• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ταξιδιωτικό στο Δάσος Φολόης και τη Λίμνη Λάδωνα
Με Ducati Multistrada V2 950 & 1260S και Yamaha T-Max 560
Τεστ-Μοντέλα 02/12/2022 - 20:49

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Η Ελλάδα και οι υψηλές θερμοκρασίες ακόμη και τη χειμερινή περίοδο, δίνουν μια καλή ευκαιρία για δίτροχες αποδράσεις σε κοντινές ή και μακρινές διαδρομές. Στην περίπτωσή μας τρεις φίλοι με δύο μοτοσυκλέτες και ένα “mega-scooter”, προγραμμάτισαν την επίσκεψη στο περίφημο Δάσος Φολόης στην Πελοπόννησο, με αφετηρία την Αττική και με διαδρομή από τους εσωτερικούς δρόμους και όχι τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους. 

Η παρέα ήταν ο Γιούρκας Σεϊταρίδης (ναι, ο Πρωταθλητής Ευρώπης 2004 στο ποδόσφαιρο), με το νέο Yamaha T-Max 560, ο Αντώνης Καλαμάρας με την Ducati Multistrada 1260S και ο υπογράφων με τη νέα Ducati Multistrada V2 (έτσι λέγεται πια το μοντέλο των 950 κ.εκ.). H διαδρομή έγινε ενδιαφέρουσα μετά την Κόρινθο, βγαίνοντας από την Ολυμπία Οδό, με κατεύθυνση τη Νεμέα, όπου έγινε η πρώτη στάση για καφέ. Συνεχίσαμε ανηφορικά την όμορφη διαδρομή προς το Λεβίδι και μετά από Βλαχέρνα δεξιά προς Παγκράτι και Λαμπεία, με τις στάσεις για φωτογραφίες και βίντεο. Φτάσαμε τελικά στη Φολόη και το πανέμορφο δάσος με το πράσινο χρώμα στη μια του πλευρά και το καφετί στην άλλη του πλευρά, καθώς οι βελανιδιές συνθέτουν ένα πανέμορφο σκηνικό σε υψόμετρο 660μ. Το drone έκανε υπερωρίες και οι φωτογραφικές μηχανές και τα κινητά γέμισαν τη μνήμη τους με τις εικόνες που απολάμβαναν οι οδηγοί. 

Καθώς η μέρα προχωρούσε και το φως έπεφτε και μαζί ανέβαινε η ανάγκη για φαγητό, η απόφαση ήταν να πάμε στη Λίμνη Λάδωνα από τον ίδιο δρόμο που είχαμε ήδη περάσει και στον Παλαιό Πάο κατεβήκαμε το γεμάτο κλειστές στροφές δρόμο προς τη λίμνη. Ένα ακόμη ωραίο τοπίο που προλάβαμε λίγο πριν το φως της ημέρας αρχίσει να φθίνει σημαντικά. Μια γρήγορη διαδρομή με το Τ-Max να βάζει φωτιά στην άσφαλτο στα χέρια του Γιούρκα και το σκοτάδι μας έπιασε στην Δάφνη και στην Ταβέρνα Τζόλας όπου απολαύσαμε καλό φαγητό, πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής μέσω του περάσματος από τον “Μωρέα”, την Εθνική Οδό που από τη Νεστάνη μας επέστρεψε στην Αττική. 

Σχεδόν 600 χιλιόμετρα απολαυστικής οδήγησης και κυρίως απολαυστικής θέασης των όμορφων σημείων της διαδρομής. Η Multistrada V2 950 αποδείχτηκε εξαιρετική με τους 113 ίππους, τα 200 κιλά της και τη χαμηλή κατανάλωση, που στα κομμάτια εκτός Εθνικής οδού, ήταν κατά μέσο όρο στα 4.7 λίτρα ανά 100 χλμ, με σβέλτη και γρήγορη οδήγηση. Στην Εθνική με συνεχείς υψηλές ταχύτητες ξεπέρασε τα 5.5 λίτρα / 100 χλμ. Η Multiatrada 1260S με τους 158 ίππους και τα 212 κιλά έκαψε ελάχιστη παραπάνω βενζίνη, οι 17'' ίντσες μπροστά δεν της έδιναν την ίδια ευελιξία στις κλειστές στροφές με τη μικρή αδελφή της, αλλά στις ανοικτές η σταθερότητα και η ισορροπία της είναι φοβερή. Έχει και μικρότερο μεταξόνιο λόγω της 17αρας ρόδας μπροστά. 

Πρωταθλητής κατανάλωσης – ειδικά στην Εθνική – αποδείχτηκε το T-Max 560 που με τους 47 ίππους και τα σχεδόν ίδια κιλά με την V2 (218 γεμάτο) έκαψε περισσότερο για να ακολουθήσει το γρήγορο ρυθμό. Από την άλλη ήταν εντυπωσιακό στο ότι μπορούσε να είναι εκεί τέλεια το ρυθμό ειδικά στις κλειστές στροφές, όπου οι 15αρες ρόδες βοηθούν την ευελιξία, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι είναι περισσότερο μοτοσυκλέτα παρά “βέσπα”. 

Το όλο εγχείρημα κράτησε περίπου 15 ώρες και το επίσης καλό ήταν ότι και οι τρεις οδηγοί έφθασαν πίσω με πολύ μικρή κούραση σε σχέση με τις ώρες και τη διαδρομή. Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα τη διαδρομή αυτή και την επίσκεψη σε αυτά τα ωραία μέρη της πατρίδας μας, είτε με μοτοσυκλέτα, είτε με αυτοκίνητο.

Δημήτρης Διατσίδης, Αντώνης Καλαμάρας, Γιούρκας Σεϊταρίδης
Δημήτρης Διατσίδης, Αντώνης Καλαμάρας, Γιούρκας Σεϊταρίδης
Ducati Mutlistrada V2  937 cc, 113 hp @ 9,000 rpm, 9.8 kgm @ 7,750 rpm, Μεταξόνιο 1,594 mm, ύψος σέλας 830 mm, Ρεζερβουάρ 20 l, 199 kg (225 γεμάτη), Λάστιχα 120/70-19, 170/60-17
Ducati Mutlistrada V2 937 cc, 113 hp @ 9,000 rpm, 9.8 kgm @ 7,750 rpm, Μεταξόνιο 1,594 mm, ύψος σέλας 830 mm, Ρεζερβουάρ 20 l, 199 kg (225 γεμάτη), Λάστιχα 120/70-19, 170/60-17
Ducati Mutlistrada 1260S 1262 cc, 158 hp @ 9,500 rpm, 13 kgm @ 7,500 rpm, Μεταξόνιο 1,585 mm, ύψος σέλας 825 mm, Ρεζερβουάρ 20 l, 212 kg (235 γεμάτη), Λάστιχα 120/70-17, 190/55-17
Ducati Mutlistrada 1260S 1262 cc, 158 hp @ 9,500 rpm, 13 kgm @ 7,500 rpm, Μεταξόνιο 1,585 mm, ύψος σέλας 825 mm, Ρεζερβουάρ 20 l, 212 kg (235 γεμάτη), Λάστιχα 120/70-17, 190/55-17
Yamaha T-Max 560  562 cc, 47 hp @ 7,500 rpm, 5.7 kgm @ 5,250 rpm, Μεταξόνιο 1,575 mm, ύψος σέλας 800 mm, Ρεζερβουάρ 15 l, 218 kg (γεμάτη), Λάστιχα 120/70-15, 160/60-15
Yamaha T-Max 560 562 cc, 47 hp @ 7,500 rpm, 5.7 kgm @ 5,250 rpm, Μεταξόνιο 1,575 mm, ύψος σέλας 800 mm, Ρεζερβουάρ 15 l, 218 kg (γεμάτη), Λάστιχα 120/70-15, 160/60-15

Επόμενο άρθρο »

Οδηγούμε την ZERO DSR/X, την ηλεκτρική adventure

« Προηγούμενο άρθρο

Παρουσίαση της νέας BMW R 1250 RS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ