• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
"Eίναι απαράδεκτο", "Πρέπει να αλλάξουμε αγωνοδίκες"
Οι αντιδράσεις που υπήρξαν για το ατύχημα της πρώτης στροφής
Νέα 05/06/2022 - 20:44

Στον αγώνα της Καταλονίας, στην πρώτη στροφή, ο Takaaki Nakagami φρέναρε πάρα πολύ αργά και δεν κατάφερε να σταματήσει την μοτοσυκλέτα του. Έχασε το μπροστινό και χτύπησε με το κεφάλι του την μοτοσυκλέτα του Francesco Bagnaia, ενώ η RC213V του χτύπησε την Suzuki του Alex Rins, με αποτέλεσμα και οι τρεις αναβάτες να πέσουν. Ο Nakagami μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο για περαιτερω έλεγχο. 

Αυτή είναι η δεύτερη διαδοχική σύγκρουση μεταξύ του Rins και του Nakagami, ο οποίος χαρακτηρίστηκε ως «ένας από τους πιο επικίνδυνους αναβάτες» από τον αναβάτη της Suzuki μετά από μια σύγκρουση στο Mugello πριν από μια εβδομάδα.

Δεν επιβλήθηκε ποινή στον Nakagami σε εκείνη την περίπτωση, ενώ οι αγωνοδίκες θεώρησαν τη πτώση στην Καταλονία ως ένα αγωνιστικό περιστατικό και δεν προχώρησαν σε περαιτέρω ενέργειες.

Αυτό έχει εξοργίσει τον Rins, ο οποίος ζήτησε να αλλάξει το πάνελ των αγωνοδικών.


"Λοιπόν, ειλικρινά, πρώτα από όλα ελπίζω ότι ο Taka είναι εντάξει γιατί τον είδα στο νοσοκομείο με το πρόσωπο (να φαίνεται) πολύ άσχημα", άρχισε ο Rins. "Αλλά, δεν μπορεί να πηγαίνει έτσι, δεν μπορεί να οδηγεί έτσι. Ποτέ δεν θέλεις να τραυματιστεί ένας αναβάτης, αλλά ήταν εκτός ορίου σε αυτή την κίνηση".

"Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που θέλω να πω. Αλλά το δεύτερο είναι ότι είναι απαράδεκτο. Εννοώ, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι, η διεύθυνση αγώνα, οι αγωνοδίκες δεν βγάζουν νόημα αυτά που είπαν λέγοντας ότι «δεν χρειάζεται να γίνει κάτι» (να δοθεί ποινή) στον αγώνα".


"Για μένα, είπα ήδη στον Freddie (Spencer) όταν ήμουν στο Mugello, ότι κατά τη γνώμη μου πρέπει να τον τιμωρήσουν με την ίδια ποινή που έλαβε ο Oncu πέρυσι (απαγόρευση συμμετοχής σε αγώνα)".


"Αλλά είναι τρελό, σίγουρα σήμερα απέδειξαν στην τηλεόραση ότι οι αγωνοδίκες δεν είναι για το επίπεδο των MotoGP".


Ο μάνατζερ της Suzuki δήλωσε ότι αυτή η κίνηση είναι απαράδeκτη και ότι διαμαρτυρήθηκαν, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. 


"Κατά τη γνώμη μου, το να μην λαμβάνουν μέτρα και να θεωρούν το λάθος του Nakagami ένα κανονικό αγωνιστικό ατύχημα –ελπίζω να είναι εντάξει– είναι απαράδεκτο", είπε ο Livio Suppo, manager της ομάδας της Suzuki και συνέχισε: "Ο Taka φρέναρε ξεκάθαρα πολύ αργά, και για να το καταλάβουν αυτό, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να ζητήσουν τα δεδομένα της ομάδας. Μια διεύθυνση αγώνα που θέλει να προστατεύσει την υγεία των αναβατών θα πρέπει να κάνει ακριβώς αυτό".


O Alex Rins δήλωσε ότι πρέπει οι αγωνοδίκες να αλλάξουν και ότι ο Spencer είναι πλέον "πολύ μεγάλος για αυτή την δουλειά". Ο Bagnaia φαίνεται να υποστηρίζει την άποψη περί αλλαγής, ενώ ακόμα και ο Luccio Cecchinello (το αφεντικό της LCR, της ομάδας του Nakagami) ανέφερε ότι θα δεχόταν μια ποινή για τον αναβάτη του. 


"Ο Cecchinello είπε ότι θα δεχόταν μια ποινή για τον Nakagami και ότι ήλπιζε ότι με την άφιξη του Spencer θα υπήρχε μεγαλύτερη κινητικότητα (ως προς αυτή την κατεύθυνση), αλλά αυτό δεν ισχύει", ανέφερε ο Bagnaia που έπεσε και αυτός λόγω του λάθους του Nakagami. "Στη Formula 1 ο Michael Masi (o υπεύθυνος των αγωνοδικών) πέρυσι πήρε κάποιες αποφάσεις που δεν ήταν σωστές για όλους και τώρα δεν είναι πια σε αυτόν τον ρόλο, οπότε οι αναβάτες θα πρέπει να έχουν περισσότερο λόγο. Ποτέ δεν επέτρεψα στον εαυτό μου να πω κάτι για αυτό το θέμα γιατί είμαι μια από τις τελευταίες αφίξεις (στην μεγάλη κατηγορία), αλλά το συζητάμε εδώ και χρόνια, και αν ορισμένα πράγματα συμβαίνουν συνέχεια, τότε κάτι πρέπει να αλλάξει".


"Αναμένεται ότι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα έχεις δεξιότητες συγκεκριμένου επιπέδου. Δεν χρειάζεται να δούμε τα δεδομένα του Nakagami, είναι ξεκάθαρο ότι φρέναρε σε λάθος στιγμή. Αν όλοι φρενάρουν, δεν μπορείς να μείνεις με το γκάζι ορθάνοιχτο, να κόψεις δρόμο ανάμεσα από τους άλλους αναβάτες και να φτάσεις στην πρώτη στροφή έτσι. Αγωνιζόμαστε πολλά χρόνια στα MotoGP, είναι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από πριν από εμένα (ο Nakagami), αναμένεται να έχει την ικανότητα να μην χτυπάει κάποιον στο πρώτο φρενάρισμα. Αν κοιτάξουμε την ιστορία του, κάθε φορά που ήταν μπροστά δεν έχει τερματίσει ποτέ τον αγώνα. Kατά τη γνώμη μου είναι καιρός να ληφθούν μέτρα για να τον κάνουμε να καταλάβει, αν καταλάβει, ότι αυτό δεν είναι καλό".

Στο ίδιο επίπεδο κινήθηκε και ο Martin, ο οποίος δέχθηκε ο ίδιος ποινή τριών θέσεων στην σχάρα εκκίνησης στο Mugello. 


"Για μένα πρέπει να είναι πιο αντικειμενικοί (οι αγωνοδίκες). Όχι να δίνουν ποινές μόνο σε μερικούς αναβάτες, και σε άλλους να μην δίνουν. Με τιμώρησαν για κάτι ανόητο στο Mugello και μετά τους εξήγησα και φάνηκε ότι κατάλαβαν αλλά δεν έκαναν τίποτα".

"Τώρα έχουμε ένα μεγάλο ατύχημα, που μπορεί να είναι επικίνδυνο για πολλούς ανθρώπους, όχι μόνο για τους άλλους αλλά και για τον Nakagami σε αυτή την περίπτωση. Αλλά φαίνεται ότι δεν έκαναν τίποτα".


"Πρέπει να κάνουν το ίδιο με όλους. Φαίνεται ότι έχουν κάποιους κανόνες αλλά ότι εξαρτάται από την κατάσταση και κάνουν διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς αναβάτες. Πρέπει να είναι πιο αντικειμενικοί και να κάνουν το ίδιο με όλους".


Ο Zarco, ο οποίος είχε πάρει το μέρος του Nakagami στο περιστατικό του Mugello, τώρα αναφέρει ότι ο Nakagami χάνει αυτά τα εύσημα που του έδωσαν. 


"Στο Mugello ο Rins ζήτησε τη γνώμη μας για την σύγκρουση που είχαν", πρόσθεσε ο Zarco. "Σχεδόν όλοι συμφωνήσαμε ότι ο Nakagami δεν έκανε λάθος στο Mugello και συμφωνούσαμε με τους αγωνοδίκες ότι δεν έπρεπε να τιμωρήσουν τον Nakagami σε αυτή την περίπτωση".


"Αν και σε ορισμένες περιπτώσεις ο Nakagami μπορεί να είναι αρκετά επιθετικός στα προσπέρασμα, δεν έκανε τεράστιο λάθος. Σήμερα όμως έχασε όλα τα εύσημα που του δώσαμε στην επιτροπή ασφαλείας".

Επόμενο άρθρο »

2022 MOTOGPWORLD PADDOCK 9 @ Catalunya

« Προηγούμενο άρθρο

O Aleix Espargaro εξηγεί το λάθος του

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα