• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Daytona Best Electric Iris e 125
Τεστ-Μοντέλα 08/04/2023 - 12:32

Παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού σκούτερ IRIS από την Daytona Best Electric.

Το  IRIS e 125 οδηγείται με δίπλωμα κατηγορίας A1 ή με δίπλωμα Β* (αυτοκινήτου) και έχει τελική ταχύτητα 80 χιλιόμετρα με αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 100 χιλιόμετρα.  

Η τιμή διαμορφώνεται στα 2.419€ με τη βασική επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι ηλεκτρικά 2".    

*Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis


DAYTONA BEST ELECTRIC IRIS e 125 - Σύγχρονη Τεχνολογία & Διαχρονική Εμφάνιση

Ήρθε το νέο ηλεκτρικό scooter IRIS, από την DAYTONA BEST ELECTRIC, προσφέροντας, πέρα από σύγχρονη τεχνολογία και τη μέγιστη οδική ασφάλεια χάρη στη μεγάλη διάσταση των τροχών του.

Με μέγιστη ισχύ 4.600W από τον ηλεκτροκινητήρα που διαθέτει, το IRIS μπορεί να πετύχει τελική ταχύτητα της τάξης των 80km/h, με ικανότητα ανάβασης σε δρόμο κλίσης 15%, από στάση και με πλήρες φορτίο. Η αυτονομία του, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, μπορεί να φτάσει και τα 100 χιλιόμετρα, χάρη στην κατανάλωση των 4,2kWh/100km.

Ο αναβάτης έχει δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα στα δύο power modes (Eco και Sport), ανάλογα με τις συνθήκες και το ρυθμό που θέλει να ακολουθήσει, ενώ δεν λείπει φυσικά η τεχνολογία keyless για μεγαλύτερη ασφάλεια. Το συγκεκριμένο σύστημα προσφέρει και τη δυνατότητα εντοπισμού του scooter από το κοντρόλ που έχει ο αναβάτης πάνω του, με ηχητικό και φωτιστικό σήμα από το IRIS.

Η μπαταρία λιθίου με την οποία είναι εφοδιασμένο (72V/45Ah), είναι αποσπώμενη για εύκολη φόρτιση στο σπίτι ή στο γραφείο, με το χρόνο πλήρους φόρτισης να μην ξεπερνά τις 4,5 ώρες (με φορτιστή 84V 10A), ενώ μπορεί να φτάσει και τους 1.500 κύκλους φόρτισης χωρίς καμία απώλεια.

Ο σχεδιασμός του δίνει έμφαση τόσο στη στιλάτη εμφάνιση όσο και στην πρακτικότητα, με λείες επιφάνειες και ιδιαίτερα μεγάλους χώρους. Η ενιαία σέλα δύο επίπεδων, η οποία έχει ύψος στα 800mm, μπορεί άνετα να φιλοξενήσει αναβάτη και συνεπιβάτη, με το μεγάλο χώρο πίσω από την ποδιά, το επίπεδο πάτωμα και την ενσωματωμένη αλουμινένια σχάρα, να ανεβάζουν σημαντικά τις δυνατότητες μεταφοράς του IRIS.

Οι τροχοί των 16" (εμπρός/πίσω) προσφέρουν σταθερότητα, με την τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και το δίσκο των 220mm να συμπληρώνουν το πακέτο ασφάλειας και εμπιστοσύνης που εμπνέει στον αναβάτη. Πίσω, υπάρχει ένας δίσκος επίσης 220mm, ενώ τα δύο δισκόφρενα συνεργάζονται μέσω του συστήματος συνδυασμένης πέδησης (CBS) που διαθέτει το IRIS.

Το νέο ηλεκτρικό scooter της DAYTONA BEST ELECTRIC μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα μοτοσυκλέτας και χωρίς εξετάσεις (υπό προϋποθέσεις*) και η τιμή του έχει καθοριστεί στα 3.190€, η οποία διαμορφώνεται στα 2.419€ μετά τη βασική επιδότηση του προγράμματος "Κινούμαι ηλεκτρικά 2".

* Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου. Δείτε αναλυτικότερα τις προϋποθέσεις για οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΚΑΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΜΑΖΕΣ

 

ΜΗΚΟΣ – ΠΛΑΤΟΣ – ΥΨΟΣ

2200 x 710 x 1190 mm

YΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

800 mm

ΒΑΡΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑ)

103 Kg

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ / ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

 

ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ

4600W

ΣΥΝΕΧΗΣ ΙΣΧΥΣ

3000W

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

80 km/h

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

(ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ)

έως 100 km

(Βάσει έγκρισης τύπου)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

4,2kWh/ 100km

ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ

(πλήρως φορτωμένο | από 0 km/h)

15%

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

ΚΙΝΗΣΗ

ΠΙΣΩ

ΤΥΠΟΣ

ΑΥΤΟΜΑΤΟ

ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

ECO / SPORT

ΜΠΑΤΑΡΙΑ

 

ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ

ΝΑΙ

ΤΥΠΟΣ

ΛΙΘΙΟΥ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΛΙΩΝ

20

ΤΑΣΗ

72 V

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

45 Ah

ΒΑΡΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

22 kg

ΧΡΟΝΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ (ΜΕ ΦΟΡΤΙΣΤΗ 84V 10A)

4 – 4.5 h

ΚΥΚΛΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

1.200-1500

ΤΡΟΧΟΙ / ΖΑΝΤΕΣ / ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

 

ΤΡΟΧΟΣ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ

100/80-16

ΤΡΟΧΟΣ ΟΠΙΣΘΙΟΣ

120/80-16

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

Δίσκος 220mm
με Τριπίστονη Δαγκάνα

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

Δίσκος 220mm με CBS

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

Τηλεσκοπικό Πιρούνι

68mm – Ø33mm

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

Δύο Αμορτισέρ – Ø30mm

 

Επόμενο άρθρο »

Πρώτο τεστ στην Ελλάδα της CFMOTO 450SR (φωτογραφικό)

« Προηγούμενο άρθρο

Moto Guzzi V100 Mandello: ο “αετός” ξανα-πετάει ψηλά!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ