• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Michelin ετοιμάζεται να γιορτάσει τον 34ο τίτλο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP
Αυτό το Σαββατοκύριακο στη Βαλένθια
Νέα 23/11/2023 - 12:58

Το τέλος της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2023 υπόσχεται να προσφέρει ένα συναρπαστικό θέαμα.

Μετά την αποχώρησή τους από την πίστα Losail International Circuit (Κατάρ) μόλις πριν από λίγες ημέρες, με τον τίτλο να είναι ακόμα προς κατάκτηση, οι δύο αναβάτες που εξακολουθούν να διεκδικούν τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή θα φτάσουν στη Βαλένθια (Ισπανία) αποφασισμένοι να κερδίσουν.

Από τη μια πλευρά, ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) με 437 βαθμούς βρίσκεται στην κορυφή της γενικής κατάταξης, και στην άλλη ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) – μόλις 21 πόντους πίσω – ετοιμάζονται για μια έντονη μάχη.

Αυτό θα είναι το δεύτερο συνεχόμενο παγκόσμιο στέμμα για τον αναβάτη από την εργοστασιακή ομάδα της Ducati ή μια εξαιρετική πρωτιά για τον Ισπανό αναβάτη από την Prima Pramac Racing.

« Η πίστα Ricardo Tormo στη Βαλένθια είναι ασυνήθιστη από τότε που αντιστράφηκε η φορά της και είναι ανάποδα από τους δείκτες του ρολογιού », δήλωσε ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Motorsport Two-Wheel. « Είναι μια από τις τρεις πίστες με αριστερόστροφη φορά, μαζί με τη Sachsenring στη Γερμανία και την Philip Island στην Αυστραλία. Όπως και στο Κατάρ, έτσι και εδώ καλούμαστε να ανακαλύψουμε μια πρόσφατα ανακαινισμένη πίστα, αλλά δεν χρείαζεται να να δοκιμάσουμε περισσότερα μείγματα γόμας από τα συνηθισμένα, καθώς οι αναμενόμενες χαμηλές θερμοκρασίες της πίστας απαιτούν σχετικά μαλακά μείγματα γόμας. Τα MICHELIN Power Slicks μας θα είναι διαθέσιμα σε τρία μείγματα γόμας (μαλακό, μεσαίο και σκληρό) για τον μπροστινό τροχό και δύο (μαλακό και μεσαίο) για τον πίσω. Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της πίστας και τον αριθμό των στροφών, φέραμε ασύμμετρα ελαστικά και για τους δυο τροχούς, αν και είναι πιο σύνηθες το εμπρός ελαστικό να είναι συμμετρικό. Επίσης, θα φέρουν πιο σκληρό μείγμα γόμας στην αριστερή πλευρά του πέλματος για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της συγκεκριμένης πίστα ».

​Σε περίπτωση βροχής, οι ομάδες Michelin Motorsport θα έχουν διαθέσιμα επίσης συγκεκριμένα ελαστικά. Η γκάμα ελαστικών MICHELIN Power Rain θα είναι διαθέσιμη σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δυο τροχούς, με τα πίσω ελαστικά να είναι ασύμμετρα.

Οι συνεργάτες της Michelin θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τις 14 στροφές της πίστας (συμπεριλαμβανομένων 9 αριστερών), σε μια πίστα που είναι λίγο πάνω από 4 χλμ., με ευθεία 879 μέτρων.

Αυτή η διάταξη σημαίνει ότι η πίστα είναι σχετικά αργή αλλά με πολύ καλό ρυθμό, με εντυπωσιακές εναλλαγές στο υψόμετρο και εντυπωσιακές στροφές.

Παρόλο που είμαστε στο τέλος της σεζόν, το γεγονός ότι οι καιρικές προβλέψεις είναι καλές και ένας Ισπανός αναβάτης εξακολουθεί να προσπαθεί να κερδίσει τον τίτλο, σημαίνει ότι οι διοργανωτές αναμένουν ρεκόρ προσέλευσης στην πίστα Ricardo Tormo, η οποία απέχει λιγότερο από 30 λεπτά από το κέντρο της πόλης της Βαλένθια και τη θάλασσα.

Το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου

Όλες οι ομάδες, μαζί με τις ομάδες της Michelin Motorsport, έφυγαν από την πίσταν Losail, στο Κατάρ, το βράδυ της Κυριακής και το πρωί της Δευτέρας. Τα πρώτα φορτηγά έφτασαν στη Βαλένθια την Τετάρτη και τα στησίματα των ομάδων έγιναν την ίδια μέρα.

To πρώτο session θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου από τις 10:45 π.μ. έως τις 11:30 π.μ. και στη συνέχεια η δεύτερη, η οποία θα επιτρέψει στους 10 ταχύτερους αναβάτες να περάσουν απευθείας στο Q2 την επόμενη μέρα, θα πραγματοποιηθεί από τις 3 μ.μ. έως τις 4 μ.μ.

Tο Σάββατο, η δράση θα ξεκινήσει στις 10:10 π.μ. με μια ελεύθερη δοκιμή διάρκειας 30 λεπτών, στη συνέχεια τα προκριματικά Q1 και Q2 15 λεπτά το καθένα, το πρωί.

Το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί στις 3 μ.μ. αγώνας Tissot Sprint των 13 γύρων.

Το Grand Prix των 27 γύρων θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή την ίδια ώρα, μετά από 10λεπτη προθέρμανση το πρωί.
 

Επόμενο άρθρο »

Πρώτη επίσημη δοκιμή με τα Pirelli στη Moto2 και Moto3

« Προηγούμενο άρθρο

40 χρόνια ...φούρναρης

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ