• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας - Ολλανδία (Assen)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Razgatlioğlu με Pirelli standard SCX κερδίζει τον 1ο Αγώνα
Αγώνες 24/03/2024 - 11:17

Ο αναβάτης της BMW κέρδισε τον Bulega (Ducati) στο τέλος του τελευταίου γύρου.

Στο WorldSSP ο Huertas (Ducati) κερδίζει τον πρώτο του Αγώνα στην κατηγορία.

 

Στον 1ο Αγώνα του Γύρου της Καταλονίας, την πρώτη Ευρωπαϊκή στάση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike της FIM, μετά από μια μοναχική βόλτα μέχρι τον τελευταίο γύρο, ο Nicolò Bulega (Ducati) παραχώρησε τη νίκη στον Toprak Razgatlioğlu μόλις λίγες στροφές πρίν από τη γραμμή τερματισμού. Οι δυο τους ξεκίνησαν τον Αγώνα με διαφορετικές επιλογές ελαστικών: SC2 μπροστά και SCX πίσω για τον Τούρκο αναβάτη, SC1 εμπρός και SCX-A (προδιαγραφές ανάπτυξης C0900) πίσω για τον Ιταλό. Τρίτος στο βάθρο ήταν ο Álvaro Bautista (Ducati), επίσης με τον ίδιο συνδυασμό ελαστικών με τον συναθλητή του και ανταμείφθηκε μόλις λίγους γύρους από το τέλος, όταν προσπέρασε τον Andrea Iannone (Ducati).

GIORGIO BARBIER

 

Και οι δύο πίσω επιλογές είναι καλές για τον Αγώνα

 

«Από χθες, οι αναβάτες ήταν αναποφάσιστοι για το ποια λύση θα χρησιμοποιούσαν για το πίσω ελαστικό. Αυτό μπορεί να συμβεί μερικές φορές στις δικομές της Παρασκευής, επειδή οι αναβάτες και οι ομάδες πρέπει ακόμα να βελτιστοποιήσουν τις ρυθμίσεις της μοτοσυκλέτας. Στη συνέχεια, στον Αγώνα, είδαμε ότι και οι δύο λύσεις πίσω - το στάνταρ ελαστικό ανάπτυξης προδιαγραφών SCX και C0900 - είχαν παρόμοια απόδοση. Από τη μία πλευρά, είδαμε ότι ο Toprak Razgatlioğlu ξεκίνησε από την pole position με SCX και παρέμεινε στη μάχη για την 1η θέση, φτάνοντας τελικά στον τελευταίο γύρο. Από την άλλη πλευρά, η ανάπτυξη προδιαγραφών C0900 SCX, στο ντεμπούτο της στον Αγώνα, επέτρεψε στον Bulega να παραμείνει στο προβάδισμα του Αγώνα μέχρι την τελική στροφή και επέτρεψε ακόμη και στον συναθλητή του Bautista να επιστρέψει από τη 14η θέση στην 3η θέση. Για τον επόμενο Αγώνα, μπορεί να δούμε κάποιες αλλαγές για μερικούς από τους αναβάτες.

Στον Αγώνα WorldSBK Superpole η απόδοση των ελαστικών ήταν εξαιρετική, με 10 εκπληκτικούς αναβάτες να καταρρίπτουν το προηγούμενο ρεκόρ πίστας για την κατηγορία. Ο καλύτερος ήταν ο Toprak Razgatlioğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team), μπροστά από τους Nicolò Bulega (Aruba.it Racing – Ducati) και Andrea Iannone (Team GoEleven – Ducati). Και οι τρεις βασίστηκαν στον συνδυασμό SC1 μπροστά – SCQ πίσω για να κάνουν τον καλύτερο τους χρόνο.

Οι επιλογές ελαστικών στο grid για τον 1ο Αγώνα των Superbike ήταν αβέβαιες μέχρι λίγο πριν την εκκίνηση. Ενώ η SC1 στο μπροστινό μέρος ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή, στο πίσω μέρος, υπήρχε ένας μεγαλύτερος συνδυασμός λύσεων, σχεδόν εξίσου χωρισμένος μεταξύ της SCX και C0900.

 

Στο WorldSSP, ο συνδυασμός που προτιμούσαν οι τρεις κορυφαίοι αναβάτες της βαθμολογίας του Αγώνα Superpole ήταν η SC1 μπροστά και η SCX πίσω. Στον 10 Αγώνα, η επιλογή της γόμας SC1 μπροστά ήταν η κοινή επιλογή για όλους τους αναβάτες με μοναδική εξαίρεση τον Öncü (Kawasaki Puccetti Racing), ο οποίος επέλεξε την SC2. Στο πίσω μέρος, οι επιλογές μοιράστηκαν εξίσου μεταξύ της SC0 και της SCX. Στον 1ο Αγώνα, ο Ισπανός Huertas (Aruba.it Racing WorldSSP Team) κέρδισε την πρώτη του νίκη στην κατηγορία μπροστά από τον Stefano Manzi (Pata Yamaha Ten Kate Racing) και τον Marcel Schroetter (MV Agusta Reparto Corse). Οι τρεις αναβάτες στο βάθρο έκαναν τις ίδιες επιλογές για το μπροστινό ελαστικό στον Αγώνα, χρησιμοποιώντας την SC1. Για το πίσω ελαστικό, ο Huertas και ο Schroetter επέλεξαν την SCX, ενώ ο Manzi την SC0.

 

Στις κατηγορίες που είναι αφιερωμένες στα νεαρά ταλέντα, η πρώτη νίκη στον Αγώνα της νέας σεζόν WorldSSP300 πήγε στον Jeffrey Buis (Freudenberg KTM-PALIGO Racing) μπροστά από τους Aldi Satya Mahendra (Team BrCorse) και Samuel Di Sora (Πανεπιστημιακή ομάδα ARCO MotoR – Yamaha). Στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIM Yamaha R3 bLU cRU, ο Ισπανός Gonzalo Sanchez Melendez (bLU cRU Yamaha Racing Ισπανία) πήρε τη νίκη, κερδίζοντας τον Eduardo Burr (Yamaha AD78 Team Latin America) και τον Marc Vich (DS Racing School) στον τελικό Αγώνα.

Επόμενο άρθρο »

Ο Bautista επιστρέφει στις νίκες

« Προηγούμενο άρθρο

Μπορεί ο Bagnaia να σπάσει το ρεκόρ του Marc Marquez το 2014;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα