• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2022, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Top 5 από τις δοκιμές του 2021
Οι μοτοσυκλέτες που μας εντυπωσίασαν
Τεστ-Μοντέλα 04/01/2022 - 15:39

Όπως είθισται κάθε χρόνο αυτήν την εποχή, εν είδη ανασκόπησης, καταγράφουμε τις 5 μοτοσυκλέτες που οδηγήσαμε μέσα στη χρονιά που πέρασε και μας άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις. Το 2021 οι δοκιμές έγιναν είτε για το σάιτ μας MGP.gr, είτε για το περιοδικό μας MOTOGP WORLD, είτε για το You Tube Channel Dimitris Diatsidis MOTOGPWORLD, είτε για το περιοδικό QUATTRORUOTE της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος και για το αντίστοιχο σάιτ autotypos.gr. 

To “Top 5” έχει ως εξής: 

 

  1. Ducati Panigale V4S 2022

  2. BMW M1000RR

  3. Aprilia RSV4 1100 Factory

  4. Yamaha MT-07

  5. Honda Forza 750

 

1. Ducati Panigale V4S 2022

“Ψάχνοντας το απόλυτο”, είναι ο τίτλος του κειμένου της δοκιμής της πιο προηγμένης μοτοσυκλέτας ευρείας παραγωγής, που έχουμε οδηγήσει ποτέ και περιλαμβάνεται στα περιεχόμενα του επετειακού τεύχους 116 του MOTOGP WORLD, που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες. 

Αναρωτιόμαστε για το πόσο πιο κοντά στην τελειότητα μπορεί να φτάσει κάποιος κατασκευαστής, όταν οι μοτοσυκλέτες παραγωγής μπορούν να σταθούν ακόμη και σε Αγώνες Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike! H Ducati με το μοντέλο του 2022 δίνει ένα δείγμα και η εξέλιξη συνεχίζεται... Και καταλήγουμε στο ότι το απόλυτο δεν θα το βρεις ποτέ, μιας και τα εργοστάσια πάντα θα δουλεύουν για το επόμενο μοντέλο που θα είναι ακόμη καλύτερο. Ο Μaccarini (Υπεύθυνος της εξέλιξης των WSBK της Ducati) μας εξήγησε ότι η εξέλιξη είναι συνεχής και ό,τι βρίσκουν στους Αγώνες περνά όσο γίνεται γρηγορότερα στις δικές μας μοτοσυκλέτες. Δεν είναι μυστικό το ότι δουλεύουν πάνω σε ένα κιβώτιο seamless σαν αυτό του MotoGP, εξερευνώντας τις δυνατότητες να μπορεί να βγει σε παραγωγή τα επόμενα χρόνια. Μέχρι τότε όμως αυτή η νέα Ducati Panigale V4S μπορεί να γεμίζει τα όνειρα αυτών που θέλουν τους καλύτερους χρόνους μέσα στην πίστα, με τη μεγαλύτερη δυνατή οδηγική διασκέδαση και τη μικρότερη δυνατή κούραση. 

Αυτά συνοπτικά για την μοτοσυκλέτα που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους και τις πίστες το 2022, αλλά οδηγήσαμε στις αρχές του Δεκεμβρίου στην πίστα της Χερέθ.

Κυβισμός 1,103 κ.εκ., Ισχύς 215.5 ίπποι στις 13,000 σ.α.λ., Ροπή 12.6 kgm στις 9,500 σ.α.λ., Βάρος γεμάτη 195.5 κιλά (άδεια 174 κιλά)

2. BMW M1000RR

Το “Μ”εγάλο βήμα έκανε η Γερμανική εταιρία και εμείς καταφέραμε και οδηγήσαμε στις πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, την καλύτερη και ισχυρότερη μοτοσυκλέτα της BMW και καταλάβαμε εκ των έσω γιατί το γράμμα “Μ” σημαίνει τόσα πολλά για το Γερμανικό εργοστάσιο.

Η νέα “M RR” θέλει να προσφέρει την αγωνιστική τεχνολογία της εταιρίας, για υψηλότερες απαιτήσεις επιδόσεων σε πίστα και δρόμο, βασίζεται στην S 1000 RR, αλλά με ανεβασμένη ισχύ στους 212 ίππους, βάρος μόλις 192 kg (γεμάτη), ανάρτηση και αεροδυναμική σχεδιασμένη για μέγιστες επιδόσεις στην πίστα, ώστε να ικανοποιεί τις βασικές προσδοκίες στην κορυφαία κατηγορία Superbikes. Η αεροδυναμική ήταν αποφασιστικό στοιχείο στις τεχνικές προδιαγραφές για την εξέλιξη της M RR. Εκτός από τη μέγιστη ταχύτητα που είναι όσο το δυνατόν υψηλότερη, υπήρχε ένας ακόμα στόχος: η επίτευξη της βέλτιστης επαφής των τροχών με το δρόμο – κυρίως κατά την επιτάχυνση. Γι’ αυτό, τα M φτεράκια στο εμπρός φέρινγκ, που εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια εντατικών δοκιμών στην πίστα και στην αεροδυναμική σήραγγα του BMW Group και κατασκευάζονται από διάφανο ανθρακόνημα, παράγουν αεροδυναμική πίεση και κατά συνέπεια πρόσθετα κάθετα φορτία στους τροχούς ανάλογα με την ταχύτητα. Στα 300 χλμ/ώρα η κάθετη δύναμη είναι 16.3 κιλά.

Συνολικά μια απόλαυση η οδήγησή της και στην πίστα ξεπερνά τις πρώτες προσδοκίες και δημιουργεί νέες πιο υψηλές. Μπορούμε να πούμε συμπερασματικά ότι η BMW M 1000 RR είναι ένα γνήσιο παιδί του τμήματος “Μ” και σίγουρα αξίζει κάθε Ευρώ από τα 34,000 που πρέπει να αποχωριστεί ο υποψήφιος αγοραστής της.

Κυβισμός 999 κ.εκ., Ισχύς 212 ίπποι στις 14,500 σ.α.λ., Ροπή 11.5 kgm στις 11,000 σ.α.λ., Βάρος γεμάτη 192 κιλά 

3. Aprilia RSV4 1100 Factory

Από τις πίστες ...για τις πίστες! Η Aprilia βελτίωσε στα σημεία την κορυφαία της Superbike, μεταφέροντας τεχνογνωσία από τις πίστες, σε μια μοτοσυκλέτα που ναι μεν μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο, αλλά η όλη ύπαρξή της ζητάει να την οδηγήσεις στην πίστα. Oδηγούμε το μοντέλο του 2021 αποκλειστικά για την Ελλάδα, στην καλύτερη πίστα του κόσμου, το Mugellο. 

“Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι το αποτέλεσμα μιας εξαιρετικά διορατικής σχεδίασης, σε μια κατηγορία που οι μοτοσυκλέτες εφοδιάζονται με τις καλύτερες τεχνολογίες που διαθέτει ο κάθε κατασκευαστής”, λένε οι Ιταλοί κατασκευαστές της. Τα αεροδυναμικά φτερά δεν είναι πλέον πρόσθετα στοιχεία στα πλευρικά πάνελ, όπως στο μοντέλο του 2019, αλλά έχουν ενσωματωθεί πλήρως, στο διπλό τοίχωμα του φέρινγκ. Αποτελούν μια λύση που αυξάνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ταυτόχρονα βελτιώνει την ψύξη του κινητήρα, εκτρέποντας τη ροή καυτού αέρα από τον αναβάτη. Η αρχιτεκτονική του πλαισίου φέρει την υπογραφή μιας νικηφόρας δυναστείας που έχει κατακτήσει 18 Παγκόσμιους Τίτλους και 143 αγώνες Grand Prix στην κατηγορία 250 κ.εκ., παραμένει ίδιο ως προς το κύριο μέρος του αλουμινένιου σκελετού, αλλά τώρα διαθέτει ένα νέο ελαφρύτερο ψαλίδι με ενισχυμένη κάτω βάση. 

Το τελικό συμπέρασμα από τις δύο ημέρες μας στο Μουτζέλο είναι ότι η Aprilia έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο νέο μοντέλο του 2021, με τις μικροδιαφορές να δίνουν μια συνολικά αναβαθμισμένη αίσθηση, που με τη σειρά της μπορεί να κερδίζει τα λίγα δέκατα στο χρόνο γύρου στην πίστα, που κάνουν τη διαφορά για όποιον είναι εραστής της απόλυτης σπορ οδήγησης.

Κυβισμός 1,099 κ.εκ., Ισχύς 217 ίπποι στις 13,200 σ.α.λ., Ροπή 12.4 kgm στις 11,000 σ.α.λ., Βάρος γεμάτη 199 κιλά (άδεια 177 κιλά)

4. Yamaha MT-07

Αν υπήρχε ο θεσμός της Μοτοσυκλέτας της Χρονιάς του 2021, η δικύλινδρη ΜΤ-07 θα μπορούσε να διεκδικήσει τον Τίτλο άνετα, αφού είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να κάνει πάρα πολλά πράγματα με φοβερή ικανότητα και αξιοπιστία, με ένα κόστος 7,150€ που συνολικά την κάνει μια εξαιρετική πρόταση. Το μοντέλο του 2021 έχει αρκετά νέα στοιχεία, για να συνεχίσει την ηγετική της πορεία στην Ελληνική αγορά των γυμνών μοτοσυκλετών.

Εμείς πέρα από την καθημερινή μετακίνηση και τα μικρά ταξίδια την βάλαμε και στην πίστα, καθώς εκεί είναι η απόλυτη δοκιμασία και το πόσο καλά τα καταφέρνει μας άφησε ευχάριστα έκπληκτους!

Κυβισμός 689 κ.εκ., Ισχύς 73.4 ίπποι στις 8,750 σ.α.λ., Ροπή 6.8 kgm στις 6,500 σ.α.λ., Βάρος γεμάτη 184 κιλά 

Δείτε το σχετικό βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=7gMajtNiBlM&list=PL3ysHlGBmuoMm3jotdQfdGj_8qGaIRoRm&index=12

5. Honda Forza 750

Πέρα από τις μοτοσυκλέτες που οδηγήσαμε το 2021, ένα σκούτερ μας έκανε πολύ θετική εντύπωση. Το Honda Forza 750 που έκανε μια σημαντική κίνηση στην Ευρωπαϊκή αγορά και στην Ελλάδα με τιμή 11,950€ που είναι ελκυστική για ένα Super-Scooter με 745cc, που αποδίδει 58.6 hp από τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, που έχει ανάρτηση upside-down της Showa, φρένα της Nissin και γενικά είναι ένα "πακέτο" που αποδεικνύεται πολύ καλό σε κάθε περίπτωση!

Κυβισμός 745 κ.εκ., Ισχύς 58.6 ίπποι στις 6,750 σ.α.λ., Ροπή 7 kgm στις 4,750 σ.α.λ., Βάρος γεμάτo 235 κιλά 

Δείτε το σχετικό βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=ClCg0Rs6SYg&list=PL3ysHlGBmuoO7HLuQAExQs7pFELbNlTua&index=6

H ομάδα δοκιμών αποτελείται από τους; Δημήτρη Διατσίδη, Κυριάκο Αντωνίου, Γιάννη Διατσίδη, Μπάμπη Κελάφη, Χρήστο Στρατηγό, Γιώργο Κελάφη.

Επόμενο άρθρο »

Eν το πολλώ το ευ;

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati Panigale V4S test @ Jerez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η DUCATI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΟ 2022
  • ΝΑΙ, Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΙ
  • ΙΣΩΣ, Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΟΔΗΓΟ
  • ΟΧΙ, ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ QUARTARARO, MARQUEZ, MIR, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΎ ΔΥΝΑΤΟΙ