• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στην “Πράσινη Κόλαση” με 300,000 θεατές!
4auto 24/05/2023 - 12:30

Του Δημήτρη Διατσίδη


 

Η θρυλική πίστα του Nurburgring, ονομάζεται και “Grune Holle” (Πράσινη Κόλαση), καθώς η διαδρομή των 20,832 μ. της πίστας Nordschleife ελίσσεται μέσα στα δέντρα του δάσους της περιοχής του κάστρου“Noureburg“, που βρίσκεται στην ηφαιστειογενή αυτή έκταση 800 χρόνια τώρα. Δίπλα έχει δημιουργηθεί η διαδρομή των 5,148 μ. της πίστας Grand Rrix Track και στη συνδυασμένη διαδρομή των 25+ χλμ, έγινε ο 51ος Αγώνας “24 ώρες του Nurburgring” το Σαββατοκύριακο που πέρασε.

Ένα τρομερό πλήθος πάνω από 245,000 κατασκηνωτών στα κάμπινγκ που βρίσκονται στην περίμετρο της πίστας και πάνω από 60,000 Γερμανών που έφτασαν από τις γειτονικές Κολωνία και Φρανκφούρτη, δημιούργησαν μια γιορτινή ατμόσφαιρα που δύσκολα βρίσκεις όμοιό της σε αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

Καλεσμένοι της Falken που φτιάχνει κορυφαία ελαστικά εδώ και 40 χρόνια, παρακολουθήσαμε τον Αγώνα και μέσα από το γκαράζ της ομάδας Falken Motorsports που συμμετείχε με δύο Porsche 911 GT3 R και οδηγούς τους Klaus Bachler, Sven Muller και Alessio Picariello στο αυτοκίνητο #33 και τους Joel Erikson, Tim Heinemann, Nico Menzel και Martin Ragginger στην Porsche με το #44 στις πόρτες της. 

Το κάθε αυτοκίνητο έχει στη διάθεσή του 29 σετ ελαστικών για όλο το Σαββατοκύριακο, συμπεριλαμβανομένων των Ελεύθερων και Κατατακτηρίων Δοκιμών και τελικά η τακτική της ομάδας επιλέχθηκε να είναι η αλλαγή ελαστικών και οδηγού, μαζί και το γέμισμα με βενζίνη να γίνεται κάθε οκτώ γύρους (εκτός απροόπτου). Ο χρόνος γύρου ήταν από 8:10 - 9:10 λεπτά, ανάλογα με την κίνηση και τα ατυχήματα που γινόταν στη διάρκεια του 24ωρου. 

Ο 24ωρος Αγώνας ξεκίνησε καλά, ειδικά για το #44 που ήταν σε θέσεις βάθρου τις πρώτες ώρες. Αργότερα υποχώρησε στην 5η θέση, ενώ ως συνήθως για την ομάδα ήταν το ίδιο γρήγοροι και το βράδυ, αφού η Porsche είναι καλύτερη στο κρύο! Όμως κάποια μικροπροβλήματα έριξαν πιο πίσω το αυτοκίνητο με το #44, ενώ η πράσινη Porsche με το #33 βρέθηκε στην άσχημη θέση της εγκατάλειψης, όταν στο προσπέρασμα ενός αργότερου αυτοκινήτου, βγήκε για λίγο εκτός πίστας και τα ψηλά κερμπ της διαδρομής δημιούργησαν σπάσιμο του τιμονιού! 

Ο τελικός τερματισμός στη 10η θέση για την Falken Motorsports, μπορεί να θεωρηθεί επιτυχία, αλλά η ομάδα είχε την αίσθηση και τους χρόνους για να διεκδικήσει τη νίκη ή μια θέση στο βάθρο.

Παρακολουθήσαμε μάλιστα και μέρος του Αγώνα τις πρώτες ώρες από το ελικόπτερο της Falken, με το οποίο πετάξαμε πάνω από τη διαδρομή, ενώ πριν την εκκίνηση του 24ωρου είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε οδικών το κομμάτι των 20 χλμ, εκτός της πίστας του Grand Prix. 

Για την ιστορία να πούμε ότι τον Αγώνα κέρδισε η ομάδα Frikadelli Racing Team με Ferrari 296 GT3, που είναι η πρώτη νίκη για Ιταλικό αυτοκίνητο στον περίφημο Αγώνα και η πρώτη μη Γερμανικού αυτοκινήτου από το 2002, όταν είχε κερδίσει η Chrysler. 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της ομάδας είναι:


 

PORSCHE 911 GT3 R (TYPE 992)

Κινητήρας: Υδρόψυκτος 6κύλινδρος boxer

Κυβισμός: 4,194 cm³

Μέγιστη ιπποδύναμη: 565 HP 

Μέγιστη ταχύτητα: 300 kph 

Βάρος: 1250 kg 

Μπροστινοί τροχοί: Ζάντες BBS 12.5 J x 18 με FALKEN Slick-Tyres 300/680R18

Πίσω τροχοί:Ζάντες BBS 13 J x 18 με FALKEN Slick-Tyres 310/710R18

Ο Augusto Farfus επιβεβαίωσε τη μεγάλη βελτίωση του Valentino Rossi στην οδήγηση αυτοκινήτου!
Ο Augusto Farfus επιβεβαίωσε τη μεγάλη βελτίωση του Valentino Rossi στην οδήγηση αυτοκινήτου!

Επόμενο άρθρο »

H Honda επιστρέφει στην F1 το 2026

« Προηγούμενο άρθρο

Πρωτοποριακή συνεργασία BMW Group και E.ON για έξυπνη φόρτιση στο σπίτι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ