• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας 2021, Misano (Emilia-Romagna)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Kawasaki Z650RS, η modern classic έκδοση της Z650
Νέα Αγοράς 28/09/2021 - 15:02

H Kawasaki επεκτείνει την γκάμα των modern classic ή Retrovolution, όπως τα αναφέρει η ίδια, μοντέλων της με την παρουσίαση της νέας Z650RS που όπως η Z900RS αντλεί έμπνευση από την θρυλική Z1 η νέα Z650RS ακολουθεί την φιλοσοφία της μικρότερης άλλα εκπληκτικά εύχρηστης Z650-B1 της δεκαετίας του 70.

Η νέα Z650RS κινείται από τον δικύλινδρο παράλληλο κινητήρα των 649κ.εκ. που φοράνε τα Z650 και Ninja 650. Η απόδοσή του είναι 68 ίπποι στις 8000 σαλ. και θα υπάρχει κιτ μετατροπής σε έκδοση με απόδοση 35kw (47 ίππων) για τους αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας A2.

Από την Z650 κληρονομεί και το ελαφρύ 13,5 κιλά ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα που είναι ειδικά σχεδιασμένο για να έχει μικρό πλάτος στο μέσο της μοτοσυκλέτας που διευκολύνει, σε συνδυασμό με την χαμηλή σέλα στα 820 χιλ, τους αναβάτες μικρότερων σωματικών διαστάσεων. Το βάρος είναι στα 187 κιλά με γεμάτο το 12 λίτρο ρεζερβουάρ.

Οι αναρτήσεις είναι, εμπρός με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41χιλ. και πίσω με ένα οριζόντια τοποθετημένο μονό αμορτισέρ με δυνατότητα προφόρτισης ελατηρίου. Το φρενάρισμα αναλαμβάνει εμπρός ένα σετ δυο δίσκων διαμέτρου 300 χιλ. με διπίστονες δαγκάνες και πίσω ένα δίσκος διαμέτρου 220 χιλ. όλα ελεγχόμενα από ABS της Bosch.

Η ουσιαστική διαφορά της RS, σε σχέση με την Z650, ειναι η εμφάνιση ειδικά σε ότι αφορά τον στρογγυλό προβολέα το καμπυλωτό ρεζερβουάρ την μονοκόμματη σέλα και την ουρά που ειναι χαμηλή και στρογγυλή.
Στη retro εικόνα της RS συμβάλουν και οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί, θυμίζουν τους τροχούς με ακτίνες των 70s, τα δυο αναλογικά όργανα (ταχύμετρο στροφόμετρο) οι χρωματικοί συνδυασμοί και φυσικά αρκετές λεπτομέρειες όπως οι κλασικοί στρογγυλοί δίσκοι των φρένων.

Πέρα από την εμφάνιση και η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια (πιο 70s) με το τιμόνι να ειναι ψηλότερο και μεγαλύτερο και γενικά θα λέγαμε ότι η RS ξεχωρίζει, σε σχέση με την αιχμηρή Z650, από τις καμπύλες που χαρακτηρίζουν τις μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του 70.

Η νέα Ζ650RS θα ειναι διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο σε 3 χρωματικούς συνδυασμούς Candy Emerald Green, Metallic Moondust Gray / Ebony και Metallic Spark Black.

 
 
 
 
ΤΕΧΝΙΚΆ ΣΤΟΙΧΕΙΑ  
   
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ  
Τύπος Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin DOHC, 8 valves
Κυβισμός 649 cm³
Τροφοδοσία Fuel injection: Ø 36 mm x 2 with dual throttle valves
   
Επιδόσεις και μετάδοση  
Μέγιστη Ροπή 64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm
Μέγιστη ισχύς 50.2 kW {68 PS} / 8,000 rpm
Κατανάλωση 4.3 l/100 km
Κιβώτιο 6-speed, return
Συμπλέκτης Wet multi-disc, manual
Τελική μετάδοση Sealed chain
   
Φρένα και Αναρτήσεις  
Φρένα εμπρός Dual semi-floating Ø 300 mm discs. Caliper: Dual piston
Φρένα πίσω Single Ø 220 mm disc. Caliper: Single-piston
Ανάρτηση εμπρός 41 mm telescopic fork
Ανάρτηση πίσω Horizontal Back-link with preload adjustment
   
Πλαίσιο και Διαστάσεις  
Τύπος πλαισίου Trellis, high-tensile steel
Διαδρομή τροχού εμπρός 125 mm
Διαδρομή τροχού πίσω 130 mm
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR17M/C (58W)
Πίσω ελάστικό 160/60ZR17M/C (69W)
Μ x Π x Υ 2,065 x 800 x 1,115 mm
Μεταξόνιο 1,405 mm
Απόσταση απο το έδαφος 125 mm
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 12 litres
Υψος σέλας 820 mm
Βάρος 187 kg
 
 
 
Candy Emerald Green

 

 
 
 
Metallic Spark Black.
 
 
 
 
 
Metallic Moondust Gray / Ebony
 
 

Επόμενο άρθρο »

Ευρωπαϊκό Σήμα Ποιότητας στο Ελληνικό Ινστιτούτο Μοτοσυκλέτας

« Προηγούμενο άρθρο

PAPASTAVROU SHOPS: NO WIND LAYER D1 KAI MID LAYER AFTERIDE

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O BAGNAIA ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΖΑΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ;
  • ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΡΤΙΜΑΟ
  • ΟΧΙ, ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΑΡΤΑΡΑΡΟ ΑΠΌ ΤΟ ΜΙΖΑΝΟ