• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
17ος Αγώνας Thailand - Chang
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Iker Lecuona: Περνάω πολύ καλύτερα στα SBK
Πιστεύω τουλάχιστον 2-3 αναβάτες θα έρθουν από τα MotoGP το 2023
Νέα 11/06/2022 - 14:21

Με τους δώδεκα κορυφαίους αναβάτες να απέχουν μόλις εννέα δέκατα του δευτερολέπτου μεταξύ τους στο τέλος της πρώτης ημέρας δοκιμών στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, ο Iker Lecuona επιβεβαίωσε την πρόοδο της oμάδας της Honda. Παρά τις μεταβλητές καιρικές συνθήκες, κρύο το πρωί και ζέστη το απόγευμα, ο πρώην αναβάτης της KTM στα MotoGP βρέθηκε στην όγδοη θέση στους συνδυασμένους χρόνους με το 1:34.793.

O Iker Lecuona, του οποίου ο στόχος για φέτος είναι να είναι ο καλύτερος rookie και του χρόνου να παλέψει για το πρωτάθλημα, μίλησε για τις διαφορές μεταξύ MotoGP και Superbike.

"Από την πρώτη στιγμή είπα ότι, αν και δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τα MotoGP, το πρωτάθλημα έχει τουλάχιστον τρεις πολύ δυνατούς αναβάτες και πολλά νεαρά παιδιά όπως ο Locatelli, ο Rinaldi, ο Xavi Vierge. Το επίπεδο σήμερα είναι υψηλότερο από ποτέ. Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότεροι αναβάτες από διαφορετικά πρωταθλήματα δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους στα Superbikes και ο πήχης θα ανέβει για προφανείς λόγους. Μερικοί αναβάτες MotoGP σκέφτονται να έρθουν εδώ, αλλά ακόμα και σε αυτό το πρωτάθλημα πολλές από τις θέσεις είναι κλειστές, δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον δύο ή τρεις αναβάτες, από τα MotoGP ή την Moto2, θα έρθουν εδώ το 2023".

Η διαφορά μεταξύ μιας μοτοσυκλέτας MotoGP και μιας μοτοσυκλέτας Superbike είναι μεγάλη και αυτό φαίνεται και από τους χρόνους γύρου στο Misano. Bagnaia 1:31.065, Rea 1:33.416.

"Στο Misano με τα MotoGP και τα Superbikes χρησιμοποιούνται διαφορετικές γραμμές, διαφορετικά στυλ οδήγησης και επίσης η εντύπωση που έχεις από την οδήγηση είναι διαφορετική. Με τα Superbikes είσαι πάντα στο πλάι (με τον πίσω τροχό) και παίζεις πολύ περισσότερο με τη μοτοσυκλέτα. Στα MotoGP πρέπει να οδηγείς τέλεια, ειλικρινά το απολαμβάνω πολύ περισσότερο εδώ, και με την μοτοσυκλέτα MotoGP ήμουν γρήγορος, αλλά το απολαμβάνω περισσότερο εδώ. Τέλος πάντων: δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο GT με μια F1 και εδώ είναι το ίδιο".

Στη συνέχεια, ο Iker Lecuona υποστήριξε αυτό που ένας από τους σημαντικότερους χορηγούς των MotoGP, η Repsol, δήλωσε ξεκάθαρα πρόσφατα.

"Το έχω πει πολλές φορές, υπάρχουν πάρα πολλά ηλεκτρονικά στα MotoGP, οι αναβάτες με αυτόν τον τρόπο δεν κάνουν τη διαφορά. Ίσως στις ίδιες μοτοσυκλέτες, ναι, αλλά στα MotoGP υπάρχουν πάρα πολλά (ηλεκτρονικά βοηθήματα), είναι δύσκολο να παλέψεις, εκεί υπάρχουν πολλά συστήματα με τα οποία μπορείς να αλληλεπιδράσεις. Εδώ η μοτοσυκλέτα... είναι μια μοτοσυκλέτα, υπάρχουν ηλεκτρονικά, αλλά είναι τα βασικά μόνο. Έτσι μπορούμε να παλέψουμε και να ακολουθήσουμε έναν αντίπαλο στο slipstream χωρίς να μας ταρακουνήσει το κενό αέρα πίσω του. Όσο για μια επιστροφή μου στα MotoGP, είμαι νέος, όλα μπορούν να συμβούν, γιατί όχι, θα δούμε. Προς το παρόν επικεντρώνομαι εδώ, διασκεδάζω πολύ και είμαι καλά με την ομάδα".

Επόμενο άρθρο »

WorldSBK Misano: Πρώτος Αγώνας

« Προηγούμενο άρθρο

H Repsol κρούει τον κώδωνα του κινδύνου

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΟΤΙ Ο MARC MARQUEZ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ
  • ΝΑΙ, ΤΟ MOTOGP ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΔΥΝΑΤΟΣ
  • ΟΧΙ, ΔΕΝ ΛΕΙΠΕΙ ΣΤΟ MOTOGP
  • ΝΑΙ, ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΣΤΙΣ ΝΙΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΔΗΓΩΝ