• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αλλαγές στην ακαδημία VR46
Salucci: Θα επικεντρωθούμε στους αναβάτες που έχουμε
Νέα 23/11/2022 - 18:19

Ο Francesco Bagnaia έγινε ο πρώτος απόφοιτος της ακαδημίας VR46 που έγινε πρωταθλητής MotoGP - και ο πρώτος Ιταλός μετά τον ίδιο τον Rossi το 2009.

Αυτή η επιτυχία θα είναι ο καταλύτης για αλλαγές στην VR46 που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους άλλους αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας να αξιοποιήσουν την επιτυχία του Bagnaia, όπως αποκαλύφθηκε.


"Δεν είναι εύκολο γιατί τα πράγματα έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο, με την καλή έννοια", δήλωσε ο αθλητικός διευθυντής, Alessio Salucci. "Αυτά τα παιδιά έχουν αυξηθεί εκθετικά μέσα σε λίγα μόλις χρόνια. Οπότε είναι λίγο πιο δύσκολο όταν φέρνεις νέους και νέους αναβάτες που στη συνέχεια θα πρέπει να προπονούνται μαζί με αυτούς που είναι εδώ για πολύ καιρό".

"Δεν είναι εύκολο. Γιατί η ηλικία είναι διαφορετική και γενικά όλα είναι λίγο διαφορετικά. Αυτή τη στιγμή δεν θα ήταν σοφό να προσλάβουμε νέους αναβάτες που θα μπορούσαν να αποδυναμώσουν λίγο την ισορροπία του ομίλου. Αλλά θέλουμε οπωσδήποτε να συνεχίσουμε το έργο και βλέπουμε πώς να το οργανώσουμε και να το δομήσουμε".

Η VR46 ήταν αρχικά μια σχολή εκπαίδευσης για ανερχόμενα ταλέντα μέχρι που οι ίδιοι αναβάτες έγιναν πρωταθλητές.

"Τα αγόρια μεγάλωσαν και έγιναν δυνατά", είπε ο Salucci. "Είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό".

Εκτός από τον Bagnaia, οι απόφοιτοι της ακαδημίας στην κορυφαία κατηγορία περιλαμβάνουν τον αναβάτη της Yamaha, Franco Morbidelli, και το δίδυμο της Mooney VR46, Luca Marini και Marco Bezzecchi.

Η VR46 έφυγε από την Moto3 για να επικεντρωθεί στο νέο έργο της στα MotoGP για το 2021. Την επόμενη σεζόν θα δούμε την ομάδα της Moto2 να αναλαμβάνεται από την Fantic, όταν η ακαδημία θα σταματήσει να συνεργάζεται με τρεις νεαρούς Ιταλούς.

Ο Alberto Surra, ο Niccolo Antonelli και ο Stefano Manzi δεν θα είναι πλέον μέλη της ακαδημίας.

"Αλλά θα παραμείνουν φίλοι της ακαδημίας", εξήγησε ο Salucci. "Δουλεύουμε πάνω σε ένα πακέτο για αυτούς, γιατί δεν μας αρέσει να λέμε απλώς «γεια». Μας αρέσουν, είμαστε μια ομάδα με το ίδιο πάθος. Μάλλον θα συνεχίσουν να προπονούνται μαζί μας, αλλά δεν θα τους φροντίζουμε πλέον στο 100%, αλλά στο 60%".

Ο μακροχρόνιος φίλος του Valentino Rossi, Salucci, παραδέχτηκε ότι η πρώτη σεζόν χωρίς τον γιατρό ήταν περίεργη: "Μέχρι τα μέσα της σεζόν υπέφερα από την απουσία του Vale, αλλά τελικά ο Pecco και η ομάδα μας ήταν καταπληκτικοί. Πριν από ένα χρόνο θα είχα υπογράψει με το αίμα μου για να τελειώσω αυτό το πρωτάθλημα έτσι".

"Αλλά τα μεγάλα συγχαρητήρια αξίζουν στον Pecco, εκείνο το αγόρι ήρθε να ζήσει στο Πέζαρο, μόνο του, όταν δεν ήταν ακόμη 18 ετών για να κυνηγήσει το όνειρό του".

Όσο για τις μοτοσυκλέτες της ομάδας του, VR46, για το 2023 ο Uccio ανέφερε: "Για τη σεζόν του 2023 έχουμε δύο GP22, αποφασίσαμε να μην έχουμε την εργοστασιακή μοτοσυκλέτα όπως έκανε φέτος ο Marini".

"Να συνεχίσουμε τη δουλειά που έγινε φέτος, αλλά και να έχουμε δύο πανομοιότυπες μοτοσυκλέτες στο γκαράζ, ώστε η ομάδα να λειτουργεί καλύτερα και να αξιοποιεί ο κάθε αναβάτης στο έπακρο τα δεδομένα του άλλου".

"Όταν ο Pecco Bagnaia αντιμετώπισε κάποια προβλήματα στην GP22 του νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ducati έκανε βελτιώσεις, επομένως η μοτοσυκλέτα του για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (αυτή με την οποία έφτασε στον τίτλο) δεν είναι αυτή που χρησιμοποίησε η Marini το 2022".

Επόμενο άρθρο »

Crutchlow: Δεν έχω δει ποτέ την Yamaha να δουλεύει τόσο σκληρά

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: H Ducati χρησιμοποιεί καλύτερα τα ελαστικά από τους υπόλοιπους

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα