• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση της νέας BMW R 1250 RS
Τεστ-Μοντέλα 01/12/2022 - 23:47

O δικύλινδρος επίπεδος (boxer) κινητήρας είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την εικόνα της BMW στις μοτοσυκλέτες από το 1923 που εμφανίστηκε η R 32 η πρώτη μοτοσυκλέτα του εργοστασίου από την Βαυαρία.

Οπότε η ύπαρξη ακόμη και σήμερα όχι απλά του boxer κινητήρα άλλα μιας πλήρους γκάμας μοντέλων σειράς R με δικύλινδρο επίπεδο κινητήρα δεν μας προκαλεί έκπληξη.

Μάλιστα θα λέγαμε ότι στην πράξη οι επιδόσεις που προσφέρουν οι μοτοσυκλέτες της σειράς R μπορεί στα χαρτιά να υστερούν σε σχέση με τις αντιστοιχίες πολυκύλινδρες  εκδόσεις της BMW και του ανταγωνισμού άλλα στην πράξη δεν θα λείψει κάτι και σίγουρα η απλότητα και η ευχρηστία θα εκτιμηθούν από την πλειοψηφία τον έμπειρων αναβατών.

Ας δούμε λοιπόν τα στοιχεία και τις δυνατότητες της νέας Sport Touring R 1250 RS μέσα από το αναλυτικό ενημερωτικό δελτίο της BMW Motorrad.


Για περισσότερα από 40 χρόνια, η συντομογραφία " RS " αποτελεί κατεξοχήν σύμβολο του sports touring σε συνδυασμό με τον κινητήρα boxer της BMW Η νέα R 1250 RS γίνεται ακόμα πιο καινοτόμα και εκλεπτυσμένη και προσφέρει την απόλυτη σπορ, δυναμική touring εμπειρία.

Σε συνδυασμό με τον κινητήρα boxer, η θρυλική συντομογραφία "RS" της BMW Motorrad είναι συνώνυμη στον κόσμο του sport touring με την σπορ, δυναμική οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους και ταυτόχρονα με την ανώτερη άνεση σε μεγάλες διαδρομές. Η BMW RS ήταν ανέκαθεν μετρ της σπορ οδήγησης, στρίβοντας με κλίσεις και προσφέροντας άνετα ταξίδια για δύο αναβάτες και τις αποσκευές τους. Για να διασφαλίσει ότι αυτό θα συνεχιστεί και στο μέλλον, η BMW Motorrad προσέφερε στη νέα R 1250 RS κάποια νέα, στάνταρ χαρακτηριστικά και προαιρετικά πρόσθετα – κάνοντας το sports-touring ακόμα πιο δυναμικό και ξεκούραστο.

Όπως και πριν, ο θρυλικός 2-κύλινδρος boxer κινητήρας προσφέρει ισχυρή ώθηση. Εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 1.254 cm3 και, ακόμα, σύμφωνα με τις τρέχουσες προδιαγραφές EU5, αποδίδει 100 kW (136 hp). Χάρη στην τεχνολογία BMW ShiftCam για το μεταβλητό χρονισμό και τη βύθιση βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής, αποδίδει μεγάλη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα ομαλή και αθόρυβη λειτουργία και εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.

Dynamic Traction Control (DTC) και νέο "ECO" driving mode, στάνταρ . Riding Modes Pro με προεπιλογή riding mode και engine drag torque control (MSR), ως προαιρετικός εξοπλισμός .
Εδώ, το στάνταρ Automatic Stability Control DTC εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο οδηγικής ασφάλειας παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση. Το νέο στάνταρ "ECO" riding mode βοηθά τον αναβάτη να ταξιδεύει με όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση.

Το ECO riding mode επιτρέπει στον αναβάτη να χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία κινητήρα BMW Motorrad ShiftCam πρωτίστως με τρόπο ώστε να επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία. Στη λειτουργία ECO, ο αναβάτης ενθαρρύνεται να οδηγεί όσο το δυνατόν πιο οικονομικά, με την καμπύλη ροπής να είναι ήπια και με τη ροπή του κινητήρα να είναι ελαφρώς περιορισμένη. Σε αυτό το mode, η έγχρωμη οθόνη TFT εμφανίζει μία ένδειξη απόδοσης καυσίμου στο άνω τμήμα της. Εάν θέλετε μέγιστη απόδοση – για παράδειγμα για προσπέραση με βαρύ φορτίο ή για οδήγηση σε ανηφορική διαδρομή – από το μπουτόν ride mode μπορεί να επιλεγεί γρήγορα και εύκολα ένα διαφορετικό πρόγραμμα οδήγησης.

Η νέα R 1250 RS Adventure μπορεί να εξοπλίζεται από το εργοστάσιο με το προαιρετικό πρόγραμμα οδήγησης Pro, που παρέχει, μεταξύ άλλων, πρόσθετα riding modes τα οποία διαμορφώνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προεπιλογής riding mode, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει ο ίδιος τα riding modes στο σχετικό πλήκτρο. Το engine drag torque control (MSR) είναι ένα ακόμα νέο στοιχείο του Pro riding mode. Μπορεί να χρησιμοποιείται για να αποφεύγονται με ασφάλεια ασταθείς συνθήκες οδήγησης που μπορεί να προκύψουν στο ρολάρισμα ή στο κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο, λόγω υπερβολικής ολίσθησης του πίσω τροχού.

BMW Integral ABS Pro (part integral) και Dynamic Brake Control (DBC), στάνταρ .
Ως μία δημοφιλής sports tourer, η R 1250 RS στην τελευταία της εκδοχή διαθέτει το BMW Integral ABS Pro, στάνταρ. Πρόκειται για ένα σύστημα πέδησης που προσφέρει ακόμα περισσότερη ασφάλεια στο φρενάρισμα – ακόμα και κατά την κλίση της μοτοσικλέτας στις στροφές – και λειτουργεί με προνοητικό τρόπο, κατά μία έννοια. Με την επέκταση των προφίλ οδήγησης, θα προστεθούν περισσότερες νέες λειτουργίες. Για παράδειγμα, η λειτουργία ελέγχου του ABS θα προσαρμοστεί περαιτέρω στο αντίστοιχο riding mode. Ως μέρος της επιλογής "Riding Modes Pro", το Dynamic Brake Control (DBC) υποστηρίζει επιπλέον τον αναβάτη κατά τη διάρκεια των ελιγμών πέδησης έκτακτης ανάγκης. Το DBC αυξάνει την ασφάλεια στο φρενάρισμα ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις, αποφεύγοντας την ακούσια ενεργοποίηση του γκαζιού. Μέσω παρέμβασης στον έλεγχο του κινητήρα, η ροπή μειώνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως η ισχύς πέδησης στον πίσω τροχό. Αυτό διατηρεί τη μοτοσικλέτα σταθερή και μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος.

Έγχρωμη οθόνη TFT με Βασική Οθόνη " Sport ", επανασχεδιασμένα φλας LED και εμβληματικά φώτα ημέρας, στάνταρ.
Όπως και πριν, η νέα R 1250 RS διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που περιλαμβάνει ενσωματωμένη πλοήγηση με βέλη και εκτεταμένη συνδεσιμότητα. Η ευανάγνωστη οθόνη με το σαφές μενού πλοήγησης και την ενσωματωμένη φιλοσοφία λειτουργίας θεωρείται κορυφαία στο χώρο των μοτοσυκλετών παραγωγής. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε εξατομικευμένες διατάξεις της οθόνης για διάφορους σκοπούς. Αυτό περιλαμβάνει επίσης το "Sport” Core Screen, που προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την τρέχουσα και μέγιστη γωνία κλίσης, καθώς και για παρεμβάσεις στον έλεγχο – όπως ABS Pro ή DTC. Τα νέα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν επανασχεδιασμένα φλας LED (επίσης για τις ΗΠΑ) και το εμβληματικό φως ημέρας (δεν επιτρέπεται σε όλες τις χώρες, χωρίς τη λειτουργία φώτων ημέρας, το εικονίδιο του φωτός είναι σχεδιασμένο ως φως στάθμευσης).

Θύρα USB και Intelligent Emergency Call στάνταρ. Θέρμανση σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη, και τιμόνι Tube που κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο ευχάριστο και δυναμικό, διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Η νέα BMW R 1250 RS προσφέρει δύο διαφορετικές ηλεκτρικές παροχές στάνταρ: την προηγούμενη πρίζα 12-volt και μία πρόσθετη θύρα USB-A με παροχή 5-volt. Ο πιο διαδεδομένος αυτός τύπος USB, με νέα ηλεκτρονικά συστήματα φόρτισης, σας επιτρέπει να φορτίζετε ένα smartphone ενώ οδηγείτε, συνδέοντας έναν αντάπτορα καλωδίου. Διατίθεται ρεύμα φόρτισης έως 2.400 mA, που επιτρέπει ταχεία φόρτιση ανάλογα με τον τύπο του smartphone που χρησιμοποιείτε. Το Intelligent Emergency Call είναι επίσης στάνταρ χαρακτηριστικό (eCall, δεν διατίθεται σε όλες τις χώρες) για παροχή ταχείας υποστήριξης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Ένα σύστημα θέρμανσης σέλας για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο, αυξάνει σημαντικά την άνεση όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές. Το σύστημα θέρμανσης διατίθεται σε συνδυασμό με δύο ατομικές σέλες και προσφέρεται αποκλειστικά μαζί με θερμαινόμενα γκριπ. Μία νέα φιλοσοφία λειτουργίας έχει αναπτυχθεί για τη σέλα του αναβάτη, που διαθέτει πέντε επίπεδα θέρμανσης. Οι ρυθμίσεις των θερμαινόμενων γκριπ – σε συνδυασμό με τη θέρμανση σέλας που διαθέτει πέντε αντί δύο επίπεδα θέρμανσης – ελέγχονται μέσω ενός μενού. Η θερμαινόμενη σέλα του συνεπιβάτη διαθέτει δύο επίπεδα θέρμανσης και λειτουργεί μέσω ενός διθέσιου διακόπτη που βρίσκεται στο κάτω αριστερό μέρος του πίσω πλαισίου.

Το σωληνωτό τιμόνι διατίθεται τώρα ως νέο, προαιρετικό στοιχείο από το εργοστάσιο και ως γνήσιο αξεσουάρ της BMW Motorrad. Το συγκεκριμένο τιμόνι είναι ελαφρώς πιο φαρδύ και πιο ψηλό από το στάνταρ καθώς και λιγότερο κλειστό. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τις διάφορες σέλες που διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός ή ως γνήσια αξεσουάρ της BMW Motorrad, η εργονομία του τιμονιού της R 1250 RS μπορεί τώρα να προσαρμόζεται ατομικά ώστε να επιτυγχάνεται μία ακόμα πιο ξεκούραστη και όρθια θέση οδήγησης.

Sport touring με στυλ: Η νέα R 1250 RS διαθέτει έναν ελκυστικό βασικό χρωματισμό και τις δύο εκδόσεις Triple Black και Sport . Νέος ειδικός εξοπλισμός για τον συνεπιβάτη.
Στη βασική έκδοση, η νέα BMW R 1250 RS τονίζει τα προηγμένα της sport touring χαρακτηριστικά βαμμένη σε Icegrey μη μεταλλικό χρωματισμό, σε συνδυασμό με μαύρο πλαίσιο. Με τις εκδόσεις Triple Black και Style Sport, που διατίθενται προαιρετικά από το εργοστάσιο, ο πελάτης μπορεί να επιλέγει από δύο ιδιαίτερα εκφραστικές χρωματικές φιλοσοφίες.

Έκδοση Sport Χρώμα Lightwhite μη μεταλλικό/Racingblue μεταλλικό/Racingred, Lightwhite μη μεταλλικό πλαίσιο, χρυσαφί εμπρός/πίσω δαγκάνες, μπλε εμπρός σπόιλερ, φιμέ ζελατίνα (όχι για ΗΠΑ), μονόσελο (εναλλακτικά πακέτο συνεπιβάτη).

Έκδοση Triple Black Χρώμα Blackstorm μεταλλικό, agate grey πλαίσιο, χρυσαφί εμπρός/πίσω δαγκάνες, σπόιλερ κινητήρα από ανοξείδωτο ατσάλι, Pure επένδυση ρεζερβουάρ, μονόσελο (εναλλακτικά πακέτο συνεπιβάτη).

To νέο προαιρετικό μονόσελο υπογραμμίζει το σπορ στυλ της νέας R 1250 R και την κάνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαφριά και δυναμική. Η σέλα συνεπιβάτη αντικαθίσταται με ένα βαμμένο πλαστικό κάλυμμα, ενώ τα μαρσπιέ και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη καταργούνται.

Εάν θέλετε να διατηρήσετε την R 1250 R κατάλληλη για χρήση με συνεπιβάτη, το πακέτο συνεπιβάτη διατίθεται ως εναλλακτικό πακέτο με τις εκδόσεις του μοντέλου. Περιέχει όλα τα στοιχεία που καταργούνται από το μονόσελο.


Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW S  1250  RS :

  • • Κινητήρας boxer με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων και βύθιση βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής.
  • • Δυναμική απόκριση σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα, εξαιρετικά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία.
  • • Ισχύς και ροπή: 100 kW (136 hp) στις 7.250 σαλ και 143 Nm στις 6.250 σαλ.
  • • Dynamic Traction Control DTC, στάνταρ.
  • • BMW Motorrad ABS Pro (part integral), στάνταρ.
  • • Dynamic Brake Control (DBC), στάνταρ.
  • • Τρία riding modes, στάνταρ.
  • • “ECO” riding mode για ιδιαίτερα οικονομική οδήγηση, στάνταρ.
  • • Riding modes Pro με πρόσθετα προγράμματα και νέα προεπιλογή riding mode, καθώς και engine drag torque control (MSR), ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
  • •  “Sport” Core Screen, στάνταρ.
  • • Νέα φλας LED και φώτα ημέρας, στάνταρ.
  • • Ενσωματωμένη ηλεκτρική παροχή και θύρα USB, στάνταρ.
  • • Θερμαινόμενη σέλα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη για πιο άνετα ταξίδια, ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
  • • Σωληνωτό, ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
  • • Νέος ειδικός εξοπλισμός μονόσελου.
  • • Intelligent Emergency Call, στάνταρ.
  • • Ελκυστικό βασικό χρώμα και δύο εκδόσεις μοντέλου Triple Black και Sport ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
  • • Εκτεταμένη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και γνήσια αξεσουάρ BMW Motorrad.

Επόμενο άρθρο »

Ταξιδιωτικό στο Δάσος Φολόης και τη Λίμνη Λάδωνα

« Προηγούμενο άρθρο

Nέα Honda CL500

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ