Του Δημήτρη Διατσίδη
Συνεργάστηκε ο Κυριάκος Αντωνίου
Camera + Editing: Petros Vasilopoulos Photografy
Στην πίστα “Sparta Racing Circuit Motul” οδηγούμε την CFMOTO 450SR.
Την δικύλινδρη Supersport, με απόδοση 46.2 ίππους στις 10,000 σ.α.λ. από τα 449.5 κ.εκ. και με ροπή 39.3 Νm στις 7,750 σ.α.λ.
Ο κινητήρας αυτός περιβάλλεται από ένα πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες και συνδυάζεται με ανάποδο πιρούνι μπροστά και με ένα σιδερένιο ψαλίδι πίσω, που λειτουργεί με μονό αμορτισέρ.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνει μια δαγκάνα Brembo M40 μπροστά, με διάμετρο δίσκου στα 320 χιλιοστά, ενώ πίσω ο δίσκος είναι στα 220 χιλ. To ABS έρχεται από την Bosch.
Βάρος στα 179 κιλά και λάστιχα CST Adreno HS AS5, 110/70-17 μπροστά και 150/60-17 πίσω.
Η πρώτη δοκιμή σε πίστα στην Ελλάδα της Κινεζικής – εντυπωσιακής – κατασκευής, άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Αναλυτικά η παρουσίαση και τα σχόλια για την οδική συμπεριφορά στο σχετικό βίντεο:
Εξοπλισμός ασφαλείας: κράνος SHOEI X-Spirit III, φόρμα + γάντια IXS, μπότες SIDI, ισοθερμικό: RISE CUSTOM