• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Και προσιτό και αξιόλογο
SYM JET X 125 ABS Euro 5
Τεστ-Μοντέλα 13/01/2022 - 13:34

SYM JET X 125 ABS Euro 5

Ένα ευχάριστο σπορ σκούτερ για την καθημερινή μετακίνηση στη πόλη και τα πέριξ... με αξιόλογες επιδόσεις για την κατηγορία του. 

Του Μπάμπη Κελάφη

Φωτογραφία: Βασίλης Κωστάκος, Studio B42

Εξοπλισμός αναβάτη: Κράνος SHOEI ΝΧR, μπουφάν ΙΧΟΝ, μπότακια IXS και γάντια Hebo

Το νέο JET X 125 με προδιαγραφές EURO5, πλούσιο εξοπλισμό, επιθετική αιχμηρή εμφάνιση και σχετικά προσιτή τιμή, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όχι μόνο για τα παραπάνω, αλλά κυρίως για την ευχάριστη – εύκολη οδική συμπεριφορά του αλλά και την ευχρηστία στην καθημερινή μετακίνηση.

Το JET X 125, η τελευταία έκδοση της επιτυχημένης σειράς JET, είναι η πρόταση της SYM απέναντι στα Honda PCX 125 και Yamaha N MAX 125, τα δυο άλλα σπορ σκούτερ της αγοράς. Η εμφάνιση, ο εξοπλισμός, η απόδοση του κινητήρα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της πρότασης της SΥΜ είναι εφάμιλλα του ανταγωνισμού, με πρόσθετο πλεονέκτημα για το JET X 125 την τιμή του, που είναι 400€ χαμηλότερη από την τιμή του N MAX 125 και του PCX 125. 

Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro5 είναι ο νέος εξελιγμένος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος 125cc με απόδοση - σύμφωνα με τον κατασκευαστή - 12.6 ίππων, η μεγαλύτερη στην κατηγορία, και 11Nm ροπής. Το ψυγείο νερού είναι τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά του κινητήρα, μια σύγχρονη λύση με πολλά πλεονεκτήματα και φυσικά η μετάδοση είναι αυτόματη. Η κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν στα 3λίτρα/100χλμ. (τιμή κατασκευαστή 2,5λίτρα /100χλμ.).

Ο συνδυασμός της καλής απόδοσης του κινητήρα με το στήσιμο της αυτόματης μετάδοσης δίνει τον καλύτερο εαυτό του από τα 0 μέχρι τα περίπου 80 χιλιόμετρα ανά ώρα, μετά από τα 80 ο ρυθμός επιτάχυνσης μειώνεται, με την τελική ταχύτητα να είναι στα 100 – 105 χλμ/ώρα ανάλογα με τις συνθήκες και το φορτίο. Επαρκέστατες επιδόσεις για την καθημερινή μετακίνηση με ένα ή δυο άτομα.  

Το πλαίσιο του JET X είναι νέας σχεδίασης και θα λέγαμε ότι συμφωνούμε απόλυτα με τη θέση του κατασκευαστή ότι προφέρει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Η ανάρτηση εμπρός με διαδρομή 100χιλ. είναι με τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω με δυο αμορτισέρ διαδρομής 75χιλ., με ρύθμιση προφόρτισης σε τρεις θέσεις. Εδώ παρά την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και τις επαρκέστατες διαδρομές των αναρτήσεων το πρόβλημα, κοινό σε σχεδόν όλα τα σκούτερ, με την αντίδραση της πίσω ανάρτησης που ταλαιπωρεί τον συνεπιβάτη στις ανωμαλίες του δρόμου, ήταν σχετικά έντονο. Η σέλα είναι άνετη αν και σχετικά σκληρή, οι χώροι κάτω από τη σέλα και το ντουλαπάκι επαρκέστατοι και ο χώρος για τα πόδια του 1.85 εκ αναβάτη της δοκιμής μια χαρά.

Τα φρένα του JET X είναι δισκόφρενα εμπρός και πίσω διαμέτρου 260χιλ και 220χιλ αντίστοιχα και σύστημα ABS της Continental. Η απόδοσή τους είναι πολύ καλή με το ABS να επεμβαίνει ελάχιστα έως καθόλου. 

Οι 14” τροχοί με ελαστικά 100/90-14 51P εμπρός και 110/80-14 59S πίσω με την απροβλημάτιστη συμπεριφορά τους έδωσαν - αρκετές φορές - την αίσθηση ότι το Jet φόραγε τροχούς 16”. 

Τα διαθέσιμα χρώματα είναι: Mat Black, Mat Brown, Grey και White

Μάθετε περισσότερα για το νέο JET X στο www.sym.gr

Ο στάνταρ εξοπλισμός του JET X είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει:

  • ABS της Continental
  • Φώτα Full LED - με DRL (φώτα ημέρας) σε σχήμα “Υ“
  • Πίνακας οργάνων με Full LCD Οθόνη και αυτόματη ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας.
  • Κeyless - Σύστημα Ελέγχου για εκκίνηση του κινητήρα, κλείδωμα τιμονιού και άνοιγμα σέλας χωρίς τη χρήση κλειδιού
  • Ενσωματωμένο σύστημα προστασίας με σειρήνα συναγερμού.
  • Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι – με ντουλαπάκι στο εσωτερικό της ποδιάς και χώρο κάτω από τη σέλα για ένα Full face κράνος.
  • Παροχή φόρτισης USB QC 2.0 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος υγρόψυκτος τετραβάλβιδος.

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI CONTINENTAL

ΙΣΧΥΣ: 12.6 ps / 8000 rpm

ΡΟΠΗ: 11.5 Nm/ 6500rpm

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 7,5 L

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2000 x 760 x 1350

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 780mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 140kg

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ: Δίσκος 260mm - Δίσκος 220mm με δικάναλο ABS CONTINENTAL

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΕΜΠΡΟΣ – ΠΙΣΩ: Τηλεσκοπικό Πιρούνι 100mm – Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 75mm

ΕΛΑΣΤΙΚΆ: Εμπρός 100/90-14 51P – Πίσω 110/80-14 59S

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

Ψάχνοντας το απόλυτο

« Προηγούμενο άρθρο

Ναι μεν, αλλά...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ