• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
APRILIA RS 457: ένα νέο κεφάλαιο για την APRILIA RS
Τεστ-Μοντέλα 08/09/2023 - 14:02

Η Ιταλική Aprilia παρουσίασε στην πίστα του Μιζάνο, με την ευκαιρία του Grand Prix, μια σημαντική μοτοσυκλέτα, που την βάζει σε μια κατηγορία της αγοράς ιδιαίτερα δημοφιλή ανά τον κόσμο.

Τα κυριότερα στοιχεία σύμφωνα με τους Ιταλούς είναι:

1. Η ΑΠΡΙΛΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ, ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

2. Η RS ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΣΠΟΡ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.

3. ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗΣ-ΒΑΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ. ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ, ΜΕ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΕ ΣΤΥΛ ΚΑΘΑΡΗΣ RS

  1. ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ RS ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΑΝΑ ΚΥΛΙΔΡΟ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ (DOHC), ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟ ΚΡΑΜΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΠΛΗΡΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ RIDE-BY-WIRE, ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ TRACTION CONTROL ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

     

Η Aprilia RS 457 επιδιώκει να γίνει το νέο τεχνολογικό και στιλιστικό σημείο αναφοράς για τους νέους μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο, το νέο κλειδί για την Aprilia στη σπορ κατηγορία.

Η RS 457 είναι ένα ιστορικό βήμα για την Aprilia και όχι μόνο από τεχνολογική άποψη. Πράγματι, η νέα δικύλινδρη σπορ μοτοσυκλέτα της Aprilia απευθύνεται σε νέες αγορές για να καλύψει την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για εύκολες αλλά διασκεδαστικές, τεχνολογικά και στιλιστικά πρωτοποριακές μοτοσυκλέτες που απευθύνονται σε μεγάλα τμήματα της αγοράς.


 

Michele Colaninno - Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio

«Τα τελευταία χρόνια, η μάρκα Aprilia έχει δει μια έντονη έκρηξη ανανέωσης, υποστηριζόμενη επίσης από τη συνεχή πρόοδο στον κόσμο των αγώνων. Η πρόσφατη εισαγωγή της οικογένειας 660, με την RS και την Tuono πρώτα και Tuareg στη συνέχεια, επέκτεινε το στόχο της, δημιουργώντας μια πλήρη και ανταγωνιστική γκάμα. Τώρα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ένα ακόμη βήμα προς το μέλλον με μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου στο Noale, ικανή να διεγείρει και να συναρπάσει τους νέους και να ανοίξει τεράστιες δυνατότητες σε νέες αγορές, κοντά και μακριά. Είναι ένα βήμα πιο κοντά στην παγκοσμιοποίηση μιας μάρκας που είχε πάντα στο DNA της τον τέλειο συνδυασμό τεχνολογίας, διασκέδασης και βλέμματος στο μέλλον».

 

Τα αρχικά RS αντιπροσωπεύουν την άποψη της Aprilia για τον σπορ χαρακτήρα. Αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν σχεδιαστεί για να εκπλήσσουν, με καινοτομίες που προέρχονται από μια μακρά και επιτυχημένη ιστορία αγώνων που έχει διαμορφώσει τη μοναδική κουλτούρα της μοτοσικλέτας της Aprilia. Έτσι, η Aprilia έγινε το ονειρεμένο αντικείμενο ολόκληρων γενεών, χαρίζοντας το πάθος των νεότερων αναβατών με εξαιρετικές μοτοσυκλέτες.

Παράλληλα, υπήρξε κορυφαία στον κόσμο των αγώνων, κυριαρχώντας στις κατηγορίες των δίχρονων. Αφού επιβεβαίωσε εκ νέου την τεχνολογική της υπεροχή κερδίζοντας αγώνες SBK, έχει αναδειχθεί και στο MotoGP. Τώρα, η Aprilia επιστρέφει στην ιδρυτική της αποστολή με ένα έργο για μια νέα γενιά μοτοσυκλετιστών, συγκεντρώνοντας τη γνώση που έχει συσσωρευτεί σε πίστες παγκοσμίως.

Ξεκινώντας το 2020, η τεράστια επιτυχία της Aprilia RS 660 (η σπορ μοτοσυκλέτα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη) έφερε επανάσταση στον κόσμο των σπορ μοτοσυκλετών μεσαίας κατηγορίας, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία.

Η ίδια φόρμουλα νίκης επαναλαμβάνεται με την Aprilia RS 457, η οποία ξεκίνησε ως ένα εντελώς νέο έργο, που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε εκεί όπου δημιουργούνται όλες οι Aprilia, συμπεριλαμβανομένων των μοτοσυκλετών του MotoGP. Η νέα Aprilia είναι ο ιδανικός σύνδεσμος μεταξύ των πρώτων 125 κινητήρων και της RS 660. Ολοκληρώνει την οικογένεια RS που περιλαμβάνει τις πανίσχυρες superbikes V4 και στην πιο προηγμένη τεχνολογία της, την RS-GP που κέρδισε στο MotoGP.

Η Aprilia RS 457 μιλάει στη γλώσσα των νεότερων αναβατών, των ανθρώπων που θέλουν να ξεκινήσουν να οδηγούν εύκολες μοτοσυκλέτες, εκμεταλλευόμενοι όλη την τεχνογνωσία της εταιρείας στο να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν μια αληθινή σπορ μοτοσυκλέτα. Τα δυνατά σημεία αυτής της μοτοσικλέτας είναι η ελαφρότητά της, με την υψηλότερη δυνατή αναλογία ισχύος ως προς το βάρος για μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια Α2, η ευκολία χειρισμού και ο τεχνολογικός εξοπλισμός. Η RS 457 έχει σχεδιαστεί για να συνοδεύει τους μοτοσυκλετιστές καθώς κινούνται σε δρόμο και πίστα. Η εργονομία διαθέτει τιμόνι με κλιπ που τοποθετούνται πάνω από την επάνω πλάκα τιμονιού, μια λύση σπορ οδήγησης αλλά και δρόμου που παρέχει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ σπορτίφ και οδηγικής άνεσης.

Το στυλ της νέας RS 457 ακολουθεί τη θρυλική σειρά RS, τις supersport μοτοσυκλέτες που έγραψαν ιστορία, ξεκινώντας από το διπλό μπροστινό φέρινγκ μέχρι το σιγαστήρα της εξάτμισης 2 σε 1 κάτω από την κοιλιά. Ο μπροστινός προβολέας full LED ενσωματώνει την φωτιζόμενη γραμμή που χαρακτηρίζει τις μεγαλύτερες σούπερ σπορ μοτοσυκλέτες της Aprilia, ενώ τα εμπρός φλας είναι ενσωματωμένα στη φωτεινή γραμμή του μπροστινού προβολέα. Το ταμπλό χρησιμοποιεί έναν κομψό και πρακτικό πίνακα οργάνων TFT 5 ιντσών, ενώ τα χειριστήρια του τιμονιού έχουν φωτισμό.

Η Aprilia RS 457 κινείται από έναν υπερσύγχρονο, υγρόψυκτο σε σειρά δικύλινδρο κινητήρα, διπλούς εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδοντας ισχύ 35 kW (46 ίππους), τη μέγιστη δυνατή για μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια Α2. Εκτός από τη μέγιστη ισχύ, υπάρχει και το βάρος της μοτοσυκλέτας: 159 κιλά χωρίς υγρά, ανεβαίνει στα 175 γεμάτη.

Η αναλογία ισχύος ως προς το βάρος της Aprilia RS 457 είναι απλά ασυναγώνιστη γιατί οι σχεδιαστές στο Noale στόχευσαν στο μέγιστο δυνατό και το πέτυχαν. Αυτός ο αριθμός μεταφράστηκε σε καθαρές επιδόσεις κατά την ανάπτυξη στα κεντρικά γραφεία της Aprilia στο Noale.

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα πλαίσιο αλουμινίου που κάνει την RS 457 μοναδική στην κατηγορία της. Όλη η σχεδιαστική τεχνογνωσία της Aprilia, η οποία ολοκληρώθηκε επί δεκαετίες νικών σε όλες τις πίστες αγώνων του κόσμου, πηγαίνει σε αυτήν τη λύση. Ο στροφαλοθάλαμος λειτουργεί ως φέρον στοιχείο, μια λύση δανεισμένη από την RS 660, που εξασφαλίζει το χαμηλό βάρος, τις δυναμικές ιδιότητες και την οδηγική απόλαυση που έχουν κάνει διάσημη την Aprilia.

Το πιρούνι των ø41 mm διαθέτει διαδρομή 120 mm και δυνατότητα προσαρμογής της προφόρτισης. Το ίδιο και για το monoshock, το οποίο λειτουργεί στο ατσάλινο ψαλίδι, ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση, και έχει διαδρομή τροχού 130 mm.Το σύστημα πέδησης διαθέτει μπροστινό δίσκο 320 mm με δαγκάνα 4 εμβόλων ακτινικής βάσης ByBre. Στο πίσω μέρος, η δαγκάνα ByBre φρενάρει έναν ατσάλινο δίσκο 220 χλστ. Όλα αυτά υποβοηθούνται από ένα σύστημα ABS δύο καναλιών με διπλό χάρτη χρήσης, και στους δύο τροχούς ή μόνο μπροστά.

Οι σπορ ζάντες 17 ιντσών έχουν ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω, τέλεια μεγέθη για εξαιρετικό κράτημα διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και την πραγματική δύναμη της νέας Aprilia. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός της Aprilia RS 457 είναι αντίστοιχος μιας αληθινής σπορ μοτοσυκλέτας, σχεδιασμένος για μια μεγάλη γκάμα αναβατών και απόλυτα πιστός στην παράδοση της Aprilia. Το σύστημα Ride by Wire – το οποίο η Aprilia εισήγαγε πρώτη τόσο στο MotoGP όσο και στην παραγωγή – διαχειρίζεται τον κινητήρα με τρεις τρόπους οδήγησης που παρεμβαίνουν στην παροχή ισχύος και ροπής και στον έλεγχο πρόσφυσης, ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα και που μπορεί να επίσης να είναι απενεργοποιημένο. Το quickshifter έρχεται ως αξεσουάρ.

O Maverick Vinales χειροκροτείται από τους αντιπροσώπους της Aprilia
O Maverick Vinales χειροκροτείται από τους αντιπροσώπους της Aprilia


 

Την μοτοσυκλέτα παρουσίασε επί σκηνής ο Maverick Vinales που είχε την ευκαιρία να την οδηγήσει και στο στάδιο της εξέλιξης, ενώ ο Aleix Espargaro που επίσης ήταν στην παρουσίαση θα την οδηγήση πολύ σύντομα. Ο επικεφαλής της Aprilia υποσχέθηκε στους δύο οδηγούς, τις δύο πρώτες RS 457 που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής.

Ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης στην παρουσίαση
Ο απεσταλμένος μας Δημήτρης Διατσίδης στην παρουσίαση

 

 

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε Pirelli DIABLO™ Supercorsa V4 SC στην Ίμολα

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε Honda XL 750 Transalp: Δυναμική επιστροφή

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ