του Δημήτρη Διατσίδη
Πολύς θόρυβος ακολούθησε το άρθρο μου με τίτλο: “Δυστυχώς το MotoGP 2024 τελείωσε 100 μέρες πριν ξεκινήσει!” και πολλοί έσπευσαν να γράψουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι τα παραλέω και ότι υπερβάλω, τι στιγμή που όπως κάνω συνήθως μεταφέρω το κλίμα και τις σκέψεις της πλειοψηφίας του paddock του MotoGP. Αν δει κανείς την ώρα της ανάρτησης εκείνου του άρθρου θα καταλάβει και μπορεί να το εξακριβώσει ότι ήταν το πρώτο άρθρο από όλους τους περίπου 200 δημοσιογράφους που είμασταν εκεί, που αναφέρθηκε στο αυτονόητο σε σχέση με αυτά που βλέπαμε να κάνει ο ΜΜ93 μέσα στην πίστα. Και μάλιστα τότε δεν γνωρίζαμε ότι έχει πρόβλημα με το χέρι του και με το arm pump για το οποίο εγχειρίστηκε την επόμενη ημέρα του τεστ (προφανώς σε προγραμματισμένη επέμβαση) και έτσι προσπαθούσαμε να καταλάβουμε γιατί κάνει τόσους λίγους γύρους (49 έκανε συνολικά) και το γιατί οδηγεί χωρίς να πιέζει, κάτι που επιβεβαίωσε και ο Joan Mir που είπε ότι δεν είδε τον Marc να πιέζει.
Σκεφτείτε λοιπόν το τι θα γίνει μόλις μάθει τη μοτοσυκλέτα, μόλις ρυθμίσει τη θέση οδήγησης όπως τη θέλει και μόλις κάνει περισσότερους γύρους...
Για να καταλάβει κανείς καλύτερα ας παρακολουθήσει το βίντεο με τις παρατηρήσεις που κάνει στους μηχανικούς της Gresini – Ducati και κατέγραψε η κάμερα του Ιταλικού Sky Sport που ήταν εκείνη την ώρα μέσα στο γκαράζ της ομάδας:
Και φυσικά τώρα που ο Jorge Lorenzo είπε ότι στοιχηματίζει υπέρ του ΜΜ93 για τον Τίτλο του 2024 και που ο Ben Spies είπε ότι κατά τη γνώμη του θα κερδίζει με διαφορές ρεκόρ, αυτοί που έγραφαν τα σχόλιά τους για το δικό μου άρθρο τι λένε;
Βέβαια μιλάμε για μηχανοκίνητο αθλητισμό και πολλά μπορεί να συμβούν, όπως τραυματισμοί σε αγώνες ή προπονήσεις και τέτοια εποχή του χρόνου θα έχουμε να συζητάμε για διάφορα.
Απλά η λογική εξέλιξη των πραγμάτων με έναν τόσο ταλαντούχο οδηγό πάνω στην καλύτερη μοτοσυκλέτα του MotoGP λέει ότι δύσκολα θα πέσει, τη στιγμή μάλιστα που δεν θα χρειάζεται να υπερβάλει καθόλου όπως έκανε με την Honda φέτος ο ίδιος και ο Mir, με συνολικά 29 + 24 = 53 πτώσεις (ήταν οι δύο με τις περισσότερες πτώσεις όλη τη χρονιά) για την Repsol Honda.
Ας απολαύσουμε το σχετικό βίντεο από τις δοκιμές του και το ραντεβού για τέτοια συζήτηση θα ανανεωθεί για τις 6-8 Φεβρουαρίου όταν θα έχει κάνει και τις δοκιμές της Σεπάνγκ στην Μαλαισία!