• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Θα πρέπει να ρίξω τον ρυθμό μου στον αγώνα της Κυριακής
Μετά την πλήρη επίθεση σήμερα
Νέα 23/09/2022 - 15:19

Λόγω των πρακτικών δυσκολιών για τη μεταφορά ολόκληρου του paddock από την Αραγονία στην Ιαπωνία σε λίγες μόνο ημέρες, το πρόγραμμα δοκιμών της Παρασκευής άλλαξε ώστε να περιλαμβάνει μόνο μία ερίοδο δοκιμών διάρκειας 75 λεπτών.

Προβλέποντας ότι το Motegi θα επιβαρύνει πραγματικά το δεξί του χέρι που αναρρώνει, ο Marc Marquez λέει ότι τώρα αναμένει ότι θα πρέπει να ρίξει τον ρυθμό του στο Grand Prix της Κυριακής για να φτάσει στον τερματισμό μετά την «πλήρη επίθεση» στις ΕΔ της Παρασκευής.

"Αισθάνομαι πολύ καλά", είπε ο Marquez, αφού τερμάτισε έκτος στις ΕΔ1 και μόλις 0,147 δευτερόλεπτα πίσω από τον Jack Miller που ήταν ο ταχύτερος. "Σήμερα το γεγονός ότι ήταν μόνο μία περίοδος δοκιμών διάρκειας μιας ώρας και 15 λεπτών, και αύριο φαίνεται ότι θα βρέξει, οπότε ξεκίνησα πλήρη επίθεση".

"Όχι (δεν πίεσα) σαν τρελός, απλά δεν σκέφτηκα τη φυσική μου κατάσταση. Απλώς έδωσα ό,τι είχα και το ένιωσα, γιατί στο τελευταίο μέρος των δοκιμών άρχισα να πονάω σε κάποια συγκεκριμένα σημεία. Αλλά ήδη φανταστήκαμε και καταλάβαμε πριν έρθουμε εδώ ότι θα ήταν μια πολύ δύσκολη πίστα".

"Και σήμερα κατάλαβα ότι το να κάνω έναν αγώνα γεμάτο επίθεση και συνέπεια θα είναι πολύ δύσκολο. Οπότε ίσως για την απόσταση του αγώνα θα πρέπει να ρίξω λίγο τον ρυθμό για να τερματίσω με καλό τρόπο".

Και οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Honda ήταν γρήγοροι στην δοκιμή της Παρασκευής, με τον Pol Espargaro να ακολουθεί τον ομόσταυλό του στην έβδομη θέση.

Ο τελευταίος έμεινε σαστισμένος από το πόσο γρήγορος ήταν στην επίθεση χρόνου με το μαλακό ελαστικό, δεδομένου του πόσο δύσκολο ήταν αυτό φέτος για τους αναβάτες της Honda.

Αλλά ο Marquez αισθάνεται τη φύση της πίστας και το πρόσθετο κράτημα που προσφέρεται λόγω της μεγαλύτερης διάρκειας της δοκιμής καθιστά εύκολη την εξήγηση αυτής της ανάκαμψης στον ρυθμό κατατακτήριων.

"Είναι εύκολο, είναι όπως πάντα. Στην περίοδο δοκιμών, στο τεστ του Misano, στη Mandalika, στη Sepang, με λάστιχο να είναι απλωμένο στην πίστα, έχεις καλό κράτημα, τότε έρχεται ο χρόνος του γύρου", είπε όταν ρωτήθηκε για τα σχόλια του Espargaro. "Σήμερα η περίοδος δοκιμών ήταν μία ώρα και 15 λεπτά. Σημαίνει ότι υπήρχε μισή ώρα περισσότερο για να απλωθεί λάστιχο στην πίστα".

"Στο τέλος, η πρόσφυση ήταν τόσο υψηλή. Έτσι, μόλις έχουμε καλό κράτημα, έρχεται ο χρόνος του γύρου. Και ειδικά ο Pol ζορίζεται πολύ με την έλλειψη πρόσφυσης, όπως στην Αραγονία. Το πρόβλημα με αυτή τη μοτοσυκλέτα είναι ότι ο χρόνος του γύρου εξαρτάται από το πίσω κράτημα γιατί δεν μπορούμε να κάνετε τίποτα με το μπροστινό".

"Δεν έχεις την ανατροφοδότηση, δεν έχεις τις πληροφορίες για να πιέσεις με το μπροστινό ελαστικό. Λοιπόν, η εξήγηση είναι η εξής: πρόκειται για μεγαλύτερη περίοδο δοκιμών, περισσότερο λάστιχο στο τέλος, και ειδικά σε αυτήν την πίστα δεν χρησιμοποιούμε τη στροφή. Δεν κουβαλάς την ταχύτητα στις στροφές και αυτό είναι το αδύνατο σημείο μας φέτος".

Επόμενο άρθρο »

Συστήματα Πέδησης Brembo στο Ιαπωνικό MOTOGP στην πίστα Motegi

« Προηγούμενο άρθρο

Quartararo: Είναι δύσκολο να βρω το κίνητρο για να παλέψω

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ