• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αποστολή Metzeler Tourance Next 2 & Karoo 4
Παρουσίαση, Piacenza Ιταλία, 25 Μαρτίου 2022
Τεστ-Μοντέλα 26/03/2022 - 12:45

Δύο νέα σημαντικά ελαστικά παρουσιάστηκαν το διήμερο 24-25 Μαρτίου και ο απεσταλμένος μας Γιάννης Διατσίδης βρέθηκε στην Piacenza της Ιταλίας για να δοκιμάσει τα νέα μοντέλα, σε άσφαλτο και χώμα.

Η ομάδα του Enduro Republic, με τους ανθρώπους της Metzeler ετοίμασαν μια μοναδική παρουσίαση στις 24 Μαρτίου.

Το ανανεωμένο Tourance Next 2 είναι το "ασφαλτινο" ενώ το Karoo 4 δείχνει με τα τακούνια του ότι προτιμά το χώμα. Και τα δύο ελαστικά είναι αρκετά βελτιωμένα από τους προκατόχους τους και όπως μας εξήγησαν οι άνθρωποι του εργοστασίου, έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια και στις επιδόσεις τους στη βρεγμένη άσφαλτο.

Η δεύτερη ημέρα ήταν αφιερωμένη στην οδήγηση. Σχεδόν όλες οι νέες Adventure είχαν χωριστεί σε δύο γκρουπ, ένα με το Tourance Next 2 και το άλλο με το Karoo 4. 

Εμείς αρχίσαμε από την άσφαλτο και τα Tourance, με τη διαδρομή να περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά είδη ασφάλτου. Από καλά στρωμένη άσφαλτο και ανοικτές στροφές, μέχρι πολύ χαλασμένη με πολύ κλειστές στροφές, με πολύ μικρό πλάτος.

Φθάνοντας το μεσημέρι στο σημείο που θα αλλάξουμε μοτοσυκλέτες και διαδρομή, με αυτές που φοράνε τα Karoo, όλοι οι δημοσιογράφοι ήταν εντυπωσιασμένοι από την ασφάλεια που ένιωσαν σε αυτές τις συνθήκες, τη σταθερότητα και ταυτόχρονα την εύκολη αλλαγή κατεύθυνσης. Τα λάστιχα ζεσταίνονται αμέσως και από την πρώτη στροφή μπορείς να "ρίξεις" με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα στο εσωτερικό της στροφής!

Ένα από τα δυνατά σημεία του Tourance είναι η οδήγηση στο βρεγμένο. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν βρήκαμε βρεγμένη άσφαλτο, παρά μόνο υγρασία σε ανήλια σημεία, τα οποία δεν μας τρόμαξαν.


Η ώρα του παιδιού ...εεε του Karoo έφτασε και ο γυρισμός από χώμα ήταν “όλα τα λεφτά”. Το μόνο πρόβλημα ήταν η σκόνη λόγω της ανομβρίας στην Ιταλία, (όλοι μιλήσανε για τον ξηρότερο χειμώνα). Κατά τα άλλα, η διαδρομή είχε κάθε είδους χώμα. Από πέτρες μέχρι λάσπη.

Τα μεγάλα Adventure μεταμορφώθηκαν σε enduro. Η σιγουριά που αποκτούσες ακόμη και σε χαλικάκι με αυτά τα θηρία ήταν αξιοθαύμαστη. Τα μεγάλα τακούνια έσκαβαν το χώμα και κάθε ανηφόρα γινόταν παιχνίδι.

Το κερασάκι στη τούρτα ήταν τα κομμάτια ασφάλτου που περάσαμε με τα Karoo 4. Η συμπεριφορά τους ήταν αντίστοιχη με αυτή ενός ασφάλτινου ελαστικού.

Περισσότερες εντυπώσεις και τεχνική ανάλυση στο πλήρες άρθρο της παρουσίασης.



 

Επόμενο άρθρο »

Με στρωτά ή με τα τακούνια;

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε Yamaha R7 στην πίστα της Σπάρτης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ