• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε τη νεο-ρετρό Royal Enfield HNTR 350
Πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα
Τεστ-Μοντέλα 08/12/2022 - 21:15

Του Δημήτρη Διατσίδη

Φωτογραφία: Studio B42, Βασίλης Κωστάκος

 

Η Ινδική εταιρία που είναι η συνέχεια της Βρετανικής εταιρίας που ξεκίνησε το 1901, έχει κάνει φέτος άλμα στις πωλήσεις παγκοσμίως, με τον Οκτώβριο του 2022 να κλείνει σε σχεδόν 700,000 ταξινομήσεις σε όλον τον κόσμο, με κύρια αγορά βέβαια αυτή της Ινδίας. 

Πριν λίγες ημέρες ο Arun Gopal, Υπεύθυνος της Royal Enfield για την Ευρώπη, δήλωσε: «Η μεσαία κατηγορία έχει σημαντική δυναμική και εκεί η γκάμα των μοντέλων μας καλύπτει τους περισσότερους πελάτες. Μπορεί σήμερα να μην τους καλύπτουμε όλους άλλα οι μοτοσυκλέτες μας είναι προσιτές και εμείς παραμένουμε πιστοί στις ρίζες μας να κατασκευάζουμε απλές, κλασικές, όμορφες μοτοσυκλέτες που είναι διασκεδαστικές στην οδήγηση». Ακριβώς αυτό εξηγεί και τη σημαντικότατη αύξηση πωλήσεων της εταιρίας και στην Ελληνική αγορά και η εδώ αντιπροσωπεία της MUVUS βρήκε την ευκαιρία να παρουσιάσει στον τύπο τη νέα HNTR 350, ένα μοντέλο ακριβώς στη λογική των Ινδών.

«Δεν θα κάνουμε τίποτα αν δεν έχει νόημα για εμάς στην Ινδία», είπε ο Gopal και συνέχισε «Αυτή είναι η μεγαλύτερη πελατειακή μας βάση και η Ινδία είναι σήμερα η μεγαλύτερη αγορά δικύκλων στον κόσμο». «Οι πωλήσεις στην Ινδία κορυφώθηκαν στα 18 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες σε ένα χρόνο. Η συνολική αγορά στην Ευρώπη είναι 1.5 εκατομμύριο, άρα αυτό που πουλάει η Ινδία σε ένα μήνα είναι αυτό που πουλάει ολόκληρη η Ευρώπη σε ένα χρόνο. Πρέπει να έχει νόημα στην Ινδία»Έτσι λοιπόν η νεο-ρετρό σε εμφάνιση HNTR 350 ήρθε να υπηρετήσει τις αξίες της εταιρίας που θέλουν μια προσιτή μοτοσυκλέτα, αλλά συγχρόνως και με premium χαρακτηριστικά, που να συνδέει την εικόνα των κλασικών Royal Enfield με το μοντέρνο τρόπο ζωής των νέων, στις αστικές τους μετακινήσεις. 

Η διχρωμία στο ντεπόζιτο, τα έντονα γραφικά, συνδυάζονται με ποιοτική κατασκευή στο πλαίσιο, τις αναρτήσεις, τα φρένα και με έναν μονοκύλινδρο μοτέρ 349 κ.εκ. που αποδίδει 20 ίππους και έχει πολύ καλή ροπή, βοηθώντας το 5τάχυτο κιβώτιο. 

Πραγματικά στη σύντομη διαδρομή πρώτης γνωριμίας στους δρόμους από τον Ιππικό Όμιλο Κουβαρά που έγινε η παρουσίαση, μέχρι το Λαύριο και από τους μέσα δρόμους προς τα Καλύβια, η HNTR 350 φάνηκε μια αξιόλογη μικρο-μεσαία μοτοσυκλέτα με καλά χαρακτηριστικά και στην οδήγηση και στην απόδοση του κινητήρα και μόνο πρόβλημα τη μέτρια συμπεριφορά των στάνταρ ελαστικών που προέρχονται από την άγνωστη CEAT και σίγουρα θα είναι κάτι που θα αλλάξει μετά το στρώσιμο ο κάθε ιδιοκτήτης. 

Δεν το περιμέναμε να είναι μια τόσο ευχάριστη και εύκολη υπόθεση η οδήγησή της και περιμένουμε σε λίγο καιρό να την οδηγήσουμε σε κανονική δοκιμή και μέσα στην πόλη και σε μικρό ταξίδι για να αποκτήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Tύπος: Αέρο-Ελαιόψυκτος, 4χρονος, Μονοκύλινδρος με 1 εκκεντροφόρο επί κεφαλής

Κυβισμός: 349cc

Ιπποδύναμη: 20.2 Bhp @ 6100 rpm 

Μεγ.Ροπή: 27 Nm @ 4500 rpm

Κιβώτιο: 5 ταχύτητες

Τροφοδοσια: Fuel Injection

Σασί: Twin Downtube Spine Frame 

Ανάρτηση Εμπρός: Telescopic Hydraulic (41mm)

Ανάρτηση Πίσω: Twin shock absorbers

Ελαστικά Εμπρός: 110/70 x 17”  

Ελαστικά Πίσω: 140/70 x 17” 

Φρένα Εμπρός: 300mm

Φρένα πίσω: 270mm (Disc) 

ABS: Δικάναλο

Μεταξόνιο: 1387 mm

Απόσταση από το έδαφος: 139 mm

Μήκος: 2120 mm

Πλάτος: 861 mm

Ύψος: 1305 mm

Ύψος Σέλας: 800 mm

Βάρος: 179 Kg

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 13 Ltr


 

Εξοπλισμός Ασφαλείας: κράνος SHOEI GT-AIR2, μπουφάν IXS Classic, τζιν με ενισχύσεις IXS, μποτάκια MOMO


 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στη zougla.gr

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε SEAT MÓ 125 Performance στην Βαρκελώνη

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε την ZERO DSR/X, την ηλεκτρική adventure

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα