• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Παρουσίαση του νέου ηλεκτρικού Scooter BMW CE 04
Τεστ-Μοντέλα 19/09/2021 - 18:32

Στην έκθεση IAA MOBILITY 2021 η BMW Motorrad έκανε την πρώτη δημόσια παρουσίαση του ηλεκτρικού Scooter CE 04 που είχε ήδη παρουσιάσει Ιντερνετικά στις αρχές Ιουλίου.

Με την ευκαιρία  η BMW Motorrad έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες και πληροφορίες για το CE 04, η τιμή για την Ελληνική αγορά δεν έχει ανακοινωθεί άλλα με βάση την ενδεικτική τιμή των 11.990€ στη γερμανική σελίδα της BMW Motorrad και υπολογίζοντας τις διαφορές στους φόρους πιστεύουμε ότι η τιμή στην Ελλάδα δεν θα ξεπερνάει τα 12.900€. .

Με το νέο BMW CE 04, η BMW Motorrad συνεχίζει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης που ξεκίνησε το 2017 με το Concept Link της BMW Motorrad και το μοντέλο προ-παραγωγής BMW Motorrad Definition CE 04 που αποκαλύφθηκε το 2020. Το σημαντικό νέο, για την αγορά ηλεκτρικών δικύκλων είναι ότι το νέο BMW CE 04 θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό scooter μεγάλου κατασκευαστή μοτοσυκλετών στη μεσαία κατηγορία (άδεια οδήγησης A2).

Με βάση τις νέες πληροφορίες και το φωτογραφικό υλικό από το δελτίο τύπου του εργοστασίου κάνουμε μια σύντομη παρουσίαση του νέου CE 04 που θα είναι διαθέσιμο στην Γερμανία από την Άνοιξη του 2022.

 


 

Νέο BMW CE 04 – αθόρυβη επανάσταση: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτρική αστική κινητικότητα σε δύο τροχούς.

«Το BMW CE 04 είναι το νέο ηλεκτρικό ‘αστέρι’ της πόλης. Συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με συναίσθημα και δίτροχη απόλαυση. Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας και οι καλύτερες κυψέλες μπαταριών θα τροφοδοτούν με ισχύ και την BMW iX . Όπως το CE 04, όλα τα μελλοντικά νέα μοντέλα της BMW Motorrad που προορίζονται για την πόλη θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά». Oliver Zipse CEO της BMW AG .

Με το νέο BMW CE 04, η BMW Motorrad συνεχίζει να εφαρμόζει σταθερά τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης για τα αστικά κέντρα. Όπως το όχημα παραγωγής Concept Link της BMW Motorrad που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 και το μοντέλο προ-παραγωγής BMW Motorrad Definition CE 04 που αποκαλύφθηκε το 2020, το BMW CE 04 ανοίγει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην αστική κινητικότητα σε δύο τροχούς. Με ηλεκτροκίνηση, προηγμένη σχεδίαση και καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, το νέο scooter συνδυάζει μεταφορά και λειτουργίες επικοινωνίας  για ένα νέο είδος κινητικότητας σε περιβάλλον πόλης.


Άφθονη ισχύς και υψηλή αυτονομία για οδήγηση υψηλών αξιώσεων στην πόλη και σε αστικές περιοχές.

Αποδίδοντας 31 kW (42 hp), το νέο BMW CE 04 έχει έναν ισχυρό κινητήρα και προσφέρει εξαιρετική οδηγική απόλαυση. Ολοκληρώνει το κλασσικό 0 - 50 km/h - εκκίνηση από στάση στα φανάρια - σε 2,6 δευτερόλεπτα. Ακόμα και στην κατηγορία οχημάτων μειωμένης ισχύος L3e-A1, παράγει 23 kW (31 hp). Η μέγιστη ταχύτητα και των δύο εκδόσεων είναι 120 km/h – για γρήγορες επιταχύνσεις όχι μόνο στην πόλη αλλά και σε βασικούς δρόμους και κομμάτια του αυτοκινητόδρομου.

Το νέο BMW CE 04 διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 60,6 Ah (8,9 kWh), που προσφέρει αυτονομία περίπου 130 km (έκδοση μειωμένης ισχύος: 100 km). Αυτό επιτρέπει καθημερινές αστικές μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους, τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε μικρές αποδράσεις μετά τη δουλειά ή το Σαββατοκύριακο – με απόλυτη ξεγνοιασιά.

Καινοτόμα ηλεκτροκίνηση με υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα .

Το νέο BMW CE 04 έχει ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που εδράζεται στο πλαίσιο ανάμεσα στη μπαταρία και τον πίσω τροχό, με τη μορφή που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα BMW όπως στην 225xe Active Tourer. Η BMW Motorrad διεξήγαγε εκτενείς δοκιμές για να αναπτύξει ένα συγκεκριμένο τύπο ανάκτησης ενέργειας για κάθε riding mode, προσφέροντας στον αναβάτη υψηλού επιπέδου άνεση. Αυτό σημαίνει ότι επιτυγχάνονται οι βέλτιστες επιδόσεις και αξιοποιούνται όλες οι δυνατότητες ανάλογα με τις εκάστοτε οδικές συνθήκες.


Σύντομοι χρόνοι φόρτισης και τεχνολογία φόρτισης βασισμένη στο σύστημα που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου φορτίζεται μέσω της ενσωματωμένης συσκευής φόρτισης είτε σε μία στάνταρ οικιακή πρίζα, σε έναν επιτοίχιο φορτιστή (wallbox) ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Για πλήρη φόρτιση της μπαταρίας, ιδανικά απαιτούνται 4 ώρες και 20 λεπτά. Με τον ταχυφορτιστή που διατίθεται προαιρετικά με ισχύ 6,9 kW (2,3 kW στη στάνταρ έκδοση), μία πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε 1 ώρα και 40 λεπτά. Εάν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι μόλις 20%, μπορεί να φτάσει στο 80% μετά από φόρτιση 45 λεπτών στον προαιρετικό ταχυφορτιστή. Ανάλογα με την αγορά, το στάνταρ καλώδιο φόρτισης ( 2,3 kW) περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό του BMW CE 04.

Ένα καλώδιο Mode 3 απαιτείται για ταχεία φόρτιση στο wallbox στο σπίτι ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης. Όπως στα αυτοκίνητα BMW, λύσεις BMW Charging διατίθενται και για το BMW CE 04 – για μέγιστη ευελιξία βασισμένη σε πολυάριθμα εξατομικευμένα προγράμματα για φόρτιση στο σπίτι, στο δρόμο και στη δουλειά.


Αυξημένη οδηγική ευστάθεια με έλεγχο ολίσθησης μέσω ASC ( Automatic Stability Control ). DTC (Dynamic Traction Control) ως εργοστασιακή επιλογή .

Αυτό το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που διατίθεται με το νέο BMW CE 04, είναι εφάμιλλο του Automatic Stability Control των μοτοσικλετών BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το ASC περιορίζει τη ροπή του κινητήρα σε σχέση με την ολίσθηση του πίσω τροχού. Το Dynamic Traction Control (DTC), που διατίθεται προαιρετικά, παρέχει ακόμα μεγαλύτερη οδηγική ασφάλεια. Το DTC προσφέρει ακόμα πιο ασφαλή επιτάχυνση, κυρίως υπό κλίση.


Τρία προγράμματα οδήγησης “ ECO ”, “ Rain ” και “ Road ” για αποδοτική καθημερινή χρήση, στάνταρ. Επιλογή “ Dynamic ” για πρόσθετη οδηγική απόλαυση, ως εργοστασιακός εξοπλισμός.

Κατά την εξέλιξη του BMW CE 04, η BMW Motorrad εστίασε στο να προσφέρει τις ευκαιρίες στον αναβάτη να επιλέγει ο ίδιος ανάμεσα στη μέγιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση. Σύμφωνα με αυτό, το νέο BMW CE 04 προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης “ECO”, “Rain” και “Road” στο βασικό εξοπλισμό. Το πρόσθετο “Dynamic” riding mode διατίθεται επίσης ως εργοστασιακός εξοπλισμός, για να μπορεί το scooter να επιταχύνει ακόμα πιο γρήγορα.


Ανάρτηση με υψηλή κατευθυντική ευστάθεια, μονοκόμματο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο για ομαλή συμπεριφορά και κορυφαία ποιότητα κύλισης.

Το πλαίσιο χρησιμοποιεί μία σωληνωτή ατσάλινη δομή. Ο εμπρός τροχός ελέγχεται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 35 mm. Ο πίσω τροχός ελέγχεται από μονόμπρατσο ψαλίδι ενώ το μονό αμορτισέρ είναι άμεσα ελεγχόμενο (χωρίς μοχλικό σύστημα). Το νέο BMW CE 04 εφοδιάζεται με ελαστικά μεγάλων διαστάσεων, 120/70 R15 67H μπροστά και 160/60 R15 56H πίσω.


Ισχυρό σύστημα πέδησης με την τελευταία γενιά ABS ABS Pro με αισθητήρα κλίσης ως εργοστασιακή επιλογή .

Ασφαλή επιβράδυνση προσφέρουν δύο δισκόφρενα μπροστά με την υποστήριξη ενός πίσω δίσκου. Επιπλέον, το BMW Motorrad ABS διασφαλίζει υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. Το ABS Pro, που διατίθεται προαιρετικά, κάνει ένα βήμα επιπλέον: Μέσω ενός αισθητήρα κλίσης, το ABS Pro ελέγχει επίσης το φρενάρισμα στις στροφές, προσφέροντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.


Έγχρωμη οθόνη 10.25” TFT με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης για άνετο σχεδιασμό διαδρομής και εκτενείς λειτουργίες συνδεσιμότητας, στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το νέο BMW CE 04 εφοδιάζεται στάνταρ με έγχρωμη οθόνη TFT 10,25” με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης με χάρτη και λειτουργίες συνδεσιμότητας. Η εξαιρετική αναγνωσιμότητα, η σαφήνεια του μενού και η ολοκληρωμένη λειτουργική φιλοσοφία ανεβάζουν το νέο BMW CE 04 στην κορυφή της κατηγορίας scooter. Για πρώτη φορά, η νέα έγχρωμη οθόνη 10,25” επιτρέπει την απεικόνιση χαρτών στο ταμπλό χωρίς να απαιτείται πρόσθετη οθόνη.

Ισχυρές μονάδες φώτων LED. Adaptive Headlight Pro και λειτουργίες φώτων ως εργοστασιακές επιλογές .

Τα φωτιστικά σώματα του νέου BMW CE 04 βασίζονται σε προηγμένη τεχνολογία LED. Μεταξύ αυτών είναι προβολέας με μεσαία και μεγάλη σκάλα φώτων, πίσω φως και φλας, όλα με LED. Οι ενδεικτικές λυχνίες υιοθετούν επίσης τεχνολογία LED. Ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια τη νύχτα προσφέρει το προσαρμοζόμενο φως στροφής Headlight Pro, που διατίθεται ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός. Εδώ, ο αναβάτης ωφελείται από το βελτιωμένο φωτισμό του δρόμου όταν στρίβει για ακόμα πιο ασφαλή οδήγηση τη νύχτα. Προαιρετικά, διατίθενται λειτουργίες φωτισμού όπως “Welcome” και “Good Bye”.


Ντιζάιν και χρωματικοί συνδυασμοί με φουτουριστικό προσανατολισμό.

Το νέο BMW CE 04 ενσαρκώνει μία νέα μορφή αστικής κινητικότητας σε δύο τροχούς προσανατολισμένη στο μέλλον και από σχεδιαστικής απόψεως. Το καινοτόμο στυλ του ξυπνά συναισθήματα γι’ αυτή τη νέα τεχνολογία κίνησης, ενώ το καθιστά άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας BMW Motorrad. Είναι βαμμένο σε εντυπωσιακό χρωματισμό Light White, που συμπληρώνεται με ματ μαύρα τμήματα στης εμπρός και στις πλαϊνές περιοχές και την ‘πλευστή’ σέλα. Επιπλέον, διαθέτει τροχούς με χυτές αλουμινένιες ζάντες, ενώ ένα πλαϊνό σταντ ενσωματώνεται στο συνολικό στυλ. Το νέο BMW CE 04 σε Avantgarde Style (εργοστασιακή επιλογή) είναι ένα εντυπωσιακό πολύχρωμο ‘statement’ σύγχρονης αστικής κινητικότητας. Σε αυτή την έκδοση, το Magellan Grey metallic συμπληρώνεται με μαύρη/πορτοκαλί σέλα, πορτοκαλί ανεμοθραύστη και διάφορα γραφικά.



«Το BMW CE 04 είναι η λογική και ταυτόχρονα ‘εξελιγμένη’ συνέχεια της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης της BMW Motorrad . Οι αστικές διαδρομές είναι το στοιχείο του. Σε αυτό τον τομέα δημιουργεί ένα νέο σημείο αναφοράς – από τεχνολογικής και στιλιστικής σκοπιάς». Florian Roemhild Project Manager BMW CE 04.

Light White (Basic variant)
Light White (Basic variant)

Τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου BMW CE 04:

  •   -  Ονομαστική ισχύς 15 kW (20 hp). Μέγιστη ισχύς 31 kW (42 hp).
  •   -  Έκδοση μειωμένης ισχύος: 11 kW (15 hp) ή 23 kW (31 hp).
  •   -  Χωρητικότητα μπαταρίας 60,6 Ah (8,9 kWh).
  •   -  Αυτονομία περίπου 130 km (έκδοση μειωμένης ισχύος: 100 km).
  •   -  Σύντομοι χρόνοι φόρτισης και τεχνολογία φόρτισης βασισμένη στο σύστημα που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα.
  •   -  Αυξημένη οδηγική ευστάθεια χάρη στον έλεγχο ολίσθηση μέσω του ASC (Automatic Stability Control). Προαιρετικό DTC (Dynamic Traction Control).
  •   -  Τρία riding modes “ECO”, “Rain” and “Road” για αποδοτική, καθημερινή χρήση ως βασικός εξοπλισμός. “Dynamic” riding mode για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση ως εργοστασιακή προαιρετική επιλογή.
  •   -  Ανάρτηση με υψηλή κατευθυντική ευστάθεια, μονοκόμματο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο.
  •   -  Ισχυρό σύστημα πέδησης με ABS. ABS Pro με αισθητήρα κλίσης, προαιρετικό.
  •   -  Έγχρωμη οθόνη 10,25” TFT με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης με χάρτη και εκτενείς λειτουργίες συνδεσιμότητας, στο βασικό εξοπλισμό.  
  •   -  Ισχυρά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED παντού. Adaptive Headlight Pro και λειτουργίες φώτων, ως εργοστασιακές προαιρετικές επιλογές.
  •   -  Αποθηκευτικοί χώροι στο πλάι και μπροστά. Πλαϊνός αποθηκευτικός χώρος για το κράνος με εύκολη πρόσβαση για τον αναβάτη.
  •   -  Ενεργά αεριζόμενο ντουλαπάκι για τη φόρτιση κινητού τηλεφώνου με θύρα φόρτισης USB-C.
  •   -  Σχεδίαση και χρωματική παλέτα με προσανατολισμό στο μέλλον.
  •   -  Εκτενής γκάμα προαιρετικών χαρακτηριστικών και γνήσια Αξεσουάρ BMW Motorrad καθώς και εξοπλισμός αναβάτη.
Light White (Art variant)
Light White (Art variant)
Magellan Grey metallic
Magellan Grey metallic

 

Επόμενο άρθρο »

Αναλυτική παρουσίαση της νέας 2022 Yamaha WR250F

« Προηγούμενο άρθρο

Παρουσίαση της νέας Honda CB500X

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ