αυτός είναι που υπερασπίζεται τον Τίτλο του και αυτός ήταν που μέχρι εκείνη τη στιγμή προηγείτο στη βαθμολογία και του φετινού Πρωταθλήματος.

Για τη στιγμή της σύγκρουσης θα πρέπει να αποδεχτούμε ως σωστή την απόφαση των αγωνοδικών – που εξέταζαν για περισσότερο από μισή ώρα τους δύο οδηγούς – και αποφάνθηκαν ότι ήταν “αγωνιστικό συμβάν” και ότι η ευθύνη είναι 50-50% για τους δύο.

Άλλωστε για αυτό θα διαβάσετε παρακάτω ότι συμφωνεί και ο Jorge Lorenzo και ο Max Biaggi, ότι δηλαδή δεν έπρεπε να τιμωρηθεί κανένας από τους δύο.

 

Πιο απόλυτος στο ποιος φταίει είναι ο πρώην οδηγός αγώνων Michael Laverty, που δήλωσε:

«Είμαστε μάρτυρες της στιγμής που πέρασε ο Πέδρο Ακόστα και μετά προστάτευσε τη γραμμή του», είπε ο σχολιαστής του Βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου ΤΝΤ, για το γεγονός ότι ο Bagnaia (γνωρίζοντας ότι έχει πρόβλημα με το πίσω λάστιχό του) δεν αντέδρασε στο προσπέρασμα του rookie.

«Ο Pecco ήθελε να ξαναπεράσει τον Marc. Δεν υπήρχε αρκετός χώρος. Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι αρκετά παχιές, με τα φτερά στο μπροστινό μέρος. Το προσπέρασμα είχε ξεκινήσει. Έμεινε κάτω μέσα. Ρίχνει τη μοτοσυκλέτα του κάπως στο πλάι του Μarc.

Είναι ένα αγωνιστικό περιστατικό που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.

Είναι πολύ σημαντικό να πούμε ότι είναι ο Pecco που προκάλεσε το περιστατικό που έριξε και τους δύο αναβάτες.

Ήταν μια “πόρτα” ελαφρώς ανοιχτή. Θα έπρεπε να ήταν πιο προσεκτικός, αν ήθελε να μείνει όρθιος.

Προφανώς θα συζητιέται για πολύ…

Σίγουρα έφταιγε ο Pecco που κατέληξαν και οι δύο στην άσφαλτο».

Ας “ακούσουμε" και τον Jorge Lorenzo:

«Ο Marc είναι ένας επιθετικός πιλότος, αλλά σε αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή νομίζω ότι δεν φταίει, γιατί τη στιγμή που ξεπερνά το άτομο που έχει μπροστά του δεν έχει πλήρη εικόνα 360° του τι συμβαίνει. Αντίθετα, ο πίσω, στην προκειμένη περίπτωση ο Bagnaia, μπορούσε να δει την πρόθεση του Marquez να επιστρέψει στη γραμμή. Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση νομίζω ότι ο Pecco ήταν αυτός που θα μπορούσε να είχε αποφύγει αυτή την πτώση αφήνοντας απλά τον Marc να περάσει από εκείνη τη στροφή μπροστά του και να βρεθεί πιο μπροστά. Αντίθετα, είδε ένα μικρό χώρο, άνοιξε το γκάζι λίγο περισσότερο από το κανονικό για να μπει, αλλά ο χώρος εκεί ήταν ελάχιστος, και οι δύο είχαν την ίδια πρόθεση, που ήταν να ξεκινήσουν πρώτοι από εκείνη τη στροφή και στο τέλος ακούμπησαν ο ένας τον άλλον. Σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, δεν φταίει ο Marc και ο Pecco θα μπορούσε να είχε αποφύγει τη σύγκρουση. Αλλά είναι σωστό να μην τιμωρηθεί κανένας από τους δύο».

 

Το τηλεοπτικό ντεμπούτο του έκανε ο Max Biaggi, ο οποίος στο Sky Sport 24 εκφράζει τη γνώμη του για το περιστατικό μεταξύ Bagnaia και Marquez την Κυριακή στο Portimao:

«Η ιδέα που πήρα είναι ότι ήταν ένα αγωνιστικό ατύχημα και δεν υπήρχε πρόθεση, από τη μία ή την άλλη πλευρά. Ο Marc προσπάθησε να προσπεράσει στην αριστερή στροφή και αιφνιδίασε τον Pecco, ο οποίος, κατά τη γνώμη μου, έκανε καλά την κίνηση, γιατί οποιοσδήποτε θα το έκανε για να προσπαθήσει να επιστρέψει μπροστά. Ίσως δεν περίμενε ότι ο Marquez θα επέστρεφε τόσο γρήγορα στη γραμμή του, κάτι που μόνο αυτός μπορεί να το κάνει όμως. Ο Bagnaia ήταν στο λάθος σημείο, τη λάθος στιγμή, δυστυχώς έπεσαν και οι δύο και αυτό είναι κρίμα για την κατάταξη, αλλά θα έλεγα ότι υπάρχει ευθύνη 50 και 50».

 

Στην γραμμή του αγωνιστικού συμβάντος είναι και ο πιο έμπειρος αυτή τη στιγμή οδηγός του MotoGP, o Aleix Espargaro: «To είδα σε replay. Κατά τη γνώμη μου είναι ένα αγωνιστικό συμβάν. Είναι πάντα μια δύσκολη στροφή στο να τη διαχειριστείς. Αλλά νομίζω ότι ο Pecco θα μπορούσε να δώσει λίγο περισσότερο χώρο στον Marc για να αποφύγουν την επαφή».

 

Και κλείνοντας θα παραθέσω και μια δήλωση του πολύπειρου δημοσιογράφου του MotoGP, του Ιταλού Paolo Beltramo, που γενικά συμφωνεί με τη δική μου άποψη ότι το αποτέλεσμα των μηδέν βαθμών είναι αυτό που θα μπορούσε να αποφύγει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής των δύο τελευταίων χρόνων:

«O Bagnaia στην τελική δεν ήταν αποτελεσματικός σε αυτό το GP, και η πτώση με τον Marquez του κόστισε ένα αναξιοποίητο μηδέν που έχει βάρος στη βαθμολογία του Παγκοσμίου. Κρίμα. Αλλά είναι πράγματα που δυστυχώς συμβαίνουν στους αγώνες και είναι μέρος του παιχνιδιού. Το παραδέχτηκε ο Παγκόσμιο Πρωταθλητής ότι αμέσως μετά το ξεκίνημα του αγώνα είχε προβλήματα με το πίσω ελαστικό. Τελικά τι βαθμό θα του έβαζα; Ήταν Αγώνας για 7, όχι καλός, σε άμυνα».

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Κυριάκος Αντωνίου δεν είναι πια μαζί μας

« Προηγούμενο άρθρο

MotoGP: ποιος φταίει για την πτώση Bagnaia – Marquez;

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ