• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H GP19 "πολύ επιθετική"
Η GP21 "πιο απαλή και φιλική για τους rookies"
Νέα 02/12/2021 - 13:13

Οι αναβάτες της Gresini, Enea Bastianini και Fabio di Giannantonio, συζητούν εάν η Ducati είναι πλέον μια φιλική μοτοσυκλέτα για τους rookies των MotoGP.

Δεν πάει πολύς καιρός από την εποχή που ένας rookie που ανέβαινε στα MotoGP με μια Ducati θα έπρεπε να παλέψει για να δαμάσει την ισχυρή Ιταλική μοτοσυκλέτα.

Το 2019, για παράδειγμα, ο Francesco Bagnaia πήρε μόλις 54 βαθμούς για να τερματίσει στην 15η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κατά την πρώτη του σεζόν με την Pramac Ducati, σε σύγκριση με 192 βαθμούς και την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα του Fabio Quartararo της Yamaha - με τους δύο αυτούς αναβάτες να παλεύουν για τον τίτλο φέτος.

Δεν υπήρχαν rookies στην Ducati το 2020, αλλά αυτή τη σεζόν είδαμε τρεις αναβάτες να ανεβαίνουν από την Moto2 στις Desmosedici: τον Jorge Martin στην Pramac (GP21) και τους Enea Bastianini και Luca Marini στην Avintia/VR46 (GP19s).

Παρά το γεγονός ότι έχασε τέσσερις αγώνες λόγω τραυματισμού, ο Martin πανηγύρισε τέσσερις pole positions, τέσσερα βάθρα και την πρώτη νίκη στην ιστορία για έναν δορυφορικό αναβάτη της Ducati. Ο Bastianini σημείωσε δύο βάθρα στην πορεία του προς τους 102 βαθμούς με την Ducati του 2019, ενώ ο ομόσταυλός του, Luca Marini, πήρε 41 βαθμούς με καλύτερό του τερματισμό την πέμπτη θέση. 
Έχοντας προχωρήσει κατευθείαν από την GP19 στην GP21 και αγωνιζόμενος για την Gresini την επόμενη σεζόν, κατά τη διάρκεια της δοκιμής Jerez ο Bastianini ήταν πεπεισμένος ότι η Ducati έκανε ένα σημαντικό βήμα για να 'καλμάρει' την μοτοσυκλέτα για το 2020 (ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε για το 2021 λόγω του τεχνικού παγώματος Covid).

"Φέτος οδηγούσα την Ducati του 2019 και ήταν τόσο επιθετική σε σύγκριση με του 2021", είπε ο Μπαστιανίνι. "Το μοντέλο του '21 είναι πολύ πιο απαλό, μπορείς να οδηγείς πιο εύκολα και είναι πολύ φιλικό για τους αρχάριους αναβάτες. Το μοντέλο του '19 ήταν πιο επιθετικό και για έναν πρωτάρη αναβάτη".

"Το 2020 η Ducati τροποποίησε πολύ τη μοτοσυκλέτα και ο κινητήρας έχει περισσότερη δύναμη, αλλά και η αίσθηση σου με το γκάζι είναι πιο απαλή και μπορείς να είσαι πιο χαλαρός κάνοντας τον γύρο στις κατατακτήριες αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα, νομίζω. Η δική μου (2019) ήταν πολύ επιθετική!" γέλασε.

Ο νέος ομόσταυλός του στην Gresini, Fabio di Giannantonio, σίγουρα εντυπωσίασε κατά το ντεμπούτο του στην GP21, όντας ο ταχύτερος από τους rookies στη Jerez.

"Ακόμα δεν γνωρίζω καλά (τη μοτοσυκλέτα) γιατί έκανα μόνο μία δοκιμή, αλλά η πρώτη γεύση της μοτοσυκλέτας ήταν πολύ καλή", επιβεβαίωσε ο di Giannantonio.

"Μου άρεσε η μοτοσυκλέτα. Φαίνεται ότι είναι αρκετά φιλική ειλικρινά. Σίγουρα όπως είπε ο Enea η μοτοσυκλέτα του 2019 ήταν πιο επιθετική, μπορείτε να το δείτε εύκολα αυτό από τα βίντεο του Enea με την μοτοσυκλέτα να κουνιέται μερικές φορές".

"Σίγουρα θα είναι η πρώτη χρονιά και σίγουρα θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να μάθω πολλά πράγματα, αλλά το μοντέλο του 2021 φαίνεται μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να προσπαθήσουμε να πετύχουμε καλά αποτελέσματα".

Ο Marco Bezzecchi της VR46 θα είναι ο άλλος rookie με Ducati GP21 την επόμενη σεζόν, με τους Remy Gardner και Raul Fernandez να αγωνίζοντα για την Tech3 KTM και τον Darryn Binder για την RNF Yamaha.

Επόμενο άρθρο »

Είναι ο Dovizioso η σωστή επιλογή για την Yamaha το 2022;

« Προηγούμενο άρθρο

H KTM καλωσορίζει τον Guidotti

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ