• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Ducati έχει κερδίσει ήδη την πρώτη μάχη
Του 2022
Νέα 27/11/2021 - 12:16

Αν υπάρχει ένα πράγμα που έγινε ξεκάθαρο απο το τεστ της Jerez, όχι από τα σχόλια του στόλου των αναβατών της ίδιας αλλά από των αντιπάλων της, είναι ο τρομερός ρυθμός που επέδειξαν οι μοτοσυκλέτες της Ducati. 

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το εργοστάσιο της Μπολόνια τελείωσε τη σεζόν του 2021 ως ο πιο δυνατός κατασκευαστής στο grid. Οι Ducati κέρδισαν τους 4 από τους τελευταίους 6 αγώνες της χρονιάς με τον Pecco Bagnaia, πήραν και τις 6 pole position και εξασφάλισαν τις μισές από τις 18 διαθέσιμες θέσεις στο βάθρο. Ήταν ένας τρομερός τρόπος να κλείσουν την χρονιά. 

Όμως το πιο εντυπωσιακό είναι ότι αυτά δεν είναι μόνο αποτέλεσμα του εκπληκτικού έργου του Bagnaia (όπως συμβαίνει στην Yamaha με τον Quartararo), με τους Jack Miller και Jorge Martin να έχουν επίσης κερδίσει αγώνες φέτος και τους Johann Zarco και Enea Bastianini να έχουν ανέβει επίσης στο βάθρο. Από τους 6 αναβάτες της Ducati φέτος, μόνο ο Luca Marini δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, όμως επέδειξε τρομερή βελτίωση μέσα στην χρονιά. 

Για αυτό τον λόγο η απόδοση - από τους 8 πλέον αναβάτες της Ducati - στο τεστ της Jerez, ήταν τόσο ανησυχητική για τους αντιπάλους τους. 

Ενώ δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη μοτοσυκλέτα στο grid - αυτό άλλωστε είναι σχεδόν πάντα ένας συνδυασμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας - η Ducati έχει κατάφερε να φτιάξει μια μοτοσυκλέτα που ταιριάζει σε πολλά, διαφορετικά οδηγικά στυλ ή κατάφερε να βρει αναβάτες για τέσσερις ομάδες που έχουν το ίδιο οδηγικό στυλ, πράγμα ελαφρώς απίθανο. 

Έχοντας αυτά στο μυαλό μας, είναι δύσκολο να δούμε τα σχόλια του Bagnaia μετά το τεστ στην Jerez ως ο,τιδήποτε άλλο από μια τελευταία "μαχαιριά" στην ψυχολογία των αντιπάλων του, καθώς τα MotoGP μπαίνουν στο χειμερινό τους διάλειμμα. 

"Είμαι χαρούμενος", ανέφερε ο Ιταλός μετά το τέλος των τεστ. "Έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε, αλλά νιώθω τέλεια και η Ducati έχει ήδη φτιάξει την τέλεια μοτοσυκλέτα. Το καλό είναι ότι με το μεσαίο ελαστικό και με αέρα κατάφερα να κάνω ταχύτερο γύρο από ότι στις κατατακτήριες (του Αγώνα του Μαίου), το οποίο είναι υπέροχο. Σίγουρα δουλεύουμε προς μια σωστή κατεύθυνση ".

Αυτή είναι μια ανησυχητική δήλωση για τους αντιπάλους του και ήδη πολλοί απάντησαν, με τους δύο τελευταίους Παγκόσμιους Πρωταθλητές, Fabio Quartararo και Joan Mir να αναγνωρίζουν την απειλή που θα αποτελούν οι Ducati το 2022.

"Έκαναν ένα τεράστιο βήμα, οπότε ανησυχώ περισσότερο για του χρόνου", δήλωσε ο Fabio Quartararo. "Είναι κάτι που με απασχολεί πολύ τώρα, αλλά πρέπει να το αφήσω στην Yamaha. Ξέρουν τι πρέπει να κάνουμε για να βελτιωθούμε του χρόνου. Οπότε προφανώς δεν είμαστε τελείως σίγουροι για τον εαυτό μας, επειδή έκαναν αυτό το βήμα. Αλλά είμαστε Παγκόσμιοι Πρωταθλητές φέτος, οπότε χρειάζεται να το απολαύσουμε".

"Ήταν ταχύτεροι", είχε δηλώσει ο Joan Mir μετά τον τελευταίο αγώνα, λίγες μέρες πριν το τεστ. "Αυτό είναι. Είναι απογοητευτικό. Έδωσα τα πάντα αυτό το Σαββατοκύριακο για να προσπαθήσω να έχω ένα καλό τέλος στο πρωτάθλημα, αλλά ειλικρινά δεν γινόταν. Ζητώ συγγνώμη από τους οπαδούς μας".

Η πραγματικότητα βέβαια είναι ότι η Ducati δείχνει πολύ δυνατή αυτή την στιγμή, αλλά η άνοδός της στην κορυφή των MotoGP του χρόνου, δεν είναι δεδομένη ακόμα και αν η μοτοσυκλέτα είναι τόσο βελτιωμένη. 

Κανείς από τους κατασκευαστές δεν έχει ολοκληρώσει ακόμα εντελώς τις μοτοσυκλέτες του 2022, με πέντε μέρες επίσημων τεστ να απομένουν ακόμα και με δύο μήνες κενό μέχρι τότε, υπάρχει αρκετός χρόνος για τους μηχανικούς των υπολοίπων κατασκευαστών ώστε να βρουν κάτι για να μειώσουν το χάσμα που φαίνεται να δημιουργεί η Ducati. 

Άλλωστε τα MotoGP είναι ένας απρόβλεπτος κόσμος, ειδικά με τον ανταγωνισμό που επικρατεί αυτή την εποχή. Μόλις 12 μήνες πριν, ένα εκπληκτικό δεύτερο μισό της σεζόν για τον Franco Morbidelli, τον κατέτασσε στους βασικούς διεκδικητές του τίτλου για το 2021. Όμως μια Yamaha 2 ετών και ένας τραυματισμός στο γόνατο τον οδήγησαν στην 17η θέση της βαθμολογίας με μόλις 47 βαθμούς - σε αντίθεση με τους 278 του Quartararo. 

Αλλά αυτό δεν είναι το σημαντικό τώρα για τον Bagnaia και την Ducati. Μπορεί ο πόλεμος να απέχει μερικούς μήνες ακόμα (συγκεκριμένα σήμερα 96 ημέρες), όμως η Ducati έχει ήδη κερδίσει την πρώτη μάχη. Θα είναι μερικοί μεγάλοι μήνες για τους αντιπάλους της Ducati και θα είναι μήνες που θα περάσουν με άγχος για το τι θα μπορεί να κάνει ο συνδυασμός Bagnaia - Ducati όταν τα φώτα σβήσουν στο Qatar τον Μάρτιο. 

Τα MotoGP παραμένουν ένα σπορ όπου ο αναβάτης είναι το πιο σημαντικό συστατικό, σημαντικότερος από την μοτοσυκλέτα πάνω στην οποία βρίσκεται και τα παιχνίδια μυαλού, αν παιχτούν σωστά, μπορεί να αποδειχθούν πολύ χρήσιμα. Έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ επιτυχημένα από τον Valentino Rossi στο παρελθόν και είναι απίθανο ο γιατρός να μην δίδαξε στον μαθητή του κάποια κόλπα ώστε να αποπροσανατολίζει τους αντιπάλους του. 

Επόμενο άρθρο »

Dinos_31: A new talent...

« Προηγούμενο άρθρο

Μεγάλη επιτυχία του ΣΠΥΡΟΥ ΜΑΡΙΟΥ ΦΟΥΡΘΙΩΤΗ στην VALENCIA

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ